Kokos Skrevet 10. februar 2015 #9881 Del Skrevet 10. februar 2015 Ouch, for noen dager du har hatt! Så utrolig uheldig med kansellert fly akkurat nå. Håper mannen er vel hjemme så du får litt "pause" de få dagene før han drar igjen. Den jenteturen er så vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #9882 Del Skrevet 10. februar 2015 Uff, så plaget hun skulle bli med ørene! får man penicillin mot det, eller gjør de noe fysisk med ørene? Husker da vi gikk på barneskolen var det noen som hadde "sneller" i ørene og ikke kunne ha svømming. Hun har kun fått penicillin enn så lenge. Men jeg regner med at det er på slike barn man evt legger inn dren og sånn? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #9883 Del Skrevet 10. februar 2015 Ouch, for noen dager du har hatt! Så utrolig uheldig med kansellert fly akkurat nå. Håper mannen er vel hjemme så du får litt "pause" de få dagene før han drar igjen. Den jenteturen er så vel fortjent! Han har nettopp landet i Stvg nå, ifølge avinor. Så jeg regner med at han er hjemme senest kl 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. februar 2015 #9884 Del Skrevet 10. februar 2015 goood bedring til både deg og M! Det var da myyye ørebetennelser ja, håper hun vokser det fort av seg! Hurra for at mannen er kommet hjem (...?) nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #9885 Del Skrevet 11. februar 2015 goood bedring til både deg og M! Det var da myyye ørebetennelser ja, håper hun vokser det fort av seg! Hurra for at mannen er kommet hjem (...?) nå!! Nå er han hjemme! Og takk for det. Jeg føler meg bedre i dag heldigvis. Bare det å kunne gå ut av huset uten unger på slep fikk meg til å føle meg mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #9886 Del Skrevet 11. februar 2015 Fikk en sur mann hjem i går, da. Vet ikke helt hvorfor han var sur, men...gikk og la meg tidlig og våknet opp til en blid mann i dag heldigvis. A var overlykkelig over Barbiedukken han hadde kjøpt til henne. Barbie er nemlig den store helten for tiden. M fikk biler - og ble overlykkelig hun også. Det er rart å se hvor ulike de er! M er hjemme fra barnehagen i dag også. Hun har ikke feber, men er tydelig ikke helt i form. A ville først ikke i barnehagen, men så ville hun plutselig, så da regner jeg med at hun er der. Min form er helt grei. Jeg har ikke vondt i ørene i dag, ei heller er jeg sløv på øynene (slik jeg pleier å bli før feberen kommer), men jeg har fremdeles vondt i brystet og hoster litt. Har sinnsykt lyst til å dra på favorittspinning i kveld, men jeg tror rett og slett ikke jeg klarer. Terskelen for å avlyse er litt lavere nå som jeg har barnevakt når mannen er borte, ellers hadde jeg nok tvunget meg til å gå siden han skal være borte de to neste onsdagene. I ettermiddag skal vi spise middag hos svigermor, og ellers skal vi forhåpentligvis kose oss - uten surmuggete mann og trøtt kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #9887 Del Skrevet 11. februar 2015 Ny treningsdagbok, i håp om å bli litt mer målrettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #9888 Del Skrevet 11. februar 2015 Iiiik, barnevakt av noen som ikke er familie, for første gang i morgen kveld! Jeg og mannen skal på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. februar 2015 #9889 Del Skrevet 11. februar 2015 Hurra for date! Misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #9890 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Hurra for date! Misunnelig... Åååå, som jeg gleder meg! Det blir ikke noen svære greier altså, vi har bare barnevakt fra 8-10. Men på den tiden skal vi ihvertfall få goood tid til å spise god mat og skravle mye. Ellers var dagen i går veldig fin. Vi spiste middag hos svigermor (helstekt ørret med alskens tilbehør ), jeg dro på trening, og vi så Tid For Hjem sammen da jeg kom hjem. Natten har ikke vært særlig bra. M sliter enda, og blør nå neseblod pga. såre slimhinner. Blod over alt. Jeg har ligget sammenklemt mellom to makker av noen jenter, mannen har snorket og bare...ja. Ikke særlig mye søvn akkurat. Men, jeg overlever. Jeg har daten i kveld å se frem til, samt dette: Har den med på jobb i dag sånn at jeg kan sniklese. Endret 12. februar 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2015 #9891 Del Skrevet 12. februar 2015 Så deilig å få prioritert en sånn date før mannen reiser igjen! Det må jo være perfekt å bruke den nyanskaffede barnevakten til slikt! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. februar 2015 #9892 Del Skrevet 12. februar 2015 Uff, ikke noe godt med M da! Stadige ørebetennelser er noe shit! Var det M som siklet mye også? Eller var det A? For sikling kan tyde på store mandler. Det er derfor O sikler sånn, men siden han ikke har halsbetennelser så ville de ikke ta mandlene i samme slengen på mandagen, så han må bare vokse det av seg. Sjekket de polyppene også? Mye av dette går jo ofte hånd i hånd. Synes du er så tøff og flink som kommer deg gjennom slike dager du har hatt. Altså, man har jo ikke noe valg, men jeg tror ikke jeg hadde taklet det like bra som deg. Kos dere på date i kveld!! Også håper jeg de neste ukene går fort fram til mannen er hjemme igjen, og det endelig er din tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #9893 Del Skrevet 12. februar 2015 Så deilig å få prioritert en sånn date før mannen reiser igjen! Det må jo være perfekt å bruke den nyanskaffede barnevakten til slikt! Kos dere masse! Det blir travelt, men vi klarer det. Vi skal nemlig i barneselskap klokken 17. Uff, ikke noe godt med M da! Stadige ørebetennelser er noe shit! Var det M som siklet mye også? Eller var det A? For sikling kan tyde på store mandler. Det er derfor O sikler sånn, men siden han ikke har halsbetennelser så ville de ikke ta mandlene i samme slengen på mandagen, så han må bare vokse det av seg. Sjekket de polyppene også? Mye av dette går jo ofte hånd i hånd. Synes du er så tøff og flink som kommer deg gjennom slike dager du har hatt. Altså, man har jo ikke noe valg, men jeg tror ikke jeg hadde taklet det like bra som deg. Kos dere på date i kveld!! Også håper jeg de neste ukene går fort fram til mannen er hjemme igjen, og det endelig er din tur. M har aldri siklet, det var A som gjorde det. Og hun har hatt forstørrede mandler en god stund, men ikke ille nok til at de vurderte det dithen at hun trengte å fjerne dem. Nå er det en stund siden hun har hatt problemer med dem, så jeg satser på at hun har vokst det litt av seg. Polypper er ikke sjekket, men det er noe jeg tenkte jeg skulle spør om på neste legekontroll. M har jo vært tett i nesen omtrent siden hun ble født. Takk for skryt. Det er unektelig fint å høre sånt fra dere, for jeg hører det ikke så himla mye hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. februar 2015 #9894 Del Skrevet 12. februar 2015 Håper dere koser dere masse på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2015 #9895 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Ble det en hyggelig kveld når dere var ferdige med alt som skulle skje først?? Og gikk det greit med barnevakten? Endret 13. februar 2015 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. februar 2015 #9896 Del Skrevet 13. februar 2015 Håper du fikk en superduper date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #9897 Del Skrevet 13. februar 2015 Daten var kjempekoselig. Ikke så lang - vi hadde triss alt bare et par timer på oss - men vi fikk spist god mat og skravlet mye. Akkurat det vi trengte. Han reiste i dag morges, så atter en gang er jeg hjemme alene. I dag var d A sin tur til å våkne med feber. M ser ut til å være i god form, og A er ikke så verst hun heller heldigvis. Vi satser på at de er friske til mandag, for nå har jeg jammen brukt opp all barnevakten min for lange tider fremover. Hadde et møte jeg måtte på i dag, så ungene var hos bror. Møtet varte og varte, så jeg var borte fra 9-1! Jeg gjorde det godt igjen med å komme med pizza til dem. Så var det butikken, og så hjem. Er helt utslitt etter litt for mange netter med dårlig og lite søvn, så jeg har døst på sofaen en times tid nå. Bruker tv skamløst som barnevakt. Forhåpentligvis er vi alle bedre til i morgen. Da skal jeg trene (om jeg er i form), og så skal vi være ute og leke. M skal ha tutterehab etter denne sykdomsperioden, det samme med fjernsynet egntlig. Ugh, dårlig mammasamvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #9898 Del Skrevet 14. februar 2015 Ååå, deilige, deilige lørdagen. Dagen startet ikke før kl 7, noe som betyr god start for oss. Trening kl 10, og ungene hadde det gøy på barnepassen. M klarte akkurat å holde ut til vi kom hjem; da sovnet hun omtrent stående. Jeg og A koste oss med Barbie (hun) og dusj (jeg), og da M våknet dro vi ut i finværet. Vi syklet til butikken, hadde chipspause på veien dit og lørdagsgodtpause på veien hjem. Så var det middag og hviletid (for meg) mens ungene lekte oppe. Jeg har enda ikke turt å gå opp for å se hville fantestreker de har funnet på. Nå har vi landet i sofaen alle tre, snart leggetid for minstemann. Jeg skal kose meg med lompechips og avokadodip når A har sovnet. Og Hart of Dixie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #9899 Del Skrevet 14. februar 2015 Nei, nå gir jeg meg ende over. Jeg tror A har fått øyebetennelse. Hun har vært rød i ytterkanten av begge øynene i hele dag, og nå i kveld hadde hun puss i begge øyekrokene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. februar 2015 #9900 Del Skrevet 14. februar 2015 Hørtes ut som en skikkelig koselig lørdag! Minus øyebetennelse da! Har du saltvann tilgjengelig da slik at du ikke må vente helt til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå