^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1001 Del Skrevet 3. februar 2011 -------------- I dag er jeg sliiiten dere. Dagen i dag har gått på ren og skjær viljestyrke. Føler jeg har vært på gråten i hele dag fordi jeg er så trøtt. La denne uken snart være over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. februar 2011 #1002 Del Skrevet 3. februar 2011 I dag er jeg sliiiten dere. Dagen i dag har gått på ren og skjær viljestyrke. Føler jeg har vært på gråten i hele dag fordi jeg er så trøtt. La denne uken snart være over! Det er snart helg heldigvis! Lov at du vurderer å iverksette tiltak hvis du føler at du hele tiden må presse deg selv da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #1003 Del Skrevet 3. februar 2011 I dag er jeg sliiiten dere. Dagen i dag har gått på ren og skjær viljestyrke. Føler jeg har vært på gråten i hele dag fordi jeg er så trøtt. La denne uken snart være over! Ikke press deg mer enn du klarer nå, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 3. februar 2011 #1004 Del Skrevet 3. februar 2011 Er bare én arbeidsdag igjen - og så er det helg i to hele dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. februar 2011 #1005 Del Skrevet 4. februar 2011 God morgen! Hvordan er formen? Håper du har fått sove godt og hvilt masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. februar 2011 #1006 Del Skrevet 4. februar 2011 Siste arbeidsdag før helg nå! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1007 Del Skrevet 4. februar 2011 Dere er snille jenter. Jeg er hjemme fra jobb idag. Planen var vel bare for å slappe av og ta igjen litt søvn fordi kroppen min var så sliten, og den sa vel fra på et vis...jeg har nemlig fått øyebetennelse igjen. Denne gangen på det andre øyet. Forhåpentligvis er det ikke hornhinnebetennelse (med påfølgende hull ) , men tiden vil vise når jeg skal til legen om et par timer. I tillegg skal vi i møte med husbygger klokken halv 4. Det var den avslapningsdagen liksom. Jeg kommer sterkere tilbake ikveld når øyet mitt funker skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1008 Del Skrevet 4. februar 2011 Dere er snille jenter. Jeg er hjemme fra jobb idag. Planen var vel bare for å slappe av og ta igjen litt søvn fordi kroppen min var så sliten, og den sa vel fra på et vis...jeg har nemlig fått øyebetennelse igjen. Denne gangen på det andre øyet. Forhåpentligvis er det ikke hornhinnebetennelse (med påfølgende hull ) , men tiden vil vise når jeg skal til legen om et par timer. I tillegg skal vi i møte med husbygger klokken halv 4. Det var den avslapningsdagen liksom. Jeg kommer sterkere tilbake ikveld når øyet mitt funker skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. februar 2011 #1009 Del Skrevet 4. februar 2011 God bedring med øyet! Håper det ikke er noe alvorlig. Spennende med møte med husbygger da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. februar 2011 #1010 Del Skrevet 4. februar 2011 Uff da, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2011 #1011 Del Skrevet 4. februar 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 4. februar 2011 #1012 Del Skrevet 4. februar 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1013 Del Skrevet 5. februar 2011 Takk for gode tanker, jenter! Øyet mitt er myyyye bedre i dag. Fikk øyedråper hos legen, og de ser ut til å funke veldig bra. Nå renner det ihvertfall ikke tårer i ett kjør. Møte med husbygger gikk kjempefint. De hadde gjort klar en pris - som vi syntes så veldig bra ut, og planløsningen de hadde ordnet (etter at vi var der forrige gang og prøvde å forklare hvordan vi ville ha det) var helt perfekt! Vi skal skrive under en kontrakt neste uke (eller, jeg da, mannen er jo borte), og da begynner de med byggesøknader og sånn. Det eneste som står i veien nå er salget av leiligheten. Håperhåperhåperhåper at vi får solgt. Da vi kom hjem fra husbygger var mannen så trøtt (han sov bare en time natt til i går) og jeg hadde så vondt i øyet at vi sperret oss inne på soverommet. Persienner ned, gardiner for, alle lys av og pc på. En litt kjip siste dag før mannen reiser, men vi hadde ikke energi til noe mer baluba noen av oss. I dag skal jeg kjøre mannen til nabobyen på flyplassen. Vi tar det som en liten tur, og besøker kompis i samme slengen. Han har ikke sett meg siden jeg ble gravid, så jeg lurer på hva han kommer til å si om magen. Oi, og 23 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. februar 2011 #1014 Del Skrevet 5. februar 2011 23 uker Så gøy at det gikk bra i møtet med husbygger! Sikkert deilig å føle at dere har ting litt i boks Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. februar 2011 #1015 Del Skrevet 5. februar 2011 23 uker! Som du raser avgårde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. februar 2011 #1016 Del Skrevet 5. februar 2011 Så koselig å vise fram babymagen! Gleder meg til å høre hvordan han reagerte Krysser fingrene for at dere får solgt leiligheten raskt og får drømmehuset på plass! Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. februar 2011 #1017 Del Skrevet 5. februar 2011 *Hilser på* Trodde jeg hadde skrevet her før jeg, men det har jeg visst ikke Du har termin ca da jeg hadde, i 2010 Hadde menstermin 6 juni, ble flyttet til 9 juni på UL, og fødte 4 juni Lykke til med leilighetssalg og husbygging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. februar 2011 #1018 Del Skrevet 5. februar 2011 for bedre øye og 23 uker!! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. februar 2011 #1019 Del Skrevet 5. februar 2011 23 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. februar 2011 #1020 Del Skrevet 5. februar 2011 Hurra for 23 uker! Så herlig med vellykket "husmøte", det er flott når ting ordner seg Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå