Sushi Skrevet 19. juni 2015 #10421 Del Skrevet 19. juni 2015 Toilldag her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #10422 Del Skrevet 19. juni 2015 Bare innom en rask tur for å si at jeg skal bli tante til enda en perfekt jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 19. juni 2015 #10423 Del Skrevet 19. juni 2015 Jeg har bodd både i kochelimonke- og toilldagbyen Så kjekt med fridøgn! i august får jeg en hel frihelg, første gang jeg blir borte to netter fra lillemor. Festival, her kommer jeg! Åå, så gode babynyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. juni 2015 #10424 Del Skrevet 19. juni 2015 Så gøy! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. juni 2015 #10425 Del Skrevet 19. juni 2015 Gratulerer, så koselig! Håper søstera di har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2015 #10426 Del Skrevet 19. juni 2015 Å så herlig! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juni 2015 #10427 Del Skrevet 19. juni 2015 Åh, gratulerer med perfekt tantenurk! Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juni 2015 #10428 Del Skrevet 20. juni 2015 Hos oss heter det bare salg. Skjønner nå at det er litt kjedelig i denne sammenhengen! Gratulerer med niese på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 20. juni 2015 #10429 Del Skrevet 20. juni 2015 Bare innom en rask tur for å si at jeg skal bli tante til enda en perfekt jente! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 20. juni 2015 #10430 Del Skrevet 20. juni 2015 Ååh, så fine babynyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #10431 Del Skrevet 22. juni 2015 Takk for så mange gratulasjoner og hjerter og koselige beskjeder, dere. Det er nesten som om det er jeg selv som skal ha baby. Jeg har bodd både i kochelimonke- og toilldagbyen Så kjekt med fridøgn! i august får jeg en hel frihelg, første gang jeg blir borte to netter fra lillemor. Festival, her kommer jeg! Åå, så gode babynyheter Åh, så sinnsykt deilig med frihelg! Hvilken festival er det du skal på? Åh, gratulerer med perfekt tantenurk! Når er termin? Termin er 23.november, men det blir mest sannsynligvis planlagt keisersnitt senest to uker før tiden tenker jeg. Ved hver minste lille tegn på svangerskapsforgiftning vil de ta ut babyen, så egentlig håper de bare at hun skal klare å holde seg inne til uke 37. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #10432 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Åh, helgen ass. Den var fin omtrent fra ende til annen. På fredag hadde jeg fridøgn, og startet fint med shopping på prikkedagene. Kjøpte to gensere på halv pris på PoP til M og to bher på halv pris på Triumph til meg selv. Nå har jeg endelig bher som passer, dere. Jeg spiste tempuralaks til middag nr. 1 og så lurte bror på om vi skulle spise litt før kinoen også, så da ble det kebabtallerken som middag nr. 2. Kinoen var awesome btw! Jeg elsker serien, og filmen var egentlig én stk lang episode som godt kunne ha vart i et par timer til. Da jeg kom hjem fra kinoen la jeg meg godt til rette i sengen for å se på en dokumentar, men mannen ringte og så sovnet jeg mens vi snakket - så trøtt var jeg etter minimalt med søvn natten i forveien. Påfølgende natt var alt annet enn kort. Tror jeg sov i nærmere 10 timer! Jeg stod opp, dusjet (aaaaah, skikkelig luksus å kunne dusje på morgen ) og syklet til søster, ca. 6 km. Ikke verdens lengste tur akkurat, men god nok mosjon ihvertfall. Hos søster spiste vi vafler til lunsj, vi var ute og lette etter gullsteiner (A ser ut til å bli like steingal som jeg var da jeg var liten ) og vi var ute på lekeplassen. Vi tok oss en siesta i hviletiden til M - som for tiden brukes til alt annet enn soving Hun nekter, og den eneste måten vi får henne til å ihvertfall slappe litt av på er å gi henne tutten og kosen og se litt film, for anledningen Finding Nemo som A fikk til bursdagen sin. Tror jentene likte den veldig godt! Da vi kom hjem lekte vi både inne og ute, før det var middagstid, sykkeltur til butikken, og så barne-tv. M sovnet i sofaen etter én bit av kveldsmaten sin, helt kaputt. Hun er i den irriterende mellomfasen nå, hvor hun ikke alltid vil/trenger/må ha en daglur, men så trenger hun det allikevel for hun blir så innmari trøtt på kvelden. Jaja, jeg klarte å holde henne våken til kl. 18 ihvertfall, det er et lite hakk bedre enn 16:30 som hun hadde forrige dagen. Gårsdagen var lang. Jeg var så trøtt, så godtesugen og så trøtt at klokken gikk seeeeeint. På ett tidspunkt så jeg på klokken og tenkte ''jess, nå kan vi kjøre snart!'', men så var det en hel time til allikevel. Den timen brukte jeg til å sove på gulvet mens ungene så Mulan. Supermamma liksom. Men så var det på tide da, å kjøre til flyplassen. Vi hentet nemlig stesøster som har vært på utveksling i Kina i 10 måneder. Etterpå dro vi hjem til mamma og spiste middag og bare koste oss. Mamma fant fram den gamle Playmo'en vår, og ungene lekte i flere timer. Det er ihvertfall noe vi må se på om vi skal kjøpe litt av. Dagen i dag startet rolig, og tradisjonen tro sov M leeeenge i dag som hun i teorien ikke kunne sove lenge. Nå hadde vi helsestasjonsbesøk så da kunne hun allikevel, men altså...hvorfor kan hun ikke sove helt til 7:45 i helgene også? Jeg blir gaaal! :bond:Men ja, 4-årskontroll for A i dag, og altså...hvem har byttet ut min A med en usjenert og lydig A? Hun svarte på alt, godtok ikke bare å veie og måle seg, men sjokk!! å ha på seg øyelappene også da helsesøster testet synet hennes! Her snakker vi om hun som trengte to forsøk både hos øyelegen og tannlegen! Vi gikk ut derfra med én stk. godkjent 4-åring. Synet var bra, hun kunne det hun skulle kunne, og vekt og høyde var bra. 18,2 kg og 103,7 cm. Og i dag, dere...i dag er sommeren her! Klokken 8 i dag morges var det for varmt til å bruke jakke! Det skal bli kaldere til i morgen, men i dag skal ihvertfall nytes til det fulle! Nå er ikke ettermiddagene så veldig lange nå som mannen er borte, men vi skal ihvertfall spise middag ute i dag. Endret 22. juni 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. juni 2015 #10433 Del Skrevet 22. juni 2015 For et langt og deilig innlegg! Hørtes ut som en superherlig helg! Jeg synes egentlig man burde ha helg litt oftere. Håper du hadde en fin start på uken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juni 2015 #10434 Del Skrevet 22. juni 2015 Åh nåmmen ÅHHHH, er det ei lita jente til?! Å herregud, nå fosser tårene her!! Håper så inderlig at denne gangen blir alt bare helt magisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #10435 Del Skrevet 23. juni 2015 For et langt og deilig innlegg! Hørtes ut som en superherlig helg! Jeg synes egentlig man burde ha helg litt oftere. Håper du hadde en fin start på uken også! Det ble litt lengre enn jeg hadde trodd. Man burde ha helg sånn...annenhver dag synes jeg! Åh nåmmen ÅHHHH, er det ei lita jente til?! Å herregud, nå fosser tårene her!! Håper så inderlig at denne gangen blir alt bare helt magisk Jaaaa! Det gjør jeg også. Blir litt kvalm av å tenke ''hva om det samme skjer denne gangen også?'' Nei, her må vi være positive og håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #10436 Del Skrevet 23. juni 2015 Hellige moses, for en fin dag vi hadde i går! Det var jo så fint vær, så vi var ute fra vi kom hjem til leggetid. Jeg hentet to lykkelige, gørrskitne unger i barnehagen - akkurat slik det skal være på sommeren. Vi spiste middag ute, og etterpå dro vi på butikken for å kjøpe jordbær. Norske jordbær. Vi hadde piknik hvor vi spiste jordbærene, og så var det bare hjem og sove. Huff, ettermiddagene er altfor korte når mannen er borte altså! Vi er jo ikke ferdige med å spise middag før tidligst 17. M legger seg 18:30, og da sier det seg selv at tiden går fort! Etter at ungene hadde lagt seg, satte jeg meg godt til rette ute i hengekøyen med bok. Aaaah, denne kroppen min er sulteforet på sol altså! Har jo ikke fått sol på et år nå. Jeg har seriøst aldri vært så bleik på dette tidspunktet av året som jeg er nå. *spøkelse* Jeg får trøste meg med at jeg får farge på 1-2-3 bare solen kommer frem. Og gjør den ikke det her hjemme de neste to ukene, så gjør den det ihvertfall i Spania om mindre enn to uker! I dag gav jeg beskjed om at luren til M skulle kuttes ned til 45 minutter. Vet ikke om et kvarter kan hjelpe, men vi får se. Hun viser klassisk for-mye-dagsoving-symptomer for tiden, med enten mye styr rundt legging, eller oppvåkninger om natten. I går kveld/natt våknet hun akkurat i det jeg skulle legge meg - som for én gangs skyld var før 22:30, men som da ble til 23:30 fordi jeg måtte sitte inne med henne i en time. Alternativet er å ta henne med inn i vår seng, men der er det så lyst så da hadde hun blitt helt , og det vil vi ikke ha noe av. Jeg har enten vært ekstremt trøtt, eller så har Jawbone'n kødda det til, for jeg har ikke våknet av noen av de to alarmene jeg har på den. Jeg trooor ikke den har registrert alarmene ihvertfall, for det står ingenting på sammendraget. Det er vel heller mer sannsynlig det, enn at jeg har sovet gjennom dem for det gjør jeg aldri. Jeg våkner av en mus som nyser, liksom. Jaja, selv om jeg forsov meg i 45 minutter, kom jeg bare 15 minutter for sent på jobb. Tror jeg må benytte sjansen til å sove en halvtime lengre ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. juni 2015 #10437 Del Skrevet 23. juni 2015 Hurra for sommerfølelse til Rogaland!!! LIte deilig... (selv om jeg fullstendig jinxa det ved å finne frem grillmat... tror du ikke det kom noen store skyer flygende og attpåtil begynte å regne! sånn akkurat 30 min da vi skulle grille, for så å klarne opp igjen). Bleifiks! *ædabæda* neida, jeg er bare misunnelig for at du får raskt farge jeg (hvis sol). Jeg er av typen kontinuerlig bleikfis... it sucks! (men jeg har såvidt begynt å godta at slik er det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #10438 Del Skrevet 23. juni 2015 Hurra for sommerfølelse til Rogaland!!! LIte deilig... (selv om jeg fullstendig jinxa det ved å finne frem grillmat... tror du ikke det kom noen store skyer flygende og attpåtil begynte å regne! sånn akkurat 30 min da vi skulle grille, for så å klarne opp igjen). Bleifiks! *ædabæda* neida, jeg er bare misunnelig for at du får raskt farge jeg (hvis sol). Jeg er av typen kontinuerlig bleikfis... it sucks! (men jeg har såvidt begynt å godta at slik er det) Endelig! Det var på tide, liksom. Bare så synd at det ble for den ene dagen, enn så lenge ihvertfall. Det er jo fint i dag også, men nå er den kalde vinden tilbake. Sukk. Haha. Jeg er glad for at jeg får raskt farge altså, veldig praktisk. Og så trenger jeg ikke å forberede meg i det uendelige heller. Bare klæsje på litt faktor 10 og la det stå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 23. juni 2015 #10439 Del Skrevet 23. juni 2015 Sommerfølelse og fine dager!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 24. juni 2015 #10440 Del Skrevet 24. juni 2015 Herlighet, for noen fantastisknydelige unger du har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå