Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempefin mage, ser helt klart at den har vokst en del siden sist! Lille krek begynner å bli klar for den store verden :happy:

Så deilig å sitte ute i singlet! :sol:

Når jeg gikk tur med hunden i halv ni-ni tiden i morges, så var det ikke spesielt kaldt i skyggen engang og sola hadde begynt å varme, så forhåpentligvis smelter masse snø i dag! Er klar for vår nå :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snø er noe bæsj. :dry:

Enig. Likte det at bakken begynte å bli helt bar jeg :Nikke:

Forhåpentligvis blir det snart :pls:

Nydelig mage :rodmer:

Skrevet

Åh, se maaaagen! :rodmer:

Nå ble jeg litt misunnelig. Men det gikk litt over da svoger P ringte og spurte desperat etter barnevakthjelp og lurte på hvorfor den slasken han har av en bror ikke tar telefonen. :fnise:

Noen morsomme planer for helgen? :)

:fnise: Kan tenke meg at barnevakt ikke alltid er like lett å få tak i.

Njaaa, ingenting annet enn baking og avslapping. Ikke akkurat så morsomt sånn sett, men veldig deilig. :Nikke:

Fine magen :rodmer:

takketakk. :nigo:

Kjempefin mage, ser helt klart at den har vokst en del siden sist! Lille krek begynner å bli klar for den store verden :happy:

Så deilig å sitte ute i singlet! :sol:

Når jeg gikk tur med hunden i halv ni-ni tiden i morges, så var det ikke spesielt kaldt i skyggen engang og sola hadde begynt å varme, så forhåpentligvis smelter masse snø i dag! Er klar for vår nå :Nikke:

Ja, ikke sant? Den er blitt mye spissere, og har ifølge mannen blitt en skikkelig gravidmage. :hjerte:

Åh, kjempedeilig. Jeg tenkte kanskje det kunne bli litt kaldt, så jeg tok med meg varmejakken til mannen + teppe, men jeg måtte jo bare hive begge deler ganske raskt. Nå lukter faktisk huden min sol. :happy:

Her er heldigvis snøen borte. Forhåpentligvis for alltid? :fnise: Neida, ihvertfall for i år håper jeg. Jeg er definitivt ikke en snø-person.

Skrevet

Enig. Likte det at bakken begynte å bli helt bar jeg :Nikke:

Forhåpentligvis blir det snart :pls:

Nydelig mage :rodmer:

Her ble heldigvis bakken bar den samme dagen det snødde. Vi er heldige på den måten her da, at det ikke kommer så mye om gangen. Sender over litt :sol: og varme som kan smelte snøen hos deg også. :jepp:

Takk. :nigo:

Skrevet

Så fin mage du har fått!

:hoppe: for 29 uker!

Det er herlig når sola varmer, så man kan sitte ute med lite klær på!

Ønsker deg en fin fin lørdag videre, skal også hilse fra minien i magen, som prøver å sparke pc'n vekk fra magen til mamman sin!

Skrevet

Så fin mage du har fått!

:hoppe: for 29 uker!

Det er herlig når sola varmer, så man kan sitte ute med lite klær på!

Ønsker deg en fin fin lørdag videre, skal også hilse fra minien i magen, som prøver å sparke pc'n vekk fra magen til mamman sin!

Takk. :happy:

Det går fremover altså. :jepp: Gleder meg til det blir skikkelig vår. Da er det jo plutselig ikke så lenge til lille krek kommer heller. :rodmer: Jeg tenkte faktisk på det i går: det er bare 2 måneder til jeg skal ut i permisjon. :overrasket:

:vinke: til mini. :nigo:

Skrevet

:rodmer:

Så herlige bilder av lille frøken krek!

Skjønner godt du er forelsket! :jepp:

Skrevet

:daane: Lille krek begynner å bli så lang, og har oppdaget at mine høyre ribbein er supergøyale å sparke til. :lol:

OOOOH, been there!!! Min var 56 cm lang da han ble født, så du kan jo tenke deg hvor deilig det var for ribsa på slutten....:sjokkbla:

:ler:

Skrevet

Så fine bilder dere fikk! Der ser man jo vakre lille krek kjempegodt :rodmer:

Skrevet

:rodmer:

Så herlige bilder av lille frøken krek!

Skjønner godt du er forelsket! :jepp:

:fnise: Det gjør jeg også. Hun er jo det fiiiineste i hele verden. :ler:

OOOOH, been there!!! Min var 56 cm lang da han ble født, så du kan jo tenke deg hvor deilig det var for ribsa på slutten....:sjokkbla:

:ler:

:haar: Det kan jeg tenke meg. Håper ikke lille krek er så lang altså. :sjenert:

Nusselige bilder! :hjerte:

Takk. :nigo:

Så fine bilder dere fikk! Der ser man jo vakre lille krek kjempegodt :rodmer:

Ja, noen av dem ble kjempefine. Nå gjenstår det bare å se om hun ligner på disse bildene når hun kommer ut. :fnise:

Skrevet

Da har jeg fått bakt litt, blogget litt, spist middag og er nå klar for å synke sammen på sofaen med Desperate Housewives, Villabrus, epler med vaniljeyoghurt og sørlandschips. :happy: (Jeg har bestemt meg for å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser litt chips i helgene. Nemlig. )

Skrevet

Da har jeg fått bakt litt, blogget litt, spist middag og er nå klar for å synke sammen på sofaen med Desperate Housewives, Villabrus, epler med vaniljeyoghurt og sørlandschips. :happy: (Jeg har bestemt meg for å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser litt chips i helgene. Nemlig. )

Lille krek trenger sørlandschips av og til! :opplyser:

Skrevet

Enig! :fnise:

------------

Lion Barsene ble dritgode. :daane:

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes alle 3D-ultralydbilder ser like ut.. :sjenert::ler: Men ikke mindre koselig av den grunn, da! ;)

Kos deg i kveld! Selvfølgelig er det lov med sørlandschips på en lørdag! :jepp:

Skrevet

Støttes!

Og spretter i en pose med sørlandschips med spansk paprika!

:sikle:

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes alle 3D-ultralydbilder ser like ut.. :sjenert::ler: Men ikke mindre koselig av den grunn, da! ;)

Kos deg i kveld! Selvfølgelig er det lov med sørlandschips på en lørdag! :jepp:

:fnise: det har jeg også syntes frem til nå. Men vissheten om at det er vår jente vi ser...åh, jeg kan ikke la være å smile hver gang jeg ser bildene. :hjerte:

Støttes!

Og spretter i en pose med sørlandschips med spansk paprika!

:sikle:

*mmmm* sørlandschips er bare best. :sikle:

Skrevet

:strix: 29 uker :strix:

Så skjønn og fredfull hun ser ut :hjerte:

Håper du får en fantastisk kveld med god snacks :jepp:

Skrevet

Åh, i alle dager, så fin hun ser ut! :rodmer: Tenker dere ikke gleder dere noe mindre nå :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...