hegejenta30 Skrevet 3. april 2011 #1821 Skrevet 3. april 2011 Her pakkes sykehusbaggen Det er skikkelig stas å vaske babytøyet første gangen! Og ikke minst ennå mer stas å legge det på plass i kommoden! kan jo være kombinasjonen av peanøtter og dots som gir deg halsbrann - kjedelig å få det av noe som er så så godt da...
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1824 Skrevet 4. april 2011 Her pakkes sykehusbaggen Det er skikkelig stas å vaske babytøyet første gangen! Og ikke minst ennå mer stas å legge det på plass i kommoden! kan jo være kombinasjonen av peanøtter og dots som gir deg halsbrann - kjedelig å få det av noe som er så så godt da... Åh, gleder meg til vi har kommet så langt. *utålmodig* Jeg begynte nesten å grine i går da jeg holdt på å legge sammen klærne. Det ble liksom så mye mer virkelig da på en måte. (Det var gledesgrining altså... Så at den setningen lett kunne bli misforstått.) Koselig med besøk Kjempekos. Kan jeg også få blogg-PM? Selvsagt kan du det.
hegejenta30 Skrevet 4. april 2011 #1825 Skrevet 4. april 2011 Det er ting som tyder på at du har vært klar for lille krek lenge - men av ulike årsaker så har hun ventet lenge med å flytte inn i magen din! Og da er det lov å glede seg ekstra når hun nå snart skal komme ut og hilse på den fantastikse mamman og pappan sin! Så om det kommer noen gledes tårer over noe så enkelt som å brette sammen hennes første bodier - så har jeg full forståelse for hvordan det kjennes! , og på en mandagsmorgen!
liv Skrevet 4. april 2011 #1826 Skrevet 4. april 2011 Flink du er og baker Måtte bake litt i går selv men det ble med muffins og vafler. Det er morro å bake kake men det blir jo aldri tomt her. (Selv om kaka er god) så det er greit med ting som kan fryses bort. Hvorfor går du til kiropraktor og ikke til manuellterapaut? En trenger ikke henvisning og en betaler ikke om det foreligger drifstavtale og en har gangvansker som gravid (Manuellterapauten er en fysioterapaut med etterutdanning og knekker og gjør det samme som kiropraktoren).
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1827 Skrevet 4. april 2011 Det er ting som tyder på at du har vært klar for lille krek lenge - men av ulike årsaker så har hun ventet lenge med å flytte inn i magen din! Og da er det lov å glede seg ekstra når hun nå snart skal komme ut og hilse på den fantastikse mamman og pappan sin! Så om det kommer noen gledes tårer over noe så enkelt som å brette sammen hennes første bodier - så har jeg full forståelse for hvordan det kjennes! , og på en mandagsmorgen! Det er nok det, ja. Jeg fikk plutselig bare en følelse over meg om at vi er så utrolig heldige som faktisk har klart dette her. Det føler jeg jo egentlig hele tiden, men det ble så utrolig virkelig når klærne hennes snart er klare. Tar i mot både , og med åpne armer! Flink du er og baker Måtte bake litt i går selv men det ble med muffins og vafler. Det er morro å bake kake men det blir jo aldri tomt her. (Selv om kaka er god) så det er greit med ting som kan fryses bort. Hvorfor går du til kiropraktor og ikke til manuellterapaut? En trenger ikke henvisning og en betaler ikke om det foreligger drifstavtale og en har gangvansker som gravid (Manuellterapauten er en fysioterapaut med etterutdanning og knekker og gjør det samme som kiropraktoren). Det ''problemet'' har vi også. Jeg prøver å ikke bake bare for å bake, man skal jo bli kvitt det også. Litt økonomiske må man vel være. Jeg går vel til ham fordi jeg begynte der i julen og så har jeg bare fortsatt liksom. Det er jo først nå i forrige uke at jeg fikk diagnosen bekkenløsning med gangvansker. Kan en manuellterapeut sette den diagnosen kanskje? Hadde jeg visst det kunne jeg spart meg for myyyye penger. :gjeiper: Men nå har jeg jo fått henvisning til fysioterapeut, og jeg tenkte jeg skulle prøve meg hos en av de (visstnok) to ekspertene på bekkenløsning her i byen. Håper en av dem har tid til meg.
Sushi Skrevet 4. april 2011 #1828 Skrevet 4. april 2011 Manuellterapeuter kan stille diagnose, sykmelde og alt mulig. Min har dessverre ikke refusjonsrett, så behandlinga blir hos fysio på meg også - en som har spesialisert seg på bekkenløsning. Tror det blir bra! Men du har jo fått god hjelp av kiropraktoren, har du ikke? Da er det jo ikke bortkasta i det hele tatt Du inspirerer meg med bakinga di Har så lyst å lage Zebra bars som du har reklamert sånn for... Ostekake OG sjokolade - det må jo bare bli bra!
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1829 Skrevet 4. april 2011 Manuellterapeuter kan stille diagnose, sykmelde og alt mulig. Min har dessverre ikke refusjonsrett, så behandlinga blir hos fysio på meg også - en som har spesialisert seg på bekkenløsning. Tror det blir bra! Men du har jo fått god hjelp av kiropraktoren, har du ikke? Da er det jo ikke bortkasta i det hele tatt Du inspirerer meg med bakinga di Har så lyst å lage Zebra bars som du har reklamert sånn for... Ostekake OG sjokolade - det må jo bare bli bra! Jeg har fått kjempegod hjelp av ham, ja. Men jeg merker jo at det ikke er så veldig mye mer han kan gjøre nå, siden det har blitt så mye verre så fort. Jeg skal prøve meg på en som har spesialisert seg på bekkenløsning jeg også. Legen min sa at de kunne ha det veldig travelt, så jeg får se det an. Nå har jeg ihvertfall lagt igjen beskjed på svareren deres, så får vi se. Jeg trenger jo hjelp snarest mulig liksom, så håper de har ledig kapasitet. Åh, de er bare best. Det var på en måte zebra barsene som fikk bakelysten min i gang. De er nærmest umulige å gjøre noe feil med og så blir de så saftige med den ostekakedeigen i midten. *Nomnomnom*
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1830 Skrevet 4. april 2011 Hjemme fra jobb og ferdig med middagen allerede. Deilig. :happy: Dagen i dag har vært traveltravel. Jeg var veldig stiv i dag morges og grudde meg til resten av dagen der jeg gikk og hadde vondt hele tiden, men heldigvis gikk det seg litt til i løpet av dagen. Jeg tror jammen meg korte dager er det som skal til jeg altså. Ingen planer for dagen i dag, annet enn å vaske babyklær og rydde plass i kommoden vår. Nå: cowboystrekk i senga. :happy:
Lucky? Skrevet 4. april 2011 #1831 Skrevet 4. april 2011 Så herlig bestefaren din er Må være fantastisk å bli oldefar Så bra det hjelper med kortere dager på jobb for deg, ingentiner er bedre enn det Kos deg med cowboy strekken
Mazilla Skrevet 4. april 2011 #1833 Skrevet 4. april 2011 Så fint at det ser ut til å hjelpe med kortere dager! Bare pass på at det ikke blir 100% arbeidsmengde på kortere tid! Vasking av babyklær er koselig..
Disco Biscuit Skrevet 5. april 2011 #1834 Skrevet 5. april 2011 Så fint at det ser ut til å hjelpe med kortere dager! Bare pass på at det ikke blir 100% arbeidsmengde på kortere tid! Det er det som er skummelt med å gå redusert- håper arbeidsgiveren din tar høyde for at du ikke kan ha 100% arbeidsoppgaver! Ellers er det koselig å lese at du småputler med ting til den lille, kjenner jeg gleder meg til å ta fatt på det samme selv, men nå har jeg hele sommeren på meg også da
^^Belle^^ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1835 Skrevet 5. april 2011 Så herlig bestefaren din er Må være fantastisk å bli oldefar Så bra det hjelper med kortere dager på jobb for deg, ingentiner er bedre enn det Kos deg med cowboy strekken Ja, han er skikkelig god. Det har på en måte alltid vært ham og meg, gjennom hele oppveksten min egentlig. Jeg er det første barnebarnet hans og likte veldig godt å være med i fjøset, kjøre traktor og sånne ting. Jeg er rett og slett en bestefarjente. Cowboystrekk Så fint at det ser ut til å hjelpe med kortere dager! Bare pass på at det ikke blir 100% arbeidsmengde på kortere tid! Vasking av babyklær er koselig.. Det er det som er skummelt med å gå redusert- håper arbeidsgiveren din tar høyde for at du ikke kan ha 100% arbeidsoppgaver! Ellers er det koselig å lese at du småputler med ting til den lille, kjenner jeg gleder meg til å ta fatt på det samme selv, men nå har jeg hele sommeren på meg også da Dere har jo helt rett, jenter. Jeg tror egentlig det løser seg ganske greit altså. Heldigvis. Tror kanskje det hadde vært verre dersom jeg hadde vært borte i to hele dager. Sånn som det er nå, sier jeg bare rett ut (neeesten uten dårlig samvittighet ) at jeg slutter klokken halv 2 og ikke har tid. Da ringer de bare han som vi har pleid å leie inn før jeg begynte med dette.
^^Belle^^ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1836 Skrevet 5. april 2011 (endret) Sliten. Dagen i dag har rett og slett vært ekstremt regnfull. Jeg har stått ute i regnet fra klokken 7-10 og fra klokken 12-1. Og så er det ikke noe behagelig østlandsregn heller selvsagt. Når det regner, regner det jo bortover. Jaja, da er jeg ihvertfall ferdig med den ene jobben der, som jeg har gruet meg til i mange uker nå. Ellers: fri i morgen! :happy: Ingen andre planer enn det vanlige. Middagsdupp, Desperate Housewives, babyklesvask. Endret 5. april 2011 av ^^Belle^^
Marikke Skrevet 5. april 2011 #1837 Skrevet 5. april 2011 Babyklesvask! Nå fikk jeg et skikkelig flashback til den dagen jeg sto der med de nyvaskede, nydelige, bittesmå klærne. Hvordan skal jeg brette og stable disse, liksom ... ? Takk for link til bloggen! Den er herved kategorisert som livsfarlig! De peanøttdotskakene må prøves!
Lucky? Skrevet 5. april 2011 #1838 Skrevet 5. april 2011 Godt denne arbeidsdagen er over da Hørtes ikke noe særlig ut å stå ute i det været som er her i dag Herlig med fri i morgen, kos deg masse!
^^Belle^^ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1839 Skrevet 5. april 2011 Babyklesvask! Nå fikk jeg et skikkelig flashback til den dagen jeg sto der med de nyvaskede, nydelige, bittesmå klærne. Hvordan skal jeg brette og stable disse, liksom ... ? Takk for link til bloggen! Den er herved kategorisert som livsfarlig! De peanøttdotskakene må prøves! Jeg har fundert på det samme. Særlig sokkene. De er jo så bittesmå. Er det i det hele tatt mulig å brette dem sammen? De ble kjempegode altså. Men dessverre tror jeg de var kilden til den forferdelige halsbrannen jeg hadde forrige dagen. Da får jeg heller prøve å fryse dem. Godt denne arbeidsdagen er over da Hørtes ikke noe særlig ut å stå ute i det været som er her i dag Herlig med fri i morgen, kos deg masse! Ja, det er deilig. Tror nok jeg var sliten ja, for middagsluren varte i over to timer.
^^Belle^^ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1840 Skrevet 5. april 2011 Nå er jeg litt bekymret. Lille krek har jo flyttet på seg, og alle bevegelsene hennes er så uvante og merkelige. Hun beveger også mye mindre på seg enn vanlig. Har jeg en grunn til å være bekymret, eller er det bare den hysteriske mammanerven som står litt i spenn? Jeg kjenner liv altså, men det er bare et dult nå og da. Hun reagerer heller ikke så mye på at jeg prøver å dulte henne. Så altså...litt deppa i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå