Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

3D UL 13:30 på onsdag. :hoppendeglad:

Så staaas!! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig nydelig den vippestolen da :hjerte: Men blir liksom en prinsipp sak mellom dere og svigermor...godt hun ikke er langsur da :fnise:

Spennende med 3D å onsdag :strix:

Skrevet

:hoppendeglad :

3D UL blir sikkert kjempestas!

Håper frøkna viser seg fram fra sine beste sider da!

Åh, håper det. :rodmer:

Så spennende da :hoppendeglad :

Jaaa! :hoppe:

Gøy! Blir spennende å se hvem hun ligner på da ; )

Det stellebordet hadde forresten vi også tenkt å kjøpe oss. Men etter å ha sett det i virkeligheten fant vi ut at det var for stort... Vi har rett og slett ikke plass. :dry :

Mamma mener allerede at hun ligner på meg. Hun har visstnok samme nese som meg ihvertall, utifra UL-bildene fra uke 18. :fnise: Men det skal bli kjempespennende!

For stort, ja. Hmmm. Vi må jo se det irl før vi bestemmer oss da. Det viktigste for oss er vel hvor lite det kan bli når det er slått sammen. :jepp:

Så staaas!! :rodmer :

:strix:

Spennende med 3D! Gled deg :rodmer :

Åh, det gjør jeg. :nigo:

Skrevet

Var veldig nydelig den vippestolen da :hjerte: Men blir liksom en prinsipp sak mellom dere og svigermor...godt hun ikke er langsur da :fnise:

Spennende med 3D å onsdag :strix:

Ja, den er skikkelig fin. :jepp: Jeg pleier å være nokså prinsippfast, men på akkurat dette punktet orket jeg ikke mer. :sjenert:

:hoppe: Kjempespennende!

Skrevet

Åh, det blir stas! :nigo:

Skrevet

Var hos kiropraktor i dag, og du verden så deilig. Han gjorde ikke så veldig mye knekking i dag, for jeg har fått for stor mage til å ligge på magen som jeg har gjort andre ganger. Men alså, det er ikke rart jeg har vondt i ryggen da. Når jeg ligger på ryggen er det ene beinet mitt lengre enn det andre. :overrasket: Han ''blokka'' meg opp som han kalte det for, med trekantede puter strategisk plassert under rumpe og rygg og jeg har ikke ligget så godt siden jeg ble gravid nesten. :happy: Jeg lå der vel i 5 minutter og jeg holdt nesten på å sovne fordi det for en gangs skyld var så behagelig å ligge. :fnise:

Jeg skal tilbake på onsdag for å gjøre det samme igjen, så får vi håpe at det bedrer seg. :jepp:

Jeg veide meg i dag, for første gang siden jeg var hos jordmor. :sukk: Ikke noe vakkert syn akkurat. Nå var det riktignok rett etter vi hadde spist, for mannen mente at jeg hadde tatt av litt og at meg måtte sjekke, men det hjelper vel ikke så mye. +15 kg. :sjenert: Forhåpentligvis er mye av det vann da, men jeg synes det begynner å bli skikkelig skremmende. Jeg har jo fremdeles en del igjen av svangerskapet. :bond:

Planen for resten av kvelden er dusj, en episode og to av Desperate Housewives og så seng. :happy:

Skrevet

Hiv over noen kilo hit! :nigo: Tror ikke du skal bekymre deg for mye heller - du har jo vann i kroppen og da kommer det noen ekstra kilo der. Andre får jo dette vannet senere, så jeg tipper det jevner seg ut.

Skrevet

Helt enig med Sushi.

Amming og trilleturer skal visst være rene slankekuren også, så kiloene forsvinner igjen skal du se!

Skrevet

Hiv over noen kilo hit! :nigo: Tror ikke du skal bekymre deg for mye heller - du har jo vann i kroppen og da kommer det noen ekstra kilo der. Andre får jo dette vannet senere, så jeg tipper det jevner seg ut.

*prøver å trykke ned en del kilo i CD-romen* :bond:

Håper det. :sjenert:

Helt enig med Sushi.

Amming og trilleturer skal visst være rene slankekuren også, så kiloene forsvinner igjen skal du se!

Ja, vi får satse på det! :Nikke:

Skrevet (endret)

Travel dag på jobben i dag. Heldigvis kontor-travel, for jeg har fremdels forferdelig vondt i lysken og halter når jeg går. :sjenert: Jeg fikk tatt meg en liten tur ut i dag da, og det er så deilig når det er lyst klokken 8 og varmt-isj i været. :sol: Da nyyyter jeg å kunne være ute altså. :happy:

Ellers: ''fredag'' i dag. :hoppendeglad: Vi hadde jo egentlig planer om å gå på kino i kveld (I Am Number Four), men det viste seg at den bare hadde førpremiere forrige helg og starter ikke før nå til helgen. Kjedelig. :dry: I tillegg har mannen fått mannfluensa og er dødsirriterende. :sjenert: Han blir så utrolig hjelpeløs bare han kjenner antydning til vondt i halsen, men det er vel kanskje normalt for hans kjønn? :fnise:

Så altså, i og med at mannen er småsyk blir det nok en rolig kveld i kveld. Deilig det også da. Kanskje jeg skal pleie ham litt med Suksesskombo? (Han har mast om den siden lørdag nå :ler: )

I morgen blir det litt mer guff på dagen. Først kiropraktor, så UL. Forhåpentligvis får vi gått innom apoteket for å hente babyboxen og kanskje kjøpt stellebord også. :nigo:

(PS! Jeg veide meg i dag morges, og da var jeg bare på + 13 kg :sjenert: )

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Menn er merkelige skapninger!

De tåler jo ingen ting når de blir syke... Men de setter veldig stor pris på at de blir tatt litt hånd om når allmenntilstanden skranter. Du scorer nok en del kjærestepoeng om du lager suksesskombo til mannen i ettermiddag!!

Gleder meg til å høre om hvordan det gikk på UL-timen imorgen jeg. :rodmer:

Skrevet

Håper dere har en fin og avslappende kveld. :)

Lykke til på 3D-UL i morgen. :rodmer:

Skrevet

Ikke stress med kiloene! Ammingen og trilleturene har tatt bort alt fra meg allerede, pluss litt til :hoppendeglad:

Skrevet

Menn er merkelige skapninger!

De tåler jo ingen ting når de blir syke... Men de setter veldig stor pris på at de blir tatt litt hånd om når allmenntilstanden skranter. Du scorer nok en del kjærestepoeng om du lager suksesskombo til mannen i ettermiddag!!

Gleder meg til å høre om hvordan det gikk på UL-timen imorgen jeg. :rodmer:

:fnise: Det har du helt rett i. Men så er det vel ingen som er så takknemlige når man gjør en liten ting for dem heller. :ler: Det ble ikke Suksesskombo, men nudler. :fnise:

Åh, jeg gleder meg til å se! :hoppendeglad:

Håper dere har en fin og avslappende kveld. :)

Lykke til på 3D-UL i morgen. :rodmer:

Takketakk. :klem:

Ikke stress med kiloene! Ammingen og trilleturene har tatt bort alt fra meg allerede, pluss litt til :hoppendeglad:

Det er jo det jeg håper på. :jepp: Men jeg stresser litt allikevel, fordi jeg antar at det meste kommer helt på slutten. Hvordan skal det da ende? :fnise:

Skrevet

Tirsdagskos :happy:

Skrevet

3D ultralyd i morgen! :rodmer: Gleder meg sånn til å høre om det etterpå!

Menn med mannfluensa kan være såå irriterende så jeg føler med deg! :kose:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til videre! :klemmer:

Skrevet

3D ultralyd i morgen! :rodmer: Gleder meg sånn til å høre om det etterpå!

Menn med mannfluensa kan være såå irriterende så jeg føler med deg! :kose:

Åh, jeg gleder meg sånn til å se henne igjen. :rodmer: Håper vi får noen bra bilder. Regner med jeg deler med dere også etterhvert. :jepp:

Æsj, ja. :dry: I dag morges presterte han å si at jeg måtte gå ut og legge meg på sofaen pga. snorkingen hans fordi det var han som var syk. Så da skal liksom ryggen min lide i to dager fordi han snorker? Tror ikke det du. Da stod jeg heller opp. :fnise:

God morgen! :kaffekopp:

Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til videre! :klemmer:

Så koselig med nytt besøk. :nigo:

-------------

Straks kiropraktor. Skal bli deilig å bli knadd litt kjenner jeg. :ler: Ellers er det jo UL i dag, så jeg kommer med oppdatering etterpå. :jepp:

Skrevet

Du måtte ligge på sofaen? :hoho: Mannfolk altså! :rolleyes:

Lykke til i dag! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...