^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2401 Skrevet 20. mai 2011 Kjipt med halsbrann! Men bra du koste dere på kino likevel Ja, det er megakjipt. Særlig når det er sånn at jeg blir fysisk dårlig fordi det er så vondt. Heldigvis var dette bare andre gang det har skjedd. Som regel er det levelig.
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2402 Skrevet 20. mai 2011 Tilbake fra akupunktøren. I dag fikk jeg to nåler i beina, to i hendene, seks (!) i ryggen og tre på hofta. Nå MÅ bare livmora mi begynne å ta seg sammen og gjøre seg klar. Nå har jeg fått spist frokost (grove pannekaker med smør og sukker, og med jordbær som tilbehør ) og satt lammeskinnet på vask. Jeg driver og planlegger hvilken kake jeg skal bake til dåpen til N på søndag. Har laget en egen tråd på mat-forumet også dersom det er noen som vil komme med forslag der. Akkurat nå tenker jeg noe à la denne, denne eller denne. Jeg tenker at jeg baker bunnen i dag og pynter den i morgen. Jeg skal opp dit i morgen kveld for å levere den. Synes det er synd at mannen er borte, for vi er jo egentlig invitert, men jeg synes det blir litt rart for meg å gå alene. Særlig siden det er mannens kompis og jeg bare kjenner kompis og kona liksom. Det hadde vært koselig å kunne være med. Ellers ingen andre planer i dag. Det blir vel å sulle rundt her hjemme, mekke litt fotobok, sove og generelt bare slappe av. :happy:
hegejenta30 Skrevet 20. mai 2011 #2403 Skrevet 20. mai 2011 Deilige kaker Tror de er gode alle sammen jeg!
Marikke Skrevet 20. mai 2011 #2404 Skrevet 20. mai 2011 Jeg leste feil lenger opp i tråden her, og fikk det for meg at det var flere som gikk til forskjellige strikkedamer og -menn. Så da tenkte jeg at jaja, det er vel noen som strikker søte små plagg til babyene, da. Men jeg syntes det var litt merkelig at alle som gikk til den ene strikkedamen fødte før termin. Skikkelig snåsamann-strikking, liksom.
Sushi Skrevet 20. mai 2011 #2405 Skrevet 20. mai 2011 Nå lurer jeg på om strikkinga til svigermor har noen effekt på når fødselen skjer?
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2406 Skrevet 20. mai 2011 Deilige kaker Tror de er gode alle sammen jeg! Jeg leste feil lenger opp i tråden her, og fikk det for meg at det var flere som gikk til forskjellige strikkedamer og -menn. Så da tenkte jeg at jaja, det er vel noen som strikker søte små plagg til babyene, da. Men jeg syntes det var litt merkelig at alle som gikk til den ene strikkedamen fødte før termin. Skikkelig snåsamann-strikking, liksom. Da tror jeg at jeg hadde født for lenge siden. Mamma er strikkegal. Nå lurer jeg på om strikkinga til svigermor har noen effekt på når fødselen skjer? Hmmm, kanskje? --- Da har jeg bestemt meg. Det blir enten gulrotkake fra Hawaii (Hawaiiansk? Hawaiisk? ) eller Suksesskombo. Klarer ikke helt å bestemme meg, så jeg handler inn til begge. Jeg kommer nok til å bake begge i nærmeste framtid da, man skal jo ikke sløse med ingrediensene.
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2407 Skrevet 20. mai 2011 Hva er det som feiler meg for tiden? Jeg er så trøøøøøtt. Jeg sov i 3 timer (!!) etter at jeg kom hjem fra akumannen, og nå er jeg jammen meg trøtt som en strømpe igjen. Kanskje han sneik inn litt sovemiddel i de nålene sine? Jeg tror jeg tar meg en dusj jeg, kanskje jeg våkner litt av det. Jeg fikk jo pakken min fra iherb i dag også, så etter dusj er det minispa med ansiktsmaske med jojoba- og tetreolje oppi. :happy:
Marikke Skrevet 20. mai 2011 #2408 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har ei svigerinne som har strikket mye til lillegullet, og mamma strikket også litt, men det hjalp ikke i det hele tatt (ble satt i gang på overtid). Nei, jeg må nok ta en tur til den samme strikkedamen som dere andre neste gang. Mmm.. spa høres deilig ut! Håper du koser deg masse!
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2410 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har ei svigerinne som har strikket mye til lillegullet, og mamma strikket også litt, men det hjalp ikke i det hele tatt (ble satt i gang på overtid). Nei, jeg må nok ta en tur til den samme strikkedamen som dere andre neste gang. Mmm.. spa høres deilig ut! Håper du koser deg masse! Ja, det var kjempedeilig. Bake-kake-søte Herlig med mini-spa Ja, det var kjempeherlig. ----------- Nå står en bunn med hawaiiansk ( ) gulrotkake i ovnen. Det virket som om det skulle bli skikkelig mislykka (for lite gulrøtter, klumpete deig og sånne ting :gjeiper: ), men nå lukter det kjempegodt her hjemme, så jeg satser på at det blir bra. Men nå har jeg altså stått i nesten halvannen time. Tiden går jammen meg fort når man har det gøy. Men nå har den ene foten min hovnet opp såpass mye at det er på tide å legge beina høyt og innta et par liter med vann.
Neala Skrevet 20. mai 2011 #2411 Skrevet 20. mai 2011 Hey, hva med å dele kake da? Ble den bra? Hørtes NAM ut!
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #2413 Skrevet 21. mai 2011 Hey, hva med å dele kake da? Ble den bra? Hørtes NAM ut! *dytter litt kake ned i CD-romen* Fikk du den? Jeg vet rett og slett ikke. Jeg bakte bare de to bunnene i går da, og så tar jeg glasuren i dag. Jeg må, på en eller annen måte, få smake på bunnene da. Kan jo ikke gi fra meg noe som jeg ikke har smakt om er okei. Men de lukter dødsgodt, og det er jo et bra tegn. Tror nok det er det brune sukkeret som gjør det. 38 uker!!!!!! Herreguuuud! Tenk, nå kan lille krek komme når som helst.
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #2414 Skrevet 21. mai 2011 38 uker i dag! Tiden går så utrolig fort, selv nå som jeg har absolutt ingenting å gjøre. Åh, som jeg gleder meg til hun kommer. I dag skal jeg bake ferdig kaken (lagde bunnene i går) og så tenkte jeg jeg skulle bake enten Tobleronecookies eller brownies med Toblerone når jeg først er i gang. Jeg har en hel haug med Tobleronesjokolade som bare venter på å bli brukt nemlig. Og siden jeg ikke spiser sjokolade, må de brukes til baking. Ellers ingen planer annet enn det ''vanlige'' nå om dagen: slappe av, sove og sulle rundt her hjemme. Mannen kommer hjem på mandag forresten! Gleder meg! :happy:
Mazilla Skrevet 21. mai 2011 #2415 Skrevet 21. mai 2011 Det er nå tida virkelig begynner å snegle seg avgårde! Ihvertfall var det sånn for meg. Jeg hadde innstilt meg på overtid og hele pakka, men da jeg var innenfor termin gikk tida utrolig sakte likevel!
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #2416 Skrevet 21. mai 2011 Det er nå tida virkelig begynner å snegle seg avgårde! Ihvertfall var det sånn for meg. Jeg hadde innstilt meg på overtid og hele pakka, men da jeg var innenfor termin gikk tida utrolig sakte likevel! Det tviler jeg ikke et sekund på. Jeg også har hele tiden forberedt meg (og egentlig forventet) å gå over tiden, men man klarer jo uansett ikke å la være å håpe at det skjer før tiden heller.
Marikke Skrevet 21. mai 2011 #2417 Skrevet 21. mai 2011 Før tiden? Du har jo vært innenfor tiden i en uke allerede! Å, du er rå til å bake, altså! - jeg har forresten meldt meg på IKM-listene igjen ... Håper på en mini-lillegull neste vår!
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #2418 Skrevet 21. mai 2011 Før tiden? Du har jo vært innenfor tiden i en uke allerede! Å, du er rå til å bake, altså! - jeg har forresten meldt meg på IKM-listene igjen ... Håper på en mini-lillegull neste vår! Før termin ihvertfall. Jeg prøver så godt jeg kan. Noe må man ta seg til når man er hjemme hele dagen. Åh, så gøy! Kanskje det er på tide å få seg en dagbok?
Sushi Skrevet 21. mai 2011 #2419 Skrevet 21. mai 2011 38 uker! Blir nesten litt stressa på dine vegne... Så kommer jeg på at jeg ligger like bak, og blir stressa på mine egne vegne også! Tenk at kreket kan komme når som helst
Muffin! Skrevet 21. mai 2011 #2420 Skrevet 21. mai 2011 Ja, tenk at hun kan komme når som helst. Ei jeg kjenner som hadde termin samme dag som deg fikk gutten sin på torsdag. Håper du får smakt litt på kaken og får forsikret deg om at den er god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå