Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Setefødsel har jeg også tenkt på... *grøss*

Men om knøttene ligger med stumpen ned i uke 36 blir vi sendt til undersøkelse så de ser om bekkenet er stort nok eller ikke. Og da gjelder det å ha lite bekken, eller at den lille innen da har snudd seg med hodet ned på egenhånd! :jepp:

For hvis bekkenet er passe - så blir det visst vanlig fødsel ja. På en måte skjønner jeg det godt - da det ikke er bare bare med keisersnitt heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til å skyte alle slaskete guttepøbler. :ler:

Åja. Hvis jeg får ei jente har jeg bare tenkt å låse ho ned i kjellerleiligheten til ho blir 35, jeg! :erter:

• Liker 1
Skrevet

Setefødsel har jeg også tenkt på... *grøss*

Men om knøttene ligger med stumpen ned i uke 36 blir vi sendt til undersøkelse så de ser om bekkenet er stort nok eller ikke. Og da gjelder det å ha lite bekken, eller at den lille innen da har snudd seg med hodet ned på egenhånd! :jepp:

For hvis bekkenet er passe - så blir det visst vanlig fødsel ja. På en måte skjønner jeg det godt - da det ikke er bare bare med keisersnitt heller.

Da får vi krysse fingrene for lite bekken. :fnise:

Huff, jeg har noia nok for en vanlig fødsel jeg. Da orker jeg ikke alle bekymringene som kommer i tillegg når det er setefødsel. :bond:

Åja. Hvis jeg får ei jente har jeg bare tenkt å låse ho ned i kjellerleiligheten til ho blir 35, jeg! :erter:

Godt forslag. Skal foreslå det for mannen. :tommelsmil:

:fnise:

Skrevet

Hagle!?! :blink:

Til å skyte alle slaskete guttepøbler. :ler:

Det er klart en far til ei jente må ha hagle! :ler:

Pappa truet en som var slem med meg med at han skulle banke livskiten ut av han hvis han gjorde meg noe igjen (i 1. eller 2. klasse :fnise:).. men han har forøvrig en hagle liggende også. :sjenert: Pappaer :hjerte:

Skrevet

Det er klart en far til ei jente må ha hagle! :ler:

Pappa truet en som var slem med meg med at han skulle banke livskiten ut av han hvis han gjorde meg noe igjen (i 1. eller 2. klasse :fnise:).. men han har forøvrig en hagle liggende også. :sjenert: Pappaer :hjerte:

Pappaer er best. :hjerte: Jeg er (var) en skikkelig pappajente og savner ham utrolig mye. :sukk:

Skrevet

Pappaer er best. :hjerte: Jeg er (var) en skikkelig pappajente og savner ham utrolig mye. :sukk:

Det forstår jeg veldig godt :kose:

Skrevet (endret)

Hvis ikke hagla funker mot gutter som prøver seg på lillejenta kan du få låne mitt våpen :nigo: Jeg har allerede liggende i skapet :fnise:

Endret av MaiL
Skrevet

Hvis ikke hagla funker mot gutter som prøver seg på lillejenta kan du få låne mitt våpen :nigo: Jeg har allerede liggende i skapet :fnise:

:tommelsmil:

Skrevet
:hoho: Nå kom mannen nettopp hjem med en hel kasse med eplemost! :sjokk: Han er gal. Men jeg drikker jo mye da, så det trengs vel. :fnise:
Skrevet (endret)

Hvis vi får en jente en gang blir det helt klart både hagle og låst kjeller :ler:

Hagle har vi, så da er det vel bare å bygge seg et hus med kjeller slik at vi er forberedt ;)

:hoho: Nå kom mannen nettopp hjem med en hel kasse med eplemost! :sjokk: Han er gal. Men jeg drikker jo mye da, så det trengs vel. :fnise:

søte mannen :rodmer:

Endret av pusilus
Skrevet

Så søt og snill! :rodmer:

Skrevet

Snille mannen! Nå har du vel eplemost frem til helga eller noe sånt? :ler:

Skrevet

Awww! :hjerte:

:happy:

Hvis vi får en jente en gang blir det helt klart både hagle og låst kjeller :ler:

Hagle har vi, så da er det vel bare å bygge seg et hus med kjeller slik at vi er forberedt ;)

søte mannen :rodmer:

:fnise: Det er vel sånn det pleier å være.

Ja, han er bare god.

Så søt og snill! :rodmer:

:nigo:

Snille mannen! Nå har du vel eplemost frem til helga eller noe sånt? :ler:

:fnise: Njaaaaa. Vi kan jo tøye det litt og si...tirsdag? :ler:

Skrevet

Plutselig kom mamma og søster på besøk. Kjempekoselig. Det er sjelden det går så lenge mellom hver gang jeg snakker med søster (3 uker, pleier å snakkes minst to ganger i uken), så hun syntes naturlignok magen min var svær. :ler: Ellers fikk jeg vist frem alle babytingene til henne også. :rodmer:

Jeg fikk forresten pakken min fra Pierre Robert som jeg vant i KGs julekalender i dag. :hoppendeglad: Sokker, knee-highs, strømpebukse og singlet - alt i ull. Deilig. :nigo:

Vi har også fått ryddet litt til fotografen kommer på fredag, men vi får ta resten i morgen. Jeg er stuptrøtt i dag. Jeg har en mistanke om at det er fordi jeg var på do 5 ganger i natt. :overrasket:

Jeg fikk endelig sett første episode av Secret Diary of a Call Girl i dag. Gøy! (anbefales på det sterkeste) :nigo:

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! :kose:

Skrevet

På do FEM ganger i løpet av natta!? :haar: Da er det ikke rart du er trøtt! Jeg synes det er slitsomt de gangene jeg må opp én gang.. :sjenert:

Kjempekoselig med mamma- og søsterbesøk! :rodmer:

Skrevet

Tips for å unngå så mange do-besøk på natta er å ikke drikke så mye etter kl 8 på kvelden!

Iallfall funker det for meg. Får jeg i meg flytende etter kl 8 så må jeg opp minst en om ikke to ganger...

Skrevet

God morgen!

Kommer med en deilig :kaffekopp: til deg og håper du har sluppet å være oppe så mange ganger i natt!

Skrevet

På do FEM ganger i løpet av natta!? :haar: Da er det ikke rart du er trøtt! Jeg synes det er slitsomt de gangene jeg må opp én gang.. :sjenert:

Kjempekoselig med mamma- og søsterbesøk! :rodmer:

:fnise: Det er godt jeg har en grunn til å være trøtt, og at jeg ikke bare er trøtt fordi...jeg har vondt i viljen eller noe. :lol:

Sånn hadde jeg det før også, men nå er alt under 3 ganger luksus. :sjenert:

Tips for å unngå så mange do-besøk på natta er å ikke drikke så mye etter kl 8 på kvelden!

Iallfall funker det for meg. Får jeg i meg flytende etter kl 8 så må jeg opp minst en om ikke to ganger...

Jeg prøver å holde meg til dette så godt jeg kan. :jepp: Men jeg må vel innrømme at det ble litt for mye eplemost rett før sengetid den natten jeg var på do 5 ganger. :ler:

God morgen!

Kommer med en deilig :kaffekopp: til deg og håper du har sluppet å være oppe så mange ganger i natt!

Mmmmm. *tar takknemlig imot* I natt var det bare tre, det er vel det det pleier å være. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...