Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker at den bare har blitt hetende djevelpizza! :ler:

:fnise: Jeg tror nesten jeg må endre tittelen på blogginnlegget mitt også. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du har fått av deg morgengaveringen :strix: Får håpe du får av deg gifteringen også da :)

Skrevet

Så bra du fikk av den ene ringen i går!

Krysser fingrene for at den andre også smetter av etterhvert!

Skrevet

Håper gifteringen gir etter så du får av den også! :jepp:

God fredag og snart god helg! :hjerte:

:kaffekopp:

Skrevet

Så bra du har fått av deg morgengaveringen :strix: Får håpe du får av deg gifteringen også da :)

Ja, det var deilig.

:bond: Det håper jeg virkelig.

Så bra du fikk av den ene ringen i går!

Krysser fingrene for at den andre også smetter av etterhvert!

:5: Vi får håpe på det.

Håper gifteringen gir etter så du får av den også! :jepp:

God fredag og snart god helg! :hjerte:

:kaffekopp:

Åh, fredag. :happy: Og snart helg. :happy:

Skrevet

Tidlig kveld i går også gitt. :sjenert: Tok meg en god og lang dusj før jeg la meg klokken 8. :flau: Begynte å lese Kafka på Stranden av Murakami. Denne har jeg skyhøye forventninger til, og jeg håper de blir innfritt. :jepp: Ble litt skuffet over Norwegian Wood, men siden alle sier at den ikke kan måle seg med Kafka prøver jeg en gang til. Det er så gøy med nye bøker. :happy:

Ellers ingen planer for helgen. Tror bare jeg må prøve å lade opp batteriene så godt som mulig. Dersom jeg orker er jeg nødt til å kjøpe meg ny bukse. Jeg har gått i den samme dongeribuksen i sikkert 4 uker nå. :sjenert:

Jeg snakket med mannen på skype før jobb i dag, og han viste meg to kjempesøte bamser han har kjøpt til kreket. :rodmer: Uten at jeg har sett den siste filmen, regner jeg med at det er Stitch med en mini-Stitch i armene, og kjæresten hans som er rosa. :hjerte: Lilo og Stitch er en av mine favoritt Disney-filmer. :nigo:

Skrevet

Fredagsstemning. :happy:

Skrevet

Kafka på stranden er kjemperar, kul og fin! En av mine favorittbøker. Kos deg med helg og opplading av batterier. Jeg skal handle gravidklær i dag ettersom ingenting passer lenger... :blink: Men det er vel et godt tegn at vi blir feitere :gravid:

Skrevet

Kafka på stranden er kjemperar, kul og fin! En av mine favorittbøker. Kos deg med helg og opplading av batterier. Jeg skal handle gravidklær i dag ettersom ingenting passer lenger... :blink: Men det er vel et godt tegn at vi blir feitere :gravid:

Jeg har fått med meg at den er sær, bare ved å ha lest det første kapittelet. :fnise: Håper jeg liker den like godt som deg. :jepp:

-----

Å, fytti så aktiv kreket er i dag da. :rodmer: Jeg kjenner henne helt opp til ribbeina. :hjerte:

Jeg var nemlig litt bekymret i går, for det var så lite og svak bevegelse, men hun satte inn høygiret i natt og viste klart og tydelig at det ikke var noe å bekymre seg for. :fnise:

Skrevet

Så godt og lese at bevegelsene fra kreket er på plass igjen :jepp: - Det er vel stille før stormen som de sier :ler:

Håper du får en fortreffelig helg Belle - og at det blir et par nye bukser på deg :hug:

Skrevet

Jeg lurer veldig på oppskriften på den djevelpizzaen, altså...!

Skrevet

:rasende: Satans jævla drittfolk. :sinna: Nå har jeg bare vært sittende her, i hele dag, og venta på at drittfolka skulle bli klar. Og når jeg da ringer klokken halv 3 for å spørre hvordan det går med dem er de enda ikke klar og spiller overrasket over at jeg slutter klokken halv 4. Fordi det gjør jeg jo ikke hver dag, liksom. :sarkasme: Nå blir det minst en time overtid, dersom jeg er heldig. Faen!

Jeg måtte rett og slett bare løpe inn på do og gråte litt. :sukk: Det eneste som har fått meg gjennom denne dagen er vissheten om at nå er det helg, jeg har det ikke så travelt i dag og at jeg skulle være ferdig i god tid før halv 4. :grine: Jeg er så sliten.

Skrevet

:kose:

det blir da helg skal du se!

Du får ta klubba og denge de dustene litt så føler du deg nok bedre etterpå skal du se!

:klemmer:

Skrevet

Dere er gode, jenter. Beklager all klagingen altså, prøver å holde meg så positiv som mulig, men av og til renner begeret over og da er det godt å ha et sted å få det ut. :sjenert:

Det går mye bedre nå altså. Jeg er hverken langsint eller -sur, og med litt sol i ansiktet og en god skypeprat med mannen ser verden litt lysere ut allerede. :happy:

Skrevet

Fredager er ikke akkurat den dagen man ønsker å jobbe overtid nei :sukk:

Godt humøret er bedre nå :)

God helg til deg :klemmer:

Skrevet

Fredager er ikke akkurat den dagen man ønsker å jobbe overtid nei :sukk:

Godt humøret er bedre nå :)

God helg til deg :klemmer:

:snurt: Da vil man helst hjem en halvtime før. :fnise: Men joda, jeg føler meg mye bedre nå. :nigo:

:klem:

-----------------

Åh, bestis ringte nå nettopp og hun kommer hjem neste helg. :hoppendeglad:

Skrevet

Humørsvingninger? :fnise:

Neida, skjønner godt du ble sur pga overtid, men nå er det endelig helg! :hoppe: Have a good one! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...