Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra kaken ble en suksess igjen :) Tror faktisk jeg drømte om den kaken din i natt jeg :fnise:

Merkelig med slike hovne fingre da :( Håper de kommer tilbake til normalen igjen og at det kranglete bekkenet finner veien tilbake der det kom fra :kjefte:

Kos deg masse i bursdag til farmora di :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hovne fingre og rygg- og bekkenproblemer vil vi ha oss frabedt!

Pass på så du ikke tar i/presser deg selv for hardt..

Så bra at kaka ble vellykket igjen, du er flink! Har kikket på kaka i bloggen og den ser fryktelig delikat og fristende ut! :sikle :

Jeg har 3 modne bananer hjemme og skal teste ut en liten batch banan- og sjokolademuffins i helgen! Skal gi referat :nigo :

Snart helg! :hoppendeglad :

:snurt: Sånn vil vi ikke ha. Selv om jeg egentlig er stygt redd for at det er på god vei. :gjeiper:

Oi, takk. Synes bildet er skikkelig dårlig jeg, men jeg har ikke fått sjans til å ta et bedre. :fnise: Gleder meg til å høre hvordan de ble. Jeg elsker bananer i kaker. :jepp:

Vannhender er veeeeeldig festlig... Våkner med sånne fingre daglig jeg... Itillegg har jeg maur i fingertuppene hele dagene. Jeg gleder meg VELDIG til mini er ute så overskuddsvannet også kan forsvinne ut av kroppen! Det skal bli godt, for å si det pent!

Kjedelig at ryggen/bekkenet krangler da... Krysser fingrene for at det går over, eller iallfall ikke blir værre!

:haar: Maur i fingertuppene er det verste jeg vet. Håper jeg ikke får det. :sjenert: Nå har vel ikke jeg så veldig mye vann enda da, så jeg merker det bare i hender, føtter og ansikt, men jeg kan tenke meg det bare blir verre ettersom tiden går. Ikke akkurat en festlig ''bivirkning'' av graviditeten. :ler:

Uff, håper det altså. Jeg får håpe kiropraktoren min klarer å fikse opp i noe. :Nikke:

Så bra at dere har fått solgt bilen! :hoppe :

Og det høres ut som koselige dager med mye bursdagskos. : )

Håper kroppen din oppfører seg pent i helga. :kose :

Ja, det er deilig. Samtidig som det er litt trist. Jeg er/var så utrolig glad i den bilen, men den blir for liten mtp. baby og barnevogn og sånn. *snufs*

Det blir ihvertfall nok kakekos. :fnise:

Så bra kaken ble en suksess igjen : ) Tror faktisk jeg drømte om den kaken din i natt jeg :fnise :

Merkelig med slike hovne fingre da : ( Håper de kommer tilbake til normalen igjen og at det kranglete bekkenet finner veien tilbake der det kom fra :kjefte :

Kos deg masse i bursdag til farmora di :klemmer :

:fnise: Den er faktisk så god altså, at det er veldig verdt å drømme om den. :ler:

Usj, ja. Det er nok vannet som gjør sitt altså. Kranglete bekken er heller ikke noe å foretrekke, nei. :rasende:

:klem:

Skrevet (endret)

:strix: 27 uker i dag! :strix: Snart er jeg jo ferdig med andre trimester jo. :overrasket:

Dagen i går var veldig koselig. Først av alt fikk vi jo gitt fra oss bilen min (nå er vi billånsgjeldfrie :nigo: ). Jeg tok et par timer avspasering som jeg har til gode, og vi fikk også sett stafetten før vi kjørte til farmor for å stappe i oss vår egen kroppsvekt i smørbrød og kaker. :fnise: Magen fikk naturlignok en del oppmerksomhet. :rodmer:

Den ene tanten min studerer til å bli jordmor, og hun fikk kjenne på magen og fant ut hvordan lille krek lå. Jeg har jo ikke visst det før, så jeg synes det var kjempegøy å finne ut. :hoppe: Det viser seg at hun har noen veldige boksehender, for de bevegelsene som jeg har kjent inni meg, helt nederst, og som har vært veldig sterke er nødt til å være hendene hennes. :ler: Hun ligger med hodet ned og ryggen ut mot min høyre side. Beina hennes ligger helt oppe under puppene, så det er dem hun liker veldig godt å gni inntil magehuden min. :fnise:

I dag skal vi i enda et bursdagsselskap. :daane: Denne gangen blir det til kompis hvor datteren fylte 5 år i går. I dag skal de visst ha restefest med venner. Tror det blir skikkelig koselig, og jeg sier jo ikke nei takk til litt kake heller. :sjenert: Merker jeg er blitt skikkelig søtmoms i det siste, jeg som egentlig ikke pleier å være noe glad i hverken kaker eller søtsaker. (Btw, i går smakte jeg en himmelsk god kake som jeg skal gjøre min egen vri på. :nigo: Bror er så glad i oreobunnen til oreokaken, og han har spurt om ikke jeg kan prøve å lage en annen kake med samme bunnen. Så da blir neste prosjekt oreobunn, firkløverkrem, suksesskakekrem, pisket fløte og frukt. Det høres kanskje rart ut, men den blandingen mellom sjokolade og suksesskakekrem var helt himmelsk god. :sikle: )

Sånn ellers, så ser det bare verre og verre ut ang. bekkenet mitt. Nå har jeg begynt å få vondt i symfysen også, noe som visstnok er veldig obsobs! ifølge kiropraktoren min. Jeg tror kanskje jeg skal ringe på mandag og få time litt tidligere.

I går, etter en veldig travel jobbedag med mye gåing og ståing + 2 timer i bil tur/retur til farmor + 2 timers sitting på en stol, var ryggen og bekkenet mitt så stivt at jeg ikke klarte å finne en skikkelig stilling i sofaen engang. Den har liksom vært redningen min når jeg har hatt vondt, for den er akkurat passe hard, men i går måtte jeg bare gi opp. Da ble det kjærestekos i senga i stedet for, med VM-oppdateringer på tv og en god bok. Koselig det også. :hjerte:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

:strix: 27 uker :strix:

Høres ut som du hadde en kjempefin dag i går! :) Så koselig å få vite hvordan kreket ligger i magen :jepp: ...jeg tror forresten at den kaka kommer til å bli veldig god :sjenert:

Håper du får en flott helg, Belle, og at bekkenet ditt ikke tar helt knekken på deg :nigo: Jeg stemmer også for at du skal ringe på mandag og få en tidligere time!

Skrevet

Gratulerer med bilsalg og ikke minst 27 uker :strix:

Kjempekoselig med bursdagsfeiringer og mange kaker :sikle:

Håper du får en flott helg, og at kiropraktoren klarer å fikse litt på bekkenet ditt :klem:

Skrevet

:hoppendeglad: 27 uker og snart 3.trimester!

Kos deg masse i dag og!

:klemmer:

Skrevet

27 uker!! :strix:

Og snart ferdig med andre trimester... :hakeslepp: Da er det jammen ikke lenge igjen.. :hoppe:

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag!

:klem:

Skrevet

:strix : 27 uker :strix :

Høres ut som du hadde en kjempefin dag i går! : ) Så koselig å få vite hvordan kreket ligger i magen :jepp : ...jeg tror forresten at den kaka kommer til å bli veldig god :sjener t:

Håper du får en flott helg, Belle, og at bekkenet ditt ikke tar helt knekken på deg :nigo: Jeg stemmer også for at du skal ringe på mandag og få en tidligere time!

Jippi! :hoppe:

Ja, dagen var veldig fin, men utrolig slitsom. Da er det fint med helg. :nigo:

Jeg satser på det. Tenkte jeg skulle prøve om ikke så veldig lenge. :jepp:

Gratulerer med bilsalg og ikke minst 27 uker :strix :

Kjempekoselig med bursdagsfeiringer og mange kaker :sikle :

Håper du får en flott helg, og at kiropraktoren klarer å fikse litt på bekkenet ditt :klem :

Takketakk. :nigo:

Ja, det er veldig koselig. Men jeg må innrømme at nå har søtsuget gitt seg litt. :ler:

:hoppendeglad : 27 uker og snart 3.trimester!

Kos deg masse i dag og!

:klemmer :

:strix:

27 uker!! :strix :

Og snart ferdig med andre trimester... :hakeslepp : Da er det jammen ikke lenge igjen.. :hoppe :

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag!

:klem :

:hoppendeglad: Det er helt fantastisk og merkelig å tenke at tiden snart er inne. Føler på en måte ikke jeg helt har tatt det helt inn over meg enda. :sjenert:

Skrevet (endret)

Tilbake fra koselig bursdagsfeiring. I selskapet var det to andre som har termin på samme tiden som meg (hun ene har faktisk samme dag :fnise: ), og jeg har en veldig liten mage i forhold til dem ihvertfall. Men jeg regner med det er fordi de begge er andregangsmødre, for SF-målet mitt lå jo litt over streken da jeg var hos jordmor. Og så fikk jeg vite at hun ene hadde lagt på seg 12 kg. Det er godt å ikke være alene med legge på seg mye. :fnise:

Jeg fikk også snuse på baby i dag (7 uker gammel). :hjerte: Jeg fikk faktisk til å roe ham etter han begynte å gråte, og han sovnet i armene mine. :rodmer:

Mannen har også valgt ut tre mammatopper til meg i dag som han kjøpte til meg. Det er deilig å få noe nytt altså, særlig når jeg føler seg som en hval uansett hva jeg tar på meg. :sjenert: My sugar papa. :happy:

Jeg fikk også bæresjal i posten i dag! Kjøpte det brukt, men det så jo helt nytt ut. Gleder meg til å prøve. :hoppe: Ja, og så fikk jeg Totorobamsen jeg bestilte. Den var enda finere enn jeg hadde trodd. :happy: Skal fikse bilder av vogna når klypene kommer. :jepp:

I kveld skal vi lage god middag (ovnsgratinert kyllingfilet), se film og bare kooooose oss. Deilig. :rodmer:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Kommer det oppskrift etterhvert, enten her eller på bloggen? :spise:

Kos dere i kveld! :yvonne:

Skrevet

Kommer det oppskrift etterhvert, enten her eller på bloggen? :spise:

Kos dere i kveld! :yvonne:

På kyllingen? Det er Toro sin oppskrift. :fnise: Vi skal prøve de nye ovnsgratinert ferdiggreiene (pulver du blander med fløte o.l. og heller over kyllingen i en ildfast form), og bare ha ris og grønn salat til.

Skrevet

Aha, da så! :fnise: Men, nye sier du? De har da vært i butikkene i minst et par år? :klo:

Skrevet

Håper du koser deg i kveld :)

Skrevet

Aha, da så! :fnise: Men, nye sier du? De har da vært i butikkene i minst et par år? :klo:

Oi, ja, der ser du hvor mye jeg følger med på hva som kommer i butikkene. :fnise: Trodde de var helt nye, jeg. :sjenert:

Håper du koser deg i kveld :)

Vi hadde en veldig fin kveld, om enn litt kort. Vi sovnet på sofaen begge to i 10-tiden. :ler:

Skrevet

Nye magebilder. :nigo:

Foto0077-1.jpg

Foto0067-2.jpg

Jeg følte jeg ikke helt fikk til å ta noen gode bilder i dag, for jeg synes da magen min er mye større enn på bildet. :fnise: Det har vel kanskje noe med at jeg ser den i fugleperspektiv. :sjenert:

Skrevet

Fine magen :hjerte: Den ser ikke ut som en 6-måneders mage, nei! Tror min er litt større... men jeg har ikke tatt bilde da. Uansett så kommer nok magen snart enten du vil eller ikke :fnise:

Skrevet

Fiine magen :rodmer: Ser ut som en helt perfekt babykul! :Nikke:

Skrevet

Åh, så herlig babymage! :rodmer: Det er så rart at min er borte :sukk:

Skrevet (endret)

Kjempefin mage! :rodmer: Hvordan ligger du på symfysemålet?

Edit: Der så jeg at du hadde skrevet at du ligger litt over streken ;) Jeg ligger langt over streken selv, og syns ikke min mage er så veldig stor :gjeiper:

Endret av *lilly*
Skrevet

Fine magen! :rodmer:

Og så gøy med bæresjal! Det brukte jeg også da lillegullet var bitteliten. Kjempekos!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...