^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1101 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det Jeg har jo hatt det samme - og hadde planer om å ta en prat med jordmor kommende uke, og se om hun også tenkte det var fornuftig å ta en prat med lege og se på en liten sykemelding. Var rett og slett helt utkjørt og kom meg såvidt gjennom dagen. Men denne uka har det snudd litt for meg igjen, så da gir jeg meg selv en ny sjanse. Har fått sovet litt bedre på natta, noe som nok er alfa og omega. Lytt på kroppen er alt jeg kan si I forrige svangerskap var jeg 20% sykemeldt i 2 uker, det var nok for å få meg ovenpå igjen og jeg jobbet resten fullt. Og antagelig var det de to ukene som gjorde AT jeg klarte nettopp det. Det er derfor jeg tenker å prøve ihvertfall en uke til. Jeg har jo ikke lyst til å bli sykemeldt, men jeg merker at jeg begynner å hate jobben min når jeg er så sliten som jeg er. Ikke et bra tegn for en som egentlig elsker jobben sin nesten over alt. Håper det blir bedre for meg også. Og selvsagt godt å høre at ting ser ut til å bli bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. februar 2011 #1102 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg var stuptrøtt i 1. tri og veldig oppegående i 2. tri. 3. tri er bare tortur... Oatmeal er havregryn/mel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1103 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg var stuptrøtt i 1. tri og veldig oppegående i 2. tri. 3. tri er bare tortur... Oatmeal er havregryn/mel Jeg gledet meg sånn til at trøttheten skulle forsvinne i 2. trimester jeg, for første var jo helt jævlig. Det gikk jo ikke akkurat som jeg ville. Jeg har tenkt...og nå er det bare 3 uker til jeg er i tredje trimester! Kanskje jeg er så heldig at det blir bedre da? Aha, takk for oppklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. februar 2011 #1104 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg gledet meg sånn til at trøttheten skulle forsvinne i 2. trimester jeg, for første var jo helt jævlig. Det gikk jo ikke akkurat som jeg ville. Jeg har tenkt...og nå er det bare 3 uker til jeg er i tredje trimester! Kanskje jeg er så heldig at det blir bedre da? Aha, takk for oppklaring. Tror det er veldig individuelt...Jeg syns det var vanskelig å bli så stor...ble så begrensa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1105 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror det er veldig individuelt...Jeg syns det var vanskelig å bli så stor...ble så begrensa.... Det er nok det, ja. Jeg er jo egentlig veldigveldig heldig da, som har hatt så lite problemer som det jeg har. Huff, det kan jeg tenke meg. Jeg føler jeg er stor og tung allerede nå. Det er uansett alltid vanskelig å ikke kunne gjøre ting man vanligvis pleier å gjøre. Som å knyte skoene i en noenlunde passende stilling. Eller å snu seg lett rundt i senga. Som gravid blir jo kroppen vår voldtatt på en grusom måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1106 Del Skrevet 12. februar 2011 Våknet klokken halv 7 i dag. Men det er vel kanskje like greit, når jeg la meg klokken 9 i går. Har fått snakket med mannen på skype, og nå skal jeg først hoppe i dusjen før jeg tar meg en tur på butikken for å handle ingredienser til kaker som jeg skal ta med meg på barselbesøk. Gleder meg så utrolig mye til å se Minimann (altså lillebroren til Lillemann). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1107 Del Skrevet 12. februar 2011 Oi, og 24 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. februar 2011 #1108 Del Skrevet 12. februar 2011 for 24 uker! Kos deg på barselbesøk. Hva skal bakes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 12. februar 2011 #1109 Del Skrevet 12. februar 2011 24 uker! Jeg synes absolutt du skal lytte til kroppen din altså! Kanskje er 20 % sykemelding alt du trenger for å hente deg inn igjen. Da jeg var gravid hadde jeg gradert sykemelding i deler av andre trimester. I tredje trimester var jeg frisk som en fisk (bortsett fra bekkenløsning, da), og jobbet fullt frem til permisjonen. Krysser fingrene for at trøttheten din også er forbigående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1110 Del Skrevet 12. februar 2011 for 24 uker! Kos deg på barselbesøk. Hva skal bakes? Jeg har bakt disse i dag. (holder også på å lage et blogginnlegg om det. ) 24 uker! Jeg synes absolutt du skal lytte til kroppen din altså! Kanskje er 20 % sykemelding alt du trenger for å hente deg inn igjen. Da jeg var gravid hadde jeg gradert sykemelding i deler av andre trimester. I tredje trimester var jeg frisk som en fisk (bortsett fra bekkenløsning, da), og jobbet fullt frem til permisjonen. Krysser fingrene for at trøttheten din også er forbigående. Godt å høre at noen har ''kommet tilbake'' fra sykemelding. Er så redd det bare blir verre og verre jeg. Men jeg skal definitivt lytte til kroppen min. Vi får se hvordan det går i løpet av neste uke. Jeg øyner et lite håp skjønner du, for de to siste nettene har jeg bare vært på do 1 gang. Kanskje to dobesøk mindre per natt er det som trengs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1111 Del Skrevet 12. februar 2011 Føttene mine har hovnet opp. Har sett en stund at fingrene mine har blitt hovnere og hovnere (mine fine, tynne pianofingre har nå forvandlet seg til skikkelige pølsefingre), og har hatt en mistanke om at det samme holdt på å skje med føttene. Det fikk jeg bekreftet i dag da jeg prøvde et par sko som egentlig var ett til to nummer for stort, men som allikevel var trange. Ellers har jeg det bare bra. Sitter og venter hjemme på at venninne skal komme seg hjem fra sykehuset med N (hun skulle visst sjekke ham for gulsot) så jeg kan komme meg opp på besøk. Vurderer en powernap til hun gir en pip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 12. februar 2011 #1112 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har bakt disse i dag. (holder også på å lage et blogginnlegg om det. ) Godt å høre at noen har ''kommet tilbake'' fra sykemelding. Er så redd det bare blir verre og verre jeg. Men jeg skal definitivt lytte til kroppen min. Vi får se hvordan det går i løpet av neste uke. Jeg øyner et lite håp skjønner du, for de to siste nettene har jeg bare vært på do 1 gang. Kanskje to dobesøk mindre per natt er det som trengs? Naaaaam! Vil ha coockies! Får vel gå og skrelle en gulrot. Ja, det hjelper jo ikke akkruat på energien å måtte opp og tisse ørten ganger i løpet av natta. Så bra at tissatrengtheten har roet seg! Værsjego, her har du en fisk! (Ikke for noen spesiell grunn, jeg bare syntes den var så kul! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1113 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Naaaaam! Vil ha coockies! Får vel gå og skrelle en gulrot. Ja, det hjelper jo ikke akkruat på energien å måtte opp og tisse ørten ganger i løpet av natta. Så bra at tissatrengtheten har roet seg! Værsjego, her har du en fisk! (Ikke for noen spesiell grunn, jeg bare syntes den var så kul! ) De ble kjempegode. Uhyrlig sukrete (450 g sukker! ), men gode. Hmmm, nei. Men jeg føler jeg får nok sovn om nettene også altså. Det er vel mer etter 3-4 timer på jobb at jeg sliter. Håper uansett at dobesøkene blir sjeldnere og sjeldnere. *tar takknemlig i mot fisk* Endret 12. februar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1114 Del Skrevet 12. februar 2011 Tilbake fra barselbesøk. Åh, nå gleder jeg meg bare enda mer til kreket kommer. Han var så utrolig fiiiin. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. februar 2011 #1115 Del Skrevet 12. februar 2011 Kos deg masse på barselbesøk i dag! Heldig som får kose med liten baby! Og de kjeksene så veeeeeeeldig gode ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. februar 2011 #1116 Del Skrevet 12. februar 2011 Så heldig du er som har fått sett på baby Merker jeg begynner å bli babysyk nå - ser liksom unger overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1117 Del Skrevet 12. februar 2011 Kos deg masse på barselbesøk i dag! Heldig som får kose med liten baby! Og de kjeksene så veeeeeeeldig gode ut! Åh, det var kjempeherlig. Det er ingenting som å ha en baby i armene altså. De ble gode også, om jeg så må skryte litt av meg selv. Så heldig du er som har fått sett på baby Merker jeg begynner å bli babysyk nå - ser liksom unger overalt! Ja! *babylukt* Sånn er jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. februar 2011 #1118 Del Skrevet 12. februar 2011 Å, så herlig med liten baby! Jeg fikk se og holde en liten jente i går, hun var bare 3 uker Jeg smeltet helt, plutselig kjennes det veldig lenge til juni.. Gleder meg!! De kjeksene ser forresten kjempegode ut Støtter de gode forslagene om å snakke med jordmor/lege, det er sikkert lurt å gjøre før du blir fullstendig utkjørt. Noen ganger hjelper det jo bare med noen dager fri eller litt tilrettelegging. Men det er kanskje ikke så enkelt med den jobben du har? Har skjønt at den er ganske tung.. Jeg vil også gjerne få se bloggen din hvis jeg får lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #1119 Del Skrevet 12. februar 2011 Å, så herlig med liten baby! Jeg fikk se og holde en liten jente i går, hun var bare 3 uker Jeg smeltet helt, plutselig kjennes det veldig lenge til juni.. Gleder meg!! De kjeksene ser forresten kjempegode ut Støtter de gode forslagene om å snakke med jordmor/lege, det er sikkert lurt å gjøre før du blir fullstendig utkjørt. Noen ganger hjelper det jo bare med noen dager fri eller litt tilrettelegging. Men det er kanskje ikke så enkelt med den jobben du har? Har skjønt at den er ganske tung.. Jeg vil også gjerne få se bloggen din hvis jeg får lov Åh, han fikk meg til å glede meg enda mer til kreket kommer. Han var bitteliten da, bare 5 dager gammel, 2800 g og 46 cm. Tilrettelegging er ikke så veldig lett, nei. Jeg sitter jo en del inne, men det arbeidet som faktisk er tungt må jo bli gjort, dersom du skjønner? Men jeg tror jeg har innfunnet meg med at jeg trenger et pust i bakken. Det skal du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. februar 2011 #1120 Del Skrevet 12. februar 2011 SÅ liten Og babylukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå