Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:vinke:

:goodbye:

--------------

I dag er jeg sliiiten dere. Dagen i dag har gått på ren og skjær viljestyrke. Føler jeg har vært på gråten i hele dag fordi jeg er så trøtt. La denne uken snart være over! :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg sliiiten dere. Dagen i dag har gått på ren og skjær viljestyrke. Føler jeg har vært på gråten i hele dag fordi jeg er så trøtt. La denne uken snart være over! :krangle:

Det er snart helg heldigvis! :hoppe:

Lov at du vurderer å iverksette tiltak hvis du føler at du hele tiden må presse deg selv da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Ikke press deg mer enn du klarer nå, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er snille jenter. :kose: Jeg er hjemme fra jobb idag. Planen var vel bare for å slappe av og ta igjen litt søvn fordi kroppen min var så sliten, og den sa vel fra på et vis...jeg har nemlig fått øyebetennelse igjen. :dry: Denne gangen på det andre øyet. Forhåpentligvis er det ikke hornhinnebetennelse (med påfølgende hull :overrasket: ) , men tiden vil vise når jeg skal til legen om et par timer. I tillegg skal vi i møte med husbygger klokken halv 4. Det var den avslapningsdagen liksom. :fnise:

Jeg kommer sterkere tilbake ikveld når øyet mitt funker skikkelig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er snille jenter. :kose: Jeg er hjemme fra jobb idag. Planen var vel bare for å slappe av og ta igjen litt søvn fordi kroppen min var så sliten, og den sa vel fra på et vis...jeg har nemlig fått øyebetennelse igjen. :dry: Denne gangen på det andre øyet. Forhåpentligvis er det ikke hornhinnebetennelse (med påfølgende hull :overrasket: ) , men tiden vil vise når jeg skal til legen om et par timer. I tillegg skal vi i møte med husbygger klokken halv 4. Det var den avslapningsdagen liksom. :fnise:

Jeg kommer sterkere tilbake ikveld når øyet mitt funker skikkelig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker, jenter! :klem:

Øyet mitt er myyyye bedre i dag. Fikk øyedråper hos legen, og de ser ut til å funke veldig bra. Nå renner det ihvertfall ikke tårer i ett kjør. :fnise:

Møte med husbygger gikk kjempefint. :hoppe: De hadde gjort klar en pris - som vi syntes så veldig bra ut, og planløsningen de hadde ordnet (etter at vi var der forrige gang og prøvde å forklare hvordan vi ville ha det) var helt perfekt! :hoppendeglad: Vi skal skrive under en kontrakt neste uke (eller, jeg da, mannen er jo borte), og da begynner de med byggesøknader og sånn. Det eneste som står i veien nå er salget av leiligheten. Håperhåperhåperhåper at vi får solgt.

Da vi kom hjem fra husbygger var mannen så trøtt (han sov bare en time natt til i går) og jeg hadde så vondt i øyet at vi sperret oss inne på soverommet. Persienner ned, gardiner for, alle lys av og pc på. :fnise: En litt kjip siste dag før mannen reiser, men vi hadde ikke energi til noe mer baluba noen av oss.

I dag skal jeg kjøre mannen til nabobyen på flyplassen. Vi tar det som en liten tur, og besøker kompis i samme slengen. Han har ikke sett meg siden jeg ble gravid, så jeg lurer på hva han kommer til å si om magen. :rodmer:

Oi, og 23 uker i dag! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker :hoppendeglad:

Så gøy at det gikk bra i møtet med husbygger! Sikkert deilig å føle at dere har ting litt i boks :nigo:

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å vise fram babymagen! :rodmer: Gleder meg til å høre hvordan han reagerte :)

Krysser fingrene for at dere får solgt leiligheten raskt og får drømmehuset på plass! :rodmer:

Ha en kjempefin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hilser på*

Trodde jeg hadde skrevet her før jeg, men det har jeg visst ikke :)

Du har termin ca da jeg hadde, i 2010 ;) Hadde menstermin 6 juni, ble flyttet til 9 juni på UL, og fødte 4 juni :)

Lykke til med leilighetssalg og husbygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 23 uker! :hoppe: Så herlig med vellykket "husmøte", det er flott når ting ordner seg ;)

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...