Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott mage :rodmer: Savner magen når jeg ser sånne mager, selv om jeg ble diger :ler:

Skrevet

Takk jenter. :klem: Det som er så merkelig er at jeg egentlig ikke har merket noe særlig til eksploderingen. :fnise: Jeg pleier jo som regel å kjenne det veldig godt når livmoren vokser ved at jeg føler meg skikkelig sprengt på kveldene, men det har jeg ikke gjort i det siste. Jeg skal uansett ikke klage på det, for det er ikke noe særlig behagelig. :ler:

Jeg har forresten fått en rar og pussig graviditets...bivirkning? Jeg har begynt å sikle noe helt ekstremt om nettene. :hoho: Til og med når jeg ligger og leser (på siden) og slapper helt av i munnen kjenner jeg en liten sikkelstrime som prøver å komme seg ut. Disse graviditetskroppene er jammen rare. :fnise:

Skrevet

Hender jeg våkner av at jeg også ligger å sikler om natta!

Igrunn lettelse å vite at det er flere som er med i samme klubben! :fnise:

Og gravidkroppen slutter ikke å overraske!

Skrevet

Hender jeg våkner av at jeg også ligger å sikler om natta!

Igrunn lettelse å vite at det er flere som er med i samme klubben! :fnise:

Og gravidkroppen slutter ikke å overraske!

:fnise: Det er egentlig greit å vite at man ikke er alene om sånne sære ting. :ler:

Skrevet

Fiiiine magen! :hjerte:

Det sikles forresten her også. Merkelig alt disse kroppene skal finne på! :ler:

Skrevet

Takketakk Dalmore! :nigo:

Hjemme igjen fra legen og jeg er nå offisielt blitt diagnostisert (er det egentlig et ord?) med bekkenløsning med gangvansker. Selv om det går greit på dagen, blir visst problemene jeg har etter en lang dag sett på som såpass alvorlige at jeg får dekket fysioterapeut. (Det er jo ofte så ille at jeg såvidt kommer meg på do...) Jeg har nå fått henvisning og jeg tenkte jeg skulle ringe litt rundt i morgen.

Jeg har også blitt 40% sykemeldt. Det var vel i bunn og grunn legen som tok den avgjørelsen for meg og anbefalte meg å ta den ene dagen fri som jeg gjør allerede, og ellers fordele resten ut på hver dag sånn at jeg får kortere dager. Gruer meg litt til å fortelle sjefen, men jeg regner med det går greit. Han har jo vært veldig grei så langt. Og så må jeg bare bli flinkere til å si nei til ting dersom jeg ikke har tid. :Nikke:

Ammeinnleggene mine kom i dag forresten. Veldig fornøyd med leveringstiden ihvertfall. Håper de duger. :tommelsmil:

Nå er jeg nettopp ferdig med middagen og skal tilbringe resten av kvelden i sengen. :happy:

Skrevet (endret)

Godt legen sykmeldte deg litt mer synes jeg, og sjefen din er helt sikkert forståelsesfull! :Nikke:

Kos deg resten av dagen! :klem:

Edit: Rar formulering :klo:

Endret av Kokos
Skrevet

:hoppe: for pakke! Alltid kjekt det!

Godt legen passer på deg! Kortere dager kommer nok til å gjøre susen de siste ukene før permisjonen!

Skrevet

Magen har absolutt vokst i det siste ja, nydelig er den :hjerte:

Godt du har fått henvisning til fysioterapeut da, kan nok hjelpe på det :) Blir nok bra med litt kortere dager for deg også :) Skjønner at du tenker på hva sjefen vil si, men sånn er det når man ansetter jenter i en viss alder ;)

Skrevet

Godt legen sykmeldte deg litt mer synes jeg, og sjefen din er helt sikkert forståelsesfull! :Nikke:

Kos deg resten av dagen! :klem:

Edit: Rar formulering :klo:

Ja, jeg ble egentlig veldig lettet når hun foreslo litt mer sykemelding. Det har gått litt på helsa løs de siste ukene altså... :sjenert:

:hoppe: for pakke! Alltid kjekt det!

Godt legen passer på deg! Kortere dager kommer nok til å gjøre susen de siste ukene før permisjonen!

Jaaa, det er alltid gøy. :nigo: De kjentes veldig greie ut, og nå lurer jeg på om jeg skal bestille enda en pakke eller om jeg skal vente å se hvor mye jeg kommer til å lekke. :klo:

Fornuftig lege du har :Nikke:

:jepp:

Magen har absolutt vokst i det siste ja, nydelig er den :hjerte:

Godt du har fått henvisning til fysioterapeut da, kan nok hjelpe på det :) Blir nok bra med litt kortere dager for deg også :) Skjønner at du tenker på hva sjefen vil si, men sånn er det når man ansetter jenter i en viss alder ;)

Åh, takk. :sjenert:

Jeg håper det ihvertfall. Jeg går jo til kiropraktor, men det er liksom begrenset hva han kan gjøre for meg så sent i svangerskapet.

Ja, du har jo helt rett i det. Da jeg snakket med ham om den første sykemeldingen var han jo veldig forståelsesfull så...

Skrevet

Fantastisk natt med bare ett dobesøk! :hoppendeglad: Det er merkelig hvor mye mer uthvilt jeg føler meg når forskjellen bare er et par dobesøk. :happy:

Jeg tror lille krek flytta på seg i går. Hun romsterte en del nedi der og plutselig fikk jeg skikkelig vondt. Jeg antok at det bare var luftsmerter ( :sjenert: jeg får noen helt jævlige av og til) og prøvde så godt jeg kunne å puste meg gjennom. Plutselig var høyre siden på magen min helt myk. Merkelig følelse, for hun har jo tidligere hatt hele kroppen sin på den siden. :fnise: Nå har jeg absolutt null peiling på hvordan hun ligger. Prøver å kjenne etter, men magen min føles helt lik ut over alt. :vetikke: Jeg regner med at hun fremdeles ligger med hodet ned da, siden det føles som om jeg har litt naturlig push-up ved hjelp av beina hennes. :ler:

Ellers ingen planer for hverken dagen i dag eller helgen som kommer. Jeg tror jeg skal begynne å vaske litt klær. Litt baking blir det sikkert også. :kokk:

Skrevet

Ellers ingen planer for hverken dagen i dag eller helgen som kommer. Jeg tror jeg skal begynne å vaske litt klær. Litt baking blir det sikkert også. :kokk:

Høres ut som dagen/helga mi dette her! :jepp: Eller, jeg vurderer å utsette bakinga litt, så ikke han godeste skal få for fine vaner med en gang jeg har fri.. :ler:

Ha en finfin dag! :sol:

Skrevet

Kan jo være greit å ikke gi mennen for gode vaner ja...

Kos deg i dag Belle!

Skrevet

Høres ut som dagen/helga mi dette her! :jepp: Eller, jeg vurderer å utsette bakinga litt, så ikke han godeste skal få for fine vaner med en gang jeg har fri.. :ler:

Ha en finfin dag! :sol:

Kan jo være greit å ikke gi mennen for gode vaner ja...

Kos deg i dag Belle!

:fnise: Jeg får ikke til å gi ham gode vaner, jeg. :lol: Jeg elsker jo å bake, men når jeg ikke har noen å bake til blir det liksom litt bortkastet. :sjenert: Det eneste han virkelig liker som jeg lager er zebra bars og suksesskombo, men det er jo grenser for hvor mye jeg gidder å lage av den samme tingen. :ler:

Det skal jeg gjøre. :nigo: Satser på at jeg kanskje kan gå tidligere i dag også (eller, jeg burde vel egentlig det - jeg er jo sykemeldt :gjeiper: ) og da tenkte jeg å ta meg en tur opp på kjøpesenteret for å hente morgengaveringen min som har vært til reparasjon og for å kjøpe negleklipper. :fnise: Det er mye merkelig og teit som skjer med kroppen når man er gravid, men jeg har ihvertfall to lyspunkt: neglene mine er sterkere enn de noen gang har vært og håret på beina vokser nesten ikke lengre. :hoho:

Skrevet

Jeg gikk klokken halv 2 i dag. :hoppe: Deilig å være ferdig med middag og alt sånn så tidlig.

Får besøk av stesøster på 13 som skal sove her i natt. Tenkte jeg skulle foreslå kino, og jeg antar at det er stor sannsynlighet for at jeg får henne med på noe. Gøy. :happy:

Ellers blir det bare avslappings som gjelder. I morgen skal jeg hente morgengaveringen (orket ikke å gjøre det i dag) og så tenkte jeg å bake scones med cheddar, bacon og gressløk og muligens en ny dose med lion bars. :nigo:

Skrevet

Så godt at du fikk kommet deg avgårde tidligere i dag! :nigo:

Høres ut som du har så herlig forhold til søsknene dine, kjempekoselig med besøk og kino. Moro for stesøster det tenker jeg :happy:

Jeg har tatt enda et av dine tips og skal se første episode av Secret Diary of a Call Girl nå! :hoppe:

Håper du har en kjempefin kveld! :klem:

Skrevet

Så fin og STOR mage! :rodmer: Jeg savner magen min litt, jeg.. :sjenert: Sikkert ikke dumt med litt mer sykemelding, og det er jo superdeilig at du har en så flink og forståelsesfull lege! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...