^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2341 Skrevet 16. mai 2011 Det er fint med bunad ja! Og menn med bunad er og blir sexy! Ja, ikke sant? Mannen hadde jo blitt såååå utrolig fin, så jeg forstår liksom ikke helt hvorfor han ikke vil ha.
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2342 Skrevet 16. mai 2011 Åh, lille krek er helt turbo om dagen. Det er så deilig. Jeg var redd for at hun kom til å bli like rolig som hun var sist gang mannen var borte, men det har hun altså heldigvis ikke blitt. Da tar jeg ribbeinssparkene og blæreboksingen med et smil.
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2343 Skrevet 16. mai 2011 Vaske sminkekoster - check Ansikstmaske - check Fødebag - check Bestille gratispakke fra Weleda (som jeg har helt glemt ut å gjøre før nå) - check Fotobok på vei til Japan Photo-butikken - check (satser på at den er kommet frem til onsdag? )
Diddles Skrevet 16. mai 2011 #2344 Skrevet 16. mai 2011 Fotobøkene fra Japan Photo blir skikkelig fine!!! Vi er superfornøyd med den jeg laget fra bryllupet Jeg har glemt å for 37 uker Hun er ferdig!!!!
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2345 Skrevet 16. mai 2011 Fotobøkene fra Japan Photo blir skikkelig fine!!! Vi er superfornøyd med den jeg laget fra bryllupet Jeg har glemt å for 37 uker Hun er ferdig!!!! Åh, så godt å høre. Jeg har allerede 3 flere fotobøker klare som ligger på dataen min. *hekta* Woohoo!
Kokos Skrevet 16. mai 2011 #2346 Skrevet 16. mai 2011 Åh.. Nå får jeg også lyst til å lage fotobok! Bra reklame for Japan Photo dette! Må huske å ta mange bilder fra ferien i år.
liv Skrevet 16. mai 2011 #2347 Skrevet 16. mai 2011 Jeg må få laget fotobok for guttungen og. Har laget en frem til han ble et år men tenkte å lage en felles for barnehagetiden, et år igjen av det da, noe sier meg at det blir en tykk bok Jeg har Ørsta-bunad og er veldig stolt av den. Har ikke strøket skjorta mi selv jeg heller. Men i år blir den hengende i skapet, magen er alt for stor
Marikke Skrevet 17. mai 2011 #2348 Skrevet 17. mai 2011 Tommel opp for Japanphoto sine fotobøker, ja! Julegaver til besteforeldrene til lillegullet er sikret i årevis fremover. Snart skal bunaden på, og lillegull har jammen også fått bunad av bestemoren sin. Tror det blir noen fotoshoots i dag. God 17. mai til deg og lille krek! Og til alle dere andre KG-jenter!
^^Belle^^ Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2349 Skrevet 17. mai 2011 Åh.. Nå får jeg også lyst til å lage fotobok! Bra reklame for Japan Photo dette! Må huske å ta mange bilder fra ferien i år. Det er kjempegøy! Nå sitter jeg bare og manner meg opp for den siste jeg kommer til å lage før lille krek kommer: bryllupet. Det er så uendelig mange bilder å gå gjennom. Jeg må få laget fotobok for guttungen og. Har laget en frem til han ble et år men tenkte å lage en felles for barnehagetiden, et år igjen av det da, noe sier meg at det blir en tykk bok Jeg har Ørsta-bunad og er veldig stolt av den. Har ikke strøket skjorta mi selv jeg heller. Men i år blir den hengende i skapet, magen er alt for stor Det er godt det går an å bestemme tykkelsen på boken selv. Kjenner til det med magen altså. Eller, jeg har jo vokst alle andre steder også (mest på puppene), så min bunad hadde jeg ikke fått halvveis rundt meg engang. Tommel opp for Japanphoto sine fotobøker, ja! Julegaver til besteforeldrene til lillegullet er sikret i årevis fremover. Snart skal bunaden på, og lillegull har jammen også fått bunad av bestemoren sin. Tror det blir noen fotoshoots i dag. God 17. mai til deg og lille krek! Og til alle dere andre KG-jenter! Akkurat den samme tanken har jeg hatt. Å, så koselig. Mamma har en hardangerbunad som passer fra to år og oppover (jeg og søster har hatt bunad fra vi var henholdsvis 4 og 2 år, helt frem til konfirmasjonen) som lille krek skal få når hun blir stor nok. Til neste år blir det nok noe fra Name It kanskje, de har noen som er kjempefine.
^^Belle^^ Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2350 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Fin med veldig slitsom og lang dag. Jeg, søster og mamma hadde kosekveld hjemme hos mamma i går, så jeg sov over der. Det skulle jeg ikke ha gjort, for makan til dårlig natt har jeg aldri hatt. Jeg våknet klokken halv 5, etter sikkert 3 timer søvn sammenlagt, lys våken fordi jeg hadde så vondt i bekkenet og hoftene. Jeg klarte til slutt å sove kanskje et par timer til før jeg stod opp, men 5 timers sammenlagt søvn på en natt holder egentlig ikke. :gjeiper: Bror kom i halv 10-tiden i dag og vi spiste frokost sammen alle 4. Så kledde vi oss - sent ute som vanlig - før vi freste til starten av barnetoget for å møte bestemor og bestefar. Bestemor bor på gamle-/sykehjem, og bestefar hadde henne på en trilletur for å se korpset spille litt før togavgang. Så kjørte vi til der dagen feires, fant oss et bord og koste oss med kaker, brus, pølser og lapskaus. Typisk 17.mai altså. Jeg fikk også skryt av bror for oreokaken min som visstnok er 1000 ganger bedre enn den de hadde der. Etter det igjen dro vi til byen og satt på kaien og drakk øl og brus før vi skulle spise på kinarestaurant med de gamle naboene. Nå har jeg nettopp kommet hjem og er skikkelig utslitt. Jeg tror nok jeg kommer til å sovne tidlig i dag altså. Horisontalen skal inntas, med tv-serier på dataen. Deilig. :happy: Forresten...jeg skal mest sannsynligvis få arve bunaden til bestemor! Mamma skal spør bestefar selvsagt, men jeg tror nok han bare synes det er en positiv ting. Den kommer aldri til å bli brukt lenger, siden bestemor er dement og sitter i rullestol. Jeg har alltid hatt lyst på en sognebunad (jeg har angret meg ihjel for at jeg ikke stod på mitt da jeg skulle konfirmeres altså) og det hadde vært helt perfekt dersom vi hadde fått det til. Tenk for en fin ting å si at det er bestemor sin gamle bunad når folk spør hvor den er fra og sånn. Endret 17. mai 2011 av ^^Belle^^
Diddles Skrevet 17. mai 2011 #2351 Skrevet 17. mai 2011 Bøyer meg i støvet for deg som har vært ute og feiret Her har det kun gått i avslapping Nyt kvelden i horisontalen!! Heldige du som får arve bunad da Det er fint det!!! Minne for livet
Lucky? Skrevet 18. mai 2011 #2352 Skrevet 18. mai 2011 Imponert over at du har hatt en så aktiv 17.mai Skulle ikke tro at du skal føde snart Høres ut som en fin dag! Kjempefin bunad du har Mannen min vil heller ikke ha bunad Broren min har og jeg synes det er så fint!
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2353 Skrevet 18. mai 2011 Bøyer meg i støvet for deg som har vært ute og feiret Her har det kun gått i avslapping Nyt kvelden i horisontalen!! Heldige du som får arve bunad da Det er fint det!!! Minne for livet Jeg hadde heldigvis god familie som kjørte meg overalt hvor vi skulle, sånn at jeg slapp å gå så mye. Men jeg kjenner allikevel i dag at jeg gikk litt i går altså. Jeg har jo min egen bunad, men jeg har alltidalltid hatt lyst på en sånn som hun har. Og så synes jeg det er en fin gest overfor henne, å ta vare på hennes arv på en måte. Imponert over at du har hatt en så aktiv 17.mai Skulle ikke tro at du skal føde snart Høres ut som en fin dag! Kjempefin bunad du har Mannen min vil heller ikke ha bunad Broren min har og jeg synes det er så fint! Jeg fikk faktisk en del kommentarer i går om at det slettes ikke så ut som om jeg var 37 uker på vei. Jeg føler meg heldigvis forholdsvis lett på foten egentlig, hadde det bare ikke vært for den hersens bekkenløsningen. Åh, takketakk. Bah, hva er det med disse mannfolka altså? Bunad på menn er jo noe av det fineste som finnes (kanskje bortsett fra menn i skikkelig uniform ).
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2354 Skrevet 18. mai 2011 Fæl natt i natt igjen. Tror egentlig jeg har roet meg med at det kommer til å være sånn til hun kommer ut. Litt slitsomt å tenke på, men jeg orker ikke å irritere meg og klage over fæle netter hver eneste dag. Et pluss da: jeg var så utslitt i går, at jeg snudde meg i søvne et par ganger. Det betyr sånn ca 2 timers sammenhengende søvn. Luksus! I dag skal jeg til jordmor. Håper ikke jeg får altfor mye utslag på urinprøven - noe jeg frykter - fordi jeg har fått så utrolig mye mer utflod de siste par ukene. Sorry ekle detaljer. Men jeg føler meg veldig fin sånn ellers så det skal nok gå bra. Ellers skal jeg ringe Nav i dag og etterlyse permisjonssøknaden og jeg skal ringe til Japan Photo for å høre om de har fått fotoboken min (og hente den selvsagt, dersom den er kommet). I kveld er det vanngym, det skal bli gull for ømme muskler og ledd. :happy:
Kokos Skrevet 18. mai 2011 #2355 Skrevet 18. mai 2011 Lykke til hos jordmor i dag! Håper alt er som det skal være og det er det sikkert siden du er i relativt god form. Håper du får en fin dag!
hegejenta30 Skrevet 18. mai 2011 #2356 Skrevet 18. mai 2011 Nå er du like langt på vei som jeg var da E ble født! Høres ut som du hadde en fin 17.mai feiring! Selv om den ble litt lang og slitsom... Håper du får en rolig og fin dag i dag!
MellonCollie Skrevet 18. mai 2011 #2357 Skrevet 18. mai 2011 Menn i bunad er superfint! Mannen her kan tenke seg en, men han klarer ikke bestemme seg for hvilken. Så vi får se hva det blir... Lykke til hos jordmor i dag!
Sushi Skrevet 18. mai 2011 #2358 Skrevet 18. mai 2011 Lykke til hos jordmor! Og heldige deg som får arve bunad, sognebunaden er kjempefin
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2359 Skrevet 18. mai 2011 Lykke til hos jordmor i dag! Håper alt er som det skal være og det er det sikkert siden du er i relativt god form. Håper du får en fin dag! Takketakk! Nå er du like langt på vei som jeg var da E ble født! Høres ut som du hadde en fin 17.mai feiring! Selv om den ble litt lang og slitsom... Håper du får en rolig og fin dag i dag! Åh, tenk. Jeg må si jeg er litt misunnelig på deg som fikk ekstra mange uker med ham altså. Selv om det sikkert er sært å tenke på. Menn i bunad er superfint! Mannen her kan tenke seg en, men han klarer ikke bestemme seg for hvilken. Så vi får se hva det blir... Lykke til hos jordmor i dag! Så spennende. Her blir det rogalandsbunad på ham, dersom han endelig finner ut at han vil ha. Synes de er kjempeflotte til mannfolk, særlig de med knickers. Lykke til hos jordmor! Og heldige deg som får arve bunad, sognebunaden er kjempefin Enig, den er dødsfin!
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2360 Skrevet 18. mai 2011 Jordmortimen gikk veldig fint. Blodtrykk er perfekt, som alltid (jeg burde visst blitt blodtrykksmodell ), og utslaget i urinen er ikke mer enn den pleier å være. Lille krek har det veldig fint, med 150 hjerteslag i minuttet og nå er hun helt festet. Hun ligger visstnok også på min venstre side nå. Fine lille kreket mitt. SF-målet ligger rett oppforbi den røde streken og vekstutviklingen er kjempefin. Jeg har telefontrøbbel. Eller, jeg og halve Rogaland og Hordaland visstnok. Det er typisk at sånn skjer når jeg faktisk har tenkt å bruke telefonen for én gangs skyld. :gjeiper: Jeg skulle jo ringe og purre på NAV i dag, men det er jo ingen vits i når telefonen er helt død. Pga det ble det også bomtur til Japan Photo. Fotoboken var ikke kommet enda, og jeg skulle visstnok få en mail når de hadde fått den. Jeg var også innom jobben etter jordmortimen, for å høre om det bare var jeg som hadde telefonproblemer. Det var det jo ikke - de hadde ikke nett engang. Men jeg fikk da skravle litt med dem da, og det er jo koselig. Jeg fikk også vite at jeg får lønn fra jobben som vanlig, og så får de det refundert fra NAV. Greit å vite, iom. at jeg ikke har fått svar enda. Nå skal jeg spise brødskiver med rester av bolognesekjøttdeig med ost oppå, gratinert i ovnen. Resten av dagen skal tilbringes i telefontaushet , strekk ut i senga med filmer og tv-serier. Aaaah, livet er virkelig hardt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå