Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du koser deg og nyter lørdagen! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at du fikk kommet deg avgårde tidligere i dag! :nigo:

Høres ut som du har så herlig forhold til søsknene dine, kjempekoselig med besøk og kino. Moro for stesøster det tenker jeg :happy:

Jeg har tatt enda et av dine tips og skal se første episode av Secret Diary of a Call Girl nå! :hoppe:

Håper du har en kjempefin kveld! :klem:

Ja, vi har kjempegodt forhold. Jeg er så glad i dem. :rodmer: Vi prøver alle å prioritere litt tid til hverandre av og til. Synes det er en kjempefin tradisjon. :jepp:

Åh, håper du liker det like godt som meg! :hoppe:

Så fin og STOR mage! :rodmer: Jeg savner magen min litt, jeg.. :sjenert: Sikkert ikke dumt med litt mer sykemelding, og det er jo superdeilig at du har en så flink og forståelsesfull lege! :jepp:

Den er blitt kjempesvær i det siste. :rodmer: Og jeg kan forstå at du savner den altså. Jeg gruer meg selv litt til jeg ikke lenger får kjenne spark og bevegelser, man er på en måte aldri alene. :fnise:

Håper du koser deg og nyter lørdagen! :klemmer:

Det gjør jeg. :hoppendeglad:

Skrevet

Oi, 31 uker i dag. :hoppendeglad: Hadde det ikke vært for tickeren hadde jeg glemt det helt ut. :fnise:

Kvelden i går var kjempekoselig. Vi dro på kino og så Red Riding Hood (snorkefest - styr unna!) før vi seig ned i senga med Desperate Housewives på tv, og snop og chips og brus som selskap. :happy:

Søster sov også her i natt (hun gjør av og til det når hun har vært ute på byen) og i dag har vi alle tre ligget i sengen og sett på Buffy-maraton på tv. :fnise: Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kinarestaurant med mamma og sitter i sengen (som vanlig :sjenert: ) med dots og melk (ikke helt det samme som oreos og melk må jeg innrømme). :sikle:

I dag har jeg ekstremt vondt i bekkenet. :sukk: Jeg pleier jo som regel ikke å ha vondt når jeg ikke har gjort noe spesielt, men jeg antar at det var det lille dyttesparket jeg gjorde med den tunge ytterdøren som har ødelagt alt. Kjedelig. :dry: Litt kjipt, for jeg hadde store planer om både å begynne å rydde i babyklærne og å bake litt, men sånn som ståa er nå tror jeg sengen er det beste. Vi får håpe at det blir bedre til i morgen.

:haar: Det blåser storm ute. Eller, det høres ihvertfall sånn ut. Leiligheten vår ligger mot sør og når det blåser sønnavind høres det ut som om hele huset skal blåse over ende. Det regner i tillegg, og da er det bare ekstra deilig å vite at jeg ikke skal ut av huset i dag. :nigo:

Skrevet

Teite bekkenet :dry: Høres ut som du har hatt en fantastisk fredagskveld og lørdagsformiddag da. :) For en fin familie du har!

Skrevet

Teite bekkenet :dry: Høres ut som du har hatt en fantastisk fredagskveld og lørdagsformiddag da. :) For en fin familie du har!

Æsj, ja. Det er noe dritt. :dry: Men mye bedre i dag heldigvis. :nigo:

Familien min er bare best. :rodmer:

Skrevet

Som sagt: bekkenet er mye bedre i dag. Fremdeles litt vondt i ene lysken, men det er ikke sånn at jeg såvidt klarer å gå. Da får jeg kanskje gjort noe i dag også da. :nigo:

Jeg merker forresten at jeg begynner å få skikkelig vondt i hoftene når jeg ligger på siden. Jeg tenker at det helt sikkert er normalt, siden jeg begynner å bli ganske tung nå... :klo: Men det er liksom en ond sirkel dette her, for jeg klarer ikke å sove så lenge lenger (å ligge på ryggen er ihvertfall helt uaktuelt), samtidig som at jeg trenger søvnen fordi jeg er så trøtt. :bond: Jaja, heldigvis er det ikke så veldig lenge igjen. :hoppendeglad:

Planen for dagen: begynne å vaske babyklær, rydde og pusle litt rundt i stua, bake, Desperate Housewives, middag. :happy:

Skrevet

Jeg sover med en pute mellom knærne, og det gjør godt for både hofter og rygg. Kanskje du kunne prøve det? :)

Skrevet

Jeg sover med en pute mellom knærne, og det gjør godt for både hofter og rygg. Kanskje du kunne prøve det? :)

Jeg har gjort det i natt for jeg hadde en mistanke om at det var det som kunne være grunnen til at jeg hadde så vondt i går. :Nikke: Når jeg sover med dyne har jeg jo alltid den mellom beina, men natt til i går var jeg så varm at jeg bare sov med et dynetrekk. Så i natt hadde jeg dynetrekk og pute mellom beina. :jepp:

-----

:kokk: Bakebakebakebake. :nigo:

Skrevet

Hva skal du bake i dag da? :sjenert:

Skrevet

Hva skal du bake i dag da? :sjenert:

I dag blir det en ny dose med Lion Bars og så prøver jeg meg på peanøttsmørcookies fylt med dots. Hmmm, det hørtes teit ut. :fnise: Originaloppskriften heter Peanut Butter Oreo Cookies, altså hele oreokjeks med peanøttcookie rundt.

Skrevet (endret)

Du å den bakingen din altså! Får så akutt lyst på søtt når jeg leser her :fnise:

Kos deg med baking og vask av babyklær :hjerte:

Endret av Lucky?
Skrevet

Jeg har begynt å bake og lage mat for harde livet, ny sysselsetting i rugetiden :ler:

Skrevet

Du å den bakingen din altså! Får så akutt lyst på søtt når jeg leser her :fnise:

Kos deg med baking og vask av babyklær :hjerte:

:sjenert: Unnskyld. :fnise:

Det skal jeg.

Jeg har begynt å bake og lage mat for harde livet, ny sysselsetting i rugetiden :ler:

:fnise: Det var jo sånn jeg også begynte med bakingen. Jeg vet hvor gal man kan bli av all den ventingen. :klem:

Skrevet

Å halleluja, peanøttkjeksene ble helt himmelsk gode. :daane: Holder på å mekke blogginnlegg nå sånn at dere får se. :nigo:

Skrevet

Å halleluja, peanøttkjeksene ble helt himmelsk gode. :daane: Holder på å mekke blogginnlegg nå sånn at dere får se. :nigo:

O M G, det så godt ut! :daane:

Spesielt bildet med melkeglasset ved siden av satt i gang søthungeren hos meg. :sikle:

Skrevet

O M G, det så godt ut! :daane:

Spesielt bildet med melkeglasset ved siden av satt i gang søthungeren hos meg. :sikle:

De var helt fantastisk gode. :jepp: Og så må jeg si jeg er litt stolt over meg selv at jeg klarte å få dem såpass myke og seige på første forsøk (siden jeg ikke hadde brunt sukker). :sjenert:

Skrevet

Hvor finnes bloggen??

Skrevet

:sikle:

Bloggen din er farlig for en som er litt godtesyk... Eller VELDIG godtesyk om dagen...

Skrevet

Hvor finnes bloggen??

Skal sende deg PM. :jepp:

:sikle:

Bloggen din er farlig for en som er litt godtesyk... Eller VELDIG godtesyk om dagen...

:fnise: Det er jo det som er hele poenget jo. :ler:

Skrevet

Nå har jeg nettopp hatt besøk av bestefar. :rodmer: Han kom helt uventet, og det var jo selvsagt kjempekoselig. Vi har skravla i over en time nå om alt og ingenting. :happy: Jeg blir så glad når han sier at han gleder seg til å bli oldefar. Jeg tror han kommer til å bli verdens beste oldefar! :hjerte:

Forresten: tror dere at peanøtter kan være en kilde til HELT JÆVLIG halsbrann? :bond: Det er liksom det eneste jeg har spist utenom det vanlige i dag, og nå er det ikke lenger bare ubehagelig, det er rett og slett vondt. *sutre litt*

Ellers: første maskin med søte små babyklær er nå i tørketrommelen. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...