Gjest Runforit Skrevet 22. april 2015 #10201 Del Skrevet 22. april 2015 Huff; skjønner det ikke er lett å gi slipp. Men det går seg vel til(for deg ) etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. april 2015 #10202 Del Skrevet 22. april 2015 Vi bor også i en blindvei, og det er stort sett bare de som bor her som kjører. Hun får likevel ikke leke alene, til det er vi nok litt (i overkant?) bekymret begge to! Jeg klarer ikke la være å tenke på påkjørsel, ulykker generelt og kidnapping, og tanken på at noe skulle skje fordi vi ikke passet på klarer jeg bare ikke. Syns ikke det er noe særlig stress at en av oss er ute sammen med henne, er alltid andre foreldre ute også, så det er ganske sosialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2015 Forfatter #10203 Del Skrevet 22. april 2015 Huff; skjønner det ikke er lett å gi slipp. Men det går seg vel til(for deg ) etterhvert Det gjør nok det, ja. Eller, jeg satser på det ihvertfall. Vi bor også i en blindvei, og det er stort sett bare de som bor her som kjører. Hun får likevel ikke leke alene, til det er vi nok litt (i overkant?) bekymret begge to! Jeg klarer ikke la være å tenke på påkjørsel, ulykker generelt og kidnapping, og tanken på at noe skulle skje fordi vi ikke passet på klarer jeg bare ikke. Syns ikke det er noe særlig stress at en av oss er ute sammen med henne, er alltid andre foreldre ute også, så det er ganske sosialt Det samme tenker jeg! Og stort sett gjør det jo ingenting å være ute sammen med henne, det må vi jo uansett når M er ute! Men jeg kjenner allikevel at jeg gleder meg litt til hun blir enda friere og går enda mer for egen maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. april 2015 #10204 Del Skrevet 22. april 2015 Lenge siden jeg har vært her! Vet at jeg ble sluppet "løs" når jeg var ca 4, lekte med naboguttene. De voksne fulgte nok med med åpne vinduer, men vi bodde veldig trygt til utenfor allfarvei. Største faren var vel at vi kunne ha stukket til skogs Flytta når jeg var 5-6, og da ble vi sluppet helt løs. Sa alltid ifra hvor vi dro, og så var det enkelt og greit slik Bodde også da trygt til, men med en vei som gikk mellom husene. Folk var klar over at vi lekte i veien og kjørte veldig forsiktig. Men jeg skjønner at du er nervøs for bekk, men hun forstår kanskje at den er farlig og at hun ikke skal leke der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2015 Forfatter #10205 Del Skrevet 22. april 2015 Lenge siden jeg har vært her! Vet at jeg ble sluppet "løs" når jeg var ca 4, lekte med naboguttene. De voksne fulgte nok med med åpne vinduer, men vi bodde veldig trygt til utenfor allfarvei. Største faren var vel at vi kunne ha stukket til skogs Flytta når jeg var 5-6, og da ble vi sluppet helt løs. Sa alltid ifra hvor vi dro, og så var det enkelt og greit slik Bodde også da trygt til, men med en vei som gikk mellom husene. Folk var klar over at vi lekte i veien og kjørte veldig forsiktig. Men jeg skjønner at du er nervøs for bekk, men hun forstår kanskje at den er farlig og at hun ikke skal leke der? Så koselig å se deg her! Å stikke til skogs er ikke det verste, nei. Og får jeg henne til å si ifra og faktisk stole på henne på den måten, er jo mye gjort tenker jeg. Hun vet veldig godt at hun ikke skal leke der, men jeg klarer allikevel ikke helt å stole på at hun gjør som hun får beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 22. april 2015 #10206 Del Skrevet 22. april 2015 Vi har et 10 meter høyt stup rett utenfor huset, vi og vel 100 meter bredt. Det er riktignok gjerde foran, men det tør jeg ikke stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2015 Forfatter #10207 Del Skrevet 23. april 2015 Vi har et 10 meter høyt stup rett utenfor huset, vi og vel 100 meter bredt. Det er riktignok gjerde foran, men det tør jeg ikke stole på Herregud, da hadde jeg heller ikke latt ungene være alene ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2015 Forfatter #10208 Del Skrevet 23. april 2015 Fin dag i går. Jeg og A skulle egentlig på dans i går, men hun ville heller leke med nabojenta, så da ble det sånn. Hun har egentlig vært ganske ''over it'' en god stund nå. Hun gidder jo ikke å danse, men løper heller galmann rundt i salen og danser og gjør seg til foran speilet alene heller. Jeg mistenker at det rett og slett blir litt kjedelig for henne, men jeg vet ikke. Vi skal nok ikke melde henne på igjen til høsten, om ikke hun virkelig vil selv. Det er altfor dyrt til å ikke møte opp for å si det sånn. Muligens vi heller prøver allidrett, så kan begge jentene være med samtidig. Vi hadde dugnad i velforeningen i går, og ungene tok det virkelig helt supert! Gjorde det til en lek og bare ''eg har to bæsjepåsar!'' ''men eg har TRI, så det så!'' Vi plukket boss et tre kvarters tid, før vi møttes utpå løkka for å grille pølser og spise is. Kjempekoselig. Ungene sovnet trøtte og lykkelige. Jeg skulket trening i går. Kroppen var bare ikke med på laget. Og heldigvis for det, for natten i natt har vært like fæl som den i går. M er lys våken og tuller noe inni granskauen. Kanskje det er på tide å kutte enda mer ned på dagsovingen? I dag skal jeg og mannen på kino. Avengers. Gleder meg ihjel og krysser fingre og tær og hår og bein for at A sovner i tide til vi skal gå - det er 13-åringen som skal passe dem og jeg vil ikke utsette henne for leggingen til A helt enda. Filmen begynner 8 så det bør gå greit. Men da gjør det vel ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 23. april 2015 #10209 Del Skrevet 23. april 2015 Åh den skal vi og se❤️ Filmcrushen min THOR❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2015 Forfatter #10210 Del Skrevet 23. april 2015 Åh den skal vi og se❤️ Filmcrushen min THOR❤️❤️❤️ Gleder meg ihjel! Varmet opp med The Avengers i går kveld. Og næææ, vil heller se Jeremy Renner. Og Scarlett Johansson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2015 Forfatter #10211 Del Skrevet 24. april 2015 Avengers var awesome! Barenvakten hadde ikke hatt noen problemer med oppvåknende unger og alt var bare fryd og gammen. I tillegg har jeg faktisk sovet godt i natt. Det begynner å bli en stund siden. Tror nok M var helt utslitt etter all ranglingen hun har holdt på med den siste uken, for hun sov fremdeles da jeg gikk i dag morges. Ellers var egentlig dagen superfin i går. Blide unger, harmonisk middagsstund (det går faktisk an! ) og badestund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 24. april 2015 #10212 Del Skrevet 24. april 2015 Å for en perfekt torsdag Vi skal se den på søndag!!! Gleder meg!!!!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2015 Forfatter #10213 Del Skrevet 24. april 2015 Å for en perfekt torsdag Vi skal se den på søndag!!! Gleder meg!!!!! ❤️ Den var kjempegøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2015 Forfatter #10214 Del Skrevet 24. april 2015 :daane: Jeg er på sandaltokt til jentene nå, og herregud så vanskelig det er å finne noe til grei pris som også har a) hel hælkappe og b) åpen tå og som ikke tydelig skriker gutt. Det er visst bare guttene som får lov til å ha hel hælkappe og åpen tå til mindre enn 500 kroner. Jeg vil helst ikke at M skal få uten hel hælkappe enda, og siden hun er så ekstremt varm av seg tror jeg ikke det er noen god idé å kjøpe med lukket tå. Sukk. Problemer, problemer. A er enkel. Hun skal få blinkesandaler. Evt. Elsasandaler. Ble litt usikker når jeg så at det er stoffsåle. Problemer, problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. april 2015 #10215 Del Skrevet 24. april 2015 Sjekk Superfit sine, de har med hælkappe og åpen tå vihadde modellen Polly i fjor og de var kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 24. april 2015 #10216 Del Skrevet 24. april 2015 Både Ecco, Superfit og Geox har fine sandaler med åpen tå og hælkappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 24. april 2015 #10217 Del Skrevet 24. april 2015 ...men pris... Jeg er ikke rett å spørre. Har nettopp svidd av 4000,- på sko til barna 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 24. april 2015 #10218 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg er nok heller ikke rett person å spørre om pris når det gjelder sko som skal brukes mye, dvs det meste utenom pensko, så kjøper jeg de skoene som ser ut til å passe best/er praktiske/ser fine ut/har gode materialer. Hva de koster er helt irrelevant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 25. april 2015 #10219 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg er nok heller ikke rett person å spørre om pris når det gjelder sko som skal brukes mye, dvs det meste utenom pensko, så kjøper jeg de skoene som ser ut til å passe best/er praktiske/ser fine ut/har gode materialer. Hva de koster er helt irrelevant Svidde av 500,- på pensko også jeg Men de var utrolig søte da 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 25. april 2015 #10220 Del Skrevet 25. april 2015 Svidde av 500,- på pensko også jeg Men de var utrolig søte da 😍 Er de veeeldig fine så er jeg med på 500,- på pensko også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå