Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sushi kan dere få ha for dere selv - ikke har jeg smakt, og ikke har jeg tenkt å smake! Rå fisk er for måker :ler: Hører "alle" skryter seg ihjel av Sabi Sushi, men jeg nekter å følge "trenden" det er blitt å spise sushi :snurt:

Synes gårsdagen din hørtes deilig ut jeg, kidsa tidlig i seng og deg selv tidlig i seng :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du budd her, hadde jeg anbefalt en annen, som er på togstasjonen. Jeg hadde det samme der som jeg også skulle prøve på sabi, siden de har åpnet rett her borti høgget, det var ikke godt, alt for sterkt :o er så digg å finne noe en liker. Jeg klarer ikke det tradisjonelle jeg heller. Så jeg har scanpi med ost og crabstick i, agurt og avocado, også ris rundt da. Åsså frtiterer de hele greia :D nam!

Mmmm, høres fantastisk godt ut! :sikle:

Sushi kan dere få ha for dere selv - ikke har jeg smakt, og ikke har jeg tenkt å smake! Rå fisk er for måker :ler: Hører "alle" skryter seg ihjel av Sabi Sushi, men jeg nekter å følge "trenden" det er blitt å spise sushi :snurt:

Synes gårsdagen din hørtes deilig ut jeg, kidsa tidlig i seng og deg selv tidlig i seng :tommelopp:

:hoho: Det samme tenker egentlig jeg! Ordinær sushi er bare humbug og mote og whatnot. :snurt: Men fritert fisk derimot - det er godt! :jepp: Synes det er fint å få et take away-fisk-sted her i byen. :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Haha, you and me both!! :ler:

Skrevet

Sushi-motstander her også! :opplyser:

Skrevet

Slenger meg på anti-sushigjengen her!

Jeg er veldig gla i fisk altså, men da skal den være kokt eller stekt!

Skrevet

Liker ikke rå fisk jeg heller, å ikke tang å taren heller. Første gang jeg skulle smake, så sier sambo at jeg måtte ikke tygge det, bare svelge det rett ned, detgikk ikke :ler: det var rå fisk da. Men fritert er faktisk nam. Der jeg pleier å kjøpe, har de med kylling også, som er rullet inn med andre ting i tang og tare med ris rundt. Den er ikke så galen den heller ;)

Skrevet

Antisushi her og, men ikke på grunn av fisken :ler: det er riseddiken som lager krøll på tunga hos meg.

Gjest Neferet
Skrevet

Belle, har du lest NOS4A2? :bond:

*vilbareleseikkejobbe* :ler:

Skrevet

Sushi-motstander her også! :opplyser:

Slenger meg på anti-sushigjengen her!

Jeg er veldig gla i fisk altså, men da skal den være kokt eller stekt!

Liker ikke rå fisk jeg heller, å ikke tang å taren heller. Første gang jeg skulle smake, så sier sambo at jeg måtte ikke tygge det, bare svelge det rett ned, detgikk ikke :ler: det var rå fisk da. Men fritert er faktisk nam. Der jeg pleier å kjøpe, har de med kylling også, som er rullet inn med andre ting i tang og tare med ris rundt. Den er ikke så galen den heller ;)

Antisushi her og, men ikke på grunn av fisken :ler: det er riseddiken som lager krøll på tunga hos meg.

Så gøy å høre at jeg ikke er supersær som ikke liker sushi. :ler: Har følt meg temmelig alene om det, nemlig. :fnise:

Belle, har du lest NOS4A2? :bond:

*vilbareleseikkejobbe* :ler:

Æææ, nei. Men tittelen høres ut som om noe jeg kan like. :nigo: *google*

Skrevet

Først av alt: har dere sett noe så nydelig? :grine::hjerte: Jeg gråter sjelden av slike ting, men nå kjenner jeg en stor klump i halsen og tårene presse på. :rodmer:

https://www.youtube.com/watch?v=qY-d46-gPMI

Ellers: fin dag i går. :nigo: Halv dag på jobben, som var overfylt med møter. Etter lunsj dro jeg for å hente A i barnehagen for Tannlege, forsøk 2. Det gikk SÅ fint, noe jeg hadde håpet. Vi måtte jo prøve to ganger hos øyenlegen også. Og det var en ekstremt stolt jente som spradet gjennom gågaten etterpå, med sine gjennomsiktige og høyhælte plastsko og sjarmerte alle sammen. :fnise: Vi drakk brus på kafé (belønningen) og var innom lekebutikken og kjøpte Disneys Snøhvit etterpå (både min og hennes :ler: - jeg kjøpte like greit Jungelboken og Mulan også, nå er det ikke mange filmene jeg mangler før samlingen er komplett) før vi hentet M i barnehagen.

Ettermiddagen var laaaang. Jeg var så trøtt, så i går gikk jeg bare og ventet på at klokken skulle bli leggetid. :sjenert: Etter at ungene hadde sovnet spiste jeg kimchi (nam! Så utrolig godt! Fikk kjøpt autentiske på den asiatiske sjappa nedi byen :nigo: ), så en episode med Gotham og gikk og la meg klokken 21:30. Leste to setninger i boken min før jeg sovnet. :natti:

Ingen store planer i dag, annet enn å hente spinningsykkelen min. :hoppendeglad: Mannen fikk kjøpt en brukt til meg. Håper den er god! Den har ihvertfall vært i bruk på et nedlagt treningssenter her i byen, så jeg krysser fingrene. Ååååå, gleder meg til å endelig få trene spinning hjemme også! :strix:

I morgen skal jeg på trening tenkte jeg, før søster kommer og passer ungene. Jeg skal i 80-årsdag. :P Det er heldigvis en sånn feiring som er på dagen, så hun slipper å passe dem så veldig lenge. Hun er forferdelig trøtt for tiden, men siden mamma er i Nice (heldiggrisen!) og det er svigermorfars dag (som vil si at svigermor skal være med på feiringen), er det ingen andre som kan passe dem. I tillegg må jeg gå uten mannen. :dry: Han ble nødt til å jobbe overtid i helgen. Veldig greit med pengene, ikke så greit å måtte dra i gørrkjedelig 80-årsdag alene. Jaja, jeg har god kontakt med søskenbarnene til mannen, så jeg får henge med dem. :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

Æææ, nei. Men tittelen høres ut som om noe jeg kan like. :nigo: *google*

Jeg er omtrent halvveis, og den er så spennende! :bond: Jeg er litt redd for at den skal ta helt av, men håper den holder seg hele veien! Bussturen til jobb er for kort for tida... ;)

God helg! :klemmer:

Skrevet

God helg! Håper feiringen av 80års dagen ikke ble for kjedelig og at barnevakten holdt ut :jepp:

Skrevet

God helg! Håper feiringen av 80års dagen ikke ble for kjedelig og at barnevakten holdt ut :jepp:

Feiringen gikk fint, og ungene hadde storkost seg. :nigo:

Skrevet

Morgen 4:45 i dag. Er det ikke typisk? Hele uken har jeg måttet dra trøtte unger ut av sine respektive senger, men når vi endelig kan sove så lenge vi vil? :romeo: "Ladde daaaaaao", fra M i sengen. Litt søtt, mest irriterende. :fnise:

Så da var det bare å stå opp da. Vi så Snøhvit to ganger i dag, før A proklamerte at hun ville dra på trening allikevel. Da hadde jeg slått det fra meg, og var klar til det jeg burde ha gjort: sovet. Jaja, trening ble det, og så gikk det slag i slag derfra, med dusjing og sminking og kjole og hele pakka. Feiringen gikk fint, med god mat, korte taler og mye skravling. :nigo:

Søster var på kino med ungene, og de var helt oppi skyene da jeg kom hjem. :ler: Nå sover M (forhåpentligvis hele natten og leeeenge), og A skal straks legge seg. Jeg gleder meg til å sette meg ned med fargeleggingsboken min. :sjenert: Kjøpte fargebok til meg selv i går og det er så avslappende å sitte og tegne, høre på lydbok og drikke vin. :hjerte:

Skrevet

Godt å høre at det er flere med fargedilla :jepp:

Skrevet

Hva fargelegger dere? Er det en fargeleggingsbok med mer avanserte bilder enn slike som er for barn?

Skrevet

Jeg fargelegger også! :hoppe:

Godt å høre at det er flere med fargedilla :jepp:

Så gøy å høre at det ikke bare er meg som er litt sær. :fnise: Neida, det er jo en ting dette nå. Og jeg elsker det! :nigo:

Hva fargelegger dere? Er det en fargeleggingsbok med mer avanserte bilder enn slike som er for barn?

Jeg har to bøker fra Johanna Basford; Secret Garden og Enchanted Forest. Dvs, jeg har kjøpt to bøker, jeg har bare fått den ene enn så lenge. Jeg fargelegger med billige tusjer kjøpt på Nille. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...