^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #721 Del Skrevet 21. januar 2011 Det var fint sagt, Kokos. Spread the word! Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 22. januar 2011 I dag skal det shoppes! Vi skal se om vi finner noe på Princess, vi skal kjøpe mye klær til kreket, jeg skal ha meg ny mammabukse og vi skal kjøpe bilstol. Ellers har kreket vært helt turbo i dag morges. Jeg våknet for å gå på do i 6-tiden, og etter det har hun poket meg skikkelig godt. :rødme: Men selvsagt ikke når mannen skulle kjenne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 #723 Del Skrevet 22. januar 2011 Nydelige magen din Hun på den siste filmen hadde helt syk mage :dåne: Kos dere med shopping i dag, håper dere finner masse fint til lille turbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #724 Del Skrevet 22. januar 2011 Ha det gøy på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 22. januar 2011 #725 Del Skrevet 22. januar 2011 Kanskje lille kreket bare blir så beroliget av pappa sine hender at hun glemmer å sparke? :rødme: Kos dere med shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. januar 2011 #726 Del Skrevet 22. januar 2011 Kos dere på shopping i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #727 Del Skrevet 22. januar 2011 Nydelige magen din Hun på den siste filmen hadde helt syk mage :dåne: Kos dere med shopping i dag, håper dere finner masse fint til lille turbo Takketakk. Det gjorde vi. Ha det gøy på shopping! Kanskje lille kreket bare blir så beroliget av pappa sine hender at hun glemmer å sparke? :rødme: Kos dere med shopping! Det var en fin måte å se det på. Kos dere på shopping i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #728 Del Skrevet 22. januar 2011 Da er vi tilbake fra skikkelig shopping. :dåne: Først var vi innom Barnas Hus. Vognen vår var visst blitt sendt fra nabobyen, så vi håper den kommer tidlig i neste uke. De har også 1000 kr avslag på Maxi Cosi bilstol med base, og da slo vi rett og slett til. Nå står det en kjempesøt bilstol inne på gjesterommet vårt. Ellers gikk vi litt amok på Princess og fikk kjøpt inn haugevis med utstyr, som dyner, sengetøy, kluter, smikker osv. Gøy med nesten halv pris. :happy: Vi handlet også inn mye klær. Fant veldig mye fint i str. 56 på Lindex på 70% i tillegg til basic bodyer i 50 på KappAhl. Vi fant også en Star Wars trøye i 50 som vi ikke klarte å unngå å kjøpe. Utstyrslisten er oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #729 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Litt slitsomt å shoppe når lille frøken krek hopper på blæra mi, og jeg må på do en gang i halvtimen. Og selvsagt: for 21 uker. Endret 22. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. januar 2011 #730 Del Skrevet 22. januar 2011 21 uker!! ( hvorfor går ukene dine så mye fortere enn mine..? ) Så herlig med shoppings!! Vi har Acta Graco-bilsete, vi! Veldig søt, den også! Handla dere forresten noen klær i USA? Vi gikk fullstendig berserk på Walmart.... Ha en god laurdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 22. januar 2011 #731 Del Skrevet 22. januar 2011 Så masse dere har fått kjøpt! Gøy! Tenk å ha huset fullt av bittesmå babygreier da :rødme: Blir det mye rosa, eller finner dere andre farger også? Ser for meg søte, bittelille Star Wars-kreket Kjempekult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #732 Del Skrevet 22. januar 2011 21 uker!! ( hvorfor går ukene dine så mye fortere enn mine..? ) Så herlig med shoppings!! Vi har Acta Graco-bilsete, vi! Veldig søt, den også! Handla dere forresten noen klær i USA? Vi gikk fullstendig berserk på Walmart.... Ha en god laurdag! Jeg føler at alle andre sine uker går fortere enn mine. Ja, det er kjempegøy å begynne å få ting i hus. Vi handla ingenting i USA nei, for vi følte det var så tidlig enda (vi var der vel fra uke 9,5 til 12) og vi ville ikke jinxe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #733 Del Skrevet 22. januar 2011 Så masse dere har fått kjøpt! Gøy! Tenk å ha huset fullt av bittesmå babygreier da :rødme: Blir det mye rosa, eller finner dere andre farger også? Ser for meg søte, bittelille Star Wars-kreket Kjempekult! Det er kjempegøy. Jeg klarer ikke å la være å smile hver gang jeg ser de bittesmå klærne. :rødme: Vi har funnet en del andre farger på Lindex, men det er fra størrelse 56 (1-2 mnd) og oppover. I 50 er det lite annet enn hvitt, blått og rosa å finne. Jeg vil jo ikke at kreket skal være et vandrende sukkerspinn heller, så vi prøver å finne alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #734 Del Skrevet 22. januar 2011 Æsj, i kveld er jeg hormonell. Mannen skulle ha noen kompiser over på fotballkamp og etterpå skulle vi bare ha en rolig slapp-av-kveld, men nå kommer det visst enda flere kompiser og det er snakk om bytur og allting. Jeg er blitt forvist til soverommet og føler meg skikkelig ensom og viggo venneløs her jeg sitter. Prøver å si ''skjerp deg!'' til meg selv, for jeg unner jo mannen kompistid. Det er ikke så ofte han får mulighet til å være med dem, men jeg klarer ikke å unngå å tenke at jeg også vil ha litt kjærestetid. Blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2011 #735 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan du ikke sitte i stua med dem da, eller vil du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #736 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan du ikke sitte i stua med dem da, eller vil du ikke det? Joda, jeg kan jo det. Men de ser på fotballkamp og drikker øl. Jeg orker ikke småbrisne folk når jeg er edru selv. Dessuten føler jeg at jeg ødelegger guttestemningen med mitt nærvær, selv om jeg egentlig er en av gutta. Minus fotballen. :gjeiper: Så, det er jo egentlig min egen skyld at jeg sitter her jeg sitter. Bare litt småhormonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2011 #737 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg skjønner.. Det er ikke akkurat det morsomste i verden å være eneste som er edru i festlig lag! Kanskje du kan se en film eller finne på noe annet koselig? Jeg kan sitte i timesvis på nettet for tida og lete etter babyutstyr.. Men det har du kanskje gjort nok av i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #738 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg skjønner.. Det er ikke akkurat det morsomste i verden å være eneste som er edru i festlig lag! Kanskje du kan se en film eller finne på noe annet koselig? Jeg kan sitte i timesvis på nettet for tida og lete etter babyutstyr.. Men det har du kanskje gjort nok av i det siste? Blir man noengang mettet på å lete etter babyutstyr? Jeg trives jo veldig godt i eget selskap, og har ingen problemer med å kose meg med en film eller to (har lastet ned How to train your dragon som bror anbefalte), men jeg var liksom forberedt på kjærestekos i kveld. Da er det litt kjipern å sitte for seg selv i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 22. januar 2011 #739 Del Skrevet 22. januar 2011 Er ikke fan av at koselige kjæresteplaner endres i siste øyeblikk, og det må jo være lov å bli skuffet. Spesielt når du er 21 uker gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. januar 2011 #740 Del Skrevet 22. januar 2011 Blir man noengang mettet på å lete etter babyutstyr? Absolutt ikke Jeg tror jeg kunne sittet i tiiimesvis! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå