Diddles Skrevet 24. juni 2015 #10441 Del Skrevet 24. juni 2015 trening ikveld snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #10442 Del Skrevet 24. juni 2015 Herlighet, for noen fantastisknydelige unger du har!!! Ååååå, så gøy at andre ser det samme som meg. Jeg synes jo selvsagt det. Det siste bildet hvor de kysser er et veldig uvanlig blinkskudd forresten, det går omtrent årevis mellom hvert sånt. trening ikveld snuppa? Jeg har svart deg på sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #10443 Del Skrevet 24. juni 2015 Dagen i går...EKSTREMT lite spennende! Jeg hentet ungene i barnehagen, vi kom hjem, jeg lagde middag og vi dro bort på fotballøkka for å feire St.Hans. Fotballøkka ligger omtrent rett ved siden av huset vårt, ellers hadde jeg ikke orket å dra tror jeg. Vi var der vel i en times tid, hvor vi koste oss med gode naboer, jordbær og skravling. Ungene lekte, og så var vi akkurat lenge nok til at de tente på bålet. Ungene syntes det var superspennende! Da vi kom hjem, var søster kommet. Så gikk det egentlig slag-i-slag med legging av M, legging av A og legging av Belle. La meg klokken 20:30 og var sovnet innen klokken 21:30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #10444 Del Skrevet 25. juni 2015 Dagen i går...akkurat like lite spennende som dagen før. Vi kom hjem, jeg laget middag (Lofoten fiskeburger - den ER så god! ), vi puslet, tegnet og så kom bror på besøk. Han tok ungene med seg på trampolinen, og så var det leggetid for M. A var så trøtt at hun spurte om hun kunne få lov til å legge seg, før den egentlige leggetiden. Etter at ungene hadde lagt seg, satte jeg meg godt til rette på kinorommet med hekletøy i fanget, melon i skåla og tv-serier på lerretet. Finfin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 25. juni 2015 #10445 Del Skrevet 25. juni 2015 Lofoten fiskeburger er kjempegod! Så deilig for ungene at de har så mange voksne rundt de som er glad i de og vil være sammen med de, som onkler og tanter og besteforeldre. Det er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #10446 Del Skrevet 25. juni 2015 Lofoten fiskeburger er kjempegod! Så deilig for ungene at de har så mange voksne rundt de som er glad i de og vil være sammen med de, som onkler og tanter og besteforeldre. Det er gull verdt! Mmmm, ja! Har enda tilgode å prøve de med laks og ørret, men det må gjøres snart. De gir meg god mammasamvittighet for at jeg ikke lager fiskekaker fra bunnen av. Jeg tør påstå at vi er veldig heldige, ja. I dag kommer både bestemor og onkel på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2015 #10447 Del Skrevet 25. juni 2015 Høres ut som jeg må prøve den fiskeburgeren! Kjøper du den i vanlig matbutikk? Fint med koselige dager selv om det ikke skjer allverdens, jeg synes også det høres ut som dere har veldig fine relasjoner i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #10448 Del Skrevet 25. juni 2015 Høres ut som jeg må prøve den fiskeburgeren! Kjøper du den i vanlig matbutikk? Fint med koselige dager selv om det ikke skjer allverdens, jeg synes også det høres ut som dere har veldig fine relasjoner i familien. Jepp. Den med torsk og hyse har jeg smakt, men de har jo mange ulike varianter. Den med wasabi, ingefær og chili høres jo knallgod ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. juni 2015 #10449 Del Skrevet 26. juni 2015 Sorry for litt seint svar, jeg er i syden Jeg skal på Parkenfestivalen i Bodø. Gleeeeeder meg! Men hele situasjonen med meg og mannen er veldig uavklart nå. Så det spørs om det ikke blir en tur til familievernkontoret om ikke så lenge. Ikke for å redde forholdet, men for å lage samværsavtale og sånt. Så jeg vet ikke hvem jeg skal dra på festivalen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #10450 Del Skrevet 26. juni 2015 Sorry for litt seint svar, jeg er i syden Jeg skal på Parkenfestivalen i Bodø. Gleeeeeder meg! Men hele situasjonen med meg og mannen er veldig uavklart nå. Så det spørs om det ikke blir en tur til familievernkontoret om ikke så lenge. Ikke for å redde forholdet, men for å lage samværsavtale og sånt. Så jeg vet ikke hvem jeg skal dra på festivalen med! Ånei, så utrolig trist! Jeg regner jo med at det er en god grunn til det og alt sånn, men for oss som står på utsiden og ikke vet hva som ligger bak, føles det bare trist. En stor til deg! Men ååå, syden! Gleder meg til vi skal reise om bare litt over en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2015 #10451 Del Skrevet 26. juni 2015 Sorry for litt seint svar, jeg er i syden Jeg skal på Parkenfestivalen i Bodø. Gleeeeeder meg! Men hele situasjonen med meg og mannen er veldig uavklart nå. Så det spørs om det ikke blir en tur til familievernkontoret om ikke så lenge. Ikke for å redde forholdet, men for å lage samværsavtale og sånt. Så jeg vet ikke hvem jeg skal dra på festivalen med! Først må jeg bare si at det var fryktelig trist! Trasig når det blir sånn Heldige du som har parkenbilletter! Jeg prøver å få tak i, mrn jammen ikke lett! Men du kan jo bare ta med deg en venninne fra der du bor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2015 #10452 Del Skrevet 26. juni 2015 Åh, heldig du er som skal til Syden Belle. Her er det bare drittvær, så jeg lengter etter soool jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #10453 Del Skrevet 26. juni 2015 Åh, heldig du er som skal til Syden Belle. Her er det bare drittvær, så jeg lengter etter soool jeg også. Jaaa! Gleder meg noe så sinnsykt. Jeg har helt seriøst aldri vært så bleik og solhungrig på denne tiden av året før. Hvem sa sommer? 8 grader, stiv kuling og bortoverregn, det er jo mye bedre i juni. Men nå ser det faktisk ut til at finværet kommer hit neste uke! Over 20 grader har de meldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juni 2015 #10454 Del Skrevet 26. juni 2015 Ooooo, tenk om vi får litt sommer før avreise? Det hadde vært helt magisk Vi reiser om nøyaktig 14 dager, jeg er også helt tussete solhungrig!! Men det er jeg hvert år da Selv om det har vært mer sommer enn i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2015 #10455 Del Skrevet 26. juni 2015 Psst.. Radio og tv og nettaviser jubler og sier "Nåååå kommer sommeren! Men ikke i nordland da". Blæh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #10456 Del Skrevet 26. juni 2015 Ooooo, tenk om vi får litt sommer før avreise? Det hadde vært helt magisk Vi reiser om nøyaktig 14 dager, jeg er også helt tussete solhungrig!! Men det er jeg hvert år da Selv om det har vært mer sommer enn i år... Det hadde vært helt fantastisk! Jeg pleier som regel å synes at jeg har fått akkurat passe med sol før vi reiser noe sted, men så pleier jo vi å reise sent på sommeren også da, så. Men i år har været vært så ille at jeg til og med vurderer å ta sol i dag, bare fordi kroppen min skriker sånn etter det. Psst.. Radio og tv og nettaviser jubler og sier "Nåååå kommer sommeren! Men ikke i nordland da". Blæh.. Kjipt for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #10457 Del Skrevet 29. juni 2015 Hei igjen, og god mandag til alle! Vi har hatt en kjempefin helg. Jeg leverte ungene til svigermor rett etter barnehagen på fredag, og hadde tre rolige, deilige timer for meg selv. De timene ble brukt til å shoppe bikini, spise BLT-sandwich og se på tv hjemme. Ungene ble ikke levert før klokken 8, så da bar det rett i seng for begge to. På lørdag var vi tidlig oppe hele gjengen. Vi så på tv, lekte med ponnier og barbie, puslet puslespill og bare koste oss. Ungene var i supergodt humør, og alt gikk som en lek. Så var det tid for trening, dusjing, og så dro vi på butikken for å kjøpe lørdagsgodt. Deretter var det middag og vips! så var dagen over. Sånne dager, hvor vi ikke gjør noe, men at tiden samtidig går fort, de legger jeg godt i lomma og sparer til en mental regnværsdag hvor alt er bare rævva. Det skulle vise seg at jeg ikke trengte å spare så lenge, for allerede i går var det bare bølling og krangling og grining og sukk. Det startet bra - om enn for tidlig. Jeg og A stod opp 5:30, og M sov helt til 8:30! Vi så litt tv på morgenkvisten, og ellers lekte vi, tegnet, fikk besøk av nabojenta som endelig var hjemme fra ferie, lekte ute, badet i badekaret, spiste middag, dro på søndagsbutikken kun for å få tiden til å gå, lå og dro oss på sofaen til barne-tv osv. Jeg kan ikke sette fingeren på akkurat hva det var, men dagen i går var laaaaang. Ungene kranglet så mye og nektet å høre på hva jeg sa og ja, det føltes som om jeg hele dagen. Tror ungene merket det på kroppen også, for M sovnet som en stein klokken 18, og A spurte om hun kunne få legge seg klokken 18:50. Jeg nøt den lange kvelden jeg hadde foran meg. Vannmelon, tv-serie, hekletøy, bok. Aaaaah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. juni 2015 #10458 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg elsker de lange mandagsoppdateringene dine! Det er så godt med de dagene man bare føler at man fyller opp lageret så man har litt å gå på til de mindre gode dagene. Jeg ser alltid dette for meg som i Harry Potter - store beholdere med diamanter og smaragder (eller i mitt tilfelle - overskudd og energi og positive ting) som flyr inn og ut etter behov. Ha en finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #10459 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg elsker de lange mandagsoppdateringene dine! Det er så godt med de dagene man bare føler at man fyller opp lageret så man har litt å gå på til de mindre gode dagene. Jeg ser alltid dette for meg som i Harry Potter - store beholdere med diamanter og smaragder (eller i mitt tilfelle - overskudd og energi og positive ting) som flyr inn og ut etter behov. Ha en finfin mandag! Ja, ikke sant? Det kan være langt mellom sånne dager hvor alt går på skinner, og da er det viktig å samle dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #10460 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Fin dag i går. Merker godt at ungene er ekstra trøtte for tiden. Sikkert en kombinasjon mellom veldig mye utetid i barnehagen (og lange dager) og to små jenter som begynner å bli klare for ferie. Jeg vet ihvertfall at jeg begynner å bli klar; bare 4 små dager igjen nå! Men ja, trøtte unger. Det startet så fint da vi kom hjem, og lekingen på trampolinen ble til en grinekamp. De er så rare altså, når den ene begynner å gråte (fordi de faller eller snubler eller bare har vondt i viljen), skal ikke den andre være verre. Nehei, her er alt en konkurranse. Elsker sånne dager. Men det ble bra etter at de hadde fått litt middag i skrotten. M var så trøtt at hun ikke orket å hoppe på trampolinen engang (og det sier enormt mye! Hun kan hoppe dagen lang om hun får lov!), så A stakk bort til nabojenta og lekte ute, mens jeg og M koste oss med Lille Charlie Bjørn og Peppa Gris. Etterhvert kom mamma på besøk, og de var der til etter at M hadde lagt seg. Begge ungene sov innen klokken var 19:30, og jeg hadde heeeele kvelden foran meg. Etter en rask dusj snakket jeg med mannen i telefonen, lakket negler, swatchet alle lakkene mine på swatchepinner (har hatt hjul frem til nå), spiste melon og så på Brooklyn Nine Nine. En helt fin kveld med andre ord. Og så ville jeg bare dele en fin artikkel om hvordan det er å ha en Nordsjømann. Sikkert for spesielt interesserte, men jeg syntes den var veldig fin. Endret 30. juni 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå