^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1621 Skrevet 20. mars 2011 29 uker Så skjønn og fredfull hun ser ut Håper du får en fantastisk kveld med god snacks Åh, i alle dager, så fin hun ser ut! Tenker dere ikke gleder dere noe mindre nå Tusen takk, jenter. Jeg synes jo selvsagt hun er verdens nyyydeligste.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1622 Skrevet 20. mars 2011 Våken. Naboen som bor rett oppforbi oss vekte meg med pianospillingen sin. Som regel pleier det å være riktig så koselig, men i dag var det litt i tidligste laget. Særlig når han i tillegg slutter å spille akkurat når jeg er våken nok til å ikke gidde å sove igjen. Det ble visst filmkveld med bror i går. Vi så Tron Legacy. Kjempekuuul! Ellers ingen planer for dagen annet enn litt smårydding her og der, og selvsagt avslappings. Som om det er noe nytt liksom. Dersom jeg får lyst, tror jeg jeg skal lage noen porsjoner Suksesskombo til mannen kommer hjem fra England i ettermiddag. Han har visst ikke vært så veldig heldig med reisefølget sitt stakkar. Han er jo en kompis, men han er svæææært spesiell. Dette var visst første og siste gangen mannen noen gang kom til å reise med ham. Forresten...dere MÅ bare prøve Lion Bars altså. Fytti, de var helt fantastiske.
liv Skrevet 20. mars 2011 #1623 Skrevet 20. mars 2011 Koselig med film Vi holdt oss til tv og potetgull vi da Kos deg med samboeren når han kommer hjem.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1625 Skrevet 20. mars 2011 Koselig med film Vi holdt oss til tv og potetgull vi da Kos deg med samboeren når han kommer hjem. Ja, det er alltid kos. Jeg og bror pleide å ha mange sånne kvelder i helgene før han ble gammel nok til å drikke. Men nå bor han jo for seg selv og er ute på byen nesten hver helg. Da er det deilig å få ham for seg selv av og til. Kjempe fine bilder dere fikk Det synes jeg også.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1626 Skrevet 20. mars 2011 Hva er det med den hersens jævla fotballen egentlig? Aaaaaargh, jeg blir så sint. Snakket nettopp med mannen som mente helt seriøst at han skulle ut og se fotballkamp når han kom hjem dersom vi ikke har den rette kanalen. Bæsj. Kanskje jeg allikevel skal lage Suksesskombo til ham. Kvele ham med kjærlighet eller noe. Og sånn ellers er jeg i godt humør altså. Epler med vaniljeyoghurt og lion bars gjør sitt. :happy:
Sushi Skrevet 20. mars 2011 #1627 Skrevet 20. mars 2011 Stakkars deg, jeg misunner deg ikke en fotballgal mann! Men suksesskombo må vel lett triumfe fotballkamp? (For meg i alle fall )
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1628 Skrevet 20. mars 2011 Stakkars deg, jeg misunner deg ikke en fotballgal mann! Men suksesskombo må vel lett triumfe fotballkamp? (For meg i alle fall ) Huff, nei. Det er ikke alltid like lett. Ja, det hadde det for meg også. Kanskje han får så dårlig samvittighet at han ikke stikker allikevel? (Nei, nå var jeg stygg... )
Lucky? Skrevet 20. mars 2011 #1629 Skrevet 20. mars 2011 For en vakker mage og ikke minst en liten vakker lillemor Fantastisk å se slike bilder Bli vekket av pianospilling ja, morsomt Kjenner jeg er glad jeg bor på landet og blir vekket av fuglene jeg Kos deg med en avslappende søndag
Pingting Skrevet 20. mars 2011 #1630 Skrevet 20. mars 2011 Nå står det kjeksbunner, firkløverglasur, smørkrem og pisket krem i hver sin boks i kjøleskapet. Og oppskjærte kiwi og jordbær! Ellers er jeg enig i ikke-misunnelsen til Sushi.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1631 Skrevet 20. mars 2011 For en vakker mage og ikke minst en liten vakker lillemor Fantastisk å se slike bilder Bli vekket av pianospilling ja, morsomt Kjenner jeg er glad jeg bor på landet og blir vekket av fuglene jeg Kos deg med en avslappende søndag Takk. Åh, gleder meg til vi skal flytte på landet. Det er så utrolig stille og rolig der at jeg får en sånn indre lykkerus hver gang vi er der oppe. Heldigvis bor vi nå i ny leilighet da, så det er godt isolert. Synes egentlig det er merkelig at vi aldri hører noe annet enn pianospillingen. Ikke engang tramping og sånne ting. Nå står det kjeksbunner, firkløverglasur, smørkrem og pisket krem i hver sin boks i kjøleskapet. Og oppskjærte kiwi og jordbær! Ellers er jeg enig i ikke-misunnelsen til Sushi. Så gøy. Håper det blir en suksess. Bokstavelig talt. Dere er heldige altså, som har ikke-fotballgale mannfolk. Av og til er det noe dritt.
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #1632 Skrevet 20. mars 2011 Det ble ikke baking i dag. Søster kom på besøk (og ligger nå og snorker ved siden av meg ) og vi har sett film. Tangled. Søt og veldig morsom (ref. hesten som oppfører seg som en hund. Jeg og søster holdt på å le oss ihjel et par ganger, gitt. ). Anbefales. Nå skal jeg straks kjøre avgårde for å hente mannen på flyplassen. Mest sannsynligvis tar vi oss en burger på veien. Jeg kjenner jeg trenger noe litt mer middag-ete enn brødskivene og de 6 (!) lion barsene jeg har spist i dag.
hegejenta30 Skrevet 20. mars 2011 #1633 Skrevet 20. mars 2011 Kjenner jeg er veldig glad mannen min bryr seg omtrent like mye om fotball som hår i suppa! Ikke noe gøy når fotball går foran alt... Men for all del - disse mennene må jo få lov å ha en hobby de og Håper du får en fin søndagskveld!
liv Skrevet 20. mars 2011 #1634 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har og fotballgal mann Men for min del så gjør ikke det noe for ejg blir gjerne med på kamp
Phineas Skrevet 20. mars 2011 #1635 Skrevet 20. mars 2011 En evighet siden jeg har vært her inne og sett, mulig du ikke husker meg engang.. Uansett ble jeg sååå glad da jeg så at du var blitt gravid! :strix: Gratulerer så masse! Dette har dere fortjent!
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1636 Skrevet 21. mars 2011 Kjenner jeg er veldig glad mannen min bryr seg omtrent like mye om fotball som hår i suppa! Ikke noe gøy når fotball går foran alt... Men for all del - disse mennene må jo få lov å ha en hobby de og Håper du får en fin søndagskveld! Åh, du er heldig. Men joda, det er jo en grei hobby sånn sett da. Heldigvis (jeg må være gal som sier det ) har vi alle fotballkanalene hjemme, så da får jeg ihvertfall ha ham her hos meg. Jeg har og fotballgal mann Men for min del så gjør ikke det noe for ejg blir gjerne med på kamp Mannen min har sesongkort han, men jeg er gjerne med den ene gangen kompisen hans (som har sidesetet) ikke kan. Synes det er litt koselig altså, særlig når det er fint vær. En evighet siden jeg har vært her inne og sett, mulig du ikke husker meg engang.. Uansett ble jeg sååå glad da jeg så at du var blitt gravid! :strix: Gratulerer så masse! Dette har dere fortjent! Selvsagt husker jeg deg. Så gøy med besøk. :happy: Ikke sant? ENDELIG klarte vi det også.
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 #1637 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Innom med en og en mandagsmorgen til deg! Endret 21. mars 2011 av hegejenta30
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1638 Skrevet 21. mars 2011 Trøtt i dag. Jeg tror jeg begynner å brygge på ett eller annet, for jeg har vært skikkelig tett i nesa og hatt vondt i halsen i natt. I tillegg har tempen min vært helt ute på tur. Dødsvarm i ett øyeblikk, før jeg fryser i et annet. Håper jeg ikke blir syk nå. Lille krek dulter og gnikker for harde livet. Mannen fikk se myyye action utpå magen i går. Før har han bare fått sett litt nå og da, men i går da vi hadde lagt oss var hun helt turbo. Jeg tror han begynner å innse at det faktisk er noe inni der. Ingen planer for dagen i dag, men i morgen skal vi måle opp tomten vår. Heldigvis kan vi gjøre det selv (jeg låner GPS av en kollega), for kommunen skulle ha over 10000 kr for det. Etterpå får vi besøk av venninne som hadde bursdag i helgen (jeg må vel kanskje bake noe i dag da?). På onsdag er det ny jordmortime og vi skal også ha møte med den ene kjøkkenleverandøren. Da har de tegnet opp kjøkkenet vårt, og så kan vi bestemme akkurat hvordan vi vil ha det. Gleder meg!
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1639 Skrevet 21. mars 2011 Innom med en og en mandagsmorgen til deg! Åh, kaffe er veldig velkomment her i dag. :happy: tilbake
Muffin! Skrevet 21. mars 2011 #1640 Skrevet 21. mars 2011 Så fine bilder av lille kreket deres. Og Lion bars så farlig godt ut. Så bra dere kan måle opp tomta selv. Godt å kunne spare de pengene. God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå