Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

innom en liten tur fra Riga. Flyturen gikk kjempefint, og både jeg og lille krek har det veldig bra.

Nå sitter vi på restaurant og venter på hvit sjokoladekake. :sikle:

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg videre i Riga :klem: Håper at den hvite sjokoladekaka var god :sikle:

Skrevet

Kos dere masse i Riga, det høres fantastisk ut :klemmer:

God påske! :sol:

Skrevet

Kos deg i Riga!! Hvit sjokoladekake hørtes ikke feil ut :sikle:

Skrevet

Håper kaken smakte like godt som det hørtes ut som! :sikle:

Kos deg masse!

Skrevet

Håper kaken smakte like godt som det hørtes ut som! :sikle:

Kos deg masse!

Skrevet

Endelig hjemme igjen. :hoppendeglad: Det er gøy å reise bort altså, men det er ingenting som å komme hjem til mann og hus. :hjerte: (I tillegg kom jeg hjem til ommøblert og shinet stue - det er det vel ikke så mange som kan si etter å ha vært borte i 4 dager :fnise: )

Turen var skikkelig fin. Det ble vel mest shopping (uten så mye kjøping - prisnivået er for det meste det samme som her hjemme) og mye god mat (kjempebillig). Vi var også på Spa i går, og jeg fikk gravidmassasje. Åh så deilig. :happy: Sånn ellers så anbefales vel ikke storbyferie når man sliter med bekkenløsning og mye vann i kroppen. :fnise: Det gikk fint altså, men tempoet var vel mer så som så. :sjenert: Heldigvis var det ikke så veldig varmt der (8-10 grader) for da hadde jeg dødd av både varme og vanninnhold i beina. :gjeiper:

Nå skal jeg hvile litt og se litt serier på pc. Herlig og lat fredag. :happy:

Skrevet

Borte bra, men hjemme best. ;) Hørtes deilig ut med massasje da. :)

Kos deg resten av påsken! :klemmer:

Skrevet

Høres herlig ut med ferietur - vindusshopping er gøy det også! (og veldig billig :fnise: )

Kos deg resten av påsken!

:klemmer:

Skrevet

Åh, gravidmassasje høres fantastisk ut! :daane: Bra turen ble fin og at alt gikk bra. Ikke verst å komme hjem til ommøblert stue! :tommelopp:

God påske videre! :klem:

Skrevet

Velkommen hjem!

Deilig med spa og gravidmassasje, synes det var lurt at dere tok dere tid til det også :)

Så flink mannen har vært mens du har vært borte da! :jepp: Kos deg med herlig og lat hjemmefredag!

Skrevet

Høres ut som du har hatt en fin tur :) Fortsatt god påske! :klemmer:

Skrevet

Takk jenter. :klem:

Først av alt: 34 uker i dag! :hoppendeglad: Nå ble jeg plutselig litt stressa, for det er bare 6 uker til termin! :overrasket:

Nå tror jeg endelig jeg har klart å ta igjen litt av den manglende søvnen jeg så sårt trenger for tiden. Jeg sover utrolig dårlig fra før av og da passer det dårlig med søster som snorker i senga ved siden av meg. :gjeiper: Ørepropper hjalp ikke engang. :fnise:

Kvelden i går ble rolig og fredelig, og jeg tror vi sovna rundt 11 begge to. :ler: I dag skal vi sjøsette båten og forhåpentligvis (det blåser litt her i dag) ta oss en liten tur. Mannen fisker, jeg leser bok. Kanskje lille krek har godt av å få litt sol på seg? :happy: :sol:

Lille krek har flytta på seg igjen tror jeg. Eller så er det bare jeg som er bortskjemt med at hun ligger i én stilling hele tiden. Vet ikke hva som er normalt, jeg? Pleier de å flytte på seg sidelengs jevnlig? :klo: Hun sparker ihvertfall mye (og oppi de venstre ribbeina *ugh* ) og jeg kjenner henne også mye bedre helt nede. Vet ikke om det er hodet jeg kjenner, eller om det er hendene hennes. :vetikke: Koselig er det ihvertfall. :rodmer:

Skrevet

Kos dere på sjøen, det hørtes herlig ut :sol:

Ooooog :hoppendeglad: for 34 uker!!!!

Ha en superduper påskeaften :klemmer:

Skrevet

Åhh, båt - nå ble jeg ikke så veldig misunnelig :ler: Det er så deilig å være på sjøen. Håper dere koser dere masse!

Og tenk så kort tid det er igjen, ja. 6 uker går fort :sjenert:

Skrevet

Så heldige dere er som kan dra ut med båt! Kos deg masse med Krek og mannen. :)

Og 6 uker .... :daane::hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...