^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2141 Skrevet 5. mai 2011 Kino i kveld. Jeg klarte å lokke mannen med, endelig. Vi ville egentlig se Thor, men selvsagt har denne lille tullebyen ikke noe skikkelig kinoskjema siden det er torsdag. I morgen går den både i 2D og 3D liksom... Så da ble det altså Fast and Furious 5. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2142 Skrevet 5. mai 2011 Nye magebilder. Som forrige gang synes jeg det er ett eller annet som har skjedd, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det. Album her.
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2143 Skrevet 5. mai 2011 Nå har jeg også oppdatert bloggen med bilder av ferdig oppredd seng og vogn.
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2146 Skrevet 5. mai 2011 (endret) PM er sendt. Ja, ''spissen'' er ikke så høy nei. Men livmoren min går allikevel helt opp til under puppene, og jeg har problemer med å bøye meg for mye. Jeg regner med det er derfor SF-målet mitt er gjennomsnittlig selv om selve magetuppen ikke er så stor. Jeg har mage fra nedenfor trusekanten og opp til der puppene starter - om ikke lengre. Endret 5. mai 2011 av ^^Belle^^
Kokos Skrevet 5. mai 2011 #2147 Skrevet 5. mai 2011 Du har en herlig babymage! Så utrolig koselig med klar seng og vogn. Bamsene som mannen kjøpte passet veldig godt oppi senga, godt valg. Blir nesten litt rørt jeg, tenk at hun snart er her etter alle frustrasjonene og all den ventetiden.
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2148 Skrevet 5. mai 2011 Du har en herlig babymage! Så utrolig koselig med klar seng og vogn. Bamsene som mannen kjøpte passet veldig godt oppi senga, godt valg. Blir nesten litt rørt jeg, tenk at hun snart er her etter alle frustrasjonene og all den ventetiden. Tusen takk. Ja, det er kjempekos. Og ja, han er veldig flink til å finne sånne ting. Han har til og med tatt bilde av en rosa delfin (rosa delfinbamsen kjøpe han i zoo'en i Singapore) som vi skal forstørre og ha på veggen på rommet hennes i det nye huset. Jeg antar at det ikke er så mange menn som tenker på sånne ting. Åh! Det er helt fantastisk ubeskrivelig deilig.
hegejenta30 Skrevet 5. mai 2011 #2149 Skrevet 5. mai 2011 Fiiine magen Og herlige senga med alle bamsene! Omtrent som å se senga mi da jeg var yngre - var mer bamser i den enn det var dyne! Men veldig kos da! Man blir jo så glad i de små mye kosedyrene! Jeg er sikker på at frøken krek kommer til å elske å sove sammen med kosebamsene sine!
Sequax Skrevet 5. mai 2011 #2150 Skrevet 5. mai 2011 Nå ble jeg rørt... Jeg tenker på alt du har vært igjennom før du fant ut at lille Babybelle vokste som bare av det der inne...jeg tror ikke det er tilfeldig hvilke barn man får; det er en grunn til at det er akkurat de babyene som blir til som blir til! (unnskyldning for dårlig norsk: klokka er 1.05.) Nå er det ikke mange ukene igjen....tenker på deg!
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2152 Skrevet 6. mai 2011 Fiiine magen Og herlige senga med alle bamsene! Omtrent som å se senga mi da jeg var yngre - var mer bamser i den enn det var dyne! Men veldig kos da! Man blir jo så glad i de små mye kosedyrene! Jeg er sikker på at frøken krek kommer til å elske å sove sammen med kosebamsene sine! Takk. Hun har nok bamser ja. Men de skal nok taes ut når hun kommer. Nå er de vel mer til pynt sånn at det skal se fint ut mtp. visning og sånn. Hun får heller sove med dem når hun blir litt eldre. Nå ble jeg rørt... Jeg tenker på alt du har vært igjennom før du fant ut at lille Babybelle vokste som bare av det der inne...jeg tror ikke det er tilfeldig hvilke barn man får; det er en grunn til at det er akkurat de babyene som blir til som blir til! (unnskyldning for dårlig norsk: klokka er 1.05.) Nå er det ikke mange ukene igjen....tenker på deg! Det er helt uvirkelig. Og så er det så rart å tenke på at dersom vi hadde fått det til før, så hadde det ikke vært akkurat lille krek i magen min nå. Tiden flyr! For en utrolig nydelig babymage du har!!! Takk.
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2153 Skrevet 6. mai 2011 Filmen i går var dødskul! En skikkelig actionfilm. Rett og slett en god blanding av The Italian Job, Ocean's Eleven og gode gamle Fast and Furious. Det som var så kult var at de hadde fått med seg folk fra absolutt alle de forrige filmene. Jeg tror ikke lille krek var så fan av filmen da. Hun var helt turbo pga den høye lyden og lurte sikkert på hva i alle dager vi hadde dratt henne med på. Da fant hun selvsagt blæren min som hun brukte som bokseball. :gjeiper: Ikke akkurat særlig behagelig å få konstante slag i blæren gjennom en hel film. I natt har jeg faktisk vært skikkelig øm både i ribbein og i symfysen etter all den banken jeg fikk i går. Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg skal gå på kino dersom jeg blir bekymret for lite bevegelse en gang til. I dag skal vi i møte med husbygger. Jeg er skikkelig spent på hva totalprisen er blitt nå altså, men jeg antar at den er litt for høy og at vi må prøve å kutte ned på noe. Vi skal også innom til mamma en tur for å hente en nøkkel som megleren skal ha, for han skal ha en liten fellesvisning på tre leiligheter her i komplekset i morgen (og vi er jo bortreist i konfirmasjon). Så det blir nok litt ryddings på oss i kveld også. Konfirmasjon i nabobyen i morgen også ja. Vi skal heldigvis ikke i kirken (jeg brukte faktisk graviditeten min som unnskyldning for første gang men jeg har ikke så dårlig samvittighet for det akkurat <--- hedningen Belle ), så vi trenger ikke kjøre så veldig tidlig. Men vi skal innom Ikea en liten svipptur for å kjøpe stellematte før ''festen'' da. I går begynte plutselig den ene puppen min å lekke melk. Det var faktisk så mye at det dryppet en god del dråper på lakenet da jeg lå på siden. Sært.
*lilly* Skrevet 6. mai 2011 #2154 Skrevet 6. mai 2011 Så fint dere har ordnet Og magen din er kjempefin!
Mazilla Skrevet 6. mai 2011 #2155 Skrevet 6. mai 2011 Så gøy med melk! Jeg lakk også de siste ukene, men nå savner jeg nesten de dråpene det var snakk om. Det er nemlig ikke så stas å våkne helt klissete hver morgen i en innsjø av morsmelk..
hegejenta30 Skrevet 6. mai 2011 #2156 Skrevet 6. mai 2011 Bare å begynne med ammeinnlegg nå da - så du slipper våte flekker på klærne i løpet av dagen! Nå gleder jeg meg til å se Fast&Furious 5! Ikke noe er som en god action film!
Sushi Skrevet 6. mai 2011 #2157 Skrevet 6. mai 2011 NYDELIG seng og vogn Jeg er egentlig ikke så fan av mye dill og pynt, men dere har gjort det så gjennomført og fiiint! *smelte* Den ene puppen min lakk akkurat sånn som du beskriver, men det har visst gitt seg igjen. Det som var så rart var at jeg bare lakk om natta hvis jeg sov uten BH. Om dagen og hvis jeg sov med BH kom det ingenting... Er i alle fall glad meieriet har tatt seg en pause Kos dere i konfirmasjon! Smart å bruke graviditeten for å slippe å sitte i kirka i timesvis
Lilywhite Skrevet 6. mai 2011 #2158 Skrevet 6. mai 2011 Fine magebilder Bra dere koste dere på kino også, kan vel bli en stund til neste gang God helg!
Lilywhite Skrevet 6. mai 2011 #2159 Skrevet 6. mai 2011 Var inne på bloggen nå, utrolig søt seng til lille krek Og herregud så mye godt du har bakt! Måtte bare pelle meg ut derfra før jeg fikk lyst å lage alt det som du hadde bakt!
Muffin! Skrevet 6. mai 2011 #2160 Skrevet 6. mai 2011 (endret) Så fin mage du har. Tenk at lille krek snart er her. Jeg tror kanskje hun ble ivrig på kino jeg. Kanskje dere får en liten fartsbølle. Endret 6. mai 2011 av Muffin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå