^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #10101 Del Skrevet 26. mars 2015 Iiiik, Gardermoen er stengt ja. Vi skal ta fly derfra 22isj, så håper det har ordnet seg innen dess. Nå sitter vi i taxibåt på vei til flyplassen. Skal bli godt å (forhåpentligvis) komme hjem til jentene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #10102 Del Skrevet 26. mars 2015 Fæææææææn. Forsinkelse nummer en million på flyet vårt fra Frankfurt til Oslo = null hjem i dag. Nå håoer jeg bare at vi kommer oss til Oslo i det minste, og at jeg kommer hjem til sjeplig tid i morgen. Min fantastiske familie trår til og leverer og henter på unger (mannen reiser på jobb grytidlig i morgen), og selv om det er kjipt at jeg ikke får sett ham før han reiser, er jeg evig takknemlig for at jeg har så fine mennesker som stiller opp mellom jobb og stråling og whatnot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2015 #10103 Del Skrevet 26. mars 2015 Hvor er du nå da? Frankfurt? Kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #10104 Del Skrevet 26. mars 2015 Hvor er du nå da? Frankfurt? Kjipt! Vi har vært i Frankfurt siden kl 15 i dag. Og til å være en så travel flyplass, suger den, sånn skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. mars 2015 #10105 Del Skrevet 26. mars 2015 Æsj, så utrolig kjedelig!! Først tenkte jeg "høhø, nå får mannen litt payback for alle de gangene han er forsinket" Men så ble det jo bare dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #10106 Del Skrevet 26. mars 2015 Æsj, så utrolig kjedelig!! Først tenkte jeg "høhø, nå får mannen litt payback for alle de gangene han er forsinket" Men så ble det jo bare dumt. Du har rett i det! Hører rykter om at alle hotell i Oslo er opptatt. Hadde vært veldig typisk, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mars 2015 #10107 Del Skrevet 26. mars 2015 Kjedelig å lese at du er forsinket på vei hjem... Håper du kommer deg hjemover til barna i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mars 2015 #10108 Del Skrevet 26. mars 2015 Neiiij så kjipt!! At snø i mars skal kunne lage så mye styr i vinterlandet Norge lizzm Beredskapen burde jo kunne være bedre...men ja, håper du kommer deg til Oslo og hjem til okei tid imorgen Kjedelig å vente på å komme seg hjem - og spesielt når en faktisk er på vei!! ..En gleder seg jo litt mer enn litt også til å komme hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #10109 Del Skrevet 27. mars 2015 Kjedelig å lese at du er forsinket på vei hjem... Håper du kommer deg hjemover til barna i løpet av morgendagen! Så fint å se deg her inne! Neiiij så kjipt!! At snø i mars skal kunne lage så mye styr i vinterlandet Norge lizzm Beredskapen burde jo kunne være bedre...men ja, håper du kommer deg til Oslo og hjem til okei tid imorgen Kjedelig å vente på å komme seg hjem - og spesielt når en faktisk er på vei!! ..En gleder seg jo litt mer enn litt også til å komme hjem.. Det samme tenker jeg. Det var ikke SÅ mye snø liksom. Men dere, nå er jeg hjemme! :bolledeig: Og det er ikke takket være SAS ihvertfall. Jeg har alltid hatt god tiltro til SAS, men nå er den ganske svekket for å si det mildt. Vi ankom Oslo rundt midnatt og stilte oss i kø for å fikse nye billetter og hotell. Vel, de bare og fiks det selv. Vi kan ikke hjelpe dere med noe. Så da heiv jeg meg rundt og kjøpte nye billetter til oss på første Norwegian-fly i dag morges. Heldigvis for det, for det viser seg jo nå at alle SAS-flygninger til Haugesund er kansellert i dag. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke får det til, mens Norwegian hadde fly i luften hele tiden. Alle hoteller i mils omkrets var fulle, så vi har tilbragt natten på hver sin benk på flyplassen. Kan ikke akkurat si jeg har sovet så mye. Føler meg rett og slett småfull i dag. Uansett, jeg er hjemme, hjemme, hjemme! Dro rett hjem og sov et par timer, før jeg tok meg den beste dusjen jeg noen gang har tatt tror jeg, og nå sitter jeg på jobb. Skal straks dra herfra for å handle og hente ungene i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mars 2015 #10110 Del Skrevet 27. mars 2015 Godt å høre at du er hjemme igjen! Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #10111 Del Skrevet 28. mars 2015 Godt å høre at du er hjemme igjen! Gooood helg! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mars 2015 Forfatter #10112 Del Skrevet 28. mars 2015 Aaaah, første natten i egen seng på en stund = himmelsk. Ettermiddagen ble i går tilbragt hos søster, hbor vi spiste thaimat og nikoste oss. A ble værende mens jeg og M dro hjem. Hun sovnet i bilen, og etter at jeg hadde lagt henne, lagde jeg meg en svær skål med popcorn og satte på en film. La meg kl 21. Natten har vært så där, M er fryktelig tett i nesen. Hun hadde ikke godt av bhg-dagen i går, og skulle ideelt sett vært hjemme. Men, men. Avogtil går det bare ikke. Heldigvis er det ferie nå, og vi har mer enn én uke til å slappe av og bare kose oss. Vi har vært våkne en stund allerede, og sitter i skrivende stund og ser Masha. M er sliten (etter gårsdagen tenker jeg) og vil bare sitte på fanget eller ligge på sofaen. Hun er ikke slakk-slakk, ei heller feber, men trøtt og sliten. Godt med kos synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #10113 Del Skrevet 29. mars 2015 I går var vi på en liten handlerunde på kjøpesenteret. Vi holder nemlig på med buksetilvenning på A. Hun har til nå kun villet gå med strømpebukse, noe som er greit på vinterhalvåret når man uansett har dress. Litt vanskeligere når det begynner å bli varmere i været og ungene bare trenger jakke for eksempel. Så hun fikk seg to nye bukser i går (en tights og en *gisp* dongeribukse!) med tilhørende t-skjorter. Én stk fornøyd jente. M var trøtt og sliten hele handleturen, og satt bare i vognen og slappet av hele tiden. På ett tidspunkt sovnet hun faktisk sittende. Vi tok det som et tegn på at det var på tide å komme seg hjemover. Vel hjemme var det leking og bading på tapeten, og da vi satte oss ned i 4-tiden for å se på tv mens jeg greide hår og sånt, sovnet M sittende i sofaen også. Jeg prøvde å vekke henne i 5-tiden, men hun var så trøtt så da la jeg henne i sengen. Hun var våken en halvtimes tid da hun var med på A sin legging, men jammen sovnet hun ikke etterpå - og sover fremdeles. 14 timer and counting. I dag skal vi ikke gjøre på noenting. Vi får besøk av venninne med jente som går i avdelingen til M, og ellers skal vi bare sløve hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #10114 Del Skrevet 29. mars 2015 Hun sover enda! Og ja, jeg har vært oppe for å se at hun puster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2015 #10115 Del Skrevet 29. mars 2015 Ikke helt frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 29. mars 2015 #10116 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Godt å sove når man er pjusk KappAhl har noen utrolig myke dongeribukser til barn, tror de heter jogging jeans. Vi har en sånn og den er veldig god, ser ut som dongeri men er myk som en joggebukse kanskje A vil like dem? Endret 29. mars 2015 av Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #10117 Del Skrevet 29. mars 2015 Ikke helt frisk? Tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2015 Forfatter #10118 Del Skrevet 29. mars 2015 Godt å sove når man er pjusk KappAhl har noen utrolig myke dongeribukser til barn, tror de heter jogging jeans. Vi har en sånn og den er veldig god, ser ut som dongeri men er myk som en joggebukse kanskje A vil like dem? Det er sant! Takk for tips. Tror vi har noen derfra til M. Det er ikke så mye at det er ukomfortabelt eller noe, men bare fordi det er en bukse. Ja, hun er rar. Men i dag har hun altså den nye dongeribuksen på seg. Det er litt som jeg plutselig skulle ha sett oldemor i bukse (jeg så henne aldri i bukse, kun kjole). ------ Det ble 17 timer! Nå er hun ikke trøtt lenger ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2015 Forfatter #10119 Del Skrevet 30. mars 2015 Dagenni går kan oppsummeres med én smiley; . Følte jeg løp som en ryddegalning hele dagen. Jeg gjorde nok det også, for jeg var ganske tidlig oppe i 10000 skritt! M var fremdeles ikke heeelt 100%, noe som i hennes tilfelle betyr sutreunge med mammaklengesyken. Legg til en sjalu 3-åring, så var dagen komplett. Neida, vi hadde besøk av nabojenta en stund, før vi fikk besøk av venninne med unger og mann. De spiste middag hos oss, kjempekoselig. Noe son ikke var særlig koselig, var at venninne bragte med seg dårlige heter; hun har fått krefr på øyet. Hun vet ingenting om veien videre enda, men hun skulle ta MR og sånt i dag, og i starten på april skaø hun stråle. Nå håper vi og krysser alt som er for at det kun er i øyet og at det ikke har spredd seg noe sted. Faen altså, livet urettferdig! Oslobestis var på besøk i går kveld, og det var megagodt! Vi skravlet og lo og så Horrible Bosses 2. Fint avbrekk fra sjokkbeskjeden. I dag sov ungene til 7:15! Takk, klokkesnuiing. Synes bare det er rett og rimelig å få tilbakebetalt litt etter den andre fæle klokkesnuiingen. Vi har også rukket å se en film (Arrietta ), handle på Obsen, besøke Xtraleker, og nå sitter jeg og A og koser oss med druer og Karsten og Petra mens M sover lur ute i vogna. Resten av dagen er vid åpen, akkurat slil vi liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. mars 2015 #10120 Del Skrevet 30. mars 2015 Kreft i øyet?! Det er sånt man ikke tenker over at det går an å få, engang. Håper virkelig at hun blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå