Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:fnise:

Åh, jeg gleder meg virkelig til å være der du er nå. *sukk* Tenk, om ikke så mange dager får du møte nydelige lille C. :hjerter:

Får jeg? :dry:

Føles ikke sånn.....tror han blir der til påske, eller i verste fall: jul....:sukk:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg? :dry:

Føles ikke sånn.....tror han blir der til påske, eller i verste fall: jul....:sukk:

:ler:

:fnise: Kanskje jeg får møte kreket før du får møte C? :hoho:

Det er jo uansett bare max 13 dager til, er det ikke? (noe som kan virke lenge nok, jeg forstår... :kose: )

Nei, 16 dager blir det vel. Har ikke du termin 40+3?

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kanskje jeg får møte kreket før du får møte C? :hoho:

Det er jo uansett bare max 13 dager til, er det ikke? (noe som kan virke lenge nok, jeg forstår... :kose: )

Nei, 16 dager blir det vel. Har ikke du termin 40+3?

Det er vel mest fordi jordmor sa at jeg antageligvis kom til å føde godt før terminen for noen uker siden... :sjenert:

Litt dårlig gjort å si, egentlig, for jeg har selvfølgelig innstilt meg på at han skal komme før.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utnevnt deg til ondskapen selv i dagboka mi. Velfortjent, siden du driver og dumper sånne slemme oppskrifter på meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mest fordi jordmor sa at jeg antageligvis kom til å føde godt før terminen for noen uker siden... :sjenert:

Litt dårlig gjort å si, egentlig, for jeg har selvfølgelig innstilt meg på at han skal komme før.... :gjeiper:

:kjefte: litt på jordmor. Skjønner godt at du er skuffet når hun sier sånn. :kose:

Har du lyst til å sende PM til meg også? Ble litt nysgjerrig på både bloggen og pizzavidunderet... :spise:

Det skal jeg. :nigo:

Jeg har utnevnt deg til ondskapen selv i dagboka mi. Velfortjent, siden du driver og dumper sånne slemme oppskrifter på meg. :fnise:

*MWOAHAHAHAHAHAHAHAHA* (du vet, Invader Zim-style) :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også interessert i bloggen din :jepp:

Håper du får en flott kveld :klemmer:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er :)

Lyst å sende PM til meg også? :sjenert:

Ha en fin kveld :klemmer:

Jeg er også interessert i bloggen din :jepp:

Håper du får en flott kveld :klemmer:

PM sendes til begge. :nigo:

Mannen min er selvsagt verdens søteste. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på listen over de som er interessert i bloggen din :sjenert:

De gangene mannen har vært på jobbreise MÅ jeg også snakke med han daglig! Igrunn viktigst med en godnatt-hilsen på tlf før jeg slukker lyset og skal sove.

Skype er jo genialt- både bilde og lyd i samme slengen!

Og på den måten får jo mannen din sett magen vokse og når kreket (eller pappas prinsesse) har kommet kan han følge litt med på utviklingen fra dag til dag de gangene han er på jobb.

Godt det er helg når vi kommer hjem fra jobb imorgen så kroppene våre kan slappe litt av før en ny uke på jobb :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på listen over de som er interessert i bloggen din :sjenert:

De gangene mannen har vært på jobbreise MÅ jeg også snakke med han daglig! Igrunn viktigst med en godnatt-hilsen på tlf før jeg slukker lyset og skal sove.

Skype er jo genialt- både bilde og lyd i samme slengen!

Og på den måten får jo mannen din sett magen vokse og når kreket (eller pappas prinsesse) har kommet kan han følge litt med på utviklingen fra dag til dag de gangene han er på jobb.

Godt det er helg når vi kommer hjem fra jobb imorgen så kroppene våre kan slappe litt av før en ny uke på jobb :jepp:

PM er på vei. :nigo:

Jeg vet ikke om jeg er merkelig på det viset altså, men jeg er bare nødt til å si at jeg elsker ham hver dag. Kanskje litt klissete. :fnise: Synes uansett det er viktig når han er så mye borte som det han faktisk er. Man blir jo vant til å være alene, og det eneste kravet jeg har er da altså å få høre stemmen hans - om det så bare er i ett minutt - hver dag.

Skype er genialt. :hoppe: Han forlanger å få se magen hver eneste dag. :ler: I tillegg snakker han litt til den også. :hoho:

Åh, helg skal bli helt fantastisk. :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiten. :natti: Føler jeg skriver det hver eneste dag her inne. Beklager til dere som er lei av klagingen min. :sjenert:

Jeg avlyste til og med planer med venninne i dag fordi jeg er så utslitt. Hadde også en prat med mannen om hvordan jeg har det for tiden. Vurderer nemlig å kanskje få 20% sykemelding. :sukk: Skal prøve litt til da. Kanskje det bedrer seg? Han er egentlig enig, og har jo sett det på meg. Dessuten vet han hvor sterkt mitt ''snill-pike-syndrom'' er. :sjenert: Føler det er urteit å sykemelde seg kun fordi jeg er sliten, så det er nesten sånn at jeg skulle ønske jeg hadde noen andre litt mer synlige problemer. Men bare nesten. :ler: Jeg kan uansett ikke fortsette 16-18 uker til som dette, hvor det eneste dagene mine dreier seg om er soving, spising og jobbing. Jeg føler aldri jeg kommer ovenpå igjen. Den tunge jobben min gjør ikke akkurat ting lettere heller. :bond:

Oi, skikkelig klageinnlegg dette her. :overrasket:

*prøver å være positiv*

Hmm. Nei. Altfor trøtt. :fnise:

God natt alle nydelige KG-damer! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens leksjon fra meg:

Jeg synes ikke du skal spekulere i hvorvidt du burde sykemelde deg eller ikke, men at du skal gå til legen og forklare situasjonen akkurat som den er.

Beskriv hvordan dagene dine ser ut og hvordan du føler deg. Du kan til og med spørre om det er urteit å sykemelde seg kun fordi man er sliten.

Hvis legen din er tilnærmet lik som min, så får du helt sikkert klar beskjed om hva du skal gjøre!

Mye enklere å la kyndige folk ta avgjørelsen for deg.

Ring i morgen og få deg en time asap! :opplyser:

PS: Du er ikke kun sliten, du er gravid. Det er ikke det samme som å være syk, men det er en påkjenning for kroppen, det er mye som skjer og du trenger kanskje å ta det roligere enn ellers!

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Sykmelding i graviditeten er dessuten ikke noe nederlag, tvert imot en avgjørelse som vitner om at en tar kroppen sin på alvor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer de andre over!

Har du en tung jobb - så er det aksept for at du jobber litt redusert framover. Det er jo ikke snakk om 100% sjukmelding uansett. Bare litt kortere dager, og kanskje litt tilpassing av arbeidsoppgaver i samarbeid med arbeidsgiver.

Håper du fikk mange gode timer på puta i natt!

Og du... når er det bare noen timer igjen til det er fri i TO hele dager!

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dere er så gode. :grine: Føler meg teit som ikke klarer ''den vanlige'' graviditetstrøttheten, men jeg mistenker jo at min trøtthet ikke er helt vanlig da. :sjenert: Jeg håper ihvertfall ikke det, for da er jeg faktisk urteit som ikke orker. :gjeiper:

Jeg tenker jeg prøver én uke til før jeg gjør noe. Kanskje jeg bare er trøtt pga kurs og sånn. Tror jo ikke det da, for jeg er vanligvis veldig pigg og fin og morgenene, da har jeg jo tross alt sovet i mer enn 10 timer. :roll: Men så snart klokken bikker 12, synker jeg helt sammen, har null energi, klarer ikke å konsentrere meg eller gjøre noe som helst fornuftig. Det eneste som står i hodet mitt er ''mat!'' og ''sove!''. :fnise: Snakket med mannen om dette også, og han var vel enig i at jeg ihvertfall burde snakke med legen. Han har jo sett det på meg og vet hvor sterkt mitt snill-pike-syndrom er. Jeg prøver å høre på kroppen min, men det er ikke alltid like lett altså. :sjenert:

Over til noe myyye mer positivt: jeg så kreket utpå magen for første gang i går. :rodmer: Det var egentlig veldig sært og creepy å se magen bule på den måten. :ler: Generelt er sparkene hennes mye sterkere nå, og de er mer sentrert rundt navlen og ikke nedi ''musa'' som mannen så fint sa. :hoho: Hun holder meg enda ikke våken om nettene da, så fremdeles er sparkene hennes bare veldig kos. Bortsett fra når hun bruker blæra mi som trampoline. :dry:

Jeg har også fått skrevet under på huspapirene i dag. :nigo: Nå har de alt de trenger for å komme i gang med å bestille tegninger, søke til kommunen og generelt hele den papirmølla. Det er så gøy å være i gang! :hoppendeglad:

Planen for kvelden er vel egentlig å gjøre ingenting. Jeg har så lyst til å bake (tror jeg skal på barselbesøk i morgen :hjerte: ), men jeg vet rett og slett ikke om jeg har energi til det. I så tilfelle får jeg ta det i morgen tidlig. :jepp: Det er uansett noe veeeeldig enkelt som står på menyen. Forresten: noen som vet hva oatmeal egentlig er for noe? Havregryn? :klo:

Åh, nå turner frøken krek skikkelig rundt inni der! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det :kose: Jeg har jo hatt det samme - og hadde planer om å ta en prat med jordmor kommende uke, og se om hun også tenkte det var fornuftig å ta en prat med lege og se på en liten sykemelding. Var rett og slett helt utkjørt og kom meg såvidt gjennom dagen.

Men denne uka har det snudd litt for meg igjen, så da gir jeg meg selv en ny sjanse. Har fått sovet litt bedre på natta, noe som nok er alfa og omega. Lytt på kroppen er alt jeg kan si :) I forrige svangerskap var jeg 20% sykemeldt i 2 uker, det var nok for å få meg ovenpå igjen og jeg jobbet resten fullt. Og antagelig var det de to ukene som gjorde AT jeg klarte nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille turnejenta :rodme:

Jeg tror det må være veldig individuelt hvordan graviditeten virker på kroppen.

Noen er dønn dårlige helt fra begynnelsen av noen er i storform mesteparten av tiden og noen er noe midt i mellom.

Tror ikke de som har hatt det fint hele tiden er noe tøffere enn noen andre, de har bare vært veldig heldige.

Tror oatmeal er havregryn ja, men at man kan si oatmeal om havregrøt også?

Ha en fin fredagskveld! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...