^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #10501 Del Skrevet 24. juli 2015 Fredag allerede og bare en liten helg til jobbstart. Kjenner at jeg gjerne skulle hatt en uke til, men prosjektet mitt tillot ikke det i år dessverre. Vi får ta det igjen til høsten eller til neste vår når vi mest sannsynligvis skal til USA i en halv evighet. Dagene har flydd avgårde siden vi kom hjem! På onsdag var vi på båttur med broe, søster og svoger. Kjempekoselig, og vi hadde faktisk fint vær! Campa på en øde holme uti fjorden og spiste smørbrød, drakk brus og fiska. Jentene koste seg med å plukke blomster og lete etter skjell. Da vi var kommet til kaien igjen hvisket A til meg "kan eg få gå te tante i dag?", og så fikk vi plutselig barnefri. M ville også være med, så jeg og mannen hadde en skikkelig slaffekveld med kebabpizza og 2,5 film på lerretet. Gårsdagen var hakvt kjip og halvt fin. Jeg og mannen krangla om en ubetydelig ting som ble til en stor ting. Heldigvis er vi flinke til å skvære opp, så dagen var redda allikevel. Søster leverte nemlig jentene til mamma på vei hjem fra et selskap de var i, så jeg har ikke sett dem siden onsdag nå. Gleeeder meg til de kommer hjem. I går kveld var vi ute sammen med bror, søster og svoger. Vi spiste middag og tok oss noen glass på kaien etterpå. Var hjemme klokken 12, så helt passelig med andre ord. Jeg har fått overdose på søvn disse dagene. Men det har jammen vært godt å få påfyll av søvn altså! Jeg gruer meg allerede til mannen reiser neste fredag. Så plutselig liksom, rett fra ferie til jobb og så to uker alene med ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. juli 2015 #10502 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg synes det er veldig rart å tenke på at noen av dere andre snart begynner på jobb igjen, mens jeg fortsatt teller ned til det er tid for ferie... (men når sant skal sies er jeg jo mest i feriemodus nå også, for det er så stille på jobb...) Det høres uansett ut som dere har fått brukt ferien godt og samlet både søvn og gode opplevelser! Sånt kan man like! Spennende med USA-tur til våren, hvilket område planlegger dere å besøke? Nyt siste feriehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 24. juli 2015 #10503 Del Skrevet 24. juli 2015 Ah, det er en så rar følelse når ferien tar slutt og hverdagen begynner. Samtidig får jeg for min del alltid den deilige følelsen av skolestart, nye begynnelser og blanke ark når august nærmer seg! Høsten er jo også herlig, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #10504 Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg synes det er veldig rart å tenke på at noen av dere andre snart begynner på jobb igjen, mens jeg fortsatt teller ned til det er tid for ferie... (men når sant skal sies er jeg jo mest i feriemodus nå også, for det er så stille på jobb...) Det høres uansett ut som dere har fått brukt ferien godt og samlet både søvn og gode opplevelser! Sånt kan man like! Spennende med USA-tur til våren, hvilket område planlegger dere å besøke? Nyt siste feriehelg! Jeg synes også det er rart, vi pleier jo ellers å ha sen ferie. Liker jo egentlig å dra på ferie når alle andre er ferdig med sin. Vi skal i så tilfelle ha en uke i Florida med svigerfamilien fra Stavanger, og så kjører vi nordover langs kysten. Det eneste jeg vet jeg vil se er Washington D.C. og muligens Boston. Vi får se. Vet jo ikke om det blir noe av enda (vi får i så tilfelle spandert turen til Florida i anledning svigers 60-årsdag), så vi må jo planlegge skikkelig om det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2015 Forfatter #10505 Del Skrevet 24. juli 2015 Ah, det er en så rar følelse når ferien tar slutt og hverdagen begynner. Samtidig får jeg for min del alltid den deilige følelsen av skolestart, nye begynnelser og blanke ark når august nærmer seg! Høsten er jo også herlig, egentlig! Enig i at det er litt fint å starte på jobb igjen også. Man savner jo de folka man tross alt tilbringer mesteparten av hverdagen med. Men jeg er ikke enig i at høsten er fin. Jeg er sommerbarn langt inn i margen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #10506 Del Skrevet 25. juli 2015 Fine dager vi har for tiden altså. Har skikkelig søndagsfølelse i dag, til tross for at jeg har hatt meg en bytur og allting. I går gjorde vi ikke noe spesielt. Hadde en skikkelig hjemmedag og bare lekte og koste oss. Vi har forsåvidt gjort akkurat det samme i dag. Jeg hadde meg som sagt en bytur for å ta ukeshandelen og for å få litt fred i hodet. Ungene har vært eksepsjonelt kranglete i dag. Ellers lite å meddele. Grugleder meg til å begynne på jobb igjen, selv om jeg vet at det gjør meg godt. Så mye søvm som jeg har fått de siste dagene har helt seriøst gjort meg fysisk uvel og kvalm. I tillegg blir jeg superdaff og kroppen orker ingenting. Nei, takke meg til mindre enn 7 timer avbrutt søvn per natt. Nå har vi forresten nettopp kommet inn fra lekeplassen (uten lue-vær i dag ), og har benket oss foran tv med kaffe (meg - det kunne vært M også. Hun elsker kaffi. "Mmm, daffi!") og chips (ungene). Ha en fin lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juli 2015 #10507 Del Skrevet 25. juli 2015 Høres ut som en fin ferie Hvor var dere igjen? Haha, liker M kaffe? Sære lille jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 25. juli 2015 #10508 Del Skrevet 25. juli 2015 Her er det også populært med kaffe! Hun liker til og med espresso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #10509 Del Skrevet 26. juli 2015 Høres ut som en fin ferie Hvor var dere igjen? Haha, liker M kaffe? Sære lille jenta Kjempefin! Vi var ca 45 minutter sør for Alicante. Ja. Hun er rar altså. Hennes utvalgte gifter når det gjelder drikke har nå altså utvidet seg fra kun vann, til vann, brus og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #10510 Del Skrevet 26. juli 2015 Her er det også populært med kaffe! Hun liker til og med espresso Rare jentene våre! Her går det i mine kalde skvetter av cappuccino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 26. juli 2015 #10511 Del Skrevet 26. juli 2015 Hun er jammen tidig ute den frøkna der, det tok ca 16 år før jeg begynte å like kaffe selv! Kos deg med den siste sommerferiekvelden og lykke til med jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #10512 Del Skrevet 26. juli 2015 Hun er jammen tidig ute den frøkna der, det tok ca 16 år før jeg begynte å like kaffe selv! Kos deg med den siste sommerferiekvelden og lykke til med jobb i morgen! Og jeg begynte ikke å drikke kaffe før jeg var sånn 25. Takk for det. Jeg skal legge dårlig treningssamvittighet på hylla og nikose meg med tv-serier og hekletøy i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. juli 2015 #10513 Del Skrevet 27. juli 2015 Mine to elsker også kaffe. Skjønner dem godt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #10514 Del Skrevet 28. juli 2015 Mine to elsker også kaffe. Skjønner dem godt, jeg. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #10515 Del Skrevet 28. juli 2015 God morgen til alle sammen! Jeg har ikke så mye nytt å meddele, ergo jeg orker ikke å skrive så mye heller. Søndagen var rolig og fin. Jeg fikk tatt meg en lur mens mannen og søster tok med seg ungene for å trekke krabbeteiner, og ellers brukte jeg som sagt siste feriekveld på å legge beina godt på bordet, se Agents of Shield og hekle. I går var første dag på jobb. Det tar litt tid å komme inn i jobbmodus igjen synes jeg, så det var godt det var rolig. Driftslederen går på ferie om noen uker, da blir det travelt nok! Jeg tar meg av alt det administrative, samt alle store avgjørelser, og han tar seg av den daglige driften. Man kan jo si at hans jobb er ganske mye mer stressende enn min, så sånn sett er jeg glad jeg er på et såpass stort prosjekt første gang som leder. På mindre prosjekt må man gjøre alt selv. Jeg kom hjem til blide unger og ferdig middag etter jobb, og ellers brukte vi bare ettermiddagen og kvelden til å leke og rydde litt. Ungene leker stort sett veldig fint sammen nå, og ''plutselig'' er jeg og mannen alene nede i stuen mens de er oppe på rommene sine og leker. Rar følelse! I dag reiser mannen og ungene til svigers i Stavanger. De skal være der helt til torsdag! Kommer til å savne dem kjempemye, men jeg må innrømme at det skal bli digg å bare tenke på meg selv også. I dag skal jeg og bror trene rett etter jobb, før vi skal spise sushi og til slutt på kino for å se Ant-Man. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #10516 Del Skrevet 29. juli 2015 I natt hadde jeg min første ''graviddrøm''. Tror jeg er litt gravid sammen med søster. Neida, men det er tydelig at underbevisstheten jobber med dette, og at det er noe som gnager baki der hele tiden. Jeg vil bare at hun skal få ungen UT. Nesten når som helst, så lenge det er en sprell, levende unge. Nå er hun 24 uker på vei, og første milepæl er 30 uker. Det var da E ble født og døde. Neste milepæl er 34 uker, og det er heller tvilsomt at hun får lov til å gå veldig mye lenger enn det. Jeg vet ikke hvorfor hjernen har begynt å kverne på dette nå, for alt ser veldig bra ut. Jeg er bare så redd for at det skal skje igjen. Mest sannsynligvis skjedde det pga. en genfeil hun har med blodet sitt - uten at jeg vet noe mer om det, eller forstår meg på det. Hun går på blodfortynnende, og det er visstnok tydelig at det har en god innvirkning på hele greia. Nei, over på bedre tanker. Dagen i går var superfin. God trening ( = støl og god i dag ), masssse sushi og kjempegøy film. Dagen i dag blir minst like koselig tror jeg. Etter jobb skal jeg til bror for å spise middag, før vi skal se en eller annen film (mest sannsynligvis denne) og om kroppen tillater det skal vi på spinning etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2015 #10517 Del Skrevet 29. juli 2015 Det er jo ikke så rart at det begynner å kverne litt rundt i hodet ettersom det nærmer seg tidspunktet for når det gikk galt sist! Det er godt hun får god oppfølging, så det kan komme en sprell levende liten krabat om minimum ti uker fra nå! Så får du drømme med henne og for henne i de ukene som står igjen Spennende, den filmen har jeg også på må-se-lista! Rapport om hva du synes hvis det ender med at dere ser den tas imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #10518 Del Skrevet 29. juli 2015 Det er jo ikke så rart at det begynner å kverne litt rundt i hodet ettersom det nærmer seg tidspunktet for når det gikk galt sist! Det er godt hun får god oppfølging, så det kan komme en sprell levende liten krabat om minimum ti uker fra nå! Så får du drømme med henne og for henne i de ukene som står igjen Spennende, den filmen har jeg også på må-se-lista! Rapport om hva du synes hvis det ender med at dere ser den tas imot med takk! Nei, du har jo rett i det. Hun får veldig god oppfølging. Hun var på UL på mandag, og skal tilbake om to uker. Det er godt de tar vare på henne. Rapport skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. juli 2015 #10519 Del Skrevet 29. juli 2015 Skjønner godt du tenker mye på det. Jeg aner ikke hvem søsteren din er, likevel har jeg tenkt det samme, at det blir godt for dere alle så snart den lille er ute, levende og frisk. Herlig med noen dager alene. Jeg og J var alene fra søndag til onsdag for tre uker siden. Selv om jeg hadde baby å ta meg av, så føltes det litt som egentid. Deilig var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #10520 Del Skrevet 29. juli 2015 Skjønner godt du tenker mye på det. Jeg aner ikke hvem søsteren din er, likevel har jeg tenkt det samme, at det blir godt for dere alle så snart den lille er ute, levende og frisk. Herlig med noen dager alene. Jeg og J var alene fra søndag til onsdag for tre uker siden. Selv om jeg hadde baby å ta meg av, så føltes det litt som egentid. Deilig var det. Det føles egentlig ut som om vi går på nåler hele tiden. Er livredd for at det skal skje igjen, samtidig som at vi ikke kan gjøre en jævla ting for at det skal bli bedre. Blir gaaal! Og når jeg tenker sånn, tenk da bare på hvordan søster har det! Hun prøver å være ''modig'', men jeg ser jo hvordan hun egentlig har det når de svarteste tankene slår henne. Hun hadde en dustelege nå på mandag, som presterte å si etter bare én måling av navlestrengen, at det så ut som om hun hadde samme problemet denne gangen som forrige gang. De to neste målingene var helt perfekte, og en normal lege med de riktige antennene ville aldri sagt noe slikt til en gravid - uansett forhistorie. Nå som det er så mye plass inni der, er jo feilmarginene for slike målinger enorme. Heldigvis er tanten vår jordmor på sykehuset og tok en prat med legen. Han presterte å si til henne ''ja, men jeg forsikret jo henne om at alt var bra og blablabla''. Jada, for det er liksom det søster sitter igjen med etter kommentaren om dårlig gjennomstrømning og mulig feil med morkaken denne gangen også. Wæææ. Sorry for utblåsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå