Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Oi, ja det hørtes fristende ut! Eh... nå begynner den lista mi over serier jeg må se å bli sabla lang...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pingting skrev (På 27.1.2011 den 9.29):

Oi, ja det hørtes fristende ut! Eh... nå begynner den lista mi over serier jeg må se å bli sabla lang...? :ler:

Droppe studier og trening og bare se serier? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man har serien i en eller annen digital form kan man jo se den akkurat når det passer... men kan jo fort bli liten tid til så mye annet om man har mange serier man skal se en episode av daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUNS skrev (På 27.1.2011 den 8.18):

Ha en fin dag, Belle :romeo:

Takk, det samme til deg også! :kose:

Kokos skrev (På 27.1.2011 den 8.38):

Gøy med Skins! :hoppe:

Jeg så at US-versjonen begynte forrige uke, har du sett det? Lurer på om jeg må sjekke det ut. :jepp:

Jaaa! :bolledeig:

Jeg har sett første episode. :slår: Ikke akkurat noe å rope hurra for. Det er jo samme historien, bare med dårligere skuespillere. :dry: Tror jeg skal prøve meg på én episode til, bare for å ha prøvd liksom.

GUNS skrev (På 27.1.2011 den 8.39):

Jeg har hørt at US-versjonen er bare noe skvip :skravle::eeeh:

Da har du hørt rett. :snurt:

Kokos skrev (På 27.1.2011 den 8.44):

Kjedelig.. Men kunne egentlig tenke meg det. Skal gi de første to episodene en sjans selv om forhåpningene er lave. :nigo:

Det er også min tanke. :Nikke:

Pingting skrev (På 27.1.2011 den 9.05):

...finnes det en anime som ikke har et kvinnfolk som heter Sakura, lurer jeg på av og til. Også gjør det jo det, men det bare virker ikke sånn. :ler:

Har ikke sett Skins, jeg. Bra? Hva handler den om? *nysgjerrig*

:fnise: Hvilke andre er det da? Kan ikke huske noen, jeg. :klø: Men det betyr jo kirsebærtre. Eller kirsebærblomst. Det er jo så fiiint. :rødme:

Åh, da er du bare nødt til å se. Den er på min topp 3-liste over favorittserier EVER. :hjerte:

Det er en britisk serie som handler om en ungdomsgjeng (to sesonger per gjeng. Den nye sesongen (5) har en helt ny gjeng igjen, og man skulle tro det var merkelig, men det funker! :jepp: ) på videregående, om sex, dop og kjærlighet. Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Vi ser tredje sesong av Eureka nå, når vi er ferdige med det MÅ vi se femte sesong av Dexter. Også fikk jeg så mye pepper i dagboka mi fordi jeg ikke har sett Battlestar Galactica, så den må nok ses etter Dexter... men etter det er ting uvisst. Vi rekker jo gjerne bare én episode pr dag, av og til to, så det går sakte men sikkert fremover det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere skravler sånn at jeg ikke får tid til å svare. :fnise:

hegejenta30 skrev (På 27.1.2011 den 9.21):

Skins er en britisk serie om ungdom som vokser opp. De havner litt på skråplanet, i uløkka og sliter med kjærligheten. Litt tvilsomme foreldre og oppvekstvilkår. Mye god britisk humor.

Visste ikke at det hadde kommet en sesong tre av denne... hm... det må undersøkes :jepp:

Sesong 5 begynner i dag. :jepp: Sesong tre og fire handler om Effy og hennes venner. :tommelsmil:

Kokos skrev (På 27.1.2011 den 9.28):

Sesong 1 var heelt topp, så den må du i hvert fall sjekke ut Pingting! :jepp:

Jeg likte sesong 1 og 2 best ja. Men 3 og 4 var også gøyale synes jeg. Håper 5ern blir likedan. :Nikke:

Pingting skrev (På 27.1.2011 den 9.29):

Jaaa! :nigo:

Kokos skrev (På 27.1.2011 den 9.33):

Droppe studier og trening og bare se serier? :popcorn:

Veldig god idé. :jepp:

Pingting skrev (På 27.1.2011 den 9.40):

Smarte Kokos! :laugh:

:tommelsmil:

hegejenta30 skrev (På 27.1.2011 den 9.47):

Så lenge man har serien i en eller annen digital form kan man jo se den akkurat når det passer... men kan jo fort bli liten tid til så mye annet om man har mange serier man skal se en episode av daglig.

Det er jo korte sesonger da, så det tar ikke så veldig lang tid å komme seg gjennom egentlig. Man blir jo fort hekta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting skrev (På 27.1.2011 den 9.53):

Nemlig. Vi ser tredje sesong av Eureka nå, når vi er ferdige med det MÅ vi se femte sesong av Dexter. Også fikk jeg så mye pepper i dagboka mi fordi jeg ikke har sett Battlestar Galactica, så den må nok ses etter Dexter... men etter det er ting uvisst. Vi rekker jo gjerne bare én episode pr dag, av og til to, så det går sakte men sikkert fremover det her.

:fnise: Jeg vet hvordan det er å ikke føle at man rekker det man har lyst til.

Jeg begynte faktisk å se Battlestar Galactica i går jeg, etter å ha lest i dagboken din. :sjenert: Synes første episode (av miniserien den starter med) var veldig kul, så det skal jeg definitivt se mer av. Bruker forresten denne til å finne frem i jungelen av miniserier, webisoder, filmer og sesonger som virker som om de er delt i fem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg glemte jo å si at vi fikk uroen levert på døren i går. :nigo: Kjempefin var den, og veldig beroligende med lyset som går rundt oppi taket. Jeg fikk litt lyst til å sette den på vår seng. :fnise:

Ellers: komle i dag. :sikle: Det er seriøst det eneste (bortsett fra Mcern) av mat jeg virkelig har lyst på, så nå blir det komle hver torsdag fremover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, og enda mer: stellevesken vår er kommet i posten. :overrasket: Det er jo bare to dager siden jeg bestilte jo. :hoppe: Gleder meg til å hente den også. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI - det var rask levering!

Du må fortelle hvordan den oppleves da jeg vurdere den samme typen som du har kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hegejenta30 skrev (På 27.1.2011 den 11.55):

OI - det var rask levering!

Du må fortelle hvordan den oppleves da jeg vurdere den samme typen som du har kjøpt!

Ja, kjemperask. Det er jo fra kopbarnvagn.se. Jeg fikk forresten en bekreftelse på at man ikke trenger å betale moms og tollavgift. :tommelsmil:

Det skal jeg gjøre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muffin! skrev (På 27.1.2011 den 18.10):

Så gøy når ting man bestiller kommer så fort. :hoppe:

Skins fikk jeg lyst til å sjekke ut. :jepp:

:Nikke: Det er kjempegøy. Hater å vente på ting i posten. :fnise:

Åh, det MÅ du bare. Sinnsykt bra serie! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komle er inntatt, hvile på sofaen er gjort og en lang og rygglindrende dusj er tatt. Nå venter en flaske eplemost og håndballgutta. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:balltre: Jeg går heller og legger meg enn å se på håndballmøkk. :snurt:

:kose: til alle herlige KG-jenter. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  ^^Belle^^ skrev (På 27.1.2011 den 20.03):

:balltre: Jeg går heller og legger meg enn å se på håndballmøkk. :snurt:

:kose: til alle herlige KG-jenter. :nigo:

Bra det ikke er bare meg som ikke gidder all den håndballen! Sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUNS skrev (På 27.1.2011 den 20.53):

Bra det ikke er bare meg som ikke gidder all den håndballen! Sov godt :klemmer:

:fnise: Jeg pleier å være en iherdig tilskuer, men når de spiller som de gjør blir jeg litt matt. :snurt:

Mazilla skrev (På 27.1.2011 den 22.58):

Møkk? De vant jo...

Men de spilte så dårlig i første omgang, og så var jeg så trøtt, at jeg orka ikke mer. De kan så mye bedre liksom. Da blir jeg sur når de roter vekk muligheten de har. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...