Marikke Skrevet 31. januar 2011 #941 Del Skrevet 31. januar 2011 Fødepizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #942 Del Skrevet 31. januar 2011 GUNS har et par oppskrifter inne i sin bok som visstnok skal fremskynde fødselen. Det har nok noe med sterke krydder kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. januar 2011 #943 Del Skrevet 31. januar 2011 Fødepizza? Synes fødepizza høres like lite godt ut som fløtepizza.. Men det høres jo godt ut med masse hvitløk og sterke saker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #944 Del Skrevet 31. januar 2011 Synes fødepizza høres like lite godt ut som fløtepizza.. Men det høres jo godt ut med masse hvitløk og sterke saker da! ''Føde'' og ''pizza'' er vel kanskje to ord som ikke hører særlig godt sammen? Kreket liker ikke hvitløk hun. Er det for mye hvitløk i noe, mister jeg helt matlysten. (Og jeg som egentlig ELSKER hvitløk ) ---- Vel hjemme. Pizzaen står i ovnen, bena er plassert på bordet, og Battlestar Galactica står for tur. O' lykke. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 31. januar 2011 Forreste: lovehearts er herved min nye følgesvenn. Det funka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. januar 2011 #946 Del Skrevet 31. januar 2011 Så bra lovehearts funka Sniker meg ut igjen i frykt for å bli altfor godtesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 31. januar 2011 #947 Del Skrevet 31. januar 2011 GUNS har et par oppskrifter inne i sin bok som visstnok skal fremskynde fødselen. Det har nok noe med sterke krydder kan jeg tenke meg. Ånå, hehe. "Drypp? Nei det trenger jeg ikke. Har spist pizza, serru" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #948 Del Skrevet 31. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. januar 2011 #949 Del Skrevet 31. januar 2011 Ny uke. Nye muligheter. Eller noe sånn. Merker jeg begynner å bli småsliten nå. Litt usikker på om jeg faktisk er sliten eller om jeg bare har vondt i viljen. Selv om jeg selvsagt ikke liker at du også er sliten, så er det godt å høre at det er flere som har samme følelsen Jeg skulle gjerne sagt at jeg var toppmotivert til jobb og så frem mot hver eneste dag - men moralen er jammen ikke på topp. Men men, det går nok litt opp og ned i perioder! Angående halsbrann så mener jeg også at jeg har hørt at is skal funke. Så da har du en unnskyldning til å teste det også om du er glad i is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #950 Del Skrevet 1. februar 2011 Så bra lovehearts funka Sniker meg ut igjen i frykt for å bli altfor godtesjuk Ja! Deilig å slippe å knaske på tabletter som smaker helt forferdelig. Ånå, hehe. "Drypp? Nei det trenger jeg ikke. Har spist pizza, serru" Selv om jeg selvsagt ikke liker at du også er sliten, så er det godt å høre at det er flere som har samme følelsen Jeg skulle gjerne sagt at jeg var toppmotivert til jobb og så frem mot hver eneste dag - men moralen er jammen ikke på topp. Men men, det går nok litt opp og ned i perioder! Angående halsbrann så mener jeg også at jeg har hørt at is skal funke. Så da har du en unnskyldning til å teste det også om du er glad i is Jeg forstår deg veldig godt. Motivasjonen er på bånn her også. Jeg er kjempeglad i jobben min altså, men det er ikke alltid like gøy å stå opp når man føler seg tvers igjennom sliten. Du har jo en liten en fra før av også. Kan tenke meg det sliter veldig på. Jeg har jo bare meg selv å tenke på, og kan sove når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #951 Del Skrevet 1. februar 2011 Rolig kveld i går. Er så hekta på Battlestar Galactica at jeg føler ikke kveldstimene rekker til. Tok meg en liten tur til bror i går, som var syk og trengte cola og smågodt. Han ringte egentlig mamma for å høre om hun ville komme (fordi han ikke ville smitte meg som er gravid. Søte broremannen min ), men siden hun bor en halvtime unna og jeg bare 2 minutter, sa jeg at jeg kunne gjøre det. Han var jo på bedringens vei da, så forhåpentligvis hadde han ikke nok bassilusker til å smitte meg. Dersom han orker kommer han til vår ukentlige tv-kveld i kveld også. Masse gøye serier i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. februar 2011 #952 Del Skrevet 1. februar 2011 Men kjære vene - finnes det NOEN som alltid er motivert for jobben sin og synes at alt er stas hele tiden? Trukke det, altså! (og hvis det er det så foreslår jeg at vi finner dem og får dem sparka! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. februar 2011 #953 Del Skrevet 1. februar 2011 Lovehearts tipset skal jeg ta med meg dersom jeg blir plaget av halsbrann. Ikke merket noe til det ennå - men det kan jo komme snikende før eller siden. Selv med 8 timer søvn i løpet av natta så er det lenge mellom hver gang jeg faktisk føler meg utvilt om morran... Og motivasjonen for å gå på jobb er heller ikke helt på topp... Men når jeg først kommer meg på kontoret er det helt greit! Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #954 Del Skrevet 1. februar 2011 Men kjære vene - finnes det NOEN som alltid er motivert for jobben sin og synes at alt er stas hele tiden? Trukke det, altså! (og hvis det er det så foreslår jeg at vi finner dem og får dem sparka! ) Nei, du har jo rett i det. Men det er merkelig å ha tanker som ''skal jeg ringe inn og si jeg er syk i dag?'' selv om jeg ikke er syk. Det har jeg aldri gjort før. Lovehearts tipset skal jeg ta med meg dersom jeg blir plaget av halsbrann. Ikke merket noe til det ennå - men det kan jo komme snikende før eller siden. Selv med 8 timer søvn i løpet av natta så er det lenge mellom hver gang jeg faktisk føler meg utvilt om morran... Og motivasjonen for å gå på jobb er heller ikke helt på topp... Men når jeg først kommer meg på kontoret er det helt greit! Håper du får en fin tirsdag! Det må du. Og myyye billigere enn apotekets tabletter. Joda, når jeg først er her er det greit. Og jeg har en sånn wake-up light, det hjelper på om morgenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. februar 2011 #955 Del Skrevet 1. februar 2011 Og myyye billigere enn apotekets tabletter. Og hyggeligere! (...jeg regner med at apoteket ikke trykker søte, små beskjeder på sine?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #956 Del Skrevet 1. februar 2011 Og hyggeligere! (...jeg regner med at apoteket ikke trykker søte, små beskjeder på sine?) De er brune og gufne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. februar 2011 #957 Del Skrevet 1. februar 2011 Men kjære vene - finnes det NOEN som alltid er motivert for jobben sin og synes at alt er stas hele tiden? Trukke det, altså! (og hvis det er det så foreslår jeg at vi finner dem og får dem sparka! ) Så enig! Det må være lov å synes at det er vanskelig å dra seg opp og på jobb om morgenen, selv om man eegentlig trives på jobb. Spesielt når man er gravid og har en kropp som jobber hardt med babyproduksjon. Eller hvis man er sånn som meg og er fryktelig trøtt om morgenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #958 Del Skrevet 1. februar 2011 Så enig! Det må være lov å synes at det er vanskelig å dra seg opp og på jobb om morgenen, selv om man eegentlig trives på jobb. Spesielt når man er gravid og har en kropp som jobber hardt med babyproduksjon. Eller hvis man er sånn som meg og er fryktelig trøtt om morgenen... Hmm. Okei da. Men jeg føler at jeg, om mulig, må prøve enda hardere nå som jeg er gravid, for ellers begynner folk med ''man er ikke syk når man er gravid'' og blablabla. Jeg tror forresten nivået til damene i kompisgjengen til mannen for å sykemelde seg er særdeles lavt. De var sjokka over at jeg jobbet. Men jeg fikk også streng beskjed fra mannen at dersom jeg fikk vondt/ikke klarte å jobbe mens han var borte (han reiser bort i 3 uker til helgen ) måtte jeg for all del få sykemelding. Jeg trenger visst noen spark i rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #959 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg skal lage Pizza Campagnarde når mannen reiser bort. Noen fordeler må man ha av å være alene, og det er å lage noe som bare jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. februar 2011 #960 Del Skrevet 1. februar 2011 Hmm. Okei da. Men jeg føler at jeg, om mulig, må prøve enda hardere nå som jeg er gravid, for ellers begynner folk med ''man er ikke syk når man er gravid'' og blablabla. Jeg tror forresten nivået til damene i kompisgjengen til mannen for å sykemelde seg er særdeles lavt. De var sjokka over at jeg jobbet. Men jeg fikk også streng beskjed fra mannen at dersom jeg fikk vondt/ikke klarte å jobbe mens han var borte (han reiser bort i 3 uker til helgen ) måtte jeg for all del få sykemelding. Jeg trenger visst noen spark i rompa. Ja, hør på mannen din! Blås i hva andre synes, det er DU og Babybelle som er viktig nå. Ikke press deg for andre, det går bare utover deg selv. Gjør det som passer for deg og kreket i magen, enten det er jobb eller å være helt eller delvis sykemeldt. Og er du i tvil, gå til legen og forklar situasjonen, og gjør som legen anbefaler! *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå