Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Zalando har masse greie og fine sandaler. Vi kjøpte et par da O var 1,5 år med hælkappe og åpen tå for 299. De var bare vanlig brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lys blå tynn merinoull fra SandnesGarn.

Søte sandaler :hjerte:

Herlig! Har enda ikke fått prøvd den tynne varianten, men ser på instagram at den får mye skryt! :jepp:

*okkupere Belles dagbok med sko- og strikkesnakk* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at dere kupper boka mi! :nigo:

Jeg prøver å kjøpe så billige sandaler som mulig (samtidig som de er skikkelige selvsagt), siden de blir brukt i så kort tidsrom. Men det ser ikke ut til at jeg finner noen under 400 til M ihvertfall. Har funnet noen knallfine fra Elefanten på Zalando, håper de får dem inn igjen i hennes størrelse! :jepp:

Ellers er alt bra. Vi var i konf i Egersund i går, og dagen i dag har til nå bestått av frokost i sengen. :fnise: Når ungene kommer skal vi på åpen gård. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpen gård er så koselig! :) Vi har vært i vår første barnebursdag i dag. Herregud. Jeg gruer meg til det blir vår tur til å arrangere selskap :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte de skoene Lilleballerina, siden de var så billige. Men jeg landet på at de blir for lukket, og nå er de utsolgt i størrelsen hennes også, så... :P

Men jeg fant, jeg fant. :nigo: Disse er nærmest identiske med fjorårets Ponnisandaler som vi var veldig fornøyde med. :jepp: 267 kr fra footway. :hoppe:

http://artimg.footway.com/01/490/49053-00/front/705/705/49053-00.png

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ny uke, nye muligheter. Dagene bare flyr avgårde; vi er nesten i mai! :hakeslepp: Hvor ble våren av? Hæ? :klo:

I dag har vi vært på sykehuset med M, hos ØNH-spesialist. Åh, hun var så flink! Lå helt i ro og bare kikka mens legen holdt på. Jeg og mannen bare :klo: Er det sånn det er å ha en unge som takler sånne ting? SÅ enkelt. :fnise: Enden på visa ble da at hun har væske på begge ørene og skal inn til operasjon så snart det er ledig. Siden det ikke går an å vite hvor lenge hun har gått med dette, anbefalte han ikke at vi ventet noe særlig. Så nå håper jeg bare at vi får gjort det før sommeren, siden de tar ferie fra operasjoner hele sommeren. Det største problemet blir jo å holde henne frisk. Slik som i dag, for eksempel. Hun er jo frisk nok til å gå i barnehagen, men hun er snørrete og smårusten i halsen og da er hun for syk til å legges i narkose. For ja, narkose. :redd: Uansett, problemet er jo at hun så og si alltid er snørrete og rusken. :lol: Det henger jo sammen med ørene også, så det er nok ikke noe fremmed problem for de på sykehuset akkurat. :ler: Men ja, håper at vi får det gjort før sommeren. Jo snarere jo bedre egentlig, for det er tydelig at hun har nedsatt hørsel sa legen.

Ellers er jentene mine så fine om dagen. :rodmer: A har kommet over hvadetennvarsomfeiltehenne og er solstrålen selv. Hun har blitt mer kosete (overfor meg og mannen) og er helt seriøst verdens beste storesøster for tiden. :fnise: Hun hjelper og leker og trøster og koser. :rodmer: M er et skikkelig bøllefrø som sjarmerer alle i senk. :hjerte: A sover stort sett til 6:30 for tiden, og det er SÅ deilig! M sover enda lengre, og stort sett også hele natten. Vi aner bleieslutt i det fjerne - hun har allerede bæsjet én gang på potten og tisset én gang i do! :hoppe: , det er noe jeg gleder meg skikkelig, skikkelig mye til. Nå har vi hatt både én og to bleieunger i snart 4 år. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at hun får fikset ørene sine, selvom det ikke er så gøy med operasjon og sånt da :hjerte:

Jeg tror lille har fått ny betennelse i den ene øret nå. Hun sier det gjør vondt, og har hatt noen skikkelig sutreperioder de siste par dagene. Men kan de ha det uten å ha feber mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at hun får fikset ørene sine, selvom det ikke er så gøy med operasjon og sånt da :hjerte:

Jeg tror lille har fått ny betennelse i den ene øret nå. Hun sier det gjør vondt, og har hatt noen skikkelig sutreperioder de siste par dagene. Men kan de ha det uten å ha feber mon tro?

Sønnen min har hatt det uten feber i alle fall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hvordan vet man om det er gått over da? :ler: skal ringe og bestille legetime til henne, så får de ta en kikk.

Belle, er så imponert over M som lå helt rolig mens legen undersøkte henne!! :hakeslepp: Det er en helt utenkelig situasjon her. Uansett hvor mye vi snakker om det på forhånd, så klikker hun fullstendig når det kommet til stykket :fnise: men hjemme elsker hun å leke med doktorsakene sine, jeg må lyttes på og få sjekket ørene hver dag, og omvendt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo egentlig dette vi håpte på, selv om det høres litt ''feil'' ut å håpe at ungen din skal opereres liksom. :P Men vi har jo visst - så sikkert som det går an å vite uten å faktisk være lege - at det har vært noe muffins med ørene hennes. Og da er det godt å få det bekreftet og at de faktisk vil gjøre noe med det asap. De sa det i barnehagen også, at språket hennes nok kom til å eksplodere etterpå, og mange av utfordringene vi har med henne er nettopp pga. manglende språk og at hun ikke klarer å få frem det hun vil.

Huff, så kjedelig. :kose: M har aldri hatt det uten massiv feber, men det går helt sikkert an!

Det går nok så fint med operasjon skal du se. :) O var i fin form allerede halvannen time etterpå. :)

Håper M er i like god form! :jepp:

Hm.. Hvordan vet man om det er gått over da? :ler: skal ringe og bestille legetime til henne, så får de ta en kikk.

Belle, er så imponert over M som lå helt rolig mens legen undersøkte henne!! :hakeslepp: Det er en helt utenkelig situasjon her. Uansett hvor mye vi snakker om det på forhånd, så klikker hun fullstendig når det kommet til stykket :fnise: men hjemme elsker hun å leke med doktorsakene sine, jeg må lyttes på og få sjekket ørene hver dag, og omvendt :ler:

Vi vet aldri når det er over. :lol: Vi går kuren ut og krysser fingrene for at det ikke blusser opp igjen. ;) Men det er lurt å gå til legen altså. :Nikke:

Æææ, ja, ikke sant? A er jo prikk lik din og det er jo det vi er vant til. To forsøk hos både øyenlege og tannlege, liksom. :fnise: Men M er en helt annen person enn A, så i går fikk vi erfare hvordan det er å ha en enkel unge i slike sammenhenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har inntrykk av at det ofte er sånn, nr 1 er en villstyring og nr 2 merker man nesten ikke at man har fått :fnise:

Huff, tannlege ja. Vi må dit med lille før eller siden, helst før. Hun har to tenner med emaljefeil, og det er bare et tidsspørsmål før noe må gjøres med den ene. Det blir gøy, det!!! :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det ofte er sånn, nr 1 er en villstyring og nr 2 merker man nesten ikke at man har fått :fnise:

Huff, tannlege ja. Vi må dit med lille før eller siden, helst før. Hun har to tenner med emaljefeil, og det er bare et tidsspørsmål før noe må gjøres med den ene. Det blir gøy, det!!! :roll::ler:

Sånn er det ihvertfall her i huset! :ler: Dvs, hun merkes jo godt. Huhei hvor det går! :fnise: Men på de tingene som har vært vanskeligst for A, er hun superenkel. Deilig!

Iiik, høres ikke gøy ut! Vi rakk bare litt rask pirking og blåsing før det var nok. Det var jo bare det som trengtes å gjøre også heldigvis, så får vi håpe hun er blitt enklere til neste år. :lol: (Takk og pris for at den blå tannen hennes ser fin ut og bare kan stå der den står! :pls: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var særdeles lite innholdsrik. Både jeg og mannen var småsure, så vi gikk og småglefset til hverandre hele dagen. Det endte med at vi gikk hvert til vårt etter at ungene hadde lagt seg (selvsagt aaaltfor seint, hans feil mener jeg :fnise: ); han inn i mannehulen sin for å se fotball, jeg opp i sengen for å se Arrow. Festlig. :lol: Vi er veldig flinke til å skvære opp da, så jeg våknet av at en hånd flettet seg inn i min i dag morges. :hjerte:

Merker forøvrig veldig godt at jeg er litt lei for tiden. Ikke av ham, men av jobben og bare...blarg. Det er så uvanlig å ha det sånn, for jeg pleier jo som regel alltid å glede meg til å dra på jobb. Bæsj. Håper det går over snart! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Kjedelig. Men vi har vel alle sånn dager.

Dager der man bare er lei av alt og bare skulle ønske en kunne vinne millioner og bare dra fra alt og kun gjøre det en selv vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...