Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Jaaaa!!! :strix: Jeg ble litt lettere rørt da, ja. :sjenert: Han gliste fra øre til øre, og det bare lyste av øynene hans. :grine:

:rødme: Flinke kreket som sparker ekstra hardt så pappa skal få kjenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rødme: Flinke kreket som sparker ekstra hardt så pappa skal få kjenne!

Jeg ble så glad da han endelig fikk kjenne altså. Hun sparker jo ikke så hardt enda, og heller ikke regelmessig, så det er vanskelig å time det. Var egentlig litt tilfeldig, men å så gøy! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har forresten visstnok vokst ganske så mye disse to ukene mannen har vært borte. :sjenert: Tror jeg skal klare å mekke magebilde i morgen. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at mannen fikk kjenne! :hjerte: Ja til magebilde! Vil se om jeg er blitt unormalt feit eller om det skal være sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Er det sånn dialekt jeg liksom skal ha? :fnise: Her går det bare fint. :jepp:

Ja..? Er det ikke det, da? :tunge1:

Så herlig at dere har kjent spark, Belle!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppe i fallskjerm ja :fnise: De får sagt det de mennene altså!

Så bra at de har den vognen dere ønsker da, men for en drittservice :kjefte:

Gleder meg til magebilde :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:nigo:

Så herlig at mannen fikk kjenne! :hjerte: Ja til magebilde! Vil se om jeg er blitt unormalt feit eller om det skal være sånn :fnise:

Jeg er så glad for at hun valgte å poke hardt akkurat da. :fnise:

:hoho: Det skal nok bare være sånn skal du se. Du har vel vært veldig kvalm og sånn også, har du ikke? Da kan jeg tenke meg magen kommer som kastet på deg når du plutselig ikke spyr så mye lengre, og at det ikke er så gradvis som jeg har hatt det. :jepp: Innbiller jeg meg ihvertfall. :sjenert:

Ja..? Er det ikke det, da? :tunge1:

Så herlig at dere har kjent spark, Belle!! :rødme:

:erter: Nei. Så det så. :sur: Tenk...en litt modifisert versjon av jazzhjørna. :hoho:

Kjempeherlig! :hjerte:

Hoppe i fallskjerm ja :fnise: De får sagt det de mennene altså!

Så bra at de har den vognen dere ønsker da, men for en drittservice :kjefte:

Gleder meg til magebilde :strix:

Han mente vi bare kunne ta tak i hver sin hank og hoppe utfor, fordi den var så stor. :fnise:

Æsj, ja. Men gleder meg til vognen kommer da. Det skal være siste kjøpet mitt fra dem ihvertfall. :snurt:

Magebilde kommer i kveld. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: I dag er jeg stiv og støl over alt. Jeg tok altfor hardt i på jobb i går, men jeg kjenner heldigvis lite til det i bekkenet. Kiropraktoren min er en mirakelmann. :hjerte:

I dag skal vi i møte med en husbygger. :hoppe: Gleder meg til å se hva han har funnet frem til oss. :jepp: Ellers blir det nok bare avslapnings på sofaen. Mannen skal på guttefilmkveld til en kompis, og jeg skal utnytte alenetiden til å ta magebilde til dere. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slett service de har vist på Barnas Hus der du bor! De burde jo absolutt ringt dere med en gang de fant ut at den vogna var i nabobyen. Men om de ikke klarer å reservere den og få den transportert mellom avdelingene innen mandag ville jeg ringt nabobyen selv og ikke minst handle direkte med de!

Jeg er ikke snill kunde når jeg føler meg oversett! Det er tross alt snakk om noen tusenlapper her! Og ikke noen hundrelapper som man må ut med for et soveskinn.

Det er stort for de kommende fedre å kjenne de små igjennom mageskinnet. På den måten blir det jo mer virkelig for dem også at det er noe som vokser og spreller inni magen til den kommende mor.

Håper du får en super dag i dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slett service de har vist på Barnas Hus der du bor! De burde jo absolutt ringt dere med en gang de fant ut at den vogna var i nabobyen. Men om de ikke klarer å reservere den og få den transportert mellom avdelingene innen mandag ville jeg ringt nabobyen selv og ikke minst handle direkte med de!

Jeg er ikke snill kunde når jeg føler meg oversett! Det er tross alt snakk om noen tusenlapper her! Og ikke noen hundrelapper som man må ut med for et soveskinn.

Det er stort for de kommende fedre å kjenne de små igjennom mageskinnet. På den måten blir det jo mer virkelig for dem også at det er noe som vokser og spreller inni magen til den kommende mor.

Håper du får en super dag i dag!

:klemmer:

Æsj, ja. :dry: Mannen ble jo helt satt ut og veldig :overrasket: over at de ikke hadde ringt. Spesielt når jeg har vært der og purret på dem 4 ganger allerede. :roll:

Han sa det, at dersom de ikke fikk fikset dette ganske snart, stikker vi til nabobyen selv og kjøper vogna der. Merker jeg blir litt sur bare av å tenke på det. :ler:

Tror det har blitt litt mer virkelig for oss begge egentlig. Vi kjente jo liv nesten samtidig, og nå har vi begynt å stresse litt for å få kjøpt inn det utstyret vi trenger. :fnise: Det har plutselig blitt litt mer virkelig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Har dere kjøpt inn mye utstyr hittil, eller har prosjekt barnevogn satt det andre litt på hold?

Skriv en utstyrsliste her, så kan du krysse av etterhvert som det er i boks! :jepp:

Sikkert deilig å få unna litt mens mannen er hjemme, så kan du bare slappe av og kose deg med kreket i magen når han drar på jobb igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling! :jepp:

Redebyggingen setter inn for fullt når man plutselig blir klar over at det virkelig er noen i magen, og ikke minst når man ser på kallenderen at man er halvveis i ruginga!

Er gøy med babyshoppingen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Har dere kjøpt inn mye utstyr hittil, eller har prosjekt barnevogn satt det andre litt på hold?

Skriv en utstyrsliste her, så kan du krysse av etterhvert som det er i boks! :jepp:

Sikkert deilig å få unna litt mens mannen er hjemme, så kan du bare slappe av og kose deg med kreket i magen når han drar på jobb igjen. :Nikke:

God morgen. :klem:

Nei, ikke så mye. En utstyrsliste var en god idé. Det skal jeg få fikse.

Ja, det er ikke så mye jeg gjør når han er borte. Jeg synes uansett det er gøy at vi er to om det som kjøpes. Det er jo ikke bare mitt krek liksom, og jeg vil jo at mannen skal like klærne/møblene/osv. vi kjøper. :Nikke:

I know the feeling! :jepp:

Redebyggingen setter inn for fullt når man plutselig blir klar over at det virkelig er noen i magen, og ikke minst når man ser på kallenderen at man er halvveis i ruginga!

Er gøy med babyshoppingen da!

:fnise: Jeg synes jo det er kjempegøy. Det er jo shopping. Uten dårlig samvittighet. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrsliste: (det som er rosa er fikset, det som er blått er linker til det vi har planer om å kjøpe :jepp: )

Klær:

Her har vi mer enn lille krek noen gang kommer til å bruke, ihvertfall i de minste størrelsene. :sjenert:

Diverse:

* vogn: Bugaboo Cameleon Metallic Silver

* Totoro vognpynt

* bilstol med base: Maxi Cosi cabriofix med easyfix base

* stelleveske: Skip Hop Dash Deluxe i Charcoal

* lammeskinn til vogn, både korthåret til bagen og litt lengrehåret til sportsdelen

* Moby Wrap bæresjal, men vi skal også kjøpe bæresele når lille krek blir litt tyngre:Ergo formsydd bæresele

* Avent sterilisator til mikro

* krypeteppe

* bitering/tyggeleker

* babygym: Fisher Price jungle baby gym

* vippestol

* smokker (kjøpt en topakning + fått to i gratispakker - hvor mange trenger vi?)

* Høystol: arver

* flasker (kjøpt 1 stk)

* en pakke MME sånn helt i tilfelle

* smokkeholder (kjøpt 6 klyper og bånd)

* babycall: Topcom Kidzzz

* dyne m/tilbehør til vogn

* Prampack

* speil til nakkestøtter

* solskjermer til bil

* vil ha: Wean Machine

* vognpose: arver lammeskinnsposen som mannen hadde da han var liten

Søvn:

* sprinkelseng: arvet/lånt

* vugge: arvet/lånt

* dyne, størrelse 80*100

* laken og sengetøy

* kantbeskytter til sprinkelsengen

* uro med lys/musikk: Fisher Price Rainforest Dream Mobile

* Fisher Price Sea Horse

* madrass

* overmadrass/tisselaken

Stell:

* bleiebøtte (arvet)

* ''poser'' til bleiebøtten

* våtservietter

* olje til badevannet, kremer, sinksalve

* siklesmekker

* negleklipper

* nesesuger

* kluter (kjøpt 20 frottékluter, 20 gaskluter og 3 flanellkluter - usikker på hvor mye mer vi trenger)

* bleier (har nok i størrelse 1, må kjøpe ihvertfall en pakke i størrelse 2)

* badebalje

* øretermometer

* rumpetermometer

* stellematte

Til mor:

* ammeBHer (kjøpt 3

* ammeinnlegg (kjøpt 6 par med kumønster :happy: )

* ammetopper (kjøpt 4 stk billige spagettistropptopper på H&M som jeg kan dra ned over puppene)

* brystvortekrem

* brystpumpe: Cherub inkl. flaskevarmer

* ammepute (??)

* melkeoppsamler (??)

Hiver meg like godt på fødebagliste også, jeg. Litt tidlig å begynne å pakke enda, men eventuelle innkjøp kan jo være greit å få med seg. :sjenert:

Det som er merket blått er det som er klart.

* Flipp-flopper

* Tøfler med såle

* Ullsokker

* Joggebukse, tights, svææære truser, singleter, løse topper

* Ammeinnlegg

* Store bind med vinger

* Lambi toalettpapir (fordi sykehusdopapir visstnok er som sandpapir :haar: )

* Hårføner (har en liten reisehårføner som jeg tenker å ta med til etter dusjing, i tilfelle ting er litt sårt nedentil)

* Bæresjal

* AmmeBH

* Klær til mannen: boxer, t-skjorte, joggebukse, sokker, genser

* Toalettsaker: såpe, ansiktsskrubb, fuktighetskrem, mascara, brystvortekrem, linser, shampoo, leppepomade

* Helsekort

* Lader til mobiltelefon

* Kamera (med nyoppladede batterier + reservebatterier)

* Pysjamasbukse

* Bøker

* iPod (låner søsters dockingstasjon) + lage spillelister

* Matpakke med brus, kjeks o.l. Husk vannflaske!

* Body - 3 stk i størrelse 50 og 2 stk i størrelse 56

* Strømpebukse - 1 stk

* Bukse - 1 stk i størrelse 50 og 1 stk i størrelse 56

* Sokker - 3 par

* Luer - 2 stk

* Pysjamas - 2 stk i størrelse 50-56

* Klorevotter

* Babyteppe - mammastrikket + helseteppe

* Gulpekluter

* Koseklut

* Lammeskinn

* Hentesett

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belle, har du prøvd denne? Navnerulletten

Leste om den i en annen dagbok, og den har utrolig mange spesielle navneforslag :fnise:

Jeg fikk forslagene Gilbert og Betine.. :)

:hoho: Jeg fikk Tilly og Torkel. Torkel er fint synes jeg, hadde det ikke vært for at jeg kjenner en Torkel som er fullstendig idiot. :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått utstyrslisten inn i signaturen. Oppdaterer den så snart vi får kjøpt inn ting, eller om jeg kommer på noe som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt med utstyrsliste...

Greit å passe på at man ikke ender opp med for mye av en ting og ikke noe av noe annet... Og ikke minst - at man ikke glemmer noe!

Kanskje jeg ordner meg en selv... Time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det skal nok bare være sånn skal du se. Du har vel vært veldig kvalm og sånn også, har du ikke? Da kan jeg tenke meg magen kommer som kastet på deg når du plutselig ikke spyr så mye lengre, og at det ikke er så gradvis som jeg har hatt det. :jepp: Innbiller jeg meg ihvertfall. :sjenert:

Ja, den kom nesten over natta :overrasket: Gleder meg til å se om din er blitt noe større siden sist.

Det var litt av en utstyrsliste, forresten! Fant noen ting vi også må ha... og noen vi ikke må ha :ler: Prøver å ikke ta helt av med den shoppinga, men det er litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...