Småkjekset Skrevet 28. april 2011 #2061 Skrevet 28. april 2011 Så bra at du fikk full sykemelding Etter morgendagen er din eneste jobb de neste ukene å ruge ferdig lillegull i magen
hegejenta30 Skrevet 28. april 2011 #2062 Skrevet 28. april 2011 Høres ikke noe godt ut det bekkenet ditt altså! Veldig bra legen din innvilget deg 100% sykmelding. Det er jo greit å ha noen krefter igjen i juni også
Diddles Skrevet 28. april 2011 #2063 Skrevet 28. april 2011 Uff, kan nesten kjenne hvor vondt du har Heldigvis forsvinner bekkenplagene i de fleste tilfeller etter fødselen Nyt de siste ukene nå, plutselig er du mamma Heldig med været er du også
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2064 Skrevet 29. april 2011 Oj, er du høygravid? :overrasket : Da er jo jeg snart høygravid også! :hoppe : Så bra at du fikk 100% sykmelding, det høres ut som du virkelig trenger det. Blir nok bra å kunne slappe heeelt av de siste ukene nå :Nikke : Du må jo spare opp krefter. Nei, du ligger ikke så langt bak meg du heller. Men jeg har følt meg høygravid i mange uker allerede jeg da. Det skal bli kjempeherlig. Jeg skal endelig ta meg tid til sånne ting som jeg måtte nedprioritere for søvnen sin del. Deilig. Jammen bra du fikk 100 % sykemelding, det høres ut som du behøver det :klemmer : Det var vel ikke så lenge til du skulle hatt permisjon uansett? Neida, det er bare to uker det er snakk om (før jeg skulle ut i permisjon altså), så jeg har faktisk ingen dårlig samvittighet i det hele tatt. Tror nok de fleste venter på det, for jeg har også alltid vært ærlig og sagt at jeg ikke er sikker på om jeg orker å jobbe helt til veis ende. Så bra at du fikk full sykemelding :jepp : Etter morgendagen er din eneste jobb de neste ukene å ruge ferdig lillegull i magen :hjerte : Åh. Det er så uvirkelig og fantastisk og deilig. *lykkelig* Høres ikke noe godt ut det bekkenet ditt altså! Veldig bra legen din innvilget deg 100% sykmelding. Det er jo greit å ha noen krefter igjen i juni også : ) Usj, nei. Men etter gårsdagen er jeg bare glad for at jeg har hatt det såpass greit frem til nå. Man blir så utrolig hemmet, og da dukker selvsagt lysten til å vaske og rydde opp med én gang. Uff, kan nesten kjenne hvor vondt du har :daane : Heldigvis forsvinner bekkenplagene i de fleste tilfeller etter fødselen :tommelopp : Nyt de siste ukene nå, plutselig er du mamma Heldig med været er du også :sol : Vi får satse på det. Jeg skal jo til fysio i neste uke også, så håper hun får ordne litt på det. Det skal jeg virkelig. Jeg har tatt sommer jeg nå, og går med ballerinasko og tights. *hetetokter*
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2065 Skrevet 29. april 2011 Fin dag. Det føles så utrolig befriende å vite at jeg ikke lenger trenger å presse meg selv til noe jeg kanskje ikke burde ha gjort. Nå har jeg sagt ifra til sjefen også, og han tok det veldig greit. Det blir litt styr mtp alt utstyret mitt som må lagres, men jeg tror det skal gå veldig fint. Lite planer for helgen egentlig. Vi skal ha visning på tirsdag og må rydderydderydde, men kompis kommer på besøk fra lørdag til søndag så vi har ikke så god tid som vi egentlig ville ha hatt. Han og mannen skal nemlig på Ingenting-konsert. Siden mannen er ihuga fan, skaffet kompis backstage-billetter til dem og de skal sitte med bandet og drikke både før og etter. Mannen er jo selvsagt i ekstase. Mamma er så søt. Nå har hun funnet frem gamle bilder fra da hun var baby for å se om lille krek kanskje kan ligne på noen av dem. Jeg har fått absolutt alt fra mamma (da vi var mindre var vi prikk like - det er ikke uten grunn at bestefar alltid kalte meg *Mammas navn* da jeg var mindre), og hun alt fra bestemor, så det er vel en stor sannsynlighet for at lille krek får mye fra meg (selv om man aldri kan vite selvsagt - plutselig plopper det ut en blond baby, som mannen ). Tror hun også har innsett at det faktisk ikke er lenge til nå. Her en dagen fant hun ut at hun måtte strikke ferdig hentesettet (som er så fiiiint!) fordi plutselig kunne hun komme. Og hentesett må vi ha. Nå: Nå:
Diddles Skrevet 29. april 2011 #2066 Skrevet 29. april 2011 :sol: :sol: :sol: Ha en S-T-R-Å-L-E-N-D-E dag
Disco Biscuit Skrevet 29. april 2011 #2067 Skrevet 29. april 2011 Godt og høre at du har fått deg en 100% sykemelding, det var jo uansett ikke lenge til du skulle ut i permisjon Tenk at nå er jobben din å kun passe på den lille jenta deres Så spennende med visning, får håpe dere får solgt fort og greit God helg!
Muffin! Skrevet 29. april 2011 #2068 Skrevet 29. april 2011 Høygravid! Godt du får være 100 % rugekasse. Håper du får en herlig helg!
liv Skrevet 29. april 2011 #2069 Skrevet 29. april 2011 Bra du tar vare på kroppen og er helt sykemeldt. Det er de siste 40 dagene en er høygravid er det ikke?
Kokos Skrevet 29. april 2011 #2070 Skrevet 29. april 2011 Høygravid Kjempebra at du ble sykemeldt, det er nok ganske lurt å spare krefter til hun melder sin ankomst. Åh, tenk så stor stas det blir!
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2071 Skrevet 29. april 2011 :sol : :sol : :sol : :sol : :sol : :sol : Ha en S-T-R-Å-L-E-N-D-E dag :klemmer : :happy: Godt og høre at du har fått deg en 100% sykemelding, det var jo uansett ikke lenge til du skulle ut i permisjon :jepp : Tenk at nå er jobben din å kun passe på den lille jenta deres :hoppe : Så spennende med visning, får håpe dere får solgt fort og greit :Nikke : God helg! :klem : Nei, jeg tror nok jeg hadde nølt litt mer dersom jeg hadde hatt lenge igjen. Men kroppen sa da ifra på sin egen måte, så jeg tror nok ikke jeg hadde hatt noe valg uansett. Uff, håper det. Vi har jo hatt den ute for salg i eeeevigheter nå. :hoppe : Høygravid! Godt du får være 100 % rugekasse. :klemmer : Håper du får en herlig helg! :sol : Det skal jeg ha. Bra du tar vare på kroppen og er helt sykemeldt. Det er de siste 40 dagene en er høygravid er det ikke? : ) Ja, det er det jeg mener å ha lest. (Når jeg tenker meg om er det kanskje litt forskjell på når man er høygravid, siden ulike sykehus opererer med ulik svangerskapslengde. ) Høygravid :rodmer : Kjempebra at du ble sykemeldt, det er nok ganske lurt å spare krefter til hun melder sin ankomst. Åh, tenk så stor stas det blir! :strix : Nå har det virkelig gått opp for meg hvor kort tid det er igjen. Hele svangerskapet har liksom gått med til å glede seg til termin, men nå begynner jeg å få en smule panikkangst mtp. fødsel.
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2072 Skrevet 29. april 2011 Da er jeg nesten ferdig pakket og klar. Litt trist å ikke skulle tilbake hit også. Mine snille kollegaer har nå hjulpet meg å bære alt utstyret mitt på lagringsplass og jeg er atter igjen supertakknemlig for at jeg ikke skal jobbe mer på en stund nå. Bare gåing og lett bæring (her er det snakk om kanskje et par kg klær liksom) får bekkenet mitt til å skrike i protest og kynnerne til å...kynne?
Lucky? Skrevet 29. april 2011 #2073 Skrevet 29. april 2011 Så godt at du fikk full sykemelding da, godt å ha mulighet til å hente seg inn litt før lille krek kommer Spennende å se om hun ligner på deg og moren din da Ha en fin helg
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2074 Skrevet 29. april 2011 Så godt at du fikk full sykemelding da, godt å ha mulighet til å hente seg inn litt før lille krek kommer Spennende å se om hun ligner på deg og moren din da Ha en fin helg Det skal bli kjempedeilig. Jeg ser liksom for meg at hun kommer til å ligne på meg jeg da, men man kan jo aldri vite. Gleder meg til å treffe henne nå altså.
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2075 Skrevet 29. april 2011 Jeg har allerede begynt på ''gjøre-ting-jeg-ellers-ikke-prioriterer-tid-til'' og har fått lest leeeenge på sengen og alfabetisert oppskriftsarkivet mitt. Deilig. :happy: Nå holder jeg på å steike komle og skal synke ned i senga med Fairy Tail etterpå.
Marikke Skrevet 29. april 2011 #2076 Skrevet 29. april 2011 Bøflene bøfler og kynnerne kynner. Gratulerer med høygraviditeten! Nå er det ikke lenge igjen! Ha en fantastisk helg!
Kokos Skrevet 29. april 2011 #2077 Skrevet 29. april 2011 Høres deilig ut! Kos deg og nyt tanken på at du kan ta alt i ditt eget tempo fram til vesle krek kommer og tar styringen!
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2011 Forfatter #2078 Skrevet 30. april 2011 Bøflene bøfler og kynnerne kynner. Gratulerer med høygraviditeten! Nå er det ikke lenge igjen! Ha en fantastisk helg! Takketakk. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen, nei. Høres deilig ut! Kos deg og nyt tanken på at du kan ta alt i ditt eget tempo fram til vesle krek kommer og tar styringen! Åh, det er en fantastisk følelse.
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2011 Forfatter #2079 Skrevet 30. april 2011 Nå har vi hatt storrengjøring og har fått tatt alle rommene i leiligheten. Mannen har vært kjempeflink, og jeg har vært semi-ubrukelig. Jeg har ihvertfall fått tatt badene, og så har vi tatt gjesterommet/tingene til lille krek sammen. Nå står til og med sengen hennes klar. Vi skal flytte den inn på vårt rom når hun kommer da, men mtp. visning og sånn lar vi den stå inne på gjesterommet til hun kommer. Nå gjenstår vel egentlig bare litt babyklesvask og klessortering og å gjøre i stand vogna, så har vi alt klappet og klart til hun kommer. I dag får vi besøk av bestekompis. Jeg hadde jo gledet meg veldig mye, men så viste det seg at han tar med seg en eller annen random dame også. Ikke like gøy må jeg si. Vi tre (mannen, kompis og jeg) har det så utrolig gøy sammen. Kjedelig når sånt blir ødelagt av en ukjent jente som jeg garantert må late som om jeg liker. Han har vel ikke akkurat verdens beste rulleblad når det gjelder damer. :gjeiper: Jaja, vi skal ihvertfall grille ute på terrassen vår (engangsgrill ftw! ) før de siger videre til en annen kompis på vorspiel før konserten. Jeg skal storkose meg alene hjemme med noen gode filmer (tenkte å se The Other Guys i dag ihvertfall ) og et fjell med snacks. :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå