Sequax Skrevet 14. mai 2011 #2301 Skrevet 14. mai 2011 37 uker, Belle.... Gratulerer så mye med ferdigbakt babypai!
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #2302 Skrevet 14. mai 2011 37 uker 37 uker, Belle.... Gratulerer så mye med ferdigbakt babypai! Takketakk. --------- Jeg har bakt. Nå skal jeg sette meg godt til rette i sengen og se No Strings Attached. Håper den er like søt som den ser ut til å være.
Muffin! Skrevet 14. mai 2011 #2303 Skrevet 14. mai 2011 37 uker! Tenk at lille krek er ferdig. Nå bare godgjør hun seg. Det er veldig kjekt og fint med fotobøker.
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #2304 Skrevet 14. mai 2011 37 uker! Tenk at lille krek er ferdig. Nå bare godgjør hun seg. Det er veldig kjekt og fint med fotobøker. Helt fantastisk! Ja, jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet altså. Regner med jeg får hente den på onsdag kanskje? Jeg har jo prøvd å begynne å lage ''vanlige'' fotoalbum, men det blir liksom aldri gjort. Jeg er så lite kreativ, så det blir liksom ikke fint. Da er dette en kjempefin erstatning altså. Vi er jo NØDT til å bli mye flinkere på å lage album nå som kreket snart kommer. ------ ...og da har jeg laget et blogginnlegg om herligheten fynsk brunsviger.
Ananan Skrevet 14. mai 2011 #2305 Skrevet 14. mai 2011 Hurra for 37 uker og ferdigbakt baby :strix: blogg?
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #2306 Skrevet 14. mai 2011 Hurra for 37 uker og ferdigbakt baby :strix: blogg? Jippi! Skal sende deg PM jeg.
Mazilla Skrevet 14. mai 2011 #2307 Skrevet 14. mai 2011 Nå skal jeg sette meg godt til rette i sengen og se No Strings Attached. Håper den er like søt som den ser ut til å være. Håper du liker den bedre enn jeg gjorde. Jeg så den på kino, men betalte heldigvis ikke for det!
pusilus Skrevet 14. mai 2011 #2308 Skrevet 14. mai 2011 Gratulerer med 37 uker Belle, kan tenke meg at dere gleder dere til å bli ordentlig kjent med Kreket nå
Kokos Skrevet 14. mai 2011 #2309 Skrevet 14. mai 2011 37 uker og ferdigbakt krek! Fynsk brunsviger altså, det høres så farlig godt ut. Koselig med film i senga :happy: Har lyst til å se den selv, til tross for at den sikkert ikke er kjempebra. En perfekt film for "jentekveld" alene.
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #2310 Skrevet 14. mai 2011 Håper du liker den bedre enn jeg gjorde. Jeg så den på kino, men betalte heldigvis ikke for det! Det er en sånn film som jeg aldri pleier å gå å se på kino for det er sjelden verdt pengene. Da er det fint å kose seg med den, gratis, i senga. Gratulerer med 37 uker Belle, kan tenke meg at dere gleder dere til å bli ordentlig kjent med Kreket nå Åh, takk skal du ha søte deg. Vi gleder oss enormt mye. 37 uker og ferdigbakt krek! Fynsk brunsviger altså, det høres så farlig godt ut. Koselig med film i senga :happy: Har lyst til å se den selv, til tross for at den sikkert ikke er kjempebra. En perfekt film for "jentekveld" alene. Det ER farlig godt også. Det smaker kanelboller (siden jeg brukte kanel i stedet for kardemomme). Bare det er sånn ca tusen ganger enklere å lage denne. Jeg pakket i porsjonsbiter og heiv dem i frysen så snart jeg bare kunne. Ellers hadde jeg vel gått og gomla på brunsviger hele neste uke. Det tenkte jeg også. Nå skal jeg kose meg skikkelig. ----------- Oi, plutselig ferdig med fotobok for USA-turen vår også. Jeg er blitt litt hekta kan du si... Men jeg vil ikke bestille ny før jeg har sett hvordan den første blir. Jeg kan tenke meg at jeg får noen tips til hva som er fint og ikke. Litt vanskelig å se på liten laptop-skjerm av og til. Kanskje jeg skal begynne på den enorme jobben med bryllupet vårt i morgen?
Lucky? Skrevet 15. mai 2011 #2312 Skrevet 15. mai 2011 37 uker Blir så sulten av å være i den bloggen din altså Du er kjempeflink! Ha en deilig søndag
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2313 Skrevet 15. mai 2011 Blog? PM på vei til deg. 37 uker Blir så sulten av å være i den bloggen din altså Du er kjempeflink! Ha en deilig søndag Åh, takketakk. Det skal jeg!
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2314 Skrevet 15. mai 2011 Filmen i går var veldig søt synes jeg. Litt annerledes enn de typiske romantiske komediene og en helt grei jentefilm. Ingen planer i dag heller. Merker at dagene går veldig mye senere når jeg ikke har noe jeg skulle ha gjort og jeg bare går rundt og suller her hjemme. Men, men. Jeg får ta vare på alenetiden nå som jeg faktisk har mulighet til det. Lille krek ville ha meg opp klokken 7 i dag morges. Heldigvis roet hun seg etterhvert og jeg fikk sove igjen. Jeg begynner faktisk å merke at jeg begynner å få et lite snev av lakenskrekk. Jeg har alltid hatt et veldig godt sovehjerte, men nå gruer jeg meg nesten til å legge meg fordi jeg vet at natten blir så slitsom. Det blir jo ikke akkurat bedre når lille krek kommer da, så jeg får se på dette som god trening.
Marikke Skrevet 15. mai 2011 #2315 Skrevet 15. mai 2011 Oi, 37 uker! Nå er det bare oppløpsiden igjen. Heia Babybelle!
Gjest Caca Skrevet 15. mai 2011 #2316 Skrevet 15. mai 2011 Snikleser melder seg! Ville bare legge igjen en hilsen, Håper du har hatt en superfin dag! Tipper forresten 7. juni
MellonCollie Skrevet 15. mai 2011 #2317 Skrevet 15. mai 2011 Fotobok er gøy Jeg har endelig innsett at album, saks og lim ikke er min ting - men fotobok fikser jeg! Så D har i alle fall fått seg et album fra sitt første leveår. Resten kommer....etterhvert...
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2318 Skrevet 15. mai 2011 Oi, 37 uker! Nå er det bare oppløpsiden igjen. Heia Babybelle! Woohoo! Snikleser melder seg! Ville bare legge igjen en hilsen, Håper du har hatt en superfin dag! Tipper forresten 7. juni Så koselig. Velkommen skal du være! Dagen min har vært veldig fin, om enn veldig innholdsløs. Tipping er notert. Fotobok er gøy Jeg har endelig innsett at album, saks og lim ikke er min ting - men fotobok fikser jeg! Så D har i alle fall fått seg et album fra sitt første leveår. Resten kommer....etterhvert... Ja, jeg har blitt helt hekta. Da er vi på samme spor tror jeg. Jeg får det bare ikke til det der scrappegreiene. -------- Fin dag i dag. Selv om det eneste vettige jeg har gjort hele dagen er å ta meg en dusj og å skrubbe den keramiske toppen på steikeovnen. Jeg har fått gjort en del uvettig da. Fotobok fra fransk besøk i forbindelse med bryllupet vårt er snart ferdig, jeg har fått sett mye Bleach og et par filmer. Ramlet over Women in Trouble, en herlig sær film. Nå holder jeg på å se Elektra Luxx som er oppfølgeren og som er like herlig og sær. :happy:
Teriyaki Skrevet 15. mai 2011 #2319 Skrevet 15. mai 2011 Halloen! Hva slags fotobok bruker du? Altså om du har link til siden du bruker for å lage det? Jeg vil også lage fotobok! Tenk at det er så kort tid igjen av svangerskapet! Så spennende!
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #2320 Skrevet 15. mai 2011 Halloen! Hva slags fotobok bruker du? Altså om du har link til siden du bruker for å lage det? Jeg vil også lage fotobok! Tenk at det er så kort tid igjen av svangerskapet! Så spennende! Jeg bruker fotoboken til Japan Photo. Har ikke peiling på hvordan prisen ligger an i forhold til andre, for dette er første og eneste jeg har prøvd. Du kan laste ned programmet her. Det er helt absurd. Og litt skremmende. Men selvsagt helt fantastisk også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå