Gjest Neferet Skrevet 14. august 2015 #10561 Del Skrevet 14. august 2015 Og nå kommer et dumt spørsmål fra meg... Har du nok sminke til å fylle åtte (!) skuffer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2015 Forfatter #10562 Del Skrevet 14. august 2015 Og nå kommer et dumt spørsmål fra meg... Har du nok sminke til å fylle åtte (!) skuffer?? Nesten. Ifølge mannen har jeg nok sminkekoster til å male hele huset. Neida, jeg har alle neglelakkene mine inni der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. august 2015 #10563 Del Skrevet 14. august 2015 Holy smack, har du SÅ mye sminke?? Haha, du er gal!! Men fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2015 Forfatter #10564 Del Skrevet 14. august 2015 Holy smack, har du SÅ mye sminke?? Haha, du er gal!! Men fin var den Jeg er en smule gal. Men i forhold til de andre jentene på sminkeforumet har jeg kjempelite, helt sant! Jeg har jo mye mer enn hva jeg trenger, men jeg samler litt, og så liker jeg å variere. Kan ikke bruke bare én blush for evig og alltid, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2015 Forfatter #10565 Del Skrevet 14. august 2015 Faen altså, hjemreisefredager er forbannet. Nå har helikopteret til mannen snudd og er på vei inn til land igjen pga. tordenvær. Altså, jeg dauer! Det er tredje hjemreisedagen på rad som har vært noe drit med nå. Bæsj. Jeg er trøtt som en strømpe og hadde egentlig bare gleda meg noe sykt til å få sove litt. Dobbelsukk og trippelsutre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2015 #10566 Del Skrevet 14. august 2015 Så kjedelig med hjemreisetrøbbel! Håper han kommer snart likevel! Og så hadde jeg litt lyst til å komme med et nytt dumt spørsmål... Hva er blush..? (Sminkebeholdningen min består av eyeliner i blyantform, mascara og kanskje øyeskygge til ekstraordinære anledninger... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2015 #10567 Del Skrevet 14. august 2015 Men jeg har faktisk to mascaraer da En med og en uten glitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2015 #10568 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Dobbeltpost Endret 14. august 2015 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2015 Forfatter #10569 Del Skrevet 14. august 2015 Så kjedelig med hjemreisetrøbbel! Håper han kommer snart likevel! Og så hadde jeg litt lyst til å komme med et nytt dumt spørsmål... Hva er blush..? (Sminkebeholdningen min består av eyeliner i blyantform, mascara og kanskje øyeskygge til ekstraordinære anledninger... ) Vet du ikke hva blush er? Neida, skal ikke erte. Rouge kjenner du vel til? Ansiktet mitt blir totalt flatt uten blush, og det er liksom min MÅ HA-ting etter maskara. Men jeg har faktisk to mascaraer da En med og en uten glitter Jeg pleier faktisk bare å ha én maskara. Pluss maskaraprimer (sånn hvit). Men nå har jeg tre stk, fordi jeg har kjøpt sånne kjipe som er så våte at de trenger noen måneders tørketid først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2015 Forfatter #10570 Del Skrevet 14. august 2015 Ååå, nå ser det ut til at mannen kommer hjem i dag! (om enn noe forsiktig) Helikopteret er ihvertfall gått fra land, så det lover godt. Han er ikke hjemme før midnatt-isj, men han er allikevel hjemme! Nå skal jeg gå og farge håret, før jeg skal slenge beina på bordet, nyte min vekt i vannmelon og se en film. Jentene var jo dødstrøtte i dag, og sovnet henholdsvis klokken 6 og kvart på 7. Hallo du der din lange kveld. Begynner å bli rastløs allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2015 Forfatter #10571 Del Skrevet 17. august 2015 Finfin helg over for denne gang. Mannen kom seg hjem natt til lørdag, så vi har hatt en skikkelig god familiehelg. På lørdag fikk mannen sove ut mens jeg tok jentene med på trening. De synes det er så gøy å være med, så det har egentlig blitt en sånn lørdagsgreie nå. Etterpå tok jeg meg en lur, og så hadde vi besøk resten av dagen. Mamma kom på besøk og vennepar kom på besøk, og da de skulle gå (venneparet), lurte de på om vi ville finne på noe siden de kun hadde minstemann hjemme nå, og de kunne gi babycallen til naboen. Det ville vi gjerne - vi finner jo aldri på sånne ting lengre siden alle har unger, og barnevakt prioriteres til spesielle ting. Så da ble det både sprudlevin og rødvin på oss, og jeg drakk meg rett og slett full. Det er ikke noe jeg pleier å gjøre ofte altså, det skal litt mer til enn å bare drikke hjemme. Heldigvis var mannen vettug og holdt seg fin siden han skulle stå opp med ungene dagen etter. Jeg hadde store planer om å ha fyllesex, men prevansjonen vår, a.k.a. M, fant det for godt å våkne akkurat da vi skulle til å sette i gang, og når hun våkner på natten er det bare én ting å gjøre, nemlig å ha henne mellom oss i sengen. Så da sov vi heller, da. I går sov jeg leeeenge. Var heldigvis ikke dårlig. Vi var egentlig hjemme hele dagen i går. Vi lekte, så film, lekte og lekte enda litt til. Ungene har vært så harmoniske i helgen at det har vært en fryd. A har flere ganger bare forsvunnet inn på rommet sitt, og vi har ikke sett snurten av henne på flere timer. M har svinset litt rundt slik hun pleier å gjøre (hun er ikke særlig flink til å leke-leke for seg selv slik A gjør), lekt litt med oss, tømt kjøkkenskuffer, hjulpet meg på kjøkkenet og vært innom A i ny og ne. På ettermiddagen i går var til og med A ute på terrassen helt alene og stelte i stand piknik til babyen sin. Bestisen var innom, og de fikk hoppet litt på trampolinen også. Fin dag. Jeg fikk skikkelig ånden over meg i går, og fikk sortert og ryddet og kastet i alle skuffer og skap på kjøkkenet! Vet ikke helt hva som gikk av meg og hvor jeg fikk energien min fra, men jeg var helt duracellkanin. Sinnsykt deilig å få det gjort. Tror jeg kastet 5 poser med ræl og dritt som aldri har blitt brukt. Jeg fikk oppdatert kunsten vi har på kjøkkenet - ungenes tegninger og malerier er klistret over halve kjøkkeninventaret - og nå ser det så fint og ryddig ut både inni og utenpå. Mannen kom hjem fra fotballkamp etter leggetid i går, og hadde med seg kinamat. Vi satte oss godt til rette foran lerretet og så Trainwreck. Helt grei film, men ikke wow eller supermorsom synes jeg. Liker godt Judd Apatow sine filmer, men denne må være den jeg har likt minst (etter 40 Year-Old Virgin som jeg haaaater) av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. august 2015 #10572 Del Skrevet 17. august 2015 For en fin oppdatering, som vanlig! Først og fremst: Jeg elsker sminkeskuffesystemet!! Det var jo sååå fint, og så praktisk da! Selv har jeg ikke så enorme mengder sminke, men hadde jeg tatt med hårprodukter og sånt så hadde jeg nok også klart å fylle den der altså! Superdeilig med ryddig hus og blide unger også, og når til og med mannen er hjemme er det vel lite som er bedre enn det! Enig med Trainwreck. Bortsett fra sluttscenen. Jeg elsket sluttscenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. august 2015 #10573 Del Skrevet 17. august 2015 Fin oppdatering , høyres ut som ei herlig helg med både trening, familietid og venner. Det er jo så vanskelig å finne tid til sånne moro ting i familiekvardagen! Må le av prevensjonen din, haha! Sminkeoppbevaringa di blei superbra! Eg såg for meg metallskap når du skreiv at du hadde fått frå jobben (eg veit berre at du jobbar i ei mannsdominert bedrift/yrke, derfor), det hadde jo også vore superkult i mint lakk! Eg er ikkje komt lengre med kommoden min sidan sist. Lurer så på kor mykje eg må pusse for at det skal bli ok til slutt (dette er ein gammal trekommode). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2015 Forfatter #10574 Del Skrevet 17. august 2015 For en fin oppdatering, som vanlig! Først og fremst: Jeg elsker sminkeskuffesystemet!! Det var jo sååå fint, og så praktisk da! Selv har jeg ikke så enorme mengder sminke, men hadde jeg tatt med hårprodukter og sånt så hadde jeg nok også klart å fylle den der altså! Superdeilig med ryddig hus og blide unger også, og når til og med mannen er hjemme er det vel lite som er bedre enn det! Enig med Trainwreck. Bortsett fra sluttscenen. Jeg elsket sluttscenen! Jeg ble veldig fornøyd med det altså! Greit å vite at M ikke kan snike i- og ødelegge sminken dersom jeg skulle glemme å låse døren. Nå kan de få lov til å hoppe i sengen vår uten at vi er der. Jeg ventet på sluttscenen fordi du skreiv at du syntes den var så morsom. Jeg bare...meh. Det er ett eller annet med Amy Schumer som jeg ikke helt skjønner. Synes ikke hun er så morsom? Gjennom hele filmen tenkte jeg at den hadde vært en million ganger morsommere med Kristen Wiig i stedet for. Og det lover jo ikke godt for en film, liksom! Fin oppdatering , høyres ut som ei herlig helg med både trening, familietid og venner. Det er jo så vanskelig å finne tid til sånne moro ting i familiekvardagen! Må le av prevensjonen din, haha! Sminkeoppbevaringa di blei superbra! Eg såg for meg metallskap når du skreiv at du hadde fått frå jobben (eg veit berre at du jobbar i ei mannsdominert bedrift/yrke, derfor), det hadde jo også vore superkult i mint lakk! Eg er ikkje komt lengre med kommoden min sidan sist. Lurer så på kor mykje eg må pusse for at det skal bli ok til slutt (dette er ein gammal trekommode). Venner er definitivt vanskelig å finne tid til, ja! Særlig når alle har barn og er opptatt med sitt. Men da er det ekstra gøy når vi endelig klarer å få det til! Metallskap hadde vært kult det også, ja! Men neida, dette var sånne trauste, kjedelige kontorskuffer i bøk. Æsj, jeg hater å pusse. Derfor gjør jeg det ikke! Grunner eh...grundig, og så male klæsjer på malingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. august 2015 #10575 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg ble veldig fornøyd med det altså! Greit å vite at M ikke kan snike i- og ødelegge sminken dersom jeg skulle glemme å låse døren. Nå kan de få lov til å hoppe i sengen vår uten at vi er der. Jeg ventet på sluttscenen fordi du skreiv at du syntes den var så morsom. Jeg bare...meh. Det er ett eller annet med Amy Schumer som jeg ikke helt skjønner. Synes ikke hun er så morsom? Gjennom hele filmen tenkte jeg at den hadde vært en million ganger morsommere med Kristen Wiig i stedet for. Og det lover jo ikke godt for en film, liksom! Jeg likte bare så godt hans kommentar når hun spurte om hun fikk til å hive ballen i nettet - nei, selvfølgelig ikke! Vanligvis får folk høyde når de hopper på trampoline, men du gikk jo bare rett i bakken! Ellers enig, jeg har samme forhold til henne jeg .... Og filmen var bare sånn passe. Skulle ønske jeg så Dryads istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2015 Forfatter #10576 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg likte bare så godt hans kommentar når hun spurte om hun fikk til å hive ballen i nettet - nei, selvfølgelig ikke! Vanligvis får folk høyde når de hopper på trampoline, men du gikk jo bare rett i bakken! Ellers enig, jeg har samme forhold til henne jeg .... Og filmen var bare sånn passe. Skulle ønske jeg så Dryads istedenfor! Haha, ja den var morsom! Meh. Liker ikke så godt norske filmer. Skulle heller gjerne sett Fantastic 4, ja. Miles Teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. august 2015 Forfatter #10577 Del Skrevet 18. august 2015 Åh, dagen i går var bare , og atter . Vi var ute fra jeg kom fra jobb til leggetid, ungene var blide og alt var bare helt perfekt. Vi gjorde ikke så mye annet enn å leke ute på terrassen, både med piknik til babyen til A (og mye vann), og ''båtbanen'' (hva heter nå den igjen?) med vann. Vi syklet en tur på butikken og det var det, liksom. Det skal jammen ikke mye til for å glede denne skrotten her altså. Etter leggetid dro jeg på trening. Så var det dusjings og så koste jeg meg med ANTM i senga mens mannen var på joggetur. En helt godkjent dag med andre ord. Jeg glemte jo å nevne det før helgen, men det var litt morsomt så her kommer det allikevel. A fikk med seg permen sin fra småbarnsavdelingen på fredag. Det er uvisst hvorfor vi ikke har fått den før nå, men whatevs. På vei hjem sitter hun og blar i den, før hun utbryter ''årh, der va eg endeligt! D e jo barre bilder av M her jo!'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 18. august 2015 #10578 Del Skrevet 18. august 2015 Haha, fin kommentar av A. Me har masse bilder av L i permen til A... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. august 2015 Forfatter #10579 Del Skrevet 19. august 2015 Haha, fin kommentar av A. Me har masse bilder av L i permen til A... :klø: Rart det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. august 2015 Forfatter #10580 Del Skrevet 19. august 2015 Fin dag i går igjen. Mannen var borte, så vi hadde en kjappismiddag med Fjordland risengrynsgrøt - A sin favoritt. Etterpå dro jeg og M ut for å sykle litt, mens A trillet dukkevognen bort til bestis. Hun er blitt skikkelig opphengt i dukken sin de siste dagene. Rart å se, hun som ellers bare har lekt med Barbie og ponnier. Etter å ha syklet litt, kapret M naboens plaskebasseng (kledde av seg helt til nettoen gitt ) og plasket rundt oppi der til mannen kom hjem. Da benyttet jeg muligheten til å ta litt turborydding på ungenes rom imens. Vi har fått/skal få besøk av en snekker i dag som blant annet skal se på det knuste (kun på innsiden) vinduet på rommet til M. Da er det greit å slippe å tråkke over duplo og bamser og byggeklosser på veien bort. Ellers gjorde vi på ingenting i går. Jeg var trøtt som en strømpe og lå i sengen og så på Graceland til det var leggetid. Dagen i dag er litt rar, sånn jobbmessig. Jeg er jo leder på et middels stort prosjekt. Hele tiden har jeg hatt verdens beste driftsleder under meg som har tatt seg av det praktiske med alle arbeidene. Nå reiste han nettopp på ferie og skal være borte i 4 uker. Jeg føler meg omtrent sånn akkurat nå: . Redd for å gjøre noe feil, redd for at hele prosjektet skal gå ad undas (vi er helt i innspurten), og akkurat nå er hodet mitt så fullt av informasjon at jeg føler det er helt tomt. Jeg er så redd for at den gode jobben jeg har gjort frem til nå skal bli overskygget av eventuelle katastrofer ute på byggeplassen. Jeg krisemaksimerer her altså, men uææ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå