Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Humørsvingninger? :fnise:

Neida, skjønner godt du ble sur pga overtid, men nå er det endelig helg! :hoppe: Have a good one! :klemmer:

Hmmm. Å? :plystre:

:fnise: En smule hormonell for tiden, ja. Og iblandet litt utmattethet er det ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk episode av Glee denne uken. :hoho:

Forresten. Vi har shoppa babyting igjen. Denne gangen var det mannens forslag, gitt. :fnise:

Skrevet

Så nydelig :hjerte:

Herlig at bestis kommer til neste helg da :strix:

Skrevet

Så nydelig :hjerte:

Herlig at bestis kommer til neste helg da :strix:

De var ganske søte syntes jeg. :fnise: Selv om det er fotball. :roll:

Jaaaaa. Gleder meg allerede! :bolledeig:

--------------------

25 uker i dag! :hoppendeglad:

Ellers: ny dag, nye muligheter. Jeg har fått en god natts søvn og føler meg deilig uthvilt. Bakelysten kom plutselig løpende, så jeg tror jeg skal prøve å finne på noe med butterdeigsplatene jeg har liggende i frysen. I tillegg skal jeg ha meg pannekaker til frokost i dag. :nigo:

Skrevet
:sikle: Blir alltid så sulten av dagboka di, Belle... :popcorn:
Skrevet

:sikle: Blir alltid så sulten av dagboka di, Belle... :popcorn:

:fnise: Det er kanskje fordi jeg faktisk alltid er sulten, tenker på mat nesten 24 timer i døgnet og snakker unormalt mye om det? :ler:

I dag bestemte jeg meg for at jeg fortjente pannekaker til frokost etter den dårlige dagen min i går. :sjenert: Men de blir grove da, og med oppskårne bananer, epler og kiwi som tilbehør. Det er egentlig ikke så aller verst, eller?

Skrevet

Ikke verst i det hele tatt! :happy:

Skrevet

Hmmm. Å? :plystre:

:fnise: En smule hormonell for tiden, ja. Og iblandet litt utmattethet er det ikke noe vakkert syn. :sjenert:

Welcome to the jungle!! :5:

Grattis med 25 uker!!!!! :strix:

Skrevet

Ikke verst i det hele tatt! :happy:

Ser du? Jeg kan være sunn også, bare jeg vil. :fnise:

Welcome to the jungle!! :5:

Grattis med 25 uker!!!!! :strix:

Gratulerer med 25 uker :rodmer:

Gratulerer med 25 uker :klemmer:

Gratulerer med 25 uker! :rodmer:

Takk jenter, dere er snille. :klem:

Skrevet

25 uker :bolledeig:

Pannekaker med masse deilig frukt :sikle: Klart det er lov :Nikke:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Skrevet

:kose: til alle!

Nå har jeg laget både empanadas og wienerbrød med vaniljekrem. :sikle: Resten av kvelden skal tilbringes på sofa, men fine serier og en film eller to. :happy:

Skrevet (endret)

:daane: Wienerbrødene ble så gode at jeg har lyst til å lage meg nye i dag. :sjenert:

Jeg har så fæle drømmer for tiden, jeg som ellers aldri pleier å huske hva jeg drømmer. I natt drømte jeg at vi var i USA med kreket, jeg måtte pumpe meg midt ute på gaten ( :ler: ) og så bare satt jeg henne fra meg midt i solsteiken i vogna, på en fortauskafé mens jeg gikk og shoppa sko. :overrasket: Jeg har ikke hatt en eneste babydrøm før nå i helgen. Kjenner jeg meg rett, blir det nok flere og flere jo nærmere termin jeg kommer. :sjenert:

Jeg så to kjempesøte og morsomme filmer i går. De har nettopp kommet på DVD i USA og de anbefales begge to. :jepp:Life as We Know It og You Again. :nigo:

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...