Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres avslappende ut. :)

Ja, det er virkelig det! I går tegnet jeg mens jeg så (okei, hørte :fnise: ) på Modern Family. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine søndagen vi hadde i går. :strix:

I går var nemlig den dagen hvor det meste gikk på skinner. Smilende unger, ingen krangling og generell harmoni i heimen. Vi så ikke på tv før klokken 14 (da så vi Basil Mus på dvd), M brukte ikke tutten hele dagen (den er blitt som crack for henne etter all sykdommen hun har hatt :daane: Her kjører vi sakte avvenning på dagtid nå!) bortsett fra da hun sov luren sin, vi lekte på gulvet nesten hele dagen, jeg fikk ryddet og brettet klær og til og med startet lukingen av bedet utforbi - alt skal bort og nye planter skal få fint nytt bed! - og de la seg fint begge to. Sånne dager har vi omtrent en gang hvert skuddår, så jeg nøt det til det ytterste. :hjerte:

I natt har jeg laget pulled pork, og jeg er spent på om det er godt. Jeg liker best å kjøre langtidskokeren på natten i stedet for når jeg er på jobb, og så hiver jeg bare alt over i en boks før jeg går på jobb. Satser på at det er godt! :jepp: Vi har ihvertfall mat for mange dager fremover nå, så her gjelder det å være kreativ! :fnise: Tenkte å bare ha med pasta og grønnsaker i dag, og kanskje på pizza i morgen. :nigo:

Mannen skulle ha kommet hjem før leggetid i dag, men det blir utsatt igjen. :sukk: Forhåpentligvis kommer han hjem i kveld da! :pls:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg kjøpte fargebøker med mandalas etter å ha blitt inspirert av Mafalda og jentene hennes. Likte det kjempegodt, det eneste som er synd er at det må konkurrere med så mye annet om tid og fokus... Men jeg skal definitivt gjøre mer av det! :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte fargebøker med mandalas etter å ha blitt inspirert av Mafalda og jentene hennes. Likte det kjempegodt, det eneste som er synd er at det må konkurrere med så mye annet om tid og fokus... Men jeg skal definitivt gjøre mer av det! :jepp:

Jeg synes kun mandala'er blir litt kjedelig. Holder på med en nå i boken min, og de to forrige sidene var gøyere. Litt friere kanskje, for jeg klarer jo ikke å IKKE være symmetrisk i mandalaen. :ler:

Gjest Runforit
Skrevet

Høres ut som en perfekt søndag ❤️

Man må ta vare på de dagene der alt bare er idyll :)

Skrevet

Høres ut som en perfekt søndag ❤️

Man må ta vare på de dagene der alt bare er idyll :)

Ja, det var den! Minus de 10 svette minuttene jeg hadde dem med på butikken. :ler: M gidder ikke å sitte i handlevognen lenger, så nå har jeg to galne unger løpende rundt i stedet for bare én. :fnise:

Skrevet

''Bleh'' kan vel oppsummere dagen i går. :fnise: God middag da, og egentlig enkle unger, men dagen bar preg av at mannen ikke kom hjem igjen i går heller. Litt kjip og trøtt dag med andre ord. Dagen ble avsluttet på storflott vis med a) mislykket saging av spinningsete ( = null trening) og b) ''kveld'' klokken 20:30 fordi M var helt umulig. Vi la oss inn i min seng og der lå vi i to timer før hun endelig sovnet igjen. :dry: Fin dag, ikke sant? :fnise:

Dagen i dag ser litt lysere ut (om enn unektelig mørk ut utenfor :regn: ), for mannen er på vei hjem. :strix: Han er hjemme når vi kommer fra barnehagen, og det skal bli så godt. :rodmer: Jeg får ikke sett ham så mye da, for jeg skal på foreldremøte i barnehagen i kveld + trene, og så reiser jeg til Oslo i morgen tidlig og blir der til torsdag. Aaaaah, kjærestetid. :ler: Men når jeg kommer hjem igjen skal vi nikose oss sammen. :hjerte:

Skrevet

Skal si dere har omgått hverandre i det siste. :P Når den ene har kommet hjem så har den andre dratt. Hehe. Blir nok veldig godt med kjærestetid da ja :)

Gjest Neferet
Skrevet

Oslo sier du...? :lur:

Håper dere får tatt igjen det tapte fra helga av i det minste, ikke bare levere barna som stafettpinner dere i mellom :ler:

Skrevet

Oslo sier du...? :lur:

Håper dere får tatt igjen det tapte fra helga av i det minste, ikke bare levere barna som stafettpinner dere i mellom :ler:

Oh yess. :nigo: Men jeg skal møte bestis rett etter kurset. Vi skal shoppe og spise. :nigo:

Det må vi bare prøve å få til. :fnise:

Skrevet

Jeg skal også på foreldremøte i bhg i dag! For første gang, føler meg skikkelig voksen nå :ler:

Skrevet

Jeg skal også på foreldremøte i bhg i dag! For første gang, føler meg skikkelig voksen nå :ler:

Haha, det gjorde jeg også første gang. :fnise:

Hvordan var ditt møte? Mitt var kjempeinteressant faktisk! Det var to spes.ped.er som hadde foredrag om tidlig inngripen, gode beskjeder og god ros. Fikk med meg mye nyttig derfra. :jepp:

-----

I går klippet mannne håret mitt. :fnise: Jeg fikk et plutselig innfall av æsj, stygt hår, må gjøre noe. Nå! Så på mirakuløst vis har jeg nå fått noe som kan ligne en skulderlang bob. :ler: Skal til frisøren neste uke altså, og fikse opp, men for mine utrente øyne ser det bra ut. :nigo:

Nå sitter jeg på flyplassen og skal snart boarde. Har drømt at jeg var forsinka til flyet i hele natt og er egentlig veldig stressa. Det hjelper jo heller ikke da at jeg faktisk kommer 15-20 minutt for sent til kurset. Haaaater å komme for sent. :bond:

Skrevet

Mitt møte var ganske uinteressant. En pappa som var helt oppslukt og overengasjert i de nye vedtektene kommunen har vedtatt, 80% av møtet gikk med på å høre på gnålet hans over ting vi ikke får gjort noe med. Ellers fikk vi vite mer om et prosjekt de har som går på sosial kompetanse, det var litt kjekt.

Gjest Neferet
Skrevet

Kos deg på kurs, satser på det blir bra når du først kommer fram, selv om det er sent ;)

Veldig lettvint med hjemmefrisør da! :jepp: Kjære klippet panneluggen min da jeg hadde det, det fungerte også helt strålende!

Skrevet

Hvordan er Oslo vennen? Skulle gjerne vært der...yndlingsbutikken min ble jo nedlagt her hjemme, men i Oslo har de fortsatt åpent :hjerte: Også er Neferet der!!!

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg synes dere begge skal ta en tur i sommer jeg, både for shopping og Neferet-skravling! :jepp::lur::nigo:

Skrevet

Mitt møte var ganske uinteressant. En pappa som var helt oppslukt og overengasjert i de nye vedtektene kommunen har vedtatt, 80% av møtet gikk med på å høre på gnålet hans over ting vi ikke får gjort noe med. Ellers fikk vi vite mer om et prosjekt de har som går på sosial kompetanse, det var litt kjekt.

Blarg, sånne folk er så irriterende! :dry:

Hvordan er Oslo vennen? Skulle gjerne vært der...yndlingsbutikken min ble jo nedlagt her hjemme, men i Oslo har de fortsatt åpent :hjerte: Også er Neferet der!!!

Oslo var helt supert! :nigo:

Ja, jeg så det for noen uker siden da jeg kjørte forbi. Tenkte på deg da. :klem:

Jeg synes dere begge skal ta en tur i sommer jeg, både for shopping og Neferet-skravling! :jepp::lur::nigo:

Det hadde vært helt awesome! Jentetur Diddles? :jepp:

Skrevet

Oslo var som sagt helt supert! Jeg kom 20 minutter for sent (etter verdens lengste og dyreste taxitur :daane: ), men fikk ikke kjeft. :fnise: Selve kurset var veldig interessant, og jeg er glad jeg fikk lov til å være med på det. :jepp:

Etter at kurset var ferdig, møtte jeg bestis på togstasjonen og vi tok bussen til hotellet. Så spiste vi på Olivia (hvit pizza med scampi :sikle: + et glass rødvin for meg) før vi trasket ned (bort? opp? :vetikke: ) til Karl Johan for en aldri så liten shoppingrunde. Klokken var jo allerede nesten 7, så vi fikk ikke så mye tid. Bestis dro hjem rundt 8, da var hun sliten - forståelig nok! Jeg trasket en halvtimes tid til før jeg tok t-banen tilbake til hotellet. Resten av kvelden ble tilbragt godt krøllet under dyna, med Queer as Folk på paden. Skikkelig mimrestund. :ler:

Jeg var hjemme klokken 18 i går, og ble møtt av to smilende jenter (og mann selvsagt :ler: ) på flyplassen. :strix: Det er godt med en natt fri, men jammen er det godt å komme hjem også! :hjerte:

Og i dag er det fredag! Føler jeg har hatt litt helg nå som jeg har vært i Oslo, så jeg har egentlig veldig helgefølelse enda. :nigo: Ingen store planer for helgen enda, annet enn spinning (hjemme) i kveld. :trene:

Gjest Neferet
Skrevet

Det hørtes ut som en kjempefin tur! :nigo: Deilig med et lite avbrekk! :jepp:

Og jeg stemmer for forslaget om felles avbrekk med Diddles altså... :opplyser::fnise: Kos deg med fredagen! :klemmer:

Skrevet

Har du kjøpt deg spinningsykkel? :) Det har jeg tenkt på mange ganger, men har latt være i frykt for at den kun blir brukt en periode før jeg går lei. :P Liker uansett å dra til senteret, men er jo veldig greit når man er alene hjemme og ikke kan dra ut på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...