Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Omgangssyke...

Høres ut som en fantastisk fin dag, Belle! Du er jammen flink til å være aktiv selv om du er sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en herlig dag! : ) Med så billig frisør høres det ut som totalsummen brukt på pudder og klipp likevel ikke ble så gal ; )

Fant venneparet deres nettopp ut at de skal ha barn? Hvor langt på vei er hun da? :overrasket: Det må være sært! En han godeste studerte med og dama oppdaga graviditeten da hun var fem-seks måneder på vei. Jeg har aldri møtt noen av dem, men skjønte det lenge før dem, fordi han godeste fortalte at hun hadde omgangssyke som aldri gikk over.. :klaske:

Ja, vi får fokusere på totalsummen. :jepp: Sånn ellers pleier jeg jo å betale over 500 kr for en vanlig klipp, så. Da er pudder til 400 kroner verdt det. (Jeg var fornuftig og sa stopp til et annet pudder til nesten 600 kroner da. Der går grensen min liksom. :fnise: )

Neida, de har jo visst at hun var gravid, men de fikk nettopp vite at det er en gutt. Kanskje litt krøkkete skrevet av meg. :sjenert:

Jeg forstår meg ikke helt på folk som ikke klarer å koble alle gravidplagene altså. De er jo nødt til å vite det innerst inne, for så å bortforklare hvert eneste symptom med noe. Som for eksempel omgangssyke. :ler:

:ler: Omgangssyke...

Høres ut som en fantastisk fin dag, Belle! Du er jammen flink til å være aktiv selv om du er sliten.

Noen folk altså... :fnise:

Ja, jeg er overrasket over at jeg holdt ut så lenge selv. :jepp: Jeg tror nok det har noe med at jeg synes det er så deilig å komme seg ut av huset. I ukedagene har jeg jo ikke ork til å gjøre noe som helst etter jobb, og gror fast i sofaen. Når jeg har fri synes jeg det er kjempegøy å sminke seg litt, pynte seg litt og gå på butikken eller noe. Og så har jeg den friheten at jeg kan sove når jeg vil. Deilig. :happy:

Skrevet

:hoppe: for 28 uker og 3. trimester! Dette går jo unna! :jepp:

Jeg skjønner deg godt angående vippestolen. Håper det ordner seg uten sure miner. :)

Høres ut som du har hatt en herlig helg. :jepp: Godt å ha muligheten til sove litt når en vil. Da blir man kanskje ikke like redd for å slite seg helt ut.

Bloggen din var forresten kjempefin! :nigo:

Skrevet

Så deilig med klipp og ikke minst deilig at det var billig :Nikke:

Høres ut som om du hadde en super dag i går :) Herlig når kroppen viser seg fra godsiden tenker jeg :)

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med 28 uker Belle.

Skrevet

:hoppe: for 28 uker og 3. trimester! Dette går jo unna! :jepp:

Jeg skjønner deg godt angående vippestolen. Håper det ordner seg uten sure miner. :)

Høres ut som du har hatt en herlig helg. :jepp: Godt å ha muligheten til sove litt når en vil. Da blir man kanskje ikke like redd for å slite seg helt ut.

Bloggen din var forresten kjempefin! :nigo:

:hoppe:

Det løste seg heldigvis. :nigo:

Jeg stresser en del med å bekymre meg for ikke å få nok søvn. Da er det så godt å ha den roen over seg man får når man vet at man kan sove når som helst. :jepp:

Oi, takk. :sjenert:

Så deilig med klipp og ikke minst deilig at det var billig :Nikke:

Høres ut som om du hadde en super dag i går :) Herlig når kroppen viser seg fra godsiden tenker jeg :)

:klemmer:

Ja og ja. :fnise: Jeg tror nok de har fått en stamkunde i meg altså.

Åh, det er superdeilig. Synes så synd på mannen også, som aldri får meg opplagt på en måte. Føler jeg sier unnskyld til ham hver eneste dag fordi jeg er så trøtt. :sjenert:

Gratulerer med 28 uker Belle.

Takk snuppa. :klem:

Skrevet

Tredje trimester :hakeslepp: Det er så rart og fantastisk at den lange ventetiden snart er over! :rodmer:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Skrevet

Tredje trimester :hakeslepp: Det er så rart og fantastisk at den lange ventetiden snart er over! :rodmer:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Ja, det er kjemperart og veldig fantastisk. :happy:

Skrevet

:daane: At det er mulig å få en så stor krangel ut av noe så banalt som en vippestol. :sjenert:

Jeg fikk mannen til å ringe til svigermor i går, og hun ble så sur at hun klasket på røret. :overrasket: Hun tar nemlig alt vi sier personlig, og ble dødelig fornærmet av at vi i det hele tatt kunne tenke oss at hun ville kjøpe noe utrygt til barnebarnet sitt. :roll: Hva med å ha såpass storsinn og heller si ''takk, det visste jeg ikke, godt dere informerte meg, for jeg vil jo ikke kjøpe noe utrygt til barnebarnet mitt.'' :dry:

Etter mye om og men orka jeg ikke lenger, og sa bare ok til hva enn hun har tenkt å kjøpe. Det blir visst denne, og jeg synes ikke den ser så veldig skummel ut. Ihvertfall ikke i forhold til type Jysk som har meier uten stoppere. Vi får se når vi får den, og dersom jeg synes den virker for framtung får mannen stripse på noen vekter på ''bakbeina'' eller borre den fast i gulvet. :fnise:

Vi stakk oppom til svigermor en tur etter alt dette og hun var heldigvis i godt humør. Hun hadde funnet fram mer babyklær fra når mannen var liten, og hadde klort det som var lyseblått sånn at det ble hvitt. Vi fikk kjempemye fint. Gleder meg til å få sortert alt vi har nå (det begynner å bli farlig mye :sjenert: ). :nigo:

Skrevet

Den ser ikke ille ut i det hele tatt den vippestolen du linket til da! Blir sikkert kjempefin til frøkna - det er jo forøvrig ingen garanti for at hun faktisk kommer til å like å sitte i den da... :fnise: Det har iallfall slått meg -vi har kjøpt en av denne typen, men aner jo ikke om minien vil like den eller ikke...

Skrevet

Vippestolen var veldig søt da, skikkelig feminin ;) Tenker den blir populær hos frøkna! Litt av en svigermor du har da, selv om hun mener det godt høres hun litt travel ut hvis hun blir så lett fornærmet :gjeiper:

Skrevet

:overrasket:

Nei, tror det er like greit at vi ikke skal ha vippestol, jeg...

Skrevet

Den ser ikke ille ut i det hele tatt den vippestolen du linket til da! Blir sikkert kjempefin til frøkna - det er jo forøvrig ingen garanti for at hun faktisk kommer til å like å sitte i den da... :fnise: Det har iallfall slått meg -vi har kjøpt en av denne typen, men aner jo ikke om minien vil like den eller ikke...

Nei, jeg synes ikke det. Og så må jeg jo innrømme at den er sååå mye finere enn en BabyBjørn. :fnise:

Nei, det er sant. Men svigermor mente at en sånnen var vi plent nødt til å ha, fordi ''alle babyer liker å sitte i en sånn.'' :roll:

Åh, den var skikkelig fin den også. :rodmer:

Vippestolen var veldig søt da, skikkelig feminin ;) Tenker den blir populær hos frøkna! Litt av en svigermor du har da, selv om hun mener det godt høres hun litt travel ut hvis hun blir så lett fornærmet :gjeiper:

Ja, den er kjempefin. :jepp:

Huff, ja, det er litt slitsomt til tider. Hun ble for eksempel sur fordi jeg glemte å sende melding til henne ene og alene for å takke for vinterdressen hun kjøpte her en dag. Er det ikke nok at mannen sier tusen takk, og så sier jeg det når jeg ser henne neste gang? :sjenert: (Mamma blir ikke sur fordi mannen ikke sender melding til henne og takker henne personlig for alt hun har kjøpt. :gjeiper: )

:overrasket:

Nei, tror det er like greit at vi ikke skal ha vippestol, jeg...

:hoho: Kanskje like greit? (Det var jo egentlig vår plan også da...men den slo litt feil kan du si. :fnise: )

Skrevet

Herlighet for et styr med det der utstyret :riste: får håpe at dere snart har det meste slik at det ikke blir flere diskusjoner :ler:

Ha en strålende dag! :klem:

Skrevet

Herlighet for et styr med det der utstyret :riste: får håpe at dere snart har det meste slik at det ikke blir flere diskusjoner :ler:

Ha en strålende dag! :klem:

Æsj, ja. :gjeiper: Men vi har heldigvis det meste nå, ja. :fnise:

Takk, og :klem: tilbake til deg. :kose:

Skrevet

Vi har endelig bestemt oss for stellebord også nå. :hoppe: Jeg har hele tiden bare villet bruke en badebalje i dusjen og en stellematte på kommoden på badet. Men etter å ha sett litt rundt omkring, har vi bestemt oss for å kjøpe noe à la dette til å ha den første tiden ihvertfall. Vi har mer enn nok plass i vår kommode på badet (den er svæææær) til å oppbevare klærne hennes, så hun trenger strengt tatt ingen egen før vi flytter i nytt hus og hun får eget rom også. Da blir det nok noe à la denne eller bare en helt vanlig Malm-kommode med stellematte oppå. :jepp: Åh, som jeg gleder meg til å innrede rommet hennes. :hoppendeglad:

Skrevet

3D UL 13:30 på onsdag. :hoppendeglad:

Skrevet

:hoppendeglad:

3D UL blir sikkert kjempestas!

Håper frøkna viser seg fram fra sine beste sider da!

Skrevet

Gøy! Blir spennende å se hvem hun ligner på da ;)

Det stellebordet hadde forresten vi også tenkt å kjøpe oss. Men etter å ha sett det i virkeligheten fant vi ut at det var for stort... Vi har rett og slett ikke plass. :dry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...