Kokos Skrevet 19. mars 2011 #1601 Skrevet 19. mars 2011 Kjempefin mage, ser helt klart at den har vokst en del siden sist! Lille krek begynner å bli klar for den store verden :happy: Så deilig å sitte ute i singlet! Når jeg gikk tur med hunden i halv ni-ni tiden i morges, så var det ikke spesielt kaldt i skyggen engang og sola hadde begynt å varme, så forhåpentligvis smelter masse snø i dag! Er klar for vår nå
pusilus Skrevet 19. mars 2011 #1602 Skrevet 19. mars 2011 Snø er noe bæsj. Enig. Likte det at bakken begynte å bli helt bar jeg Forhåpentligvis blir det snart Nydelig mage
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1603 Skrevet 19. mars 2011 Åh, se maaaagen! Nå ble jeg litt misunnelig. Men det gikk litt over da svoger P ringte og spurte desperat etter barnevakthjelp og lurte på hvorfor den slasken han har av en bror ikke tar telefonen. Noen morsomme planer for helgen? Kan tenke meg at barnevakt ikke alltid er like lett å få tak i. Njaaa, ingenting annet enn baking og avslapping. Ikke akkurat så morsomt sånn sett, men veldig deilig. Fine magen takketakk. Kjempefin mage, ser helt klart at den har vokst en del siden sist! Lille krek begynner å bli klar for den store verden :happy: Så deilig å sitte ute i singlet! Når jeg gikk tur med hunden i halv ni-ni tiden i morges, så var det ikke spesielt kaldt i skyggen engang og sola hadde begynt å varme, så forhåpentligvis smelter masse snø i dag! Er klar for vår nå Ja, ikke sant? Den er blitt mye spissere, og har ifølge mannen blitt en skikkelig gravidmage. Åh, kjempedeilig. Jeg tenkte kanskje det kunne bli litt kaldt, så jeg tok med meg varmejakken til mannen + teppe, men jeg måtte jo bare hive begge deler ganske raskt. Nå lukter faktisk huden min sol. :happy: Her er heldigvis snøen borte. Forhåpentligvis for alltid? Neida, ihvertfall for i år håper jeg. Jeg er definitivt ikke en snø-person.
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1604 Skrevet 19. mars 2011 Enig. Likte det at bakken begynte å bli helt bar jeg Forhåpentligvis blir det snart Nydelig mage Her ble heldigvis bakken bar den samme dagen det snødde. Vi er heldige på den måten her da, at det ikke kommer så mye om gangen. Sender over litt og varme som kan smelte snøen hos deg også. Takk.
hegejenta30 Skrevet 19. mars 2011 #1605 Skrevet 19. mars 2011 Så fin mage du har fått! for 29 uker! Det er herlig når sola varmer, så man kan sitte ute med lite klær på! Ønsker deg en fin fin lørdag videre, skal også hilse fra minien i magen, som prøver å sparke pc'n vekk fra magen til mamman sin!
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1606 Skrevet 19. mars 2011 Så fin mage du har fått! for 29 uker! Det er herlig når sola varmer, så man kan sitte ute med lite klær på! Ønsker deg en fin fin lørdag videre, skal også hilse fra minien i magen, som prøver å sparke pc'n vekk fra magen til mamman sin! Takk. :happy: Det går fremover altså. Gleder meg til det blir skikkelig vår. Da er det jo plutselig ikke så lenge til lille krek kommer heller. Jeg tenkte faktisk på det i går: det er bare 2 måneder til jeg skal ut i permisjon. til mini.
hegejenta30 Skrevet 19. mars 2011 #1608 Skrevet 19. mars 2011 Så herlige bilder av lille frøken krek! Skjønner godt du er forelsket!
Sequax Skrevet 19. mars 2011 #1609 Skrevet 19. mars 2011 Lille krek begynner å bli så lang, og har oppdaget at mine høyre ribbein er supergøyale å sparke til. OOOOH, been there!!! Min var 56 cm lang da han ble født, så du kan jo tenke deg hvor deilig det var for ribsa på slutten....
Kokos Skrevet 19. mars 2011 #1611 Skrevet 19. mars 2011 Så fine bilder dere fikk! Der ser man jo vakre lille krek kjempegodt
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1612 Skrevet 19. mars 2011 Så herlige bilder av lille frøken krek! Skjønner godt du er forelsket! Det gjør jeg også. Hun er jo det fiiiineste i hele verden. OOOOH, been there!!! Min var 56 cm lang da han ble født, så du kan jo tenke deg hvor deilig det var for ribsa på slutten.... Det kan jeg tenke meg. Håper ikke lille krek er så lang altså. Nusselige bilder! Takk. Så fine bilder dere fikk! Der ser man jo vakre lille krek kjempegodt Ja, noen av dem ble kjempefine. Nå gjenstår det bare å se om hun ligner på disse bildene når hun kommer ut.
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1613 Skrevet 19. mars 2011 Da har jeg fått bakt litt, blogget litt, spist middag og er nå klar for å synke sammen på sofaen med Desperate Housewives, Villabrus, epler med vaniljeyoghurt og sørlandschips. :happy: (Jeg har bestemt meg for å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser litt chips i helgene. Nemlig. )
Sequax Skrevet 19. mars 2011 #1614 Skrevet 19. mars 2011 Da har jeg fått bakt litt, blogget litt, spist middag og er nå klar for å synke sammen på sofaen med Desperate Housewives, Villabrus, epler med vaniljeyoghurt og sørlandschips. :happy: (Jeg har bestemt meg for å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser litt chips i helgene. Nemlig. ) Lille krek trenger sørlandschips av og til!
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1615 Skrevet 19. mars 2011 Lille krek trenger sørlandschips av og til! Enig! ------------ Lion Barsene ble dritgode.
Mazilla Skrevet 19. mars 2011 #1616 Skrevet 19. mars 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg synes alle 3D-ultralydbilder ser like ut.. Men ikke mindre koselig av den grunn, da! Kos deg i kveld! Selvfølgelig er det lov med sørlandschips på en lørdag!
hegejenta30 Skrevet 19. mars 2011 #1617 Skrevet 19. mars 2011 Lille krek trenger sørlandschips av og til! Støttes! Og spretter i en pose med sørlandschips med spansk paprika!
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1618 Skrevet 19. mars 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg synes alle 3D-ultralydbilder ser like ut.. Men ikke mindre koselig av den grunn, da! Kos deg i kveld! Selvfølgelig er det lov med sørlandschips på en lørdag! det har jeg også syntes frem til nå. Men vissheten om at det er vår jente vi ser...åh, jeg kan ikke la være å smile hver gang jeg ser bildene. Støttes! Og spretter i en pose med sørlandschips med spansk paprika! *mmmm* sørlandschips er bare best.
Småkjekset Skrevet 19. mars 2011 #1619 Skrevet 19. mars 2011 29 uker Så skjønn og fredfull hun ser ut Håper du får en fantastisk kveld med god snacks
Neala Skrevet 20. mars 2011 #1620 Skrevet 20. mars 2011 Åh, i alle dager, så fin hun ser ut! Tenker dere ikke gleder dere noe mindre nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå