Pasadena Skrevet 13. mars 2015 #10061 Del Skrevet 13. mars 2015 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2015 #10062 Del Skrevet 13. mars 2015 Kos deg masse på tur!! Ekstra stas med en sånn nyhet i bagasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. mars 2015 #10063 Del Skrevet 14. mars 2015 Hurra for gode nyheter! Håper du koser deg masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 14. mars 2015 #10064 Del Skrevet 14. mars 2015 Åååååå, søster er gravid! Åååååå2: sitter på flyet på vei til Wien. Ååååå!! Fantastiske nyheter! Håper du koser deg enormt masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #10065 Del Skrevet 17. mars 2015 Tilbake til hverdagen igjen. Borte bra, men hjemme best er et ordtak som passer meg veldig godt. Særlig når jeg har to herlige jenter som kommer løpende mot meg på flyplassen. Det var SÅ godt å se dem igjen, og nå har jeg ladet opp til mange måneder med gode mammavibber håper jeg. Turen var helt super! Byen var grei, men ikke noe mer enn det. Det som var viktigst var tross alt at vi tre venninner ble samlet og gjorde på noe bare oss tre. Det har ikke skjedd på mange, mange år. Vi trasket, spiste, drakk, skravlet og lo. Perfekt venninnetur. I dag skal A være med en venninne fra barnehagen for første gang! Tenk at hun er blitt så stor! Jeg var i samme barselgruppe som mammaen, så jeg kjenner henne litt. Det er betryggende for en engstelig mamma. Neida, det kommer til å gå så fint. Jentene leker superbra sammen og har mast om dette lenge. Satser på at det går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2015 #10066 Del Skrevet 17. mars 2015 Å så herlig at hun er gravid igjen! Hørtes ut som en deilig tur. Slikt gjør godt for sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. mars 2015 #10067 Del Skrevet 17. mars 2015 Så fantastisk nyhet om søsteren din, jeg blir helt rørt Er hun langt på vei? Regner virkelig med at hun får skikkelig oppfølging nå! Herlig tur, det høres ut som dere har kost dere! Det er jammen godt for sjelen med litt skikkelig voksen tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #10068 Del Skrevet 17. mars 2015 Å så herlig at hun er gravid igjen! Hørtes ut som en deilig tur. Slikt gjør godt for sjela. Ja, det var skikkelig gode nyheter å kick-starte helgen med. Godt for kropp og sjel. Så fantastisk nyhet om søsteren din, jeg blir helt rørt Er hun langt på vei? Regner virkelig med at hun får skikkelig oppfølging nå! Herlig tur, det høres ut som dere har kost dere! Det er jammen godt for sjelen med litt skikkelig voksen tid Hun er vel 5 uker nå tror jeg. Allerede, liksom! Hun skal til legen på torsdag, og da legger de opp videre løp. Første UL er i uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. mars 2015 #10069 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Tilbake til hverdagen igjen. Borte bra, men hjemme best er et ordtak som passer meg veldig godt. Særlig når jeg har to herlige jenter som kommer løpende mot meg på flyplassen. Det var SÅ godt å se dem igjen, og nå har jeg ladet opp til mange måneder med gode mammavibber håper jeg. Turen var helt super! Byen var grei, men ikke noe mer enn det. Det som var viktigst var tross alt at vi tre venninner ble samlet og gjorde på noe bare oss tre. Det har ikke skjedd på mange, mange år. Vi trasket, spiste, drakk, skravlet og lo. Perfekt venninnetur. I dag skal A være med en venninne fra barnehagen for første gang! Tenk at hun er blitt så stor! Jeg var i samme barselgruppe som mammaen, så jeg kjenner henne litt. Det er betryggende for en engstelig mamma. Neida, det kommer til å gå så fint. Jentene leker superbra sammen og har mast om dette lenge. Satser på at det går helt fint! Hun er hjemme igjen Velkommen hjem!! (Jeg savner deg Gledermeggledermeggledermeg til å se deg igjen!!!) Så godt å høre dere har hatt en herlig venninnetur!! Søs sa det samme om Wien, byen er helt grei - og det var det Men det viktigste er jo venninnetiden Høres SÅ koselig ut!! Oj, tør hun det?! Hun er tøff altså! Det tviler jeg på Liten hadde turt Så stas da!! Men ja, åh..de blir så store så altfor fort Selv om jeg elskerelsker den tiden vi går inn i nå, 3ogethalvt-snart4år, så hender det jeg tenker at jeg vil skru tida tilbake..galskap, jeg vet!! ...nå når trassen endelig ser ut til å roe seg ned så vil jeg ha det en gang til lizzm?! *plingibollensmiley* Endret 17. mars 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #10070 Del Skrevet 18. mars 2015 Hun er hjemme igjen Velkommen hjem!!(Jeg savner deg Gledermeggledermeggledermeg til å se deg igjen!!!)Så godt å høre dere har hatt en herlig venninnetur!! Søs sa det samme om Wien, byen er helt grei - og det var det Men det viktigste er jo venninnetiden Høres SÅ koselig ut!! Oj, tør hun det?! Hun er tøff altså! Det tviler jeg på Liten hadde turt Så stas da!! Men ja, åh..de blir så store så altfor fort Selv om jeg elskerelsker den tiden vi går inn i nå, 3ogethalvt-snart4år, så hender det jeg tenker at jeg vil skru tida tilbake..galskap, jeg vet!! ...nå når trassen endelig ser ut til å roe seg ned så vil jeg ha det en gang til lizzm?! *plingibollensmiley*Takk for en så fin hjemkomst! Gleder meg til å se deg igjen jeg også! På dans ihvertfall, usikker på om jeg blir med på spinning i dag. De hadde det kjempegøy. A er jo vant til å suse rundt til alle og enhver, så dette hadde jeg aldri sett på som et problem. Hun hadde vært høflig og snill, heldigvis. Hun kan ofte være et lite krapyl hjemme, men vi vet jo hvor høflig hun egentlig er. Godt at andre ser det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #10071 Del Skrevet 18. mars 2015 Dagen i går, ja. Hvor skal jeg starte? Evt. slutte, for den slutter omtrent når den starter. Ingenting spennende, med andre ord! Jeg kom hjem til ferdig middag og en M i veldig godt humør. Hun syntes nok det var godt å ha både mamma og pappa helt alene for én gangs skyld. Det skjer jammen ikke ofte! Vi lekte og koste oss, og så kom søster på besøk og var med og henta A. A hadde hatt det helt supert, og ville slett ikke hjem da jeg kom og hentet henne. Neste uke skal venninnen hennes komme på besøk til oss. Jeg hjalp søster å lage kake (sjokolademarsipankake med henholdsvis sjokolademoussefyll og krem- og krokanfyll ), så var det plutselig kveld. Lagde meg grønnkålchips og så en episode av Girls. Vips! leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #10072 Del Skrevet 18. mars 2015 Eh, jeg glemte jo å nevne at vårdressen til A er for liten. Jeg som var overbevist om at den dressen kom til å holde lenge enda. Noen har visst vokst i julen. Og kjip som jeg er, pleier jeg jo å kjøpe dresser når de er på tilbud. Da sitter det ekstra langt inne å kjøpe en dress på full pris altså. Noen tips til gode dresser? Vi har vært fornøyd både med Reima, PoP og Helly Hansen i vårdressavdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2015 #10073 Del Skrevet 18. mars 2015 Vi har Name it softshell, og den er vi veldig fornøyd med. Slitesterk og holder vannet ute. Prisen er jo noe av det beste - 500 på fullpris. Og det er stadig vekk rabatt på hele sortimentet hos f.eks Knerten og Karoline, og de har jo suuuperrask levering i tillegg. Tidligere har vi bl.a. hatt stormberg. R skal snart arve den etter S. Kan ikke se at den er brukt, så den har vært veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. mars 2015 #10074 Del Skrevet 18. mars 2015 Det der er et fenomen jeg har lagt merke til ofte, jo mer penger man har, jo ivrigere er man på å jakte etter tilbudspriser Jeg er stort sett fattig som ei kirkerotte og eier ikke annet enn en bil, men kjøper veldig ofte ting til fullpris. Skulle tro jeg burde skjønt sammenhengen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mars 2015 #10075 Del Skrevet 18. mars 2015 E bruker også softshell dressen fra Name it og er bare lovord å komme med herfra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #10076 Del Skrevet 19. mars 2015 Vi har Name it softshell, og den er vi veldig fornøyd med. Slitesterk og holder vannet ute. Prisen er jo noe av det beste - 500 på fullpris. Og det er stadig vekk rabatt på hele sortimentet hos f.eks Knerten og Karoline, og de har jo suuuperrask levering i tillegg. Tidligere har vi bl.a. hatt stormberg. R skal snart arve den etter S. Kan ikke se at den er brukt, så den har vært veldig god. Så bra! Har sett en del på den, og det er jo så gøy at den er så billig. Stormberg er jo enda billigere igjen ser jeg. Godt å se at billigere varianter også duger! Vi har en liten utfordring vi da...den MÅ være lilla. Det der er et fenomen jeg har lagt merke til ofte, jo mer penger man har, jo ivrigere er man på å jakte etter tilbudspriser Jeg er stort sett fattig som ei kirkerotte og eier ikke annet enn en bil, men kjøper veldig ofte ting til fullpris.Skulle tro jeg burde skjønt sammenhengen her Jeg får en pervers glede av å se hvor mange penger jeg sparer. Jada, jeg er rar. Burde jo ikke vært sånn siden vi stort sett har mulighet til å kjøpe det vi har lyst på. Det må være studentmentaliteten som fremdeles sitter i...5 år etter. E bruker også softshell dressen fra Name it og er bare lovord å komme med herfra også Da lurer jeg på om vi skal prøve en sånn altså. Den gamle dressen var visst passe allikevel, men hun kunne godt hatt en ekstra hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #10077 Del Skrevet 19. mars 2015 Dagen i går:* Hjem, hive i seg middag * Prøve å få på klær på A, samt få henne inn i bilen for dans. * Umulig, vi blir heller hjemme. * A skal ut med nabojente, nekter å ha på seg mer klær. * Spol frem en halvtime: A kommer seg ut, med nok klær. * Mamma kommer på besøk, blir med meg og M ut. * Party på trampolinen * Leke inne * Leggetid, dusj og leggetid Og det var det. Jeg ER så trøtt for tiden, at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Sånn skikkelig utslitt-trøtt. Lite matlyst, litt svimmel innimellom, smådeppa, klarer ikke å få hodet med meg på jobb. Satser på at det bare er slutt-på-helgetur-blues. Jeg var ikke på trening i går engang, og favorittspinning er ikke noe jeg dropper med lett hjerte. Jeg hadde faktisk ikke lyst - og det er lenge siden det har skjedd! I natt har jeg sovet i 8,5 time. Satser på at de timene gjør godt for kropp og sjel. Er fremdeles smådeppa (eller, ikke deppa heller, sånn egentlig...bare...tiltaksløs og whatever, liksom), men fikk en skikkelig pick-me-up på Essoen på vei til jobb. Tenkte jeg fortjente en skikkelig cappuccino, og ble møtt av verdens hyggeligste og mest smilende ekspeditør. Gikk smilende ut derfra. Ingen planer for dagen. Håper det blir like fint vær i dag som i går; da skal vi være ute og leke i hele ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. mars 2015 #10078 Del Skrevet 19. mars 2015 Vi har stort sett hatt vårdresser fra PoP, veldig fornøyd! Har hatt en arvet fra NameIt, og den var helt ok den også. Må le litt av A og klær, det er veldig likt som hos oss, men fy så frustrerende Dumt at du er så trøtt og lei, har du sjekket jernnivået ditt? Jeg hadde det akkurat likt og da var jern plutselig veldig lavt. Ikke noen god følelse å være så trøtt og sliten hele tiden.. og så hjelper det veldig raskt når man fyller på litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #10079 Del Skrevet 19. mars 2015 Vi har stort sett hatt vårdresser fra PoP, veldig fornøyd! Har hatt en arvet fra NameIt, og den var helt ok den også. Må le litt av A og klær, det er veldig likt som hos oss, men fy så frustrerende Dumt at du er så trøtt og lei, har du sjekket jernnivået ditt? Jeg hadde det akkurat likt og da var jern plutselig veldig lavt. Ikke noen god følelse å være så trøtt og sliten hele tiden.. og så hjelper det veldig raskt når man fyller på litt! Vi har den med avtagbart fôr til A nå, og den har vært knallgod ihvertfall. Lilla er tingen nå, nemlig. De nye vårskoene jeg kjøpte vil hun ikke ha - de er jo rosa - så hun går og subber i de lilla vinterskoene fremdeles. Jeg har ikke sjekket jernnivået mitt på en stund, nei. Hadde jo litt lavt etter M sin fødsel, og ble anbefalt å ta jern. Men såem...hm...nei. Kanskje jeg burde ha sjekket meg på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mars 2015 #10080 Del Skrevet 19. mars 2015 SIden lilla er den store favorittfargen (vi har det likt her ) har de tostykker fra Name it, denne og denne. Den ensfargede kommer det frem et usynlig mønster på når den blir våt - til stor jubel fra E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå