^^Belle^^ Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2001 Skrevet 18. april 2011 innom en liten tur fra Riga. Flyturen gikk kjempefint, og både jeg og lille krek har det veldig bra. Nå sitter vi på restaurant og venter på hvit sjokoladekake. Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!
Disco Biscuit Skrevet 19. april 2011 #2003 Skrevet 19. april 2011 Kos deg videre i Riga Håper at den hvite sjokoladekaka var god
*lilly* Skrevet 19. april 2011 #2004 Skrevet 19. april 2011 Kos dere masse i Riga, det høres fantastisk ut God påske!
Kokos Skrevet 20. april 2011 #2007 Skrevet 20. april 2011 Kos deg i Riga!! Hvit sjokoladekake hørtes ikke feil ut
hegejenta30 Skrevet 20. april 2011 #2008 Skrevet 20. april 2011 Håper kaken smakte like godt som det hørtes ut som! Kos deg masse!
hegejenta30 Skrevet 20. april 2011 #2009 Skrevet 20. april 2011 Håper kaken smakte like godt som det hørtes ut som! Kos deg masse!
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2010 Skrevet 22. april 2011 Endelig hjemme igjen. Det er gøy å reise bort altså, men det er ingenting som å komme hjem til mann og hus. (I tillegg kom jeg hjem til ommøblert og shinet stue - det er det vel ikke så mange som kan si etter å ha vært borte i 4 dager ) Turen var skikkelig fin. Det ble vel mest shopping (uten så mye kjøping - prisnivået er for det meste det samme som her hjemme) og mye god mat (kjempebillig). Vi var også på Spa i går, og jeg fikk gravidmassasje. Åh så deilig. :happy: Sånn ellers så anbefales vel ikke storbyferie når man sliter med bekkenløsning og mye vann i kroppen. Det gikk fint altså, men tempoet var vel mer så som så. Heldigvis var det ikke så veldig varmt der (8-10 grader) for da hadde jeg dødd av både varme og vanninnhold i beina. :gjeiper: Nå skal jeg hvile litt og se litt serier på pc. Herlig og lat fredag. :happy:
Muffin! Skrevet 22. april 2011 #2011 Skrevet 22. april 2011 Borte bra, men hjemme best. Hørtes deilig ut med massasje da. Kos deg resten av påsken!
hegejenta30 Skrevet 22. april 2011 #2012 Skrevet 22. april 2011 Høres herlig ut med ferietur - vindusshopping er gøy det også! (og veldig billig ) Kos deg resten av påsken!
Mazilla Skrevet 22. april 2011 #2013 Skrevet 22. april 2011 Åh, gravidmassasje høres fantastisk ut! Bra turen ble fin og at alt gikk bra. Ikke verst å komme hjem til ommøblert stue! God påske videre!
Kokos Skrevet 22. april 2011 #2014 Skrevet 22. april 2011 Velkommen hjem! Deilig med spa og gravidmassasje, synes det var lurt at dere tok dere tid til det også Så flink mannen har vært mens du har vært borte da! Kos deg med herlig og lat hjemmefredag!
Lilywhite Skrevet 22. april 2011 #2015 Skrevet 22. april 2011 Høres ut som du har hatt en fin tur Fortsatt god påske!
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2011 Forfatter #2017 Skrevet 23. april 2011 Takk jenter. Først av alt: 34 uker i dag! Nå ble jeg plutselig litt stressa, for det er bare 6 uker til termin! Nå tror jeg endelig jeg har klart å ta igjen litt av den manglende søvnen jeg så sårt trenger for tiden. Jeg sover utrolig dårlig fra før av og da passer det dårlig med søster som snorker i senga ved siden av meg. :gjeiper: Ørepropper hjalp ikke engang. Kvelden i går ble rolig og fredelig, og jeg tror vi sovna rundt 11 begge to. I dag skal vi sjøsette båten og forhåpentligvis (det blåser litt her i dag) ta oss en liten tur. Mannen fisker, jeg leser bok. Kanskje lille krek har godt av å få litt sol på seg? :happy: Lille krek har flytta på seg igjen tror jeg. Eller så er det bare jeg som er bortskjemt med at hun ligger i én stilling hele tiden. Vet ikke hva som er normalt, jeg? Pleier de å flytte på seg sidelengs jevnlig? Hun sparker ihvertfall mye (og oppi de venstre ribbeina *ugh* ) og jeg kjenner henne også mye bedre helt nede. Vet ikke om det er hodet jeg kjenner, eller om det er hendene hennes. Koselig er det ihvertfall.
Diddles Skrevet 23. april 2011 #2018 Skrevet 23. april 2011 Kos dere på sjøen, det hørtes herlig ut Ooooog for 34 uker!!!! Ha en superduper påskeaften
MellonCollie Skrevet 23. april 2011 #2019 Skrevet 23. april 2011 Åhh, båt - nå ble jeg ikke så veldig misunnelig Det er så deilig å være på sjøen. Håper dere koser dere masse! Og tenk så kort tid det er igjen, ja. 6 uker går fort
Kokos Skrevet 23. april 2011 #2020 Skrevet 23. april 2011 Så heldige dere er som kan dra ut med båt! Kos deg masse med Krek og mannen. Og 6 uker ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå