Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for fine dager! :strix:

Så godt at søsteren din er forbi den datoen, det må være en lettelse ja! :hjerte:

En veldig stor lettelse. :jepp: Men som hun sier selv, så har hun en helt annerledes følelse denne gangen. Hun kjenner veldig mye mer bevegelse (mest sannsynligvis var ting ikke så okei for E lenge før hun ble født) og har en helt annen ro. Nå har hun til og med begynt å tenke litt på naturlig fødsel, noe som var et ikke-tema før.

:hjerte:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh. Dagen i går var...heftig. Jobbdagen altså. Jeg er så psykisk sliten at jeg snart begynner å grine. Det skal bli ekstremt godt med helg nå kjenner jeg - så sant hjernen min klarer å skru seg av. Det gjorde den ikke i natt forresten, for jeg har hatt mareritt om både det ene og det andre på jobb. :bond: Jeg trodde jeg hadde avtalt barnevakt slik at jeg kunne få meg en tur på trening, men det ble en misforståelse, så da satt jeg i sofaen med treningsklær og turbo jobbhjerne til ingen nytte. Vi har avtalt igjen i dag da, så selv om jeg er så sliten så må jeg bare tvinge meg selv til å trene for jeg vet at det gjør underverker. Jeg sover jo faktisk bedre enn noen gang (ungene også   :5: *antijinx* ), så jeg er ikke sliten i kroppen på noe vis, men siden hjernen jobber sånn på høygir så blir på en måte hele meg tømt for energi. Og det VET jeg at trening hjelper mot. :jepp:

Ellers hadde vi en rolig og fin ettermiddag hjemme hos søster. Vi dro dit rett etter jobb og kom frem til ferdig middag. :spise: Ungene lekte mens jeg og søster sorterte babyklær ( :hjerte: ), og da vi kom hjem var ungene så trøtte at de omtrent la seg selv. Veldig greit det altså. :fnise: Jeg gjorde på ingenting da barnevakten ikke kom. Lagde meg eple med kanel og mandler, så nyeste episode av ANTM og hoppet fint over hårfargingen som jeg MÅ gjøre i helgen nå. Hallo grått hår! :daane:

Skrevet

Iiik. I dag skal vi prøve barnevakt før ungene har lagt seg! :bond: Jeg vet jo at det mest sannsynligvis går bra. For det første er jo ungene veldig vante med å bli passet av andre folk, og for det andre er nabojenta utrolig flink med unger generelt. Hun har lekt litt med A og M før (ute mens jeg og mannen var inne), og det gikk kjempefint. Så vi satser på at det går bra! :tommelsmil:

Skrevet

Det gikk kjempefint da nabojenta var her! :nigo: Da jeg kom hjem fra trening dro A meg ut på gangen og hvisket "Ska T gå nå? Ikkje ennå, vel?" :fnise: De hadde lekt med Barbiedukker over hele golvet. Det var tydelig at de hadde storkost seg. :rodmer:

Jeg fikk svidd av litt gruff på trening, og kan ta helg med god samvittighet. :strix: Treningen gjlr meg så godt, både fysisk og psykisk. Eneste er denne teite pærekroppen min. :sukk: Jo mer fornøyd jeg blir med mage, rumpe og lår, jo tynnere blir jeg på overkroppen. Sånn på grensen til for tynn. Da jeg dusjet i dag kunne jeg se ribbeina på brystet, liksom. Brystbenet? :klo: Uansett...jeg har veldig lite lyst til å gå opp i vekt igjen... Egentlig et luksusproblem sånn sett, siden jeg alltid har trodd at jeg aldri kunne bli for tynn. :sjenert:

Skrevet

Kan jeg snike meg til den oppskrifta på eple/mandler?

Jeg brukte forresten en app som heter headspace når jeg hadde skikkelig søvnproblemer og hjernen var helt i overutslitthøygir hele tiden, det hjalp litt iallefall. Men ikke nok :P Komboen trening og avslappingsteknikker er veldig bra!

Skrevet (endret)

Kan jeg snike meg til den oppskrifta på eple/mandler?

Jeg brukte forresten en app som heter headspace når jeg hadde skikkelig søvnproblemer og hjernen var helt i overutslitthøygir hele tiden, det hjalp litt iallefall. Men ikke nok :P Komboen trening og avslappingsteknikker er veldig bra!

Hehe, det er ikke mer spennende enn et eple kuttet i tynne skiver blandet med noen ts kanel. Strø over sukrin gold og varm i mikroen til sukker har smeltet. Vips! så har du sunt eplepaifyll. :nigo:

Takk for tips! Enn så lenge så har jeg heldigvis ikke søvnproblemer. Er så psykisk utslitt at jeg sover hele netter uten å våkne, noe som boksravelig talt skjer en gang annenhver måned. :daane: Er vel mer når jeg er våken at hjernen er på høygir. :bond:

----

I dag har vi hatt en fin dag, dere! Vi hoppet over lørdagstrening og hadde heller skikkelig familiekos. Jentene lekte så fint da det var på tide å gå (barnepassen er bare åpen er par timer på lørdagene) at de heller ville være hjemme. Jeg var egentlig ikke vanskelig å be, for jeg hadde egentlig ikke veldig lyst, men siden jeg hadde lovet A det i går - og hun snakket om hvor mye hun gledet seg til det i dag morges, så ja... :ler:

Etterhvert som leken ble ferdig, kjørte vi på XXL. Shoppet nytt alt til dem. :ler: Prøvde støvlene de har hatt stående i bhg, og la oss bare si at jeg har vært aaaaltfor sårlig til å sjekke str. :flau: Så det ble lilla Viking-støvler (har ikke sett den typen før. Fine!), rosa lave Viking gore-tex joggesko og rosa- og svart HH regnsett til begge jentene. Jeg...jeg ble snaut 2000 kroner fattigere. :daane: Det er sjeldent vi kjøper så mye på en gang da, så jeg merket det bare veldig godt i dag. :fnise:

Da vi kom hjem, kom svigermor på besøk. Hun var med på den vanlige lørdagssykkelturen til butikken for å kjøpe lørdagsgodt, og da vi kom hjem møtte vi mamma og søster her hjemme. :nigo: Vi spiste middag som jeg hadde gjort klar allerede klokken 8 i dag morges. :spise: Langtidsskokt jegergryte med hvitløk- og ostemuffins. :sikle: Gryta ble litt meh, men jeg tror det er løken sin skyld - jeg liker liker rett og slett ikke langtidskokt løk!. Muffinsene ble helt fantastisk gode, så det ble balanse i måltider allikevel. :ler:

I kveld får jeg besøk av bror, søster og svoger. Vi skal finne på noe gøy. Uvisst enda hva det blir, men det blir ihvertfall ost og Rondèle-ost på meg. Kanskje litt vin. I kveld feirer jeg lørdag for første gang på lenge, og lar kalorier være kalorier for nå. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Takk for oppskrift, det ble ikke helt som eplekake på mandelbunn med,vaniljekrem, men det duger som kriseløsning i hverdagen :ler:

Hadde bare vanlig sukrin da, og den smaker jeg ikke noe av....

Jeg har sniklest over hundre år i dagboka di(gjennom sikkert 4 brukere :P, er hun derre sminkeLudo), og jeg tenkte litt forsiktig:

Jeg håper du passer på deg selv! Jeg har alltid tenkt på deg som sånn "ståldame" som står seg gjennom søvnterror, lederstilling og et hverdagsnivå(og masse trening) som for meg hadde vært helt utopisk :P

Og derfor tenker jeg nå at siden du opplever at kroppen sier kraftig ifra.....kanskje du skulle følge litt ekstra med?

Altså- det er ikke farlig med stressperioder, heller ikke å få noen symptomer, men for mange så er "maksgrensen" litt tilfeldig når slår inn, og da ender jo endel med langtidssykemelding.

Mange, kanskje spesielt sånne kvinnejern som deg, er ikke flinke nok til å si stopp i tide- fordi man får dårlig samvittighet.

Så jeg håper stresset går litt nedover etterhvert, og at hvis du merker det er mer snakk om måneder enn uker- så er ofte noen få uker sykemelding og masse turer i skauen en super medisin mot langvarig sykemelding og kanskje permanente symptomer/sykdommer.

Man kan bli utbrent med et smil om munnen ;)

Kanskje litt teit å være så halvdramatisk i dagboka di, men det var mer ment som en sånn "husk nå å ta vare på deg selv og ikke bare alle andre" :)

Skrevet

Takk for oppskrift, det ble ikke helt som eplekake på mandelbunn med,vaniljekrem, men det duger som kriseløsning i hverdagen :ler:

Jeg har sniklest over hundre år i dagboka di(gjennom sikkert 4 brukere :P, er hun derre sminkeLudo), og jeg tenkte litt forsiktig:

Jeg håper du passer på deg selv! Jeg har alltid tenkt på deg som sånn "ståldame" som står seg gjennom søvnterror, lederstilling og et hverdagsnivå(og masse trening) som for meg hadde vært helt utopisk :P

Og derfor tenker jeg nå at siden du opplever at kroppen sier kraftig ifra.....kanskje du skulle følge litt ekstra med?

Altså- det er ikke farlig med stressperioder, heller ikke å få noen symptomer, men for mange så er "maksgrensen" litt tilfeldig når slår inn, og da ender jo endel med langtidssykemelding.

Mange, kanskje spesielt sånne kvinnejern som deg, er ikke flinke nok til å si stopp i tide- fordi man får dårlig samvittighet.

Så jeg håper stresset går litt nedover etterhvert, og at hvis du merker det er mer snakk om måneder enn uker- så er ofte noen få uker sykemelding og masse turer i skauen en super medisin mot langvarig sykemelding og kanskje permanente symptomer/sykdommer.

Kanskje litt teit å være så halvdramatisk i dagboka di, men det var mer ment som en sånn "husk nå å ta vare på deg selv og ikke bare alle andre" :)

Du formulerer alltid ting jeg har tenkt på - og ikke klart å formulere - så bra! :)

Så jeg bare...enig med deg!

Skrevet

Takk for så fint innlegg! :klem: Jeg er helt enig med deg. Og så ble jeg veldig rørt av at noen synes jeg er en slik type dame (jente? Dame er liksom mamma, det! :ler: ), for jeg ser ikke på meg selv i det lyset i det heeele tatt! Så takk! :nigo:

Enn så lenge er det håndterbart! Jeg klarer å stresse ned så sant jeg får litt tid på meg - en helg for eksempel. Kjenner bare moderat puls når jeg tenker på jobb akkurat nå, og det er jo bra. Jeg vingler mellom å synes det er deilig at det er planleggingsdag i bhg i morgen og stresse fordi det er planleggingsdag i bhg i morgen. :ler: Og så har jeg småmareritt om at han under meg som har hatt ferie i en måned nå (og som etter planen kommer tilbake i morgen) plutselig finner ut at han skal slutte i jobben og lar meg være alene med innspurten av prosjektet. :hoho: Jeg MÅ få tak i ham i dag, sånn at jeg kan roe nervene litt. Og så har jeg alliert meg med søster som kan overta ungene noen timer om det skulle vise seg at jeg må på jobb. Betryggende å ha den muligheten!

Så totalt sett er jeg rolig angående hvor stressa jeg er. Hvor enn rart det høres ut! Dette er jo bare starten på resten av arbeidslivet mitt som leder, så jeg må jo bare lære meg å takle dette. Det som er største grunnen til at jeg har vært så stressa er jo fordi driftslederen (a.k.a. min praktiske motpart) har vært på ferie og jeg har vært mutters alene. Har liksom ikke hatt en prosjektleder over meg heller, som jeg har kunnet støtte meg til. Nei, det blir bra når han kommer tilbake. Da får jeg tid til å gjøre det jeg egentlig skal gjøre, ikke ta meg av alt fra a til å, liksom. Og da har jeg stor tro på at jeg igjen kan klare å legge jobbtankene igjen på jobb når jeg går for dagen. :Nikke:

Skrevet

Allis sa det veldig godt, veldig viktig at du passer på deg selv oppi alt. :Nikke:

Samtidig synes jeg det virker som du trives godt med alt det hektiske, og at dere det er mye fint hos dere om dagen! :jepp:

Jeg er veldig imponert over deg. Du presterer på jobb, trener og tar vare på deg selv, er i knallform og har 2 jenter som tross alt ikke er så gamle enda. Du må virkelig gi deg selv cred for alt du har fått til!

Og selvfølgelig gi deg selv rom til å roe helt ned innimellom, for det fortjener du. :klem:

Skrevet

Jeg slenger meg med i koret som sier at det er viktig at du passer på deg selv (og forsåvidt høres det jo ut som du gjør det også!) Du har mange jern i ilden, så det er viktig å koble helt av innimellom. :veslejenta:

Håper du har fått tilbake makkeren din nå så det ikke blir fullt så overveldende på jobb! :jepp:

Skrevet

Faktisk har jeg, i tillegg til Mafalda med sine 6 barn, ofte tenkt på "hun derre Belle" når jeg er sikker på at jeg ikke overlever etelleranna :ler:

Det deilige er at det ikke er sånn overacheiving tullball, men realistisk og får iallefall meg til å tenke "hun belledama finner jo åpenbart lyspunkt i midt i søvnterror og utelukkende ostesmørbrødspising i ørten år, prøv nå å gjøre noe i nærheten sjøl da", på en sånn inspirerende måte :P

Et slags....realistisk forbilde i mammasammenheng!

Utover det gir jeg opp før jeg har forsøkt, jeg er ikke skapt for å klare alt det andre :ler: Men jeg lar meg teoretisk inspirere, altså.

• Liker 1
Skrevet

Allis sa det veldig godt, veldig viktig at du passer på deg selv oppi alt. :Nikke:

Samtidig synes jeg det virker som du trives godt med alt det hektiske, og at dere det er mye fint hos dere om dagen! :jepp:

Jeg er veldig imponert over deg. Du presterer på jobb, trener og tar vare på deg selv, er i knallform og har 2 jenter som tross alt ikke er så gamle enda. Du må virkelig gi deg selv cred for alt du har fått til!

Og selvfølgelig gi deg selv rom til å roe helt ned innimellom, for det fortjener du. :klem:

Takk for :klem: og gode ord. :hjerte:

Jeg slenger meg med i koret som sier at det er viktig at du passer på deg selv (og forsåvidt høres det jo ut som du gjør det også!) Du har mange jern i ilden, så det er viktig å koble helt av innimellom. :veslejenta:

Håper du har fått tilbake makkeren din nå så det ikke blir fullt så overveldende på jobb! :jepp:

Jeg ER flink til å koble av altså. Kobler jo stort sett av mellom ungenes leggetid og min leggetid. Synes av og til jeg kobler FOR mye av innimellom. :ler: Men takk. :klem: Nå er han tilbake og skuldrene mine har senket seg noen meter, heldigvis. Og det beste av alt: jobbhjernen skrur seg av når jeg går fra jobb! :strix:

Faktisk har jeg, i tillegg til Mafalda med sine 6 barn, ofte tenkt på "hun derre Belle" når jeg er sikker på at jeg ikke overlever etelleranna :ler:

Det deilige er at det ikke er sånn overacheiving tullball, men realistisk og får iallefall meg til å tenke "hun belledama finner jo åpenbart lyspunkt i midt i søvnterror og utelukkende ostesmørbrødspising i ørten år, prøv nå å gjøre noe i nærheten sjøl da", på en sånn inspirerende måte :P

Et slags....realistisk forbilde i mammasammenheng!

Utover det gir jeg opp før jeg har forsøkt, jeg er ikke skapt for å klare alt det andre :ler: Men jeg lar meg teoretisk inspirere, altså.

Kall meg sær, men det må være ett av de fineste komplimentene jeg noensinne har fått! :grine::rodmer: Sammenlignet med meg er Mafalda Wonderwoman og Batman i én og samme skikkelse (om det er noen tvil er det rimelig awesome i min bok!), så den skal jeg prøve å ta til meg og virkelig dyrke i lange tider. :fnise:

:skratte: Ostesmørbrødfasen, ja. Hjelpedåmeg, det var tider, det!

Skrevet (endret)

Fine, fine, fiiiine dager siden sist. :strix:

Skalviseeee. På lørdagskvelden la jeg kaloriene på hylla og inntok omtrent 5000 stk, fordelt på henholdsvis brownie, peanøttsmør og saltstenger, og ost og kjeks. Og vin. Barolo. Dyr. God. :vin:Vi så Inglorious Basterds på storskjerm og nikoste oss. Vi søsken er flinke til å finne på ting på dagtid, sammen med ungene (vi sees 3-4 ganger i uken), men vi er lite flinke til å gjøre noe på kveldstid alle sammen. Det må vi bli altså.

På søndag hadde vi en rolig formiddag, før vi dro på marked sammen med søster og svoger. Ungene fikk seg hvert sitt strikkepannebånd og hver sin pyntestein. Vi har hele huset fylt med stein. Det er A som har vært verst, men nå begynner M å dra inn på ''gullsteiner'' også. :daane:

Etter markedet dro vi til mamma for å spise vafler og drikke kaffe. Mamma overtok ungene, og jeg fikk kjøre nyisj SUV til kino med bror siden hun skulle kjøre ungene hjem til oss og legge dem. Jeg og bror så The Man From U.N.C.L.E. og selv om den ikke var som forventet i det hele tatt, likte jeg den kjempegodt. Actionhumoristisk vri på 50-60-talls spionfilmer. Kule klær, kul sminke og gøy handling. Anbefales! :jepp:

I går var det planleggingsdag i barnehagen, og vi (dvs. M - A våkner før fuglene fiser uansett) sov lenge og hadde en rolig og deilig morgen. Da M omsider fant det for godt å våkne, dro vi på jobb. Vi var der faktisk i to timer, og ungene syntes det var skikkelig stas. De fikk se Ninjago på ''storskjerm'' (dataskjermen på kontoret mitt), fri flyt av juice, druer og plommer (fruktjunkien A var i himmelen!) og tegnet med markeringstusjer. Jeg fikk overlappet med driftslederen min som ENDELIG er tilbake. :strix: Skuldrene senket seg omtrent fjorten hakk, og nå er stressnivået nede slik det en gang var. Jeg har lagt igjen jobbhjernen min på jobb og det er. Så. Deilig! *aaaaaaaahhh*

Etter jobb, dro jeg og ungene til søster, hvor vi etterpå dro på gjenbruksbutikken som hadde alt på halv pris. Søster er gjenbruks/loppemarkedsringrev og elsker å tråkle sånne butikker. Hun er ekstremt shabby chic av seg og finner naturlig nok en del skatter der. Jeg som er skandinavisk minimalist...not so much. :fnise: Til slutt dro vi innom lekebutikken, bare fordi. Hverken jeg eller mannen er av typen som kjøper ting til ungene i hytt og pine uten grunn, så det var litt rart å dra dit bare fordi. :ler: Ungene fikk seg hvert sitt playmosett, så nå er de klare til å begynne å samle. Mamma har masse gammel playmo fra da vi var barn, og det er så gøy for jentene å leke med det! Så nå har jeg funnet ut at årets julekalender blir - i tillegg til de vanlige julekulene - hver sin store pakke med playmo fordelt utover desembers dager. Tror det blir suksess. :jepp:

Bæsj. Nå forsvant halve innlegget her. Skalviseee...god middag i går, produsert i min elskede langtidskoker; pulled pork kokt i øl, på ciabatta, smeltet ost og masse ulike grønnsaker og dressinger på siden. Vi var alle skjønt enige om at det ble en braksuksess. Søsters gravididé.

Hun fyser på de særeste ting altså, jeg må bare le. :ler: ''Du vet det som ligger rundt eksosrøret vet du...det eksosstøvet...jeg har lyst til å slikke det opp!'' :overrasket: Og ''jeg har bare lyst til å putte de støvete steinene i bedet i munnen og suge på dem.'' :skratte: For ikke å snakke om at hun lakker neglene kun fordi hun liker lukten....og gleder seg til hver gang hun skal fylle bensin - om hun gjør så ofte hun kan. Rare søster. :hjerte: Og apropos...jeg kjente babyen i går, for aller første gang! :grine::strix:

I går kveld var jeg på joggetur, og det var den dagen. 

I dag har jeg vært til første konsultasjon hos blodbanken. Jeg har endelig sont min karantene for henholdsvis Indonesia og tatovering, så nå er jeg klar til å donere. Skal tilbake om en måned og da skal jeg gi for første gang. Grugleder meg. Gruer meg til om jeg eventuelt blir dårlig, og gleder meg til å få en mummikopp. :fnise:

Nå i ettermiddag og kveld har jeg vært alt annet enn en forbildemamma. :flau: Her har Ninjago stått på siden middagen var ferdig omtrent. To ekstremt trøtte jenter og en ekstremt trøtt mamma...da blir det sånn. Grunnen? De to nevnte jentene hadde hver sine våkentimer i natt. :natti: Jeg skal ikke klage for høyt altså, for det gode intervallet vi har hatt nå har vært det lengste noensinne. A har ikke kommet inn i sengen vår på det jeg kan huske (slitsomt for meg siden jeg våkner da), og M har ikke våknet i det hele tatt i løpet av natten på like lenge (slitsomt for mannen om hun ''bare'' våkner for tutt eller vann, slitsomt for begge om hun må ligge mellom oss - tenk at en så liten kropp kan ta så stor plass!).

Nei, nå skal jeg farge håret, dere. Har utsatt det altfor lenge nå, fordi det er så sjeeeeedeliiiii. *gjesp* Men nå MÅ det gjøres. Jeg ser ut som kjerringa med staven. *insertgammelkjerringsmiley*

Tenkte jeg skulle prøve meg på Minority Report-serien i dag. Er veldig glad i filmen, så. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Elsker disse lange innleggene dine!! Du får så fint frem balansen mellom drittdager, dager som bare er regnbuer og solskinn og helt vanlige dager - livet, med andre ord! Må le av søsteren din jeg også! :ler: Den dagen jeg står og slikker på en støvete stein håper jeg ikke jeg har altfor mange tilskuere!

Skrevet

Det er så gøy å lese om hverdagen din :strix:

Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, men jeg er innom hver dag og myser. Det er bare så innmari mye tankearbeid for tiden. Både positivt og negativt. Men det positive overskygger det negative ;)

Kjekt at du kan gi blod igjen! Jeg er registrert blodgiver, men er for tiden i karantene jeg også. Kommer ikke over 50 kg, og har tatt permanent makeup på mine stakkarslige øyenbryn. Er kommet i gang med trening (holy shit, sensasjon!!) så forhåpentligvis blir det muskler av det og jeg kan komme over 50 kg igjen.

Ammingen har tatt slutt, og nå skjønner jeg så godt hva du mener med det savnet :grine:

Godt å høre at kollegaen din er tilbake og at stressnivået senker seg :klem:

Skrevet

Elsker disse lange innleggene dine!! Du får så fint frem balansen mellom drittdager, dager som bare er regnbuer og solskinn og helt vanlige dager - livet, med andre ord! Må le av søsteren din jeg også! :ler: Den dagen jeg står og slikker på en støvete stein håper jeg ikke jeg har altfor mange tilskuere!

:hoho: Hun er rar og veldig ærlig om det meste. :fnise: Hun har ikke gjort det enda da, men lystene er der ihvertfall.

Det er så gøy å lese om hverdagen din :strix:

Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, men jeg er innom hver dag og myser. Det er bare så innmari mye tankearbeid for tiden. Både positivt og negativt. Men det positive overskygger det negative ;)

Kjekt at du kan gi blod igjen! Jeg er registrert blodgiver, men er for tiden i karantene jeg også. Kommer ikke over 50 kg, og har tatt permanent makeup på mine stakkarslige øyenbryn. Er kommet i gang med trening (holy shit, sensasjon!!) så forhåpentligvis blir det muskler av det og jeg kan komme over 50 kg igjen.

Ammingen har tatt slutt, og nå skjønner jeg så godt hva du mener med det savnet :grine:

Godt å høre at kollegaen din er tilbake og at stressnivået senker seg :klem:

Håper alt er bra med dere? :klem:

Den dagen jeg ikke kommer over 50 kg er den dagen elefanter flyr til månen. :ler: Jeg kan tenke meg at neste gang jeg er i karantene er når jeg får somlet meg til å ta ny tatovering. Har egentlig lyst til å gjøre det nå, men jeg tenker at jeg får gi blod et par ganger ihvertfall, før jeg gjør det. :lol: Har A+, så da går det visst ikke så veldig mye mer enn 3 måneder mellom hver gang jeg blir innkalt.

Åååå, du har all min medfølelse. :kose: Lurer på hvordan det kommer til å føles når søster skal i gang med ammingen. Jeg kommer vel til å sitte der og sippe og mimre over hvor fint det var. :fnise:

Skrevet

Hm...hva skal jeg skrive i dag da? Har egentlig ingenting å berette, men har endelig litt tid til å surfe på jobb igjen. :fnise:

Planen for gårsdagen var å bare ta det rolig, og få sjansen til å rydde før vaskeengelen skulle komme i dag. Men mens vi satt og spiste middag, kom bror og søster på besøk. Da benyttet jeg sjansen til å stikke på XXL mens bror hoppet på trampolinen med ungene. Jeg var så stressa på lørdag da vi var for å handle sko til ungene, at jeg har klart å kjøpe for store sko til henne. Oppdaget det ikke før i går. :flau:Stakkar jenta har om ikke snublet i dem, så ihvertfall ikke hatt det så himla behagelig med dem på. :kose:

Da vi kom tilbake, var mamma også kommet, og vi koste oss resten av kvelden med å drikke kaffe, spise swissrull og skravle. Kjempekoselig. :hjerte: Ungene var så trøtte at de på eget initiativ gikk opp for å legge seg. :overrasket: Jeg brukte resten av kvelden til å lakke negler og tenke at jeg egentlig burde trent...men siden jeg farget håret på tirsdag, så måtte jeg klare å vente. :fnise: Har rødlig hår nå, og da må jeg prøve å vaske håret minst mulig rett etter farging, ellers falmer det med én gang!

I dag hadde jeg egentlig planer om å trene, men jeg dropper det til fordel for kafédate med verdens beste Diddles. :hjerte: Ellers lite planer for ettermiddagen. Det går i det samme; spise middag, leke en times tid, se barne-tv. Gleeeder meg til mannen kommer hjem og ikke ettermiddagene er så himla korte!

Skrevet

Årh, jeg er så teit. Det blir ikke kafédate i kveld allikevel, og jeg som har skaffet meg barnevakt burde virkelig trene. Veeel...jeg avlyste henne til fordel for hjemmekveld, og nå har jeg skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet. :balltre: Kan noen plis si at jeg er teit og at jeg fortjener denne hjemmekvelden? :ler: (fordi jeg gjør så veldig mye annet enn å være hjemme de to ukene mannen er borte, liksom! :hoho:

Neida, innerst inne vet jeg at det er riktig, men ååå. Den hersens samvittigheten knekker meg av og til altså. Den egentlige grunnen til at jeg avlyste, er fordi jeg er veldig sliten. Ikke sånn trøtt-sliten, men sliten-inntil-margen-sliten. Denne borteperioden har gått veldig fint synes jeg, men nå i ettermiddag ble jeg slått rett i bakken. :daane:Jeg kjenner vond hals og vonde ører lurke i det fjerne. Det gjorde jeg på mandag også, og da trosset jeg det fordi det var så fint vær. I dag er det drittvær, så da bruker jeg det som en unnskyldning. Og så kan jeg jo faktisk ikke bli usjen til løpet heller, så... :sjenert: Åååå. Jeg er teit. :flau:

Skrevet

Teit?! Høres heller ut som det smarteste du har gjort på lenge, spør du meg! :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...