hegejenta30 Skrevet 6. mars 2011 #1401 Skrevet 6. mars 2011 Fine magen! Tipper du vil se stor endring om en uke eller to jeg... Plutselig begynner de små å legge på seg 250 gram i snitt når det begynner å nærme seg ankomst. Jeg merker iallfall forskjell på magen min fra uke til uke nå.
Mazilla Skrevet 6. mars 2011 #1402 Skrevet 6. mars 2011 Jeg og! Mellom uke 28 og 31 "eksploderte" den plutselig!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1403 Skrevet 7. mars 2011 Fine magen :hjerte : Den ser ikke ut som en 6-måneders mage, nei! Tror min er litt større... men jeg har ikke tatt bilde da. Uansett så kommer nok magen snart enten du vil eller ikke :fnise : Takketakk. Men jeg føler ærlig talt at den ser mye mindre ut enn den faktisk er altså. Merkelig. Men jo, den kommer nok uansett, ja. Fiine magen :rodmer : Ser ut som en helt perfekt babykul! :Nikke : Tusen takk. :happy: Ja, nå er den veldig fin synes jeg, men jeg merker at den begynner å komme i veien for dagligdagse ting. Åh, så herlig babymage! :rodmer : Det er så rart at min er borte :sukk : Jeg kan tenke meg at det er merkelig at den plutselig er borte. Men du har jo den herligste babyen som erstatning da, og det er vel ikke noen dårlig erstatning? Kjempefin mage! :rodmer : Hvordan ligger du på symfysemålet? Edit: Der så jeg at du hadde skrevet at du ligger litt over streken ; ) Jeg ligger langt over streken selv, og syns ikke min mage er så veldig stor :gjeiper : Jeg mener jeg lå en cm eller to over streken. Men jeg tror egentlig det er helheten som gjør at jeg ligger såpass mye over, og ikke magen i seg selv. Altså, magen min (eller livmoren da), begynner å bule ut ganske langt ned. Som søster sier: ''Æææææsj, du har kjønnshår på magen.'' Jeg har vel en veldig typisk jentemage, hvor magen starter godt nedenfor trusekanten og ikke stopper før oppe ved puppene. Fine magen! :rodmer : Og så gøy med bæresjal! Det brukte jeg også da lillegullet var bitteliten. Kjempekos!! Takketakk. :happy: Jeg gleder meg til å bruke det altså. Det virker så utrolig koselig og deilig. Håper bare hun trives oppi der. Fine magen! :hjerte : Tipper du vil se stor endring om en uke eller to jeg... Plutselig begynner de små å legge på seg 250 gram i snitt når det begynner å nærme seg ankomst. Jeg merker iallfall forskjell på magen min fra uke til uke nå. Takk. Ja, det kan jeg tenke meg. Lille krek veier jo allerede rundt 1 kg nå. Jeg skal passe på å ta bilde så ofte jeg kan nå i slutten ihvertfall. Jeg og! Mellom uke 28 og 31 "eksploderte" den plutselig! :ler :
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1404 Skrevet 7. mars 2011 Vi hadde en herlig søndag. Før 5-mila tok vi oss en tur til tomten vår og leita etter grensemerkene og tok bilder. Vi snakket også med noen av naboene, og det virker absolutt som et fint sted å bo. Etter 5-mila stakk mannen for å se fotballkamp mens jeg tok meg en av de obligatoriske lurene på sofaen. Da mannen kom hjem bestilte vi mat fra Dolly og satte på en film før vi tok kvelden i senga med nyheter og VM-studio. Nå er nemlig senga det eneste stedet jeg kan oppholde meg over lengre tid uten å få vondt i rygg og bekken. Kjedelig. Ellers: ny uke, nye muligheter. Eller noe i den duren. Ingen særlige planer for denne uken egentlig. Synes det er veldig deilig.
Kokos Skrevet 7. mars 2011 #1405 Skrevet 7. mars 2011 Bortsett fra rygg- og bekken-vondt så hørtes det ut som den perfekte søndag! Så koselig å kikke på tomta og prate med naboer Kanskje du har skrevet det tidligere, men hvordan gikk det styret med kommunen og tomta? Ønsker deg en kjempefin mandag!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1406 Skrevet 7. mars 2011 Bortsett fra rygg- og bekken-vondt så hørtes det ut som den perfekte søndag! Så koselig å kikke på tomta og prate med naboer Kanskje du har skrevet det tidligere, men hvordan gikk det styret med kommunen og tomta? Ønsker deg en kjempefin mandag! Ja, det var en god søndag altså. Merker at rygg- og bekkenvondter på en måte begynner å bli en hverdagslig ting. Æææh, kommunen er virkelig noen seigrumper altså. Husbyggeren hadde visstnok snakket med sjefen for konsesjonsgreiene, og han hadde sagt at det var 100% sikkert at det kom til å gå i orden. Da spurte jo husbyggeren om han da bare ikke kunne få dette skriftlig sånn at vi slapp å søke en gang til. Men nei, det gikk ikke. Kommunen vil jo på denne måten få ryggen fri og kan bruke akkurat så lang tid som den vil på å behandle søknaden vår. Av og til blir jeg helt matt av kommunebyråkratiet altså. :gjeiper: Men altså, vi er ikke bekymret for at det ikke går i orden.
hegejenta30 Skrevet 7. mars 2011 #1407 Skrevet 7. mars 2011 Kjedelig når kommunen er de som er de som hindrer dere i å starte byggingen! Håper de klarer å få ut finger'n og behadle søknaden deres så dere kommer i gang med byggingen snart!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1408 Skrevet 7. mars 2011 Kjedelig når kommunen er de som er de som hindrer dere i å starte byggingen! Håper de klarer å få ut finger'n og behadle søknaden deres så dere kommer i gang med byggingen snart! Æsj, ja. Håper ikke det tar altfor lang tid å få svar på søknaden (selv om jeg har hørt skrekkhistorier om opptil et halvt år på sånne ting ).
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1409 Skrevet 7. mars 2011 Bestekompis til mannen og kona får en liten sønn i begynnelsen på august. Mannen håpte veldig at de skulle få en jente de også, så tror han ble litt skuffet. Jeg har også fått ringt til legen for å fornye sykemeldingen min, og forhåpentligvis er det bare å hente den senere i uken uten å måtte få time. Da er jeg 20% sykemeldt i enda en måned, noe jeg virkelig trenger merker jeg. Den ene dagen der er gull i forhold til å få tatt seg inn/lade opp.
Kokos Skrevet 7. mars 2011 #1411 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Aw, så koselig! Arrangert ekteskap hørtes ut som en strålende idé for en gangs skyld. Endret 7. mars 2011 av Kokos
Lucky? Skrevet 7. mars 2011 #1412 Skrevet 7. mars 2011 Fine magen Høres ut som om du har hatt en herlig helg
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1413 Skrevet 7. mars 2011 Da kan dere jo arrangere ekteskap? God idé! Aw, så koselig! Arrangert ekteskap hørtes ut som en strålende idé for en gangs skyld. Ja, det er kjempekos. Ja, ikke sant? Fine magen Høres ut som om du har hatt en herlig helg Takk. Helgen var kjempefin!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1414 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har vært hobbyfotograf i kveld, og det har resultert i tre nye blogginnlegg.
hegejenta30 Skrevet 7. mars 2011 #1415 Skrevet 7. mars 2011 (endret) NYDELIGE kjoler mannen har kjøpt! Og defekt er han nok ikke selv om han synes de rosa småplaggene er fine. Det er tydelig at han gleder seg masse masse til å bli pappa! Endret 7. mars 2011 av hegejenta30
Kokos Skrevet 7. mars 2011 #1416 Skrevet 7. mars 2011 Så nydelig små klær til lille prinsesse krek Og kjempekoselig teppe moren din har strikket! Synes mannen din høres ut som en fantastisk flott blivende pappa!
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1417 Skrevet 8. mars 2011 NYDELIGE kjoler mannen har kjøpt! Og defekt er han nok ikke selv om han synes de rosa småplaggene er fine. Det er tydelig at han gleder seg masse masse til å bli pappa! Ja, sant? Han er bare helskjønn. Så nydelig små klær til lille prinsesse krek Og kjempekoselig teppe moren din har strikket! Synes mannen din høres ut som en fantastisk flott blivende pappa! :happy: Synes teppet ble utrolig fint. Og det var visst kjempevanskelig også. Jeg har aldri før hørt mamma klage på at noe hun strikker er vanskelig (hun er faktisk et strikkegeni ), men det har visst gått med en del banneord under strikking av dette. Ja, jeg tror han kommer til å bli helt fantastisk.
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1418 Skrevet 8. mars 2011 Ikke nok med at mannen vasket sprinkelsengen med et smil om munnen i går. Han stakk jammen meg for å kjøpe maling og en manglende skrue også, og malte til langt på natt i går. Jeg måtte inn for å titte litt i dag morges, og det står nå 1 stk halvmalt babyseng inne på gjesterommet. I tillegg kom han hjem fra svigermor med en hel bærepose med klær i litt større størrelser, og det er visstnok mer der det kom fra. Lille krek kommer aldri til å få brukt halvparten av alle klærne engang. Etter jobb i dag skal vi møte en grunnentreprenør som skal se på tomten vår. Vi har fått pris på både grunn og betong fra husbygger, men de skal jo tjene penger på dette her, så jeg regner med det blir en del billigere når vi fikser det selv. Ellers: * Elefantføtter: check. * Pølsefingre: check. * Vann-nese: check. (Ja, jeg kan faktisk se at nesen min har blitt større. ) * Pløsekinn: check. (Jepp, det er nesten så jeg ikke kjenner meg selv igjen i speilet. Men leppene mine er blitt skikkelig svære også da, det er jo positivt. ) * ''Fredag'' i dag og fri i morgen: CHECK!
Neala Skrevet 8. mars 2011 #1419 Skrevet 8. mars 2011 Jeg synes også at mannen din høres helt fantastisk ut! Jeg kan nesten føle stoltheten hans helt hit! Åååh Ha en kjempefin dag, snuppa, og lykke til i møte med grunnentreprenøren!
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #1420 Skrevet 8. mars 2011 Jeg synes også at mannen din høres helt fantastisk ut! Jeg kan nesten føle stoltheten hans helt hit! Åååh Ha en kjempefin dag, snuppa, og lykke til i møte med grunnentreprenøren! Jeg er kjempeheldig. Men jeg tror nok at alle de årene med prøving har gjort sitt til at vi begge er superklar og har absolutt ingen tvil eller nervøsitet for det som skal skje. Det føles som om vi svever på en rosa sky begge to. Takketakk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå