Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bor ved sjøen, sørforbi politistasjonen. :lur:

Ah..vi bor oppover vi da, i gata over avisbygget..sånn rundtom :fnise:

Jeg tipper dokka deres kommer snart jeg, sånn....20. mai tenker jeg vi sier :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tipper jeg 9. juni :nigo:

Det er dagen vi gifter oss, så føler virkelig at det burde kommet et lite krek til verden da :jepp:

Skrevet

Har kort vei til kaffe(og kake)besøk du da... :sjenert: *misunnelig* :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan være avløser fra og med 11. juni, hvis du vil :hoppe: Og da må jeg jo tro hun kommer den 12. ;) Men jeg håper du slipper å gå over termin :kose:

Skrevet

Nå knoter jeg fælt med signaturen :fnise:

Hmm, jeg tipper 10. juni!

:fnise: Jeg også.

Notert.

Jeg tipper dokka deres kommer snart jeg, sånn....20. mai tenker jeg vi sier :nigo:

Aha, ok.

Oi, det hadde vært noe det. :rodmer: Notert.

Da tipper jeg 9. juni :nigo:

Det er dagen vi gifter oss, så føler virkelig at det burde kommet et lite krek til verden da :jepp:

Åh, en bryllupsbaby. :rodmer:

Har kort vei til kaffe(og kake)besøk du da... :sjenert: *misunnelig* :fnise:

:ler:

Jeg kan være avløser fra og med 11. juni, hvis du vil :hoppe: Og da må jeg jo tro hun kommer den 12. ;) Men jeg håper du slipper å gå over termin :kose:

Selvsagt vil jeg det. :nigo: Sender deg PM med mobilnummer. :jepp:

Tipping er notert.

Skrevet

Sånn i forhold til akupunktur som dere snakket om tidligere, så er det forskjell på modningsakupunktur og igangsettelsesakupunktur. Modning settes fra ca uke 37, og i gangsettelse fra tidligst uke 39. Det var i allefall det jeg fikk vite når jeg var til akupunktør med første.

Skrevet

Sånn i forhold til akupunktur som dere snakket om tidligere, så er det forskjell på modningsakupunktur og igangsettelsesakupunktur. Modning settes fra ca uke 37, og i gangsettelse fra tidligst uke 39. Det var i allefall det jeg fikk vite når jeg var til akupunktør med første.

Jeg har ikke peiling på dette... :fnise: Jeg sa bare til akupunktøren at jeg ville bestille time til modningsakupunktur, og så spurte han meg om jeg var 36 uker på vei. :vetikke: Regner med jeg får mer svar i morgen. :Nikke:

Skrevet

Siden vi har vært så innmari flinke med økonomien denne måneden (man blir blakk av å handle babyting altså :fnise: ), har jeg belønnet meg selv ved å handle litt fra iherb. :sjenert: Kjøpte meg jojobaolje og tetreolje for å få bukt med det ekstreme kviseutbruddet lille krek har gitt meg, og påfyll av bringebærbladkapsler. :happy:

Skrevet

Må jo nesten tippe jeg også...

Jeg tror frøken krek kommer 6.juni.

Er det ikke en god følelse når termin er under en måned unna?

Skrevet

Lykke til på akupunktur idag, blir spennende å høre hvordan det var :nigo:

Skrevet

Må jo nesten tippe jeg også...

Jeg tror frøken krek kommer 6.juni.

Er det ikke en god følelse når termin er under en måned unna?

Tipping er notert.

Det er en helt fantastisk følelse. :rodmer:

Lykke til på akupunktur idag, blir spennende å høre hvordan det var :nigo:

Takketakk. :nigo: Kommer med oppdatering, skal dit snart. :jepp:

Skrevet

Vel hjemme fra akupunktøren og en mini shoppingtur.

Akupunktur var...merkelig. :fnise: Jeg fikk en nål i hver fot, en i hver hånd (de var eklest *grøss*) og en midt oppå hodet. Neste gang får jeg litt flere, i ryggen og i magen og sånn. Han sa også at jeg bare måtte si ifra dersom jeg ville at han skulle sette noen nåler mot bekkensmertene mine, og det tror jeg ikke jeg kan takke nei til. :ler:

Etterpå var jeg innom H&M og fikk kjøpt meg fire ammevennlige singleter (lange med spagettistropper som jeg bare kan dra ned over puppen i stedet for å dra dem opp) og 9 bestemortruser. Okei da, det er hipstere, men for meg som kun bruker string og tanga blir de...svære og med mye tøy. :fnise: Jeg må uansett ha noen bind-vennlige truser til etter fødsel, så det får bare gå - selv om jeg forakter dem. :ler:

Jeg fikk også kjøpt en lydbok i gave til kjæresten til svigermor. Han fylte år i går, og jeg skal oppom der en liten tur før vanngym senere i kveld. Koselig. :happy:

Planen for dagen:

- fortsette med fødebagen

- rydde på kjøkkenet

- se på serier

- sove

- besøke svigermor+kjæreste

- vanngym

Skrevet

Nok en avslappende dag i Belle-heimen høres det ut som!

Jeg har tatt en del akkupunktur pga en slitasjeskade i knærne. Ble ikke merkelig før det ble satt på strøm i nålene! Jeg har god erfaring med nåler - så håper det funker på deg også!

Skrevet

Nok en avslappende dag i Belle-heimen høres det ut som!

Jeg har tatt en del akkupunktur pga en slitasjeskade i knærne. Ble ikke merkelig før det ble satt på strøm i nålene! Jeg har god erfaring med nåler - så håper det funker på deg også!

:haar: Strøm? I nålene? Grøss og gru.

Han måtte pirke litt nedi den ene hånda mi før jeg kjente noe, og jeg fikk skikkelig ''støt'' og hele hånda mi rykket til! Tror det var derfor det ble litt merkelig etterpå.

Ja, her er det ikke mye action om dagene altså. :fnise: Men det er sånn det må være. Handleturen i dag slo meg helt ut, og den var veldig liten. :sjenert:

Skrevet

Jeg vil også tippe! Og siden Småkjekset tipper bryllupsdagen sin, så vil jeg tippe på bursdagen min: 2. juni. :nigo:

Skrevet

Jeg vil også tippe! Og siden Småkjekset tipper bryllupsdagen sin, så vil jeg tippe på bursdagen min: 2. juni. :nigo:

Tipping er notert. :jepp:

Skrevet
:hoppendeglad: Bestis har kommet hjem etter over et halv år i utlandet! I morgen skal vi på kaien og spise lunsj og bare nikose oss. :happy:
Skrevet

:hoppendeglad: Bestis har kommet hjem etter over et halv år i utlandet! I morgen skal vi på kaien og spise lunsj og bare nikose oss. :happy:

Ååh, så koselig! :hjerte:

Skrevet

Hun kommer 1. juni! :jepp:

Skrevet

Når var starten for bringebærkaplser igjen? Tok det sist men husker ikke når jeg begynte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...