Neala Skrevet 25. januar 2011 #821 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå har mannen vært og hentet vognen vår!!! Er spent på hvordan den ser ut, for det var visst bare selve trekket som var bestilt, og ikke vognen. Men de hadde heldigvis en vogn inne (med grå base), så mannen fikk med seg hele. Nigleder meg til å prøvekjøre. :rødme: Åh, så fantastisk! Skjønner gleden din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 25. januar 2011 Åh, så fantastisk! Skjønner gleden din Og der fikk jeg plutselig sett den også. Så utrolig fin. :rødme: Mannen var innom på jobb for å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. januar 2011 #823 Del Skrevet 25. januar 2011 Og der fikk jeg plutselig sett den også. Så utrolig fin. :rødme: Mannen var innom på jobb for å vise. Regner med det satt hormonene i sving, ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 #824 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. januar 2011 #825 Del Skrevet 25. januar 2011 Vi har alt klart til lillemann skal komme...en fantastisk deilig følelse! :rødme: Alle regninger som forfaller i februar er betalt; ingen ting som MÅ gjøres før han kommer. Nå skal vi bare nyte den lille gutten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror mannen er minst like gira som meg. Nå fikk jeg nettopp en MMS av ham, hvor han har montert vogna midt på stuegulvet og tatt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 25. januar 2011 #827 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror mannen er minst like gira som meg. Nå fikk jeg nettopp en MMS av ham, hvor han har montert vogna midt på stuegulvet og tatt bilde. Vogna! Og såååå koselig at mannen er like gira :rødme: Dere er søte dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 25. januar 2011 Da har jeg prøvetrillet litt rundt i stuen. Vognen er kjempefin, og nå gjelder det bare å studere bruksanvisningen (det er jo nesten rakettforskning å sette den sammen jo ). Var hos kiropraktor i dag. Nå skal jeg bare gå der hver tredje uke ca. Håper det funker, og at jeg ikke blir verre over et så langt opphold i behandlingen. Ellers var bror på middagsbesøk etter skolen, og vi så noen serier. Planen for resten av kvelden er avslappings, litt ryddings...og det er vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 25. januar 2011 #829 Del Skrevet 25. januar 2011 Bare titter innom for å ønske deg en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 25. januar 2011 Så koselig Marikke. Kvelden blir nok sikkert kjempefin. Om jeg klarer å holde meg våken da... Ha en fin kveld alle dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. januar 2011 #831 Del Skrevet 25. januar 2011 Vil tro det var stas at vogna endelig kom i hus! Ikke minst er det gøy at dere begge er like gira :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 26. januar 2011 Vil tro det var stas at vogna endelig kom i hus! Ikke minst er det gøy at dere begge er like gira :rødme: Ja, det var veldig stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #833 Del Skrevet 26. januar 2011 Det ble en skikkelig tidlig kveld på oss i går. Vi la oss i sengen i halv 9-tiden for å se The Green Hornet, og ingen av oss så ferdig filmen. Synes det er gøy at mannen, for én gangs skyld, har samme døgnrytme som meg. Han er nemlig fæl til å snu døgnet helt når han har fri, men jeg tror han har funnet ut at man får litt mer ut av dagen av å stå opp klokken 8 enn klokken 3. Planen for dagen er og atter . Det kommer muligens noen på visning en av de nærmeste dagene, og da må leiligheten naturlig nok se litt ryddig ut. Jeg er vel egentlig ganske ubrukelig etter en hel jobbdag, men jeg får kaste i meg et par espressoer, så kommer vel turboen i gang tror jeg. Det er jo uansett nødt til å bli gjort, og jeg synes det er urettferdig at mannen gjør alt selv om han har fri. Han har jo tross alt jobbet opp disse fridagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #834 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå har forresten sparkene beveget seg oppover mot navlen. :rødme: Nå kjenner jeg henne fra helt nederst i magen, under navlen og på høyre side. Merkelig nok aldri på venstre siden. Synes det er så koselig å sitte her på jobb og kjenne turboen inni der. Jeg kan tenke meg det blir andre boller når hun sparker så hardt at det blir vondt eller ubehagelig, og holder meg våken på nettene. Nå er det bare godt på en måte. Ellers: jeg kjeeeeder meg på jobb. :dåne: Lite futt på KG = dødtid på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 26. januar 2011 #835 Del Skrevet 26. januar 2011 Åh, så gøy at vogna er på plass!! Kan tenke meg at alt blir litt mer virkelig da, ja. Og plutselig ble jeg litt stresset med tanke på vår egen vogn, vi har visst ikke kommet så langt enda, vi... Og jeg er jo bare 4 dager bak deg! Håper du får en fin dag med klesvask, da! Jeg jobbet turnus før, og det var alltid deilig når Mannen tok sin del av husarbeidet sånn at fridagene kunne være litt ordentlige fridager også. Nå er jeg sykemeldt og pusler rundt hjemme her, men prøver å være bevisst på at jeg ikke er sykemeldt for å gjøre alt husarbeidet, han får værsågod gjøre litt han også! Lykke til hvis det kommer visningsfolk, da! Har dere kjøpt noe allerede, eller venter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Åh, så gøy at vogna er på plass!! Kan tenke meg at alt blir litt mer virkelig da, ja. Og plutselig ble jeg litt stresset med tanke på vår egen vogn, vi har visst ikke kommet så langt enda, vi... Og jeg er jo bare 4 dager bak deg! Håper du får en fin dag med klesvask, da! Jeg jobbet turnus før, og det var alltid deilig når Mannen tok sin del av husarbeidet sånn at fridagene kunne være litt ordentlige fridager også. Nå er jeg sykemeldt og pusler rundt hjemme her, men prøver å være bevisst på at jeg ikke er sykemeldt for å gjøre alt husarbeidet, han får værsågod gjøre litt han også! Lykke til hvis det kommer visningsfolk, da! Har dere kjøpt noe allerede, eller venter dere? Det er kjempegøy. Vi er jo forholdsvis tidlig ute da, så jeg ville kanskje ikke begynt å stresse helt med en gang. Men for dere haster det jo litt mer enn for oss, i og med at du mest sannsynligvis kommer til å poppe før meg uansett. Har dere sett på noen vogner? Kan tenke meg det blir litt vanskeligere når det skal være tvillingvogn. Vi er veldig enige om at når han er hjemme, så har han ikke ferie. Han har faktisk jobbet veldig hardt for å få de fridagene han har, og da synes jeg det blir feil å behandle ham som en hushjelp (selv om det er fristende til tider når jeg er trøtt som en strømpe etter jobb ). Det samme gjaldt jo for meg da jeg jobbet skiftordning. Vi har kjøpt tomt, men på grunn av nye, strengere bankregler får vi ikke byggelån uten å ha solgt først. Og man må ha byggelån for å begynne å bygge, naturligvis. Endret 26. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #837 Del Skrevet 26. januar 2011 I dag har jeg også funnet ut at jeg må slutte å bruke de fleste t-skjortene mine. Magen buler såpass ut nå at de rett og slett blir for korte. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. januar 2011 #838 Del Skrevet 26. januar 2011 for bulende mage! Kjekt med mamma-gensere som går til godt nepå rumpa når magen vokser og stikker seg fram ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #839 Del Skrevet 26. januar 2011 for bulende mage! Kjekt med mamma-gensere som går til godt nepå rumpa når magen vokser og stikker seg fram ja! Det er jo egentlig et luksusproblem sånn sett da. Det er jo kjempegøy å få mage, men samtidig synes jeg det er litt trasig å vite at mine vakre t-skjorter ikke kommer til å bli brukt på minst 20 uker. Jeg er en skikkelig t-skjortejente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. januar 2011 #840 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er bare å gi opp t-skjortene, altså Jeg har ikke brukt klærne jeg liker best siden jeg var i uke 13 eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå