Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kose: Det er godt du ikke har en så slitsom dag etter den slitsomme natten. :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble jo rent svett av å lese om dagens planer! :fnise:

Men om det er bytte av neglelakk på tærne så kan jo det være ganske utfordrende med stor mage... :fnise:

Håper du får en fin dag.

:klemmer:

Skrevet

Herlig dag du har foran deg :nigo:

Slitsomt med så mye kynnere, ser at det ikke er noe å gle seg til (jeg har merkelig lite av dem :sjenert:). Men gøy med turbokrek i alle fall!

Skrevet

:kose: Det er godt du ikke har en så slitsom dag etter den slitsomme natten. :)

Det har du helt rett i. :fnise:

Ble jo rent svett av å lese om dagens planer! :fnise:

Men om det er bytte av neglelakk på tærne så kan jo det være ganske utfordrende med stor mage... :fnise:

Håper du får en fin dag.

:klemmer:

:ler: Sånne dager er fine altså.

:hoho: Det får jeg ikke til nå altså. Det er såvidt jeg klarer å klippe neglene på tærne... :sjenert: Jeg spurte faktisk mannen om han kunne tenke seg å lakkere tåneglene mine til konfirmasjonen, men han nektet. Merkelig nok. :fnise:

Herlig dag du har foran deg :nigo:

Slitsomt med så mye kynnere, ser at det ikke er noe å gle seg til (jeg har merkelig lite av dem :sjenert:). Men gøy med turbokrek i alle fall!

Ja, det er veldig slitsomt. Heldigvis er de ikke noe særlig vonde da, men det er veldig irriterende når de går rett på blæren sånn som de gjør. Ihvertfall midt på natten. :gjeiper:

Ja, det er kjempegøy! :hoppendeglad: (men nå er hun tilbake som hval igjen)

Skrevet

- se alle seriene som kom ut i dag

- bytte neglelakk - har kommet så langt at jeg har tatt av den jeg hadde. Så halvveis da. :fnise:

- legge frem ting til fødebag

- sove

- lage middag - det ble skikkelig enkelt: fullkornstagliatelle med kjøttdeig, wokgrønnsaker og en dæsj med smør

- besøke venninne

4,5 av 6 er vel ikke så verst? Og klokken er jo bare 6 enda. :ler: Jeg har ihvertfall fått tatt opp den lille trillekofferten min som jeg skal pakke mine saker i og så har jeg lagt fram tre antrekk til lille krek + brystvortekrem. Så litt på vei er jeg ihvertfall. Jeg er bare så usikker på hvor mye klær jeg skal ha med til lille krek. Jeg vil jo at hun skal se fin ut i alle de nydelige klærne vi har kjøpt til henne. :sjenert: Jeg kommer nok sikkert til å pakke ALTFOR mye. :fnise:

Koselig besøk hos venninne. Vi var innom butikken for å kjøpe chips og brus og så satt vi bare og skravla i flere timer. Kjempekos. :happy:

Skrevet

Så flink du har vært i dag da! 4,5 av 6 er veldig bra ;)

Utrolig så fort tida går, og nå er det jammen ikke mange ukene igjen :strix:

:klem:

Skrevet

4,5 av 6 er kjempebra og helt klart bestått! :nigo:

Trenger sikkert ikke stort av klær, kan sikkert sende noen for å hente mer hvis oppholdet for eksempel blir lengre enn planlagt osv.?

Jeg ville fylt opp med de tingene jeg måtte hatt til meg selv, de nødvendige tingene til babyen og så ville jeg fylt opp resten av plassen med søte babyantrekk. :fnise:

Skrevet

Så flink du har vært i dag da! 4,5 av 6 er veldig bra ;)

Utrolig så fort tida går, og nå er det jammen ikke mange ukene igjen :strix:

:klem:

Tiden bare flyr avgårde! :hoppe:

Gleder meg sånn! :rodmer:

4,5 av 6 er kjempebra og helt klart bestått! :nigo:

Trenger sikkert ikke stort av klær, kan sikkert sende noen for å hente mer hvis oppholdet for eksempel blir lengre enn planlagt osv.?

Jeg ville fylt opp med de tingene jeg måtte hatt til meg selv, de nødvendige tingene til babyen og så ville jeg fylt opp resten av plassen med søte babyantrekk. :fnise:

Vi bor jo 3 minutter unna sykehuset da, så det er liksom ikke krise om jeg glemmer noe. :fnise: Men som den kontrollfreaken jeg er liker jeg å ha alt klart. :sjenert:

God plan. :tommelsmil: Jeg tror nok jeg har mer enn god nok plass til mange søte babyklær. :fnise:

Skrevet

Er det forresten snart på tide å tenke på sladris? :sjenert: *kontrollfreaken strikes again* :fnise:

Skrevet

Er det forresten snart på tide å tenke på sladris? :sjenert: *kontrollfreaken strikes again* :fnise:

hegejenta som du var sladris for er jo et eksempel på at ting kan skje plutselig, så det er sikkert greit å ha en i bakhånd! :Nikke:

Er gjerne sladris jeg, men så er jeg bortreist 11. - 18. juni og det passer kanskje litt dårlig?

Skrevet

Vi bor jo 3 minutter unna sykehuset da, så det er liksom ikke krise om jeg glemmer noe. :fnise:

What?? Nesten naboer vi da? :fnise:

Skrevet

hegejenta som du var sladris for er jo et eksempel på at ting kan skje plutselig, så det er sikkert greit å ha en i bakhånd! :Nikke:

Er gjerne sladris jeg, men så er jeg bortreist 11. - 18. juni og det passer kanskje litt dårlig?

Det tenkte jeg også. :fnise:

Hmm, det passer kanskje ikke helt nei. Men du kan få lov til å være sladris frem til da hvis du vil. :jepp:

What?? Nesten naboer vi da? :fnise:

Vi bor ved sjøen, sørforbi politistasjonen. :lur:

Skrevet

Er gjerne sladris fram til da! :jepp: Kan ansette en avløser fra 11. juni :nigo:

Men regner selvfølgelig med at hun er her innen den tid! :Nikke:

Har du forresten tippeliste på dato?

Skrevet

Jeg tør ikke melde meg som sladris i alle fall - stor fare for at vi er litt opptatt på rundt samme tid :lur:

Skrevet

Er gjerne sladris fram til da! :jepp: Kan ansette en avløser fra 11. juni :nigo:

Men regner selvfølgelig med at hun er her innen den tid! :Nikke:

Har du forresten tippeliste på dato?

Så gøy. :nigo: Sender deg PM med telefonnummer jeg. :jepp:

Ingen tippeliste heller, så det er bare til å begynne!

Jeg tør ikke melde meg som sladris i alle fall - stor fare for at vi er litt opptatt på rundt samme tid :lur:

Jeg hadde nok ikke regnet med deg, nei. :fnise: Mest sannsynligvis har du jenta di hos deg når sladrisjobben blir aktuell. :rodmer:

Skrevet (endret)

Da tipper jeg 11. juni! For termin er 7. juni, eller...?

Endret av MellonCollie
Skrevet (endret)

Da tipper jeg 11. juni! For termin er 7. juni, eller...?

Jepp, termin er 7. :jepp:

Sier det sånn offisielt en gang til, jeg:

Sett i gang og tipp! :nigo:

(Bruker forresten den gamle tippelisten om kjønn som ligger i signaturen min. Orker ikke ørtogførti linker der nede, og så ligger den så veldig enkelt og laglig til. :fnise: )

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Nå er jeg litt slem, men jeg tipper 15. juni. Det er min termindato, så da kan vi føde samtidig :nigo: (Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg ikke skal gå en dag over tiden :fnise:)

Skrevet

Nå er jeg litt slem, men jeg tipper 15. juni. Det er min termindato, så da kan vi føde samtidig :nigo: (Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg ikke skal gå en dag over tiden :fnise:)

Jeg er alltid slem på sånne tippinger, så det går helt fint. :twisted::fnise:

Skrevet

Nå knoter jeg fælt med signaturen :fnise:

Hmm, jeg tipper 10. juni!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...