Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åå,, så fin Totoro til vogna! :rodmer:

Har det kommmet nytt magebilde forresten? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå,, så fin Totoro til vogna! :rodmer:

Har det kommmet nytt magebilde forresten? :sjenert:

Jaaa, synes den var skikkelig søt. :rodmer: Og så matcher den jo fargen på vogna helt perfekt også. :sjenert:

Nei, jeg har rett og slett bare...ikke fått gjort det. :fnise: Det kommer en av de nærmeste dagene, lover. :jepp:

Skrevet

Ebay er farlig - og smittsomt tydligvis :fnise:

Blir kjempefin vogn-pynt den bamsen! Gjør jo ikke no' at den matcher fargene på vogna heller!

Skrevet

Totojo. :nigo:

Det hørtes ut som du har hatt en herlig helg. :jepp: Og så moro at lille krek er så aktiv. :rodmer:

Skrevet

Ebay er farlig - og smittsomt tydligvis :fnise:

Blir kjempefin vogn-pynt den bamsen! Gjør jo ikke no' at den matcher fargene på vogna heller!

Æææh, ja. :bond: Men veldig gøy også da, når man kan finne så billige ting. :jepp:

Totojo. :nigo:

Det hørtes ut som du har hatt en herlig helg. :jepp: Og så moro at lille krek er så aktiv. :rodmer:

Elsker Totoro. :strix:

Ja, helgen var kjempeherlig. Jeg blir aldri lei av å kjenne henne. :rodmer:

Skrevet

Litt smådeppa og hormonsur nå. :sjenert: Fant nettopp ut at jeg ikke får 56 uker som jeg hele tiden har trodd. Det er jo 56 uker til sammen, og jeg kan ikke overta mannens. Vi får det allikevel til å gå opp til august altså, men jeg er litt lei meg for at vi ikke får hele sommeren sammen som jeg tidligere trodde. :sjenert: Æsj, teit å være sur for noe sånt da. Vi er jo tross alt superheldige som i det hele tatt får så mye. Mamma fikk visstnok bare 18 uker med meg, hun. :gjeiper: Jeg skylder på hormonene. :ler: Vi skal uansett ned på NAV på onsdag for å høre med dem og til å få hjelp til å fylle ut skjema og sånn. Det er jo halvt gresk. :fnise:

Ellers: lille krek har satt inn turbogiret. Jeg har aldri kjent henne så mye som jeg har i dag. :rodmer:

Nå: :natti:

Skrevet

Jeg fikk også en liten overraskelse da jeg oppdaget at jeg KUN fikk 46 uker og at far måtte ta de resterende 10... men men kabalen vår gikk opp tilslutt den også!

Sovegodt Belle!

(og kreket i magen til Belle)

Skrevet

Jeg er visst litt motsatt av dere - jeg skulle ønske jeg ikke "måtte" overta mannens uker siden han er student. Synes 46 uker virker så lenge å være hjemme i ett strekk :sjenert: (Kan fort være det endrer seg når jeg er blitt mamma da :rodmer: ) Men jeg skjønner den med å få litt tid hjemme sammen alle tre, det er jo mange rutiner som skal inn og en helt ny person å bli kjent med. Er koselig å få litt familietid også! :)

Skrevet

Jeg fikk også en liten overraskelse da jeg oppdaget at jeg KUN fikk 46 uker og at far måtte ta de resterende 10... men men kabalen vår gikk opp tilslutt den også!

Sovegodt Belle!

(og kreket i magen til Belle)

Godt det ikke bare er meg som har misforstått. :sjenert: For oss hadde det jo passet kjempefint at jeg overtok hans uker, siden han er hjemme så mye uansett. Når han tar permisjon får han jo i teorien bare 4 jobbuker fri. De resterende 6 ukene hadde han vært hjemme allikevel. Men, men. Vi fikk det til å funke. :5:

Jeg er visst litt motsatt av dere - jeg skulle ønske jeg ikke "måtte" overta mannens uker siden han er student. Synes 46 uker virker så lenge å være hjemme i ett strekk :sjenert : (Kan fort være det endrer seg når jeg er blitt mamma da :rodmer : ) Men jeg skjønner den med å få litt tid hjemme sammen alle tre, det er jo mange rutiner som skal inn og en helt ny person å bli kjent med. Er koselig å få litt familietid også! : )

Jeg tenkte sånn før, men jeg tror trøttheten min har gjort sitt til at jeg gleder meg til å være hjemme. :sjenert: Nå drømmer jeg bare om å ikke måtte gå på jobb hver dag. :gjeiper: Men det blir nok lenge nok hjemme kan jeg tenke meg. Ihvertfall for deg som har gått hjemme så mye fra før av. :kose:

Skrevet

Har en liten mistanke om at det blir godt å komme tilbake på jobb igjen når permisjonen er over neste år ja. Men samtidig gleder jeg meg til å være hjemme med go'klumpen også!

Merkelig hvordan man endrer mening når man begynner å bli framtung og fødsel nærmer seg.

Håper du har en fin dag på jobb i dag!

Skrevet

Har en liten mistanke om at det blir godt å komme tilbake på jobb igjen når permisjonen er over neste år ja. Men samtidig gleder jeg meg til å være hjemme med go'klumpen også!

Merkelig hvordan man endrer mening når man begynner å bli framtung og fødsel nærmer seg.

Håper du har en fin dag på jobb i dag!

:fnise: Jeg pleier jo som regel å gå på veggene etter bare en uke hjemme uten noe spesielt å gjøre, men nå gleder jeg meg bare til å være så mye som mulig sammen med lille krek. :rodmer: Jeg har visst forandret mening ganske så mye, ja. :sjenert:

Skrevet

Grei dag på jobb, men som vanlig, når det blir litt travelt, stresser jeg meg opp og tar i aaaaltfor mye. Blir litt sint på meg selv også, for det er ikke bare meg det går utover, men jeg klarer bare ikke å stresse ned når jeg står midt oppi noe. :sjenert: ''Belønningen'' av for mye stress er skikkelig bekkenvondter både i ryggen, halebeinet, lysken, skambeinet og helt på undersiden av skrittet. :dry: I tillegg har kommunen plutselig funnet på å gjøre seg vrang ang. tomten vår. Mannen er oppe hos boligbyggeren nå for å prøve å finne ut av det. :bond: Det er godt jeg har fri i morgen kjenner jeg. :ler:

Skrevet

Kjedelig at det ikke var sånn som du hadde tenkt ang. permisjon :klemmer: Her skal vi dele nesten likt tror jeg, og det er greit når vi begge er innstilt på det. Jeg syns 56 uker høres kjempelenge ut, men etter hva jeg har hørt går tiden veldig raskt :fnise:

Skrevet

Kjedelig at det ikke var sånn som du hadde tenkt ang. permisjon :klemmer: Her skal vi dele nesten likt tror jeg, og det er greit når vi begge er innstilt på det. Jeg syns 56 uker høres kjempelenge ut, men etter hva jeg har hørt går tiden veldig raskt :fnise:

Jeg ble litt skuffa altså, men sånn er det jo bare. Ingenting vi kan gjøre med det allikevel. :Nikke:

:fnise: Jeg tror kanskje det kan bli litt lenge altså, men vi får se. :jepp:

Skrevet

Håper det ordner seg med tomten deres! Kjedelig at kommunen skal begynne å være vrange nå.

Og det høres helt riktig ut at du skal ha fri i morgen, må passe på deg selv og kreket og ikke ta i alt for mye! :Nikke:

Håper resten av dagen og kvelden blir bra! :klem:

Skrevet

Håper det ordner seg med tomten deres! Kjedelig at kommunen skal begynne å være vrange nå.

Og det høres helt riktig ut at du skal ha fri i morgen, må passe på deg selv og kreket og ikke ta i alt for mye! :Nikke:

Håper resten av dagen og kvelden blir bra! :klem:

Huff, det gjør jeg også. Nå har vi jo overført penger til selger også, fordi alt liksom skulle være i orden. Heldigvis har vi husbygger som tar seg av kontakt med kommunen nå. :jepp:

Åh, det skal bli så deilig. Nå er det rett før jeg sovner her jeg sitter på kontoret, så det skal bli deilig med en hel dag fri. :hoppendeglad:

Skrevet

Totoro til vogn??!! Hvor?

*lete bakover*

Skrevet

Å, så søt Totoro..... :rodmer:

Skrevet

Totoro til vogn??!! Hvor?

*lete bakover*

Å, så søt Totoro..... :rodmer:

Takketakk. :nigo: Jeg hadde jo tenkt å Ghiblifisere rommet hennes, men siden vi skal flytte og hennes første måneder mest sannsynligvis blir i en leieleilighet, må det vente. Hun får heller få et Ghiblirom i det nye huset. :jepp:

Skrevet

Takketakk. :nigo: Jeg hadde jo tenkt å Ghiblifisere rommet hennes, men siden vi skal flytte og hennes første måneder mest sannsynligvis blir i en leieleilighet, må det vente. Hun får heller få et Ghiblirom i det nye huset. :jepp:

Hva med en life-sized Totoro figur i hagen? :lur: Med en liten paraply.. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...