Småkjekset Skrevet 6. februar 2015 #9861 Del Skrevet 6. februar 2015 Blarg! Det ER så dårlig. M vil bare se Lazytown eller Masha. Når A er, må vi variere litt, men vi lander stort sett på Jordbærmathilde. Det synes jeg er koselig. Æææ, en hel uke. Jeg blir småsprø av å bare sitte i ro, jeg! Når ungene er friske er det jo bånn gass, men nå er hun så slakk at hun ikke orker å leke engang. Masha er en hit her også! Jordbær Mathilde tror jeg vi ikke har sett enda, så skal godsnakke og se om vi får prøvd ut den også Så lenge E kan ligge inntil meg innimellom er hun fornøyd når formen er slakk, så når hun er på egenhånd holder jeg på med strikke eller hekleprosjekt Nettopp startet på ABC-lue fra Alfabetika nå, så da koser vi oss begge med slappe dager. Men hadde jeg ikke hatt noe å gjøre på hadde jeg blitt gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. februar 2015 #9862 Del Skrevet 6. februar 2015 Rampejenta og bjørnen (som lille kaller det) er veldig populært her også, sammen med laban, kråkeklubben og lesekorpset God bedring til M! Håper det forsvinner i løpet av helga. Snart er vi vel i gang her også, halve barnehagen har influensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. februar 2015 #9863 Del Skrevet 6. februar 2015 Stakkars M-- håper hun sover endel i natt da! Sykdom altså!*sukk* KJekt med trillepike... føles sikkert litt "skummelt" i starten, men når man blir kjent blir det sikkert veldig naturlig og trygt. blir spennende å høre om erfaringene deres. Hvordan går det med mammaen din forresten? Gooood bedring ønskes henne. Og sååå stas med gravid bestis! Det må jo være fantastisk når det endelig ser ut til å gå bra.. )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #9864 Del Skrevet 6. februar 2015 Rampejenta og bjørnen (som lille kaller det) er veldig populært her også, sammen med laban, kråkeklubben og lesekorpset God bedring til M! Håper det forsvinner i løpet av helga. Snart er vi vel i gang her også, halve barnehagen har influensa Kråkeklubben er så fin synes jeg. Særlig etter at hun dama slutta. Dårligste programlederen ever! Sånn er det her også. 4 av 9 på Ms avdeling var syke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #9865 Del Skrevet 6. februar 2015 Stakkars M-- håper hun sover endel i natt da! Sykdom altså!*sukk* KJekt med trillepike... føles sikkert litt "skummelt" i starten, men når man blir kjent blir det sikkert veldig naturlig og trygt. blir spennende å høre om erfaringene deres. Hvordan går det med mammaen din forresten? Gooood bedring ønskes henne. Og sååå stas med gravid bestis! Det må jo være fantastisk når det endelig ser ut til å gå bra.. )) Det skal bli så deilig! Jeg og mannen har allerede planlagt date neste uke. Det går kjempefint med henne! De fikk ut alt, og ingen spredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #9866 Del Skrevet 6. februar 2015 Passeengelen kom innom en liten tur i dag. Ungene trengre omtrent et halvt minutt før de turte å leke med henne på gulvet, og det skjer sånn ca aldri. Særlig A er superskeptisk, og trenger som oftest laaaang tid på å bli varm i trøya. Jenta var superflink med ungene, og virket som en ansvarlig og grei 13-åring. Jeg og mannen har allerede planlagt date neste uke. M er på bedringens vei heldigvis! Hun orket å leke litt med A i kveld, så det lover godt. Ellers så PMSer jeg så sinnsykt! I kveld har jeg inhalert både grønnkålchips og enorme mengder saltstenger. Det er rett før proteinchipsene i skapet ryker nå kjenner jeg. Jeg er ikke lenger vant til å være så sugen altså. Hvor har viljestyrken min blitt ac? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. februar 2015 #9867 Del Skrevet 7. februar 2015 Kråkeklubben er så fin synes jeg. Særlig etter at hun dama slutta. Dårligste programlederen ever! Sånn er det her også. 4 av 9 på Ms avdeling var syke i dag. Jaa det er et skikkelig kjekt program! Veldig lærerikt, og så har han Krester (som han kaller seg selv innimellom) så fin kjemi med kråka syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2015 #9868 Del Skrevet 7. februar 2015 Kråkeklubben kjekt? Har dere samme Kråkeklubb som oss?! Han Christer må da være tidenes dårligste og mest irriterende programleder! Godt vi er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 7. februar 2015 #9869 Del Skrevet 7. februar 2015 Kråkeklubben kjekt? Har dere samme Kråkeklubb som oss?! Han Christer må da være tidenes dårligste og mest irriterende programleder! Godt vi er forskjellige! Enig. Eg syns Kasjina () var triveligare. Nokon som har sett sauen shaun the movie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. februar 2015 #9870 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Jeg liker ham godt, jeg! Kanskje fordi jeg er nordlending? Endret 7. februar 2015 av Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #9871 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg er en av dem som ikke liker Lille Prinsesse, så jeg er vel muligens i rar-klubben. Føler det er noe alle liker. Uansett, det er godt vi er forskjellige! Gårsdagen var veldig fin. Vi gjorde ikke på så mye annet spennende enn å henge hjemme, dra på butikken en liten tur og få middagsbesøk av mamma og søster. M var på god vei til å bli frisk, og jeg så lyst på tilværelsen. Vel...vel. Vel. Vel. Nå er BEGGE ungene syke! Fremdeles "bare" feber og snørr, men aaaaarg. M har 39,6 og A har 39,1. Heldigvis er de ikke særlig slakke noen av dem, sånn bortsett fra at A gjør seg litt ekstra ynkelig. Nå sitter hun her med 3 tepper på fordi hub fryhyhyhyyyyser sånn. Jeg føler meg ikke helt pigg selv heller, men det kan like godt være den fæle natten vi har hatt. Jeg har opplevd min del fæle netter, og denne topper dem alle! Fitbit'en min sier at jeg har sovet sammenlagt 2,5 time i natt, og det er nok ikke så langt fra sannheten. Dette kommer til å bli en lang dag. Oi, ja...grattis med dagen alle mammaer! Håper dere er heldigere enn meg, og har en mann som IKKE er på guttetur i Alpene akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. februar 2015 #9872 Del Skrevet 8. februar 2015 ånei, å nei... så typisk!! føler skikkelig med deg, ikke akkurat verdens beste morsdag for deg heller nei. Har du kommet deg greit gjennom dagen? satser på at ungene sover godt i natt! Når kommer mannen hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #9873 Del Skrevet 9. februar 2015 ånei, å nei... så typisk!! føler skikkelig med deg, ikke akkurat verdens beste morsdag for deg heller nei. Har du kommet deg greit gjennom dagen? satser på at ungene sover godt i natt! Når kommer mannen hjem? Ja, ikke sant? Morsdagen ble koselig til slutt altså, og dagen gikk greit. Mannen kommer hjem sent i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #9874 Del Skrevet 9. februar 2015 Som sagt, morsdagen ble kjempefin til slutt! Vi skulle egentlig til svigermor, men siden hun er dødelig redd for syke unger (okei, overdrivelse. Men altså...hallo! De hadde feber og var litt snørrete, det er jo ikke akkurat verdens undergang! I stedet måtte jeg skuffe A atter en gang, hun som har gledet seg i to dager til å besøke farmor... ), dro vi til søster i stedet. A hadde plukket ut kort (med prinsesseslott på selvsagt ) og roser i morsdagsgave til henne. Tror hun ble veldig glad for det. Hun er jo mamma, selv om hun ikke har et levende resultat. Etterpå dro vi på komlemiddag hos mamma. Bestefar kom, og vi storkoste oss. Begge jentene ble skikkelig, skikkelig dårlige utover kvelden da. M sov fra 15-17 (egentlig ikke rart, etter det kvarteret hun sov luren sin, samt den grusomme natten vi hadde), A sovnet på sofaen og jeg prøvde å snike meg avgårde og sove litt selv. Tror jeg fikk sove i nøyaktig 10 minutter før A våknet og var helt hysterisk fordi jeg ikke var der. Tror jeg brukte en halvtime på å roe henne slik at hun kunne få en paracet. Brukte så en ny halvtime på å roe henne etter den torturen. Hun ble raskt pigg heldigvis. M sovnet heldigvis til vanlig tid, og det gjorde forsåvidt A også. Jeg sovnet sammen med henne, og våknet helt tullerusk klokken 20:30 i sengen hennes. Gikk ned i stuen, var våken en halvtime og gikk og la meg igjen. Supersøndag, dere! Men jeg har ihvertfall fått sovet litt i natt. Ungene er hjemme fra barnehagen i dag også. Jeg har dumpet dem hos søster for noen timer, slik at jeg kan få gjort litt på jobb, samt surfe litt på nettet i ro og fred. De er heldigvis mye bedre i dag, så nå håper jeg at de er ferdige med det. A hadde 38,1 og M hadde 39,1 i dag morges. Om ikke feberen går ned på M snart, tror jeg vi må ta henne med til doktoren. Dette er 5. dagen hun har feber når jeg tenker meg om! I kveld kommer mannen hjem, så resten av uken får han ta seg av eventuelt syke unger! Han reiser igjen på fredag da. Jobb. Oh lord, denne friperioden hans har vært usannsynlig lite fri-ete for min del, alt det han har reist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #9875 Del Skrevet 9. februar 2015 Blaaaaaeeeeeeaaaarg! Mannens fly ble kansellert så han må overnatte i Salzburg. M er fremdeles syk (39,9 i ettermiddag - vi skal til legen i morgen!), noe som betyr nok en hjemmedag på meg. Blir gaaaal! Det ser heldigvis ut til at A faktisk har lyst til å gå i bhg i morgen, så det er mulig det blir en rolig dag allikevel. 1 unge = avslapning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. februar 2015 #9876 Del Skrevet 9. februar 2015 Det er så typisk! Sender over superkrefter så du klarer en dag til. Høres lurt ut med legebesøk for M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. februar 2015 #9877 Del Skrevet 9. februar 2015 Hurra for gode nyheter om moren din!!! Og ikke fullt så hurra med syke barn! Blæh, det er noe dritt, og du er aleine med dem i tillegg! Tror du sånn ca er min hverdagshelt, som orker å trene så mye midt oppe i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2015 #9878 Del Skrevet 10. februar 2015 Åh, kansellert fly har vel sjelden passet så dårlig...! Jeg heier på deg God bedring til M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #9879 Del Skrevet 10. februar 2015 til dere alle! Det er godt å ha et sted å blåse ut sånne ting. Jeg hadde nok taklet det bedre om han ikke skulle ha reist igjen på fredag. Ugh. Jaja, for å gjenta smsen min til Diddles: neste friperiode er det min tur! Wiiiiii(en)! Resultat fra legebesøk: ørebetennelse på begge ørene. Rett før det sprekker-ørebetennelse! M er heldigvis en av dem som tydeligvis ikke får så veldig vondt av ørebetennelse. Dette er jo betennelse nr...4? 5? på hennes to år lange liv, så hun er nå klassifisert som ørebarn. Hun har puss, ikke rennende, så enn så lenge slipper vi spesialist ihvertfall. Vi skal tilbake om en måneds tid for å sjekke ståa. Ellers har formen vært fin i dag. Ingen feber, men fremdeles litt slapp og trøtt. Min egen form er på hell. Føler at feberen kommer snikende, og dumme halsen gjør opprør. Aaaarg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 10. februar 2015 #9880 Del Skrevet 10. februar 2015 Uff, så plaget hun skulle bli med ørene! får man penicillin mot det, eller gjør de noe fysisk med ørene? Husker da vi gikk på barneskolen var det noen som hadde "sneller" i ørene og ikke kunne ha svømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå