Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:troest:

Høres virkelig ikke godt ut det der. Håper de er flinke til å ta hensyn til deg på jobben sånn at du får ta det med ro der det er mulig.

Er du ferdig tidligere i dag, eller jobber du full dag også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Belle, da... Du må ikke presse deg for hardt, det er det ingen som tjener på! Er det ingen mulighet for å be sjefen om å slippe noe av det tyngste? Synd at du er så uunnværlig på jobben din, altså :gjeiper:

Håper du ikke sliter deg helt ut :klemmer:

Skrevet

:troest:

Høres virkelig ikke godt ut det der. Håper de er flinke til å ta hensyn til deg på jobben sånn at du får ta det med ro der det er mulig.

Er du ferdig tidligere i dag, eller jobber du full dag også?

De er flinke altså, men når det er en så stor jobb som skal gjøres er det lite hverken de eller jeg kan gjøre. Jeg prøver jo å sette meg ned så snart jeg får muligheten, men det er liksom litt forskjell å sitte på ''gravidstolen'' min og en plastkasse ute. :fnise:

I dag blir det nok garantert full dag, ja. Er derfor jeg er litt småsutrete også, for det er jo helg og det hadde vært så deilig og vært ferdig tidligere. :sjenert:

Skrevet

Belle, da... Du må ikke presse deg for hardt, det er det ingen som tjener på! Er det ingen mulighet for å be sjefen om å slippe noe av det tyngste? Synd at du er så uunnværlig på jobben din, altså :gjeiper:

Håper du ikke sliter deg helt ut :klemmer:

Hmmm, nei. Det jeg gjør i dag er ikke så veldig tungt da (bortsett fra de første 10 minuttene i dag morges - som jeg tror er grunnen til at jeg har så ekstra vondt i dag), men gåing og ståing er mer enn tungt nok for skranglebekkenet mitt om dagen. :lol:

(Det å være uunnværlig burde jo vært en positiv ting. :ler: Eller, det er vel gjerne det til vanlig, men når det jeg aller helst har lyst til å gjøre er å krype sammen under dyna og sove der i et par uker, da er det litt kjipt. )

Skrevet

Høres ikke greit ut. Godt det er helg etter dagens arbeidsdag! :kose:

Skrevet

Det hørtes ut som en lei dag. :kose:

Håper du får en herlig helg når du endelig er ferdig med arbeidsdagen. :hug:

Skrevet

Høres ikke greit ut. Godt det er helg etter dagens arbeidsdag! :kose:

Helg. :happy:

Det hørtes ut som en lei dag. :kose:

Håper du får en herlig helg når du endelig er ferdig med arbeidsdagen. :hug:

Ikke alltid like lett å være på topp. :fnise: Men nå er den over og det er helg! :hoppendeglad:

Skrevet

Dagen ble ikke så veldig lang som jeg hadde fryktet. Jeg gikk bare en time og et kvarter over tiden i dag. :jepp: Jeg så utrolig svart på det en stund, da det så ut til at jeg måtte jobbe til sånn 5-6, men heldigvis ordnet det seg og vi skal ta resten på mandag. Gjett hvem som trakk et lettelsens sukk da, ja. :fnise:

Jeg tvang meg innom butikken etter at jeg var ferdig, for jeg måtte bare få sendt avgårde permisjonssøknaden. Da fikk jeg også hentet Bam gratispakken, og jeg må si at det var en del knask oppi der også jeg altså. :tommelsmil:

Nå har jeg lagt meg godt til rette i sengen. Middag er fortært, Villa-brus er kjøpt og det venter en pose sørlandschips på meg. Helg. :happy:

Skrevet

Kos deg med sørlandschips og villa :)

God helg :klemmer:

Skrevet

Kos deg med velfortjent chips og villa brus!

God Helg!

:klemmer:

Skrevet

Kos deg med sørlandschips og villa :)

God helg :klemmer:

Det gjorde jeg. :nigo:

Kos deg med velfortjent chips og villa brus!

God Helg!

Hmmm, velfortjent er vel kanskje å dra det litt langt? :fnise:

:klem:

Skrevet

Ny dag, litt mindre hormonell i dag. Stakkars mannen min. Han jobber natt (7-7) og har hatt det ekstremt travelt denne turen han har vært ute. I går ringte han bare for å si at han ikke hadde tid til å snakke allikevel, og hormonelle meg ble kjempelei meg. :sjenert: Derfor har han hatt dårlig samvittighet i hele natt og ringte meg nå når han gikk av. :rodmer: Jeg sover jo så dårlig allikevel, så en telefonsamtale klokken 7 på morgenen gjør meg ingenting. Godt å få en pause i all snuingen. :lol: Jeg la meg så tidlig i går (fordi jeg var hormonell og trist), så jeg stod like godt opp etter å ha snakket med ham og laget meg frokost.

I dag skal jeg prøve å komme meg til kjøpesenteret for å hente morgengaveringen min (som har vært klar i sikkert 2 uker nå), se etter overmadrass til lille krek og kanskje kjøpe meg ny bikini dersom jeg har ork til det. Noe nytt må jeg ihvertfall ha til jeg skal begynne på vanngym etter påske, for de gamle bikinitoppene mine rommer for tiden bare én pupp og én rumpeball. :fnise:

Jeg skal også få laget meg scones i helgen, og det er vel det som jeg har planlagt. Ikke mye, men jeg merker at orken rett og slett snart er på minusnivå. Da er det deilig å kose seg foran data med gode serier i stedet for. :happy:

Skrevet

Jeg glemte:

:hoppendeglad: for 32 uker!

Skrevet

Gratulerer med 32 uker! :strix: Ønsker deg og lille krek en fin helg!

Skrevet

Gratulerer med 32 uker! :strix: Ønsker deg og lille krek en fin helg!

Takketakk. :klem: Det begynner å nærme seg med stormskritt nå! :overrasket:

Skrevet

:hoppe: 32 uker :hoppe:

det nærmer seg med stormskritt! Spennende er det!

Skrevet

Dere er søte som :hoppe: og :danser: jenter. :nigo:

Helgen har vært megarolig. Det eneste fornuftige jeg gjorde i går var å sette på en maskin med sengeklær og tromle den etterpå. :fnise: Ellers gikk det i Desperate Housewives (nå gleder jeg meg litt til jeg er ferdig, for jeg klarer ikke å tenke på noe annet :ler: ), besøk av søster, film (Morning Glory - en kjempekoselig film som bare var fin og gøy :jepp: ), chips, brus og et tonn med smågodt. Denne helgen har jeg spist så mye dritt at jeg er sikker på at jeg har lagt på meg minst 5 kilo. :sjenert: Dagen i dag har gått i den samme tralten. Men søster skal på jobb klokken 6 og da har jeg planer om å ihvertfall rydde på kjøkkenet og skifte på senga. :gjeiper: Frem til da: enda mer Desperate Housewives. :fnise:

Mannen kommer kanskje tidligere hjem også. :hoppendeglad: Det blir i såfall bare en dag tidligere, men man tar det man får. :ler: Merker jeg har savnet ham skikkelig denne gangen, og gruer meg bare enda mer til han skal reise neste gang (om 4 uker) når jeg er så nær termin. :trist: Men tenk, han har bare én tur igjen før lille krek kommer. :overrasket:

Det er fremdeles mye mindre bevegelse inni magen enn tidligere, men jeg tror jeg begynner å roe meg med at sånn er det bare. Bevegelsene hennes er jo i tillegg annerledes og på andre steder enn før. Fytti, jeg gleder meg sånn til hun kommer. :rodmer:

Skrevet

Godt med en rolig helg da!

Og :hoppe: for at mannen kanskje kommer hjem en dag tidliger enn planlagt!

Blir godt å ha han hjemme i påska tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...