^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 5. februar 2011 23 uker :hoppendeglad : Så gøy at det gikk bra i møtet med husbygger! Sikkert deilig å føle at dere har ting litt i boks :nigo : Håper du får en fin dag :klem : Ja, det er kjempegøy. Er litt nervøs mtp. leilighetssalg, men vi får krysse fingrene for at det går bra! Dagen har vært helt super. :hoppe : 23 uker! Som du raser avgårde da! :fnise : Det er jo sånn at alle andre feirer nye uker i hytt og pine vær, mens man selv føler man står helt i ro. Så koselig å vise fram babymagen! :rodmer : Gleder meg til å høre hvordan han reagerte : ) Krysser fingrene for at dere får solgt leiligheten raskt og får drømmehuset på plass! :rodmer : Ha en kjempefin dag! :klem : Det er alltid gøy. Han syntes den var kjempefin. Nå er ikke han som er den som viser mest følelser og entusiasme da, men han lurte fælt på hvordan jeg hadde det og hva jeg syntes om det å være gravid. I tillegg insisterer han på å kalle magen for Felix. Det var nemlig ett av navneforslagene (som mannen forkastet uheldigvis ) dersom det skulle bli gutt. *Hilser på* Trodde jeg hadde skrevet her før jeg, men det har jeg visst ikke : ) Du har termin ca da jeg hadde, i 2010 ; ) Hadde menstermin 6 juni, ble flyttet til 9 juni på UL, og fødte 4 juni : ) Lykke til med leilighetssalg og husbygging! Så koselig med nytt besøk. Velkommen inn hit! Så koselig da. Jeg håper bare jeg klarer å holde meg unna min egen bursdag jeg, som er den 5. juni. Er det sært å ville ha sin egen bursdag i fred? :hoppendeglad : for bedre øye og 23 uker!! :happy : :strix : 23 uker :strix : Hurra for 23 uker! :hoppe : Så herlig med vellykket "husmøte", det er flott når ting ordner seg ; ) Fortsatt god helg! Ja, jeg er kjempeglad for at det gikk i orden. Vi var jo utrolig spente på hvilken pris vi kom til å få da, men heldigvis var den veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1022 Del Skrevet 5. februar 2011 Endelig hjemme igjen. Jeg er dødssliten. Dagen i dag har gått i ett siden jeg stod opp klokken 8. Mannen er jo pakkingsanalfabet og trenger seriøst tilsyn mens han holder på. Passet må finnes frem for ham og jeg måtte til og med minne ham på å pakke boxere for det hadde han glemt. Kjempekoselig å besøke kompis. Det er så utrolig lenge siden vi har sett ham nå. :happy: Vi spiste en bedre middag (jeg fikk gratis sjokoladefondant av dama hans som jobber der) og snakket om alt og ingenting. Kjempekos. Etter at jeg hadde levert mannen på flyplassen ( ) tok jeg meg en tur på kjøpesenteret. Jeg trenger vel egentlig litt nye klær, for nå begynner det meste å bli en smule trangt. Selvsagt fant jeg ingenting. Fangsten for dagen er smågodt for 90 kroner, youghurt-snacks fra innvandrerbutikken og to CDer (Best of Marilyn Manson til meg og Best of Ingenting til mannen). Her skal lille frøken krek tidlig krøkes, med Marilyn Manson på full guffe i bilen. Nei, nå ligger jeg i sengen og er snart klar til å sove dere. Gooood natt alle søte KG-jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. februar 2011 #1023 Del Skrevet 5. februar 2011 Tidlig kveld hørtes smart ut etter en lang dag! Og Best of Marilyn Manson hørtes også bra ut Husbygging, ja. Har dere tenkt til å gjøre mye selv, eller settes alt bort? Kunne tenke oss å bygge vi også, men tomteutvalget her i byen er ikke stort. Og da blir det fort innmari dyrt. Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2011 #1024 Del Skrevet 5. februar 2011 Natta, finedamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #1025 Del Skrevet 5. februar 2011 Goood natt, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1026 Del Skrevet 6. februar 2011 Tidlig kveld hørtes smart ut etter en lang dag! Og Best of Marilyn Manson hørtes også bra ut Husbygging, ja. Har dere tenkt til å gjøre mye selv, eller settes alt bort? Kunne tenke oss å bygge vi også, men tomteutvalget her i byen er ikke stort. Og da blir det fort innmari dyrt. Sove godt! Vi skal gjøre så lite som mulig selv. Den prisen vi har fått er en ferdigpakke, helt ''frem'' til sparkleklart. Da må vi sparkle, male/tapetsere, legge fliser, legge parkett osv. selv. Men jeg tror nok det vil bli mer enn nok å gjøre egentlig, særlig med tanke på at vi da har en liten baby i tillegg. Grunn- og betongarbeider vet vi ikke helt om vi skal samkjøre selv eller om vi bare skal la husbyggeren stå for det også. Jeg jobber jo i den bransjen, så jeg har jo mange forbindelser. Da blir det vel en del billigere dersom vi koordinerer det selv. Men vi får se. Natta, finedamen. Goood natt, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1027 Del Skrevet 6. februar 2011 Aaaaaah, deilig natt med bare to dobesøk. :happy: Ingen store planer i dag. Bror kommer på middagsbesøk senere i dag. Jeg skal hjelpe ham med matte. Ellers blir det vel bare sløving og litt rydding. Jeg reiser på kurs til Oslo i morgen, og skal ta fly klokken halv 7. Da må jeg vel kjøre herfra klokken halv 6. Og da må jeg legge meg litt tidlig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1028 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå har jeg snakket med mannen på Skype i over en time. Så koselig å kunne se ham mens vi snakker. Men jeg kommer nok til å savne ham enda mer nå. Bare 20 dager igjen som han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. februar 2011 #1029 Del Skrevet 6. februar 2011 Å...jeg husker hvor deilig 2.tri var... Nå er det enorm mage, slitent tryne og såre ribbein... I wanna give birth todaaaaaaay!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1030 Del Skrevet 6. februar 2011 Å...jeg husker hvor deilig 2.tri var... Nå er det enorm mage, slitent tryne og såre ribbein... I wanna give birth todaaaaaaay!! Det kan jeg godt forstå. Jeg merker godt til de ekstra kiloene allerede jeg. Spesielt når jeg skal ''klatre'' opp av sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1031 Del Skrevet 7. februar 2011 Da bærer det avgårde til den stooore hovedstad. Vet ikke hvor mye jeg får muligheten til å KG'e de neste to dagene, så dersom jeg ikke ser dere før da: ha en strålende start på uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2011 #1032 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg i hovedstaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 7. februar 2011 #1033 Del Skrevet 7. februar 2011 Da bærer det avgårde til den stooore hovedstad. Vet ikke hvor mye jeg får muligheten til å KG'e de neste to dagene, så dersom jeg ikke ser dere før da: ha en strålende start på uken! Skrevet kl. 05.23.. Kos deg masse i vår store hovedstad og slapp av så godt du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #1034 Del Skrevet 7. februar 2011 Tidlig oppe, eller?! Ha en fin tur, Belle Satser på at jeg har blitt mamma når du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. februar 2011 #1035 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg masse i hovedstaden! Forresten.. jeg baka zebra bars i går, og da tenkte jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1036 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg i hovedstaden Det skal jeg/gjør jeg. Skrevet kl. 05.23.. Kos deg masse i vår store hovedstad og slapp av så godt du kan! Da hadde jeg vært våken i en halvtime allerede. En smule trøtt, jah... Tidlig oppe, eller?! Ha en fin tur, Belle Satser på at jeg har blitt mamma når du kommer tilbake Bare litt. Jeg stod vel opp rundt 5 tenker jeg. Åh, tenk. Håper på det. Kos deg masse i hovedstaden! Forresten.. jeg baka zebra bars i går, og da tenkte jeg på deg Så koselig. Ble de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1037 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg i hovedstaden Det skal jeg/gjør jeg. Skrevet kl. 05.23.. Kos deg masse i vår store hovedstad og slapp av så godt du kan! Da hadde jeg vært våken i en halvtime allerede. En smule trøtt, jah... Tidlig oppe, eller?! Ha en fin tur, Belle Satser på at jeg har blitt mamma når du kommer tilbake Bare litt. Jeg stod vel opp rundt 5 tenker jeg. Åh, tenk. Håper på det. Kos deg masse i hovedstaden! Forresten.. jeg baka zebra bars i går, og da tenkte jeg på deg Så koselig. Ble de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 7. februar 2011 Innom en liten tur fra hotellrommet før jeg blir hentet og skal på middag med gamle kollegaer. Koselig. :happy: Dagen i dag har vært laaaang. Opp klokken ti på 5, kurs fra 9-4, tog i to timer og nå rett ut på middag. Jeg tror nok jeg kommer til å få sove godt i natt ihvertfall. Åh, jeg elsker hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. februar 2011 #1039 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg på middag og sove godt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 7. februar 2011 #1040 Del Skrevet 7. februar 2011 Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå