Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bolledeig: Høres ut som om du har en super kveld i vente :Nikke:

Høres ut som om du har en herlig dag :strix: Kos deg masse med mannen og lille pokeguri i kveld :klem:

Kos deg i kveld :strix:

Takk for det jenter. :klem: Nå skal jeg snart hive meg i bilen og hente mannen. Forresten, jeg kjente kreket utenpå magen også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Kos deg masse i kveld! :strix:

(Håper ikke kreket er som Mazzilusken - hun var kjempesjenert overfor han godeste i begynnelsen. Hver gang han kom med hånda slutta hun å sparke.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Kos deg masse i kveld! :strix:

(Håper ikke kreket er som Mazzilusken - hun var kjempesjenert overfor han godeste i begynnelsen. Hver gang han kom med hånda slutta hun å sparke.. :ler: )

Han kjente ett poke. :rødme:

Donky Kong Wii? :rødme:

:jepp:

Hellliuiiii! :vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg har kjent litt bevegelse i kveld. Men jeg lurer på hvor det blir av ''boblene som sprekker'' eller ''fiskehalen som slår''. Jeg kjenner bare poking, jeg. Kanskje det bare er ønsketenking? :vetikke:

Kjente aldri sommerfugler eller fisk jeg heller, kun poking. ;) Så herlig at dere har kjent det utenpå også! :rødme:

Jeg ba om pris på MB Terrain på Barnas Hus i august, og de har fortsatt ikke ringt meg. Handlet hos babyjungle.nl i stedet jeg, like greit det, og ikke minst myye billigere (selv om jeg aldri fikk pris hehe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var mannen hjemme igjen. Deilig. :hjerte: Det så skummelt ut ang. å kjenne kreket utenpå magen, for hun bevegde seg så lite i går kveld. Men plutselig kjente jeg et spark, fikk han til å holde på magen og plutselig sparket hun det sterkeste sparket jeg har kjent hittil. :rødme:

Mannen kom også med tidenes kommentar da han så den nye BHen min: skal du ut og hoppe i fallskjerm? :hoho:

Har hatt det supertravelt på jobb i dag, og merker det skikkelig godt i rygg og bekken. :dåne: Godt jeg ikke har sånne dager hver dag.

Mannen ringte til Barnas Hus også i dag. De hadde fått svar for en hel uke siden de, om at nabobyens Barnas Hus hadde vognen vår. Hva med å ringe til oss da kanskje? :kjefte: Dersom vi ikke hører noe på et par dager nå, stikker vi og henter den selv. Snart gidder jeg ikke å forholde meg til den butikken lengre. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsen går det med rogalendingen i dau? ;)

:hoho: Er det sånn dialekt jeg liksom skal ha? :fnise: Her går det bare fint. :jepp:

Kjente aldri sommerfugler eller fisk jeg heller, kun poking. ;) Så herlig at dere har kjent det utenpå også! :rødme:

Jeg ba om pris på MB Terrain på Barnas Hus i august, og de har fortsatt ikke ringt meg. Handlet hos babyjungle.nl i stedet jeg, like greit det, og ikke minst myye billigere (selv om jeg aldri fikk pris hehe)...

Kjempedeilig. :rødme:

Så utrolig irriterende. Man skulle jo tro at sånne ting nesten var første prioritet, siden barnevogn nesten er det dyreste de selger. :riste: Godt du fant den et annet sted. :Nikke:

:hoppe: for at mannen kjente pokejenta!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg ser jeg virker litt sytete i forrige innlegget. :sjenert: Jeg er jo selvsagt kjempeglad for at vognen vår snart er i boks. Gleeeeder meg til å få den hjem og prøvetrille i stuen. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke syting. Det er helt utrolig når butikker ikke gidder lee på ræva for å yte litt service. Når det gjelder et salg, så burde de jo i alle fall være interessert i det!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lov å bli sinna når man ikke får den servicen man skal ha! Men det er ihvertfall bra dere får den vogna dere ville ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke syting. Det er helt utrolig når butikker ikke gidder lee på ræva for å yte litt service. Når det gjelder et salg, så burde de jo i alle fall være interessert i det!

:kose:

Æsj, godt å høre. Blir bare så oppgitt når de ikke engang kan ta opp telefonen og ringe, fordi ''de har hatt det så travelt''. :roll:

Selvfølgelig er det lov å bli sinna når man ikke får den servicen man skal ha! Men det er ihvertfall bra dere får den vogna dere ville ha :)

Åh, den er så fiiiiiin. :rødme:

Hurra for lille krek som poker pappaen sin! :strix:

Jaaaa!!! :strix: Jeg ble litt lettere rørt da, ja. :sjenert: Han gliste fra øre til øre, og det bare lyste av øynene hans. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...