Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt time til modningsakupunktur. :hoppendeglad: Skal dit på onsdag. Litt skummelt også. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg kjenner som har tatt modningsakupunktur har født en dag og to etterpå :overrasket: Blir spennende å høre hvordan det var, jeg er ikke videre glad i nåler ser du..Til tross for det; jeg har også tenkt å prøve meg på akupunktur, men må naturlig nok vente noen uker :fnise: Tar ikke sjansen på at hun skal komme ut helt enda :haar: Men, et par-tre uker til så er det fritt frem ;)

Skrevet

Alle jeg kjenner som har tatt modningsakupunktur har født en dag og to etterpå :overrasket: Blir spennende å høre hvordan det var, jeg er ikke videre glad i nåler ser du..Til tross for det; jeg har også tenkt å prøve meg på akupunktur, men må naturlig nok vente noen uker :fnise: Tar ikke sjansen på at hun skal komme ut helt enda :haar: Men, et par-tre uker til så er det fritt frem ;)

En dag og to? :overrasket: Hjelpes, håper det går littegranne lengre tid ihvertfall. :fnise: Men her prøves det som prøves kan altså. Jeg tar nå full dose med bringebærbladkapsler og antar at det er derfor jeg har begynt å kjenne murringer i rygg og mage i det siste. :tommelsmil:

Og så er det jo ikke krise om hun kommer snart heller da. På lørdag er hun jo ikke prematur lenger. :nigo:

Skrevet

En dag og to ja :Nikke: Hun siste gikk vannet på samme kveld :overrasket: Men det kommer jo helt an på hvor klar kroppen din er, noen er det kjempeeffektivt på, andre har ingen nytte av det - ihvertfall i forkant! Uansett er det jo bra for både fødselen og tiden etterpå :)

Bringebærbladkapsler og te står på handlelisten min også, men jeg fikk ikke lov å kjøpe det enda :fnise:

Tenk at hun snart er ferdig ruget :daane: Good job :hoppe:

Skrevet

En dag og to ja :Nikke: Hun siste gikk vannet på samme kveld :overrasket: Men det kommer jo helt an på hvor klar kroppen din er, noen er det kjempeeffektivt på, andre har ingen nytte av det - ihvertfall i forkant! Uansett er det jo bra for både fødselen og tiden etterpå :)

Bringebærbladkapsler og te står på handlelisten min også, men jeg fikk ikke lov å kjøpe det enda :fnise:

Tenk at hun snart er ferdig ruget :daane: Good job :hoppe:

Ja, jeg fokuserer på å gjøre dette for å lette selve fødselen. Tidlig modning hadde jo vært gull det også (har veldig liten lyst til å gå over termin og i verste tilfelle bli igangsatt), men siden jeg har litt angst light spanderer jeg på meg de kronene det koster for muligheten til å gjøre ting lettere for meg selv. :jepp: Om det ikke funker så har jeg ihvertfall prøvd det. (Det samme med strekkmerker. :fnise: Smøring funker jo i realiteten ikke mot dem, men man må jo uansett prøve. :ler: )

Tiden har gått så usannsynlig fort de siste par månedene synes jeg. :daane: Tenk, et nesten ferdigruget krek i magen min. :rodmer:

Skrevet

:fnise: Jeg tror nok lesegleden til mamma har smittet over på meg, gitt.

Jeg også har en venninne som er like glad i å lese som det jeg er. Vi kunne sitte sammen og lese vi, mens andre sprang rundt og lekte med hva enn de holdt på meg.

Det er godt å høre at vi ikke var alene om å sitte sammen å lese ;)

De vi gikk i klasse med bare himlet med øynene da de fikk svar på hva vi hadde gjort om helgene :fnise:

Kjipt med vind, men herlig med sol.

Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

Ooh, modningsakupunktur, det må vel være et tegn på at det jammen ikke er lenge igjen! Det blir spennende :)

Jeg var også medlem av TL-klubben og leste hver bidige bok. Spesielt serien om Barnevaktklubben eelsket jeg, hadde lyst til å starte egen barnevaktklubb. :fnise:

Og Sweet Valley High, der kom det jo en TV-serie også. :jepp:

Gode minner :happy:

Nå om dagen leser jeg så mye pensumlitteratur at min avkobling blir TV. Men i sommerferien skal jeg lese, det gleder jeg meg til. :)

Skrevet

Det er godt å høre at vi ikke var alene om å sitte sammen å lese ;)

De vi gikk i klasse med bare himlet med øynene da de fikk svar på hva vi hadde gjort om helgene :fnise:

Kjipt med vind, men herlig med sol.

Håper du får en fin dag :klem:

:fnise: Kjenner meg veldig godt igjen. *lesehest*

Det gjør jeg nok. :klem:

Ooh, modningsakupunktur, det må vel være et tegn på at det jammen ikke er lenge igjen! Det blir spennende :)

Jeg var også medlem av TL-klubben og leste hver bidige bok. Spesielt serien om Barnevaktklubben eelsket jeg, hadde lyst til å starte egen barnevaktklubb. :fnise:

Og Sweet Valley High, der kom det jo en TV-serie også. :jepp:

Gode minner :happy:

Nå om dagen leser jeg så mye pensumlitteratur at min avkobling blir TV. Men i sommerferien skal jeg lese, det gleder jeg meg til. :)

Nå nærmer det seg med stormskritt altså. :daane: Kjempespennende! :jepp:

Barnevaktklubben likte ikke jeg, men Sweet Valley High var gull. Det samme med alle kjærlighetsbøkene. :happy:

-------

Tilbake fra god fysiotime. Jeg forklarte henne at jeg alltid har vondt i lysken på begge sider, og da spesielt den ene. Da hun kjente på den sa hun: ''oi, ikke rart du har vondt. Det er jo steinhardt her.'' :sjenert: Nå har jeg fått massert opp litt og det er litt lettere å gå. Deilig. :nigo:

Nå skal resten av dagen brukes til småpusling. Jeg tenkte å begynne med fødebagen og så skal jeg vaske aller siste rest av babyklær og lage gooood middag (chili mac'n'cheese). :sikle:

Skrevet

Jeg ble også lest mye for da jeg var liten, og leste min første tynne bok alene sommeren jeg fylte fem. :jepp: En gutt jeg pleide å leke med da jeg var i barnehagealder spurte mamma hvorfor jeg hadde bokhyller fulle av bøker når jeg ikke kunne lese selv. Han ble aldri lest for hjemme, stakkar, men syns det var stor stas da han ble det hos oss. :) (Og jeg var selvfølgelig også medlem av Penny og TL i årevis. ;) Pluss at jeg elsket Grøsserne!)

Skrevet

Hvor var det du kjøpte Skip Hop stelleveske? Mente du bestilte på nett fra utlandet, men jeg gidder ikke lete gjennom hele boka di :gjeiper: Hva betalte du? Og er det med stellematte i den?

:klemmer:

Skrevet

Jeg ble også lest mye for da jeg var liten, og leste min første tynne bok alene sommeren jeg fylte fem. :jepp: En gutt jeg pleide å leke med da jeg var i barnehagealder spurte mamma hvorfor jeg hadde bokhyller fulle av bøker når jeg ikke kunne lese selv. Han ble aldri lest for hjemme, stakkar, men syns det var stor stas da han ble det hos oss. :) (Og jeg var selvfølgelig også medlem av Penny og TL i årevis. ;) Pluss at jeg elsket Grøsserne!)

Huff, stakkar. Slik skal ikke vi ha det ihvertfall. Håper lille krek liker å bli lest til. :Nikke:

Usjameg, jeg likte ikke skumle bøker. :fnise: Det beste jeg klarte på den fronten var Nancy Drew som jeg elsket, men det hendte av og til at de var for skumle også og at jeg måtte sove med lyset på. :sjenert:

Hvor var det du kjøpte Skip Hop stelleveske? Mente du bestilte på nett fra utlandet, men jeg gidder ikke lete gjennom hele boka di :gjeiper: Hva betalte du? Og er det med stellematte i den?

:klemmer:

Jeg kjøpte den her. Prisen er totalpris, fordi frakt er gratis og du slipper moms og tollgebyr (fordi de har en filial i Norge). :nigo: Det gikk kjempekort tid fra jeg bestilte til den kom, så ingenting å klage på der, nei.

Oppi er det stellematte ja, og også hanker til å henge den på vognstyret. :jepp:

Skrevet

Takk! :blomst: Tror det blir den i wawe dot, syns den var så fin og forhåpenligvis unisex nok for sambo, pluss at den matcher vognen ;) Bra du er fornøyd med nettbutikken! Vurderte lenge å bruke en vanlig veske, men jeg har ingen som passer. Skip Hop Dash Deluxe veskene virker jo utrolig lure, med mange lommer, stellematte osv.

Koslig at du gleder deg til å lese for lille krek :babyjente: Jeg har kjøpt bøker til mine fremtidige barn siden jeg var 20, så lille bolle har allerede en solid samling av mine favorittbøker! Gleder meg til å lese for henne, så hun har værsågod å være like glad i bøker som meg :ler:

Er det noen grense for når man kan ta modningsakupunktur? Jeg kjenner at jeg ikke er helt klar for det ennå :gjeiper:

Skrevet

Takk! :blomst: Tror det blir den i wawe dot, syns den var så fin og forhåpenligvis unisex nok for sambo, pluss at den matcher vognen ;) Bra du er fornøyd med nettbutikken! Vurderte lenge å bruke en vanlig veske, men jeg har ingen som passer. Skip Hop Dash Deluxe veskene virker jo utrolig lure, med mange lommer, stellematte osv.

Koslig at du gleder deg til å lese for lille krek :babyjente: Jeg har kjøpt bøker til mine fremtidige barn siden jeg var 20, så lille bolle har allerede en solid samling av mine favorittbøker! Gleder meg til å lese for henne, så hun har værsågod å være like glad i bøker som meg :ler:

Er det noen grense for når man kan ta modningsakupunktur? Jeg kjenner at jeg ikke er helt klar for det ennå :gjeiper:

Wave dot var kjempefin. :jepp: Vi har den i mørkegrått. Litt kjedelig kanskje, men den passer helt perfekt til vognen, så... :fnise:

Synes det er greit å ha en veske hengende på styret jeg altså. Da kan mannen trille på vognen også, og slippe å ha med seg en ryggsekk eller noe fordi en vanlig veske ikke kommer på tale. :ler: Den virker ihvertfall kjempepraktisk, så jeg håper og satser på at vi blir fornøyd med den.

Modningsakupunktur kan du starte med fra uke 36, så litt tidlig enda for deg. Sykehusene begynner vel ikke med det før uke 38 ettersom jeg har klart å lese meg til, men ''alle andre'' begynner altså i uke 36. :Nikke:

Skrevet

Oppdatert blogg. :nigo: Chili & cheese macaroni stod på menyen i dag. :sikle:

(Men, er det noen flinke bloggmennesker som vet hvorfor jeg ikke får noen mellomrom/avsnitt på de publiserte postene? Jeg har jo fått det før, helt frem til den nest siste posten... :klo: )

Skrevet

Jeg gikk til modningsakupunktur sist, da begynte jeg i uke 37 husker jeg. Hadde vel omtrent 2 behandlinger i uka eller noe sånt? :klø: Er jo så vanskelig å vite om det er noe effekt eller ikke - jeg gikk 6 dager over tiden, og hadde modningsrier i laaang tid før det åpnet seg skikkelig. MEN, uten akupunkturen kan det jo være det hadde vært enda drøyere. Skader i alle fall ikke :)

Skrevet

Jeg gikk til modningsakupunktur sist, da begynte jeg i uke 37 husker jeg. Hadde vel omtrent 2 behandlinger i uka eller noe sånt? :klø: Er jo så vanskelig å vite om det er noe effekt eller ikke - jeg gikk 6 dager over tiden, og hadde modningsrier i laaang tid før det åpnet seg skikkelig. MEN, uten akupunkturen kan det jo være det hadde vært enda drøyere. Skader i alle fall ikke :)

Det er det jeg tenker også, at det skader ihvertfall ikke å prøve. :jepp: Annet enn lommeboken da, men det snakker vi ikke om. :fnise:

Jeg vet ikke hvor ofte jeg skal gå, men antar at vi setter opp en plan på det når jeg kommer dit på onsdag. :Nikke:

Skrevet

Spennende med modningsakupunktur! Lykke til, blir spennende å se om det har noen virkning :)

Skrevet

Åååh! Superspennende :hoppe: Jeg blir så emosjonell, du er jo snart mammaaaaa :grine::hjerte:

Skrevet

Spennende med modningsakupunktur! Lykke til, blir spennende å se om det har noen virkning :)

Ja, det er kjempespennende! :jepp:

Åååh! Superspennende :hoppe: Jeg blir så emosjonell, du er jo snart mammaaaaa :grine::hjerte:

Det er helt uvirkelig og fantastisk og ubeskrivelig. :rodmer:

Skrevet

Ngh, slitsom natt. :natti: Jeg har hatt skikkelig masse kynnere i natt, noe som har resultert i 4 dobesøk på 4 timer. :overrasket: Kynnerne mine setter seg rett på blæren (eller, rett på lille krek som ligger veldig godt posisjonert inntil blæren) og da er det liksom som om jeg må akutt på do. Ikke alltid like behagelig.

Lille krek var superturbo i går kveld forresten. :rodmer: Det er så utrolig koselig når hun gjør sånt, for som regel er det bare langsomme hvalbevegelser nå for tiden.

Planen for dagen i dag:

- se alle seriene som kom ut i dag

- bytte neglelakk

- legge frem ting til fødebag

- sove

- lage middag

- besøke venninne

Puh. Slitsom dag gitt. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...