Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Setefødsel har jeg også tenkt på... *grøss*

Men om knøttene ligger med stumpen ned i uke 36 blir vi sendt til undersøkelse så de ser om bekkenet er stort nok eller ikke. Og da gjelder det å ha lite bekken, eller at den lille innen da har snudd seg med hodet ned på egenhånd! :jepp:

For hvis bekkenet er passe - så blir det visst vanlig fødsel ja. På en måte skjønner jeg det godt - da det ikke er bare bare med keisersnitt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til å skyte alle slaskete guttepøbler. :ler:

Åja. Hvis jeg får ei jente har jeg bare tenkt å låse ho ned i kjellerleiligheten til ho blir 35, jeg! :erter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setefødsel har jeg også tenkt på... *grøss*

Men om knøttene ligger med stumpen ned i uke 36 blir vi sendt til undersøkelse så de ser om bekkenet er stort nok eller ikke. Og da gjelder det å ha lite bekken, eller at den lille innen da har snudd seg med hodet ned på egenhånd! :jepp:

For hvis bekkenet er passe - så blir det visst vanlig fødsel ja. På en måte skjønner jeg det godt - da det ikke er bare bare med keisersnitt heller.

Da får vi krysse fingrene for lite bekken. :fnise:

Huff, jeg har noia nok for en vanlig fødsel jeg. Da orker jeg ikke alle bekymringene som kommer i tillegg når det er setefødsel. :bond:

Åja. Hvis jeg får ei jente har jeg bare tenkt å låse ho ned i kjellerleiligheten til ho blir 35, jeg! :erter:

Godt forslag. Skal foreslå det for mannen. :tommelsmil:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagle!?! :blink:

Til å skyte alle slaskete guttepøbler. :ler:

Det er klart en far til ei jente må ha hagle! :ler:

Pappa truet en som var slem med meg med at han skulle banke livskiten ut av han hvis han gjorde meg noe igjen (i 1. eller 2. klasse :fnise:).. men han har forøvrig en hagle liggende også. :sjenert: Pappaer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart en far til ei jente må ha hagle! :ler:

Pappa truet en som var slem med meg med at han skulle banke livskiten ut av han hvis han gjorde meg noe igjen (i 1. eller 2. klasse :fnise:).. men han har forøvrig en hagle liggende også. :sjenert: Pappaer :hjerte:

Pappaer er best. :hjerte: Jeg er (var) en skikkelig pappajente og savner ham utrolig mye. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaer er best. :hjerte: Jeg er (var) en skikkelig pappajente og savner ham utrolig mye. :sukk:

Det forstår jeg veldig godt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke hagla funker mot gutter som prøver seg på lillejenta kan du få låne mitt våpen :nigo: Jeg har allerede liggende i skapet :fnise:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hagla funker mot gutter som prøver seg på lillejenta kan du få låne mitt våpen :nigo: Jeg har allerede liggende i skapet :fnise:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nå kom mannen nettopp hjem med en hel kasse med eplemost! :sjokk: Han er gal. Men jeg drikker jo mye da, så det trengs vel. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får en jente en gang blir det helt klart både hagle og låst kjeller :ler:

Hagle har vi, så da er det vel bare å bygge seg et hus med kjeller slik at vi er forberedt ;)

:hoho: Nå kom mannen nettopp hjem med en hel kasse med eplemost! :sjokk: Han er gal. Men jeg drikker jo mye da, så det trengs vel. :fnise:

søte mannen :rodmer:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt og snill! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mannen! Nå har du vel eplemost frem til helga eller noe sånt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Awww! :hjerte:

:happy:

Hvis vi får en jente en gang blir det helt klart både hagle og låst kjeller :ler:

Hagle har vi, så da er det vel bare å bygge seg et hus med kjeller slik at vi er forberedt ;)

søte mannen :rodmer:

:fnise: Det er vel sånn det pleier å være.

Ja, han er bare god.

Så søt og snill! :rodmer:

:nigo:

Snille mannen! Nå har du vel eplemost frem til helga eller noe sånt? :ler:

:fnise: Njaaaaa. Vi kan jo tøye det litt og si...tirsdag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kom mamma og søster på besøk. Kjempekoselig. Det er sjelden det går så lenge mellom hver gang jeg snakker med søster (3 uker, pleier å snakkes minst to ganger i uken), så hun syntes naturlignok magen min var svær. :ler: Ellers fikk jeg vist frem alle babytingene til henne også. :rodmer:

Jeg fikk forresten pakken min fra Pierre Robert som jeg vant i KGs julekalender i dag. :hoppendeglad: Sokker, knee-highs, strømpebukse og singlet - alt i ull. Deilig. :nigo:

Vi har også fått ryddet litt til fotografen kommer på fredag, men vi får ta resten i morgen. Jeg er stuptrøtt i dag. Jeg har en mistanke om at det er fordi jeg var på do 5 ganger i natt. :overrasket:

Jeg fikk endelig sett første episode av Secret Diary of a Call Girl i dag. Gøy! (anbefales på det sterkeste) :nigo:

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På do FEM ganger i løpet av natta!? :haar: Da er det ikke rart du er trøtt! Jeg synes det er slitsomt de gangene jeg må opp én gang.. :sjenert:

Kjempekoselig med mamma- og søsterbesøk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips for å unngå så mange do-besøk på natta er å ikke drikke så mye etter kl 8 på kvelden!

Iallfall funker det for meg. Får jeg i meg flytende etter kl 8 så må jeg opp minst en om ikke to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Kommer med en deilig :kaffekopp: til deg og håper du har sluppet å være oppe så mange ganger i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På do FEM ganger i løpet av natta!? :haar: Da er det ikke rart du er trøtt! Jeg synes det er slitsomt de gangene jeg må opp én gang.. :sjenert:

Kjempekoselig med mamma- og søsterbesøk! :rodmer:

:fnise: Det er godt jeg har en grunn til å være trøtt, og at jeg ikke bare er trøtt fordi...jeg har vondt i viljen eller noe. :lol:

Sånn hadde jeg det før også, men nå er alt under 3 ganger luksus. :sjenert:

Tips for å unngå så mange do-besøk på natta er å ikke drikke så mye etter kl 8 på kvelden!

Iallfall funker det for meg. Får jeg i meg flytende etter kl 8 så må jeg opp minst en om ikke to ganger...

Jeg prøver å holde meg til dette så godt jeg kan. :jepp: Men jeg må vel innrømme at det ble litt for mye eplemost rett før sengetid den natten jeg var på do 5 ganger. :ler:

God morgen!

Kommer med en deilig :kaffekopp: til deg og håper du har sluppet å være oppe så mange ganger i natt!

Mmmmm. *tar takknemlig imot* I natt var det bare tre, det er vel det det pleier å være. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...