^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #901 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg og mamma satt og skravla i nesten 3 timer. Det er så gøy å ha noen som bryr seg like mye om hver minste lille babyting som meg. Da slipper jeg å mase hull i hodet på mannen hele tiden. Hun ville se absolutt alt vi hadde kjøpt (til og med klutene ) og hadde også med seg presang til kreket fra Istanbul. En nydelig pyjamas og noen kjempefine todelte sett. I tillegg hadde hun med seg litt diverse som hun har spart på fra vi var små. Hun skal også strikke hentesett (side 4) og et nydelig teppe til lille frøken krek. Jeg har visst også begynt å få kynnere, ifølge min medgravide venninne. :gjeiper: Når jeg har sagt at magen føles ''sprengt'' har det visst vært det jeg har hatt. Jeg trodde kynnere kom i bølger jeg, akkurat som rier (det er jo på en måte prøverier), så jeg har ikke visst at det var det jeg hadde. Men altså, jeg hadde kynnere som var helt jævlige i går. De holdt på i ett kjør (ikke noen bølger her i gården, nei), og magen føltes som om den skulle sprenges når som helst. Gøy. Kvelden i kveld blir forhåpentligvis kynnerfri. Vi holder på å lage skikkelig lørdagsmat (pommes noisettes med løvbiff og aïoli) og har kjøpt inn både chips og snop. En film blir vel også lastet ned i løpet av kvelden. En skikkelig kosekveld med andre ord. :happy: Ha en fin lørdagskveld alle sammen! Det skal jeg. Endret 29. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2011 #902 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Høres ut som om dere har en kjempe koselig kveld foran dere Endret 29. januar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. januar 2011 #903 Del Skrevet 29. januar 2011 Så koselig at mammaen din er så engasjert. Her nytes det også en herlig lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. januar 2011 #904 Del Skrevet 29. januar 2011 Så kjekt at mammaen din er så engasjert Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #905 Del Skrevet 30. januar 2011 Lørdagskvelden var kjempeherlig. Vi har noen engasjerte bestemødre/oldemødre ja. Fikk sms av svigermormor her en dagen og de hadde sett sååååå mange fiiiine babyklær når de var på tur. Det blir jo første barnebarnet på alle tre sider (ja, vi har tre sider å ta hensyn til), og også det første oldebarnet for nesten alle. Altså, på mamma sin side blir det første, men ikke på pappa sin. Kreket er med andre ord veldig etterlengtet. Planen for dagen: og (dersom jeg får lyst). Ikke så mye med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #906 Del Skrevet 31. januar 2011 Ny uke. Nye muligheter. Eller noe sånn. Merker jeg begynner å bli småsliten nå. Litt usikker på om jeg faktisk er sliten eller om jeg bare har vondt i viljen. Jeg tror også jeg begynner å få halsbrann. Dersom det blir verre er jeg nødt til å kjøpe noe på apoteket, for å våkne med følelsen av å ha halve mageinnholdet i halsen er ikke akkurat noe å rope hurra for. Jeg ble også ferdig med første sesong av Battlestar Galactica i går. :happy: Det var jo så spennende slutt at jeg måtte se litt av første episode i neste sesong også, selv om klokken egentlig var blitt for mye allerede. Jeg ler meg ihjel av galningen med cylonen i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 31. januar 2011 #907 Del Skrevet 31. januar 2011 God morgen! : Høres ut som om du har hatt en fin helg! Om det er kynnere når magen kjennes helt sprengt ut - så har jeg visst det jeg og... Ikek spesielt behagelig å kjennes sprengt ut! Ønsker deg en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #908 Del Skrevet 31. januar 2011 God morgen! : Høres ut som om du har hatt en fin helg! Om det er kynnere når magen kjennes helt sprengt ut - så har jeg visst det jeg og... Ikek spesielt behagelig å kjennes sprengt ut! Ønsker deg en fin mandag! God morgen og takk for ! Ja, helgen var veldig fin. Deilig og avslappende kjærestehelg. Jeg har trodd det var fordi jeg hadde spist for mye, eller på grunn av luft i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. januar 2011 #909 Del Skrevet 31. januar 2011 Så koselig å produsere første barnebarnet for så mange Høres ut som jeg hadde kynnere i går jeg også, men dét var nok pga. for mye middag og kake. Høres ut som dere har hatt en herlig helg! Ønsker deg en fin mandag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #910 Del Skrevet 31. januar 2011 Så koselig å produsere første barnebarnet for så mange Høres ut som jeg hadde kynnere i går jeg også, men dét var nok pga. for mye middag og kake. Høres ut som dere har hatt en herlig helg! Ønsker deg en fin mandag også! Ja, det er kjempekoselig. Jeg er jo eldste barnebarnet til bestefar og bestemor, og jeg hadde blitt sur dersom vi ikke hadde fått det eldste oldebarnet også. Det er i tillegg dritvondt å trykke på navlen når kynnerne står på som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 31. januar 2011 #911 Del Skrevet 31. januar 2011 Man lærer så lenge man lever Belle... Men også en rar ting å komme på å gjøre når man har vondt/ubehag i/på/rundt magen! Men skal huske på det og ikke gjøre samme tabben selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. januar 2011 #912 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, det er kjempekoselig. Jeg er jo eldste barnebarnet til bestefar og bestemor, og jeg hadde blitt sur dersom vi ikke hadde fått det eldste oldebarnet også. Det er i tillegg dritvondt å trykke på navlen når kynnerne står på som verst. Da skal jeg prøve det neste gang jeg har "kynnere". Jeg var ganske sikker på at vi skulle produsere første barnebarnet for alle sider av familien selv, men så ble søsteren til samboeren på 16 gravid. Skal innrømme at jeg faktisk ble litt med en gang jeg hørte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #913 Del Skrevet 31. januar 2011 Man lærer så lenge man lever Belle... Men også en rar ting å komme på å gjøre når man har vondt/ubehag i/på/rundt magen! Men skal huske på det og ikke gjøre samme tabben selv! Det gjør man. Jeg måtte jo selvsagt spør hun som har vært gravid før, og det var visst vanlig å ha vondt i navlen ja. Jeg fikk som svar: nei, det må du IKKE gjøre . Jeg kan jo også informere at jeg generelt får vondt av å trykke på navlen min, selv om jeg ikke har kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #914 Del Skrevet 31. januar 2011 Da skal jeg prøve det neste gang jeg har "kynnere". Jeg var ganske sikker på at vi skulle produsere første barnebarnet for alle sider av familien selv, men så ble søsteren til samboeren på 16 gravid. Skal innrømme at jeg faktisk ble litt med en gang jeg hørte det. Du får gjøre det. Oi, det var jo passe tidlig ja. Jeg hadde blitt kjempeskuffa, for vi prøvde så iherdig. De andre er jo bare barnerumper (20-) uten kjærester, så det hadde blitt et uhell i tilfelle. Men nå er vi jo først ut, og det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #915 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kan nå konstatere at halsbrann tyggetabletter smaker HØGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. januar 2011 #916 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg kan nå konstatere at halsbrann tyggetabletter smaker HØGG! Da er nok lovehearts bedre! Har du prøvd det? Skal visst funke mot halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #917 Del Skrevet 31. januar 2011 Da er nok lovehearts bedre! Har du prøvd det? Skal visst funke mot halsbrann Tuller du? Da skal jeg prøve det. Når jeg tenker etter, hadde de på en måte samme konsistens som lovehearts, og at de på en måte ''svei'' litt i munnen. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. januar 2011 #918 Del Skrevet 31. januar 2011 Tuller du? Da skal jeg prøve det. Når jeg tenker etter, hadde de på en måte samme konsistens som lovehearts, og at de på en måte ''svei'' litt i munnen. Takk for tips! Glad jeg kunne være til hjelp! Har nok fanget det opp her på KG, og det skal visstnok funke veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. januar 2011 #919 Del Skrevet 31. januar 2011 Du er jo superklar til å bli gravid selv du, Kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #920 Del Skrevet 31. januar 2011 Hun kan jo snart alle kjerringråd om det å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå