Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ja, hør på mannen din! Blås i hva andre synes, det er DU og Babybelle som er viktig nå. Ikke press deg for andre, det går bare utover deg selv. :opplyser:

Gjør det som passer for deg og kreket i magen, enten det er jobb eller å være helt eller delvis sykemeldt.

Og er du i tvil, gå til legen og forklar situasjonen, og gjør som legen anbefaler! *streng*

Jaaaavel. :sjenert::ler: Men det går veldig greit for nå ihvertfall. :jepp:

---

Hihi. Ny smiley: :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...som tydeligvis sammen med denne: :kvalm: utgjør det nye utvalget. Fantatiske greier.. :roll:

:hoho: Synes :kvalm: bare er ekkel jeg.

Men enda en ny: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra tv-kveld hos bror. Han var litt slakk i dag også, så jeg tok turen bort til ham. (U)heldigvis hadde han nesten ikke spist noe av snop- og chipsfjellet jeg kjøpte til ham i går, og nå er jeg stappmett på junk. :sjenert:

Magen min er også skikkelig sprengt i dag (ikke i forbindelse med inntak av snopefjell), men hvor lenge kan egentlig kynnere holde på? Jeg har hatt det sånn siden jeg sluttet på jobb. Merkelig. :klo:

Vet ikke om jeg har nevnt det her, men vi har skiftet megler. Ny fotograf kommer på fredag, så det blir ryddings på meg og mannen de neste dagene. Heldigvis er det verste tatt og det er egentlig bare oppshining/tørking av støv/pynting som gjenstår. Synes allikevel det er greit å få det gjort før mannen reiser. Dersom jeg skulle ha gjort det selv hadde jeg trengt en uke på meg, så treig som jeg er for tiden. :fnise:

Nå skal jeg ta meg en god og lang dusj dere. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest noe om at om magen kjennes ut som trommeskinn så er det tegn på at både magen og den lille vokser. Kynnere skal gi seg etterhvert og ikke være konstante. De kan visst forveksles litt med rier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest noe om at om magen kjennes ut som trommeskinn så er det tegn på at både magen og den lille vokser. Kynnere skal gi seg etterhvert og ikke være konstante. De kan visst forveksles litt med rier...

Ja, det stemmer vel bedre enn å ha konstante kynnere i mange timer. :fnise: Men jeg tror jeg hadde litt kynnere også i går, for jeg fikk menssmerter som kom i bølger på en måte. :klo: Hmm, vanskelig dette her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent noe av disse kynnerne, jeg! :vetikke: Jeg får meg vel en på trynet når riene starter :fnise:

Ha en fin dag, Belle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kroppen vår går jo tross alt gjennom noe helt ukjent, så jeg synes ikke det er så rart at vi blir litt forvirret av og til.

Ja, og så er det jo det at ting oppleves helt forskjellig fra person til person. Da er det jo veldig lett å finne ut av saker og ting. :lol::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? :fnise: Tenk så mye enklere det hadde vært hvis alle hadde hatt det på samme måten!

:fnise: Da kunne kanskje noen fortalt meg hva alle de røde prikkene jeg har fått på magen er for noe? :sjenert: De sier at google er din venn, men akk nei. Google har skuffet meg nok en gang. :rasende:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google skuffer stadig vekk.. Og jeg kan nok ikke hjelpe deg jeg heller, dessverre :sukk: Men nå skal jeg hoppe i dusjen! Vi snakkes senere, regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google skuffer stadig vekk.. Og jeg kan nok ikke hjelpe deg jeg heller, dessverre :sukk: Men nå skal jeg hoppe i dusjen! Vi snakkes senere, regner jeg med :)

Ihvertfall i hysterisk-gravid-hva-er-det-som-skjer-avdelingen. :sjenert::fnise: Men det er jo mest for krekets del at jeg bekymrer meg da, for er så redd for å få svangerskapskløe. Det kan jo være livsfarlig for den lille etter uke 30. *engstelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg mest redd for svangerskapsforgiftning.

Eller om jeg ikke har kjent minien på en stund - så er jeg redd det er noe galt med han inni magen.

Det er vel bare å venne seg på det først som sist at disse små er en konstant kilde til bekymring. Etter fødsel tenker vi på om de får i seg nok mat, er de kalde/varme, vokser de som de skal, går utviklingen riktig, kommer de hjem fulle fra fest, blir de tennåringsmødre... Osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg mest redd for svangerskapsforgiftning.

Eller om jeg ikke har kjent minien på en stund - så er jeg redd det er noe galt med han inni magen.

Det er vel bare å venne seg på det først som sist at disse små er en konstant kilde til bekymring. Etter fødsel tenker vi på om de får i seg nok mat, er de kalde/varme, vokser de som de skal, går utviklingen riktig, kommer de hjem fulle fra fest, blir de tennåringsmødre... Osv osv.

Huff, ja. Bekymringer er nok noe vi aldri kommer til å ha for lite av fremover. :fnise: De første par tingene mannen tenkte da vi fikk vite at det var jente, var: ''Men jeg vet jo ingenting om jenter!'' og ''Jeg må kjøpe meg hagle!''. :hoho:

Jeg bekymrer meg også for setefødsel jeg, for det vil jeg IKKE. :bond: Jeg ville ut med rumpa først skjønner du, og er redd for at kreket tar etter meg. Mamma fikk jo keisersnitt da, men ettersom jeg har forstått har sykehuset vårt blitt mye strengere på dette i ettertid, og man får ikke automatisk keisersnitt ved setefødsel. :bond: (her gjelder det å ta sorgene på forskudd :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...